Jump to content

Probleme ax cu came 1.9 tdi


Alexandru P
 Share

Go to solution Solved by Bogdan.C,

Postare recomandată

 surubul si fulia se scot cu axa montata pe masina, suruburile le poti refolosi dar exista riscul sa le rupi cand le strangi la cuplu...daca au mai fost refolosite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele 10 suruburi sunt dubtiri si se rup ,obligatoriu noi .

Cele 8 suruburi sunt groase ,nu se rup ,dar ele strica filetul din chiulasa daca nu sunt stranse la cuplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, mihai13 said:

Am înțeles. M-am și grăbit azi și nu am scos fulia, o scot mâine după ce scot axa afară. Am și dinamometrica, am luat azi, 200 lei, de la 10-210Nm. Problema este sa găsesc mâine șuruburile in stoc. În weekend am timp sa mă ocup pe îndelete.

Grja mare la acea dinamometrica. Testeaz-o inainte cu o alta cheie calibrata ca s-ar putea sa ai o suepriza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa le gasesc azi pe stoc suruburile si garnitura, semering am luat deja, ca sa pot termina in weekend, altfel pot doar sa pregatesc si atat. Multumesc foarte mult  de informatii. Reglajul la injectoare se face cu culbutorul sus pe cama, surubul de reglaj se strange si apoi se da inapoi 180 de grade. In manualul meu zice ca 225 de grade. Cum e mai bine? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

180 grade 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IMG_20170616_222425.jpg

Camă 2 dinspre distribuție are 60,4 mm. Celelalte au 61,5 mm~

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tacheții hidraulici sunt cei scoși la 224k din cutie ( încă nu pot incarca  poza) .Abia daca se simte zgârietură pe ei. Cei puși lângă axă sunt cei care au mers 55k. Tachetul 2 e terminat. Axa nu are bătaie ! 

Cama 2 atacată !

O să încerc să încarc pe YouTube pozele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Deci axa nu este strâmbă. Camele sunt atacate, se simt denivelări de la uzură la deget. Să o schimb? Încă nu am ridicat axa kolben, am vrut să o văd pe asta cum arată, dacă este de schimbat. Tacheți am sa incerc pun pe cei vechi din cutie că arată mai bine că ăștia scoși.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ti ai dat seama ca axa nu e stramba?ziceai ca ai luat prin eliminare....

la tine cureaua aia balanganea stanga -dreapta....verifica intinzatorul hidrulic sa nu fie stramb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasul comparator m-a contrazis. 

Într-un final am ajuns de unde am plecat. Tot nu știu de ce vibrează cureaua și face zgomotul ăla. Mai rămâne când schimb distribuția sa înlocuiesc și roata dințată mică, deși nu văd uzuri pe ea, rotunjiri etc. Mă predau ! 

 

Cureaua vibrează între roată dințată a axei și pompa de apa. Dacă țin ușor apăsat pe curea in zona aia, tace ! Am înlocuit mai demult și pompa de apa. La fel !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cama de pe cil 2 e uzata...daca masina nu scoate fum negru si ai valori bune pe inj 2 nu mai schimba axa ...refoloseste suruburile vechi....era pd urilor a cam apus,nu se mai justifica investitiile facute

mie cel putin nu imi mai dau nici o emotie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roata dințată aia mica am vrut să o înlocuiesc dar nu am putut desface șurubul ăla cu pastă de fixare pe el. Nu am avut pistol pneumatic cu impact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care?aia de pe vilbrochen?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut10a dacă aș reuși să o vând as face ceva... Dar nu mă deranjează nimeni să o vadă. EEXCALADE ce zici, schimb axa? Mă așteaptă încă la magazin împreună cu cuzineții Glico. Am luat garnituri și semering.

Da ionut10a.

I-am făcut blocaj ca la carte, am rupt o cheie și una am îndoit-o rău. Am renunțat.

Modificat de mihai13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu umbla la pinionul de pe vilbrochen,iti faci singur de lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă gândesc că dacă pun axa  asta cu tacheții ăia din cutie, nu ăștia scoși, axa asta mi-i strică. Și stau și cu grijă. O să iau axa kolben mâine și cuzineții, măcar dacă nu o vând să o am pusă la punct. Am văzut că am puțină negreală in motor, o iau un flush de curățat îl bag in ulei , pornesc 10-20 minute motorul, apoi schimb ulei , filtre etc. Dacă mă apuc de o treabă trebuie sa duc la bun sfârșit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod are pinionul de pe vilbrochen? 

Nu baga flush, ia un ulei ieftin de 70-80 lei si il lasi 10 min. Pe urma pui ulei normal.

Eu flush fac cu GM 10w40 sau Aral 10-15w 40. Ieftine si in 10 min nu strica nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am renunțat la idee sa mai umblu la pinionul mic.

Numai un pic să-l pozez.

038105263F . Mai scrie Germany EHT.

Da Andrei, dar cu ulei doar clătești motorul. Nu e rea operația deloc, dar nici nu curată ceva de pe pereți. Ce poate strica un flush? În altă ordine de idei, poate o fi impresia mea, dar de anul trecut de când am băgat Motul nu mi-a mai plăcut mașina cum se aude. Mă întorc la Liquy Moly.

Modificat de mihai13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asculta oamenii experimentati si nu folosi engine flush. Coincidenta sau nu mie tot cu motul mi s-a spart un tachet si o cama la axa era aproape rotunda. Ti-as sugera sa schimbi si axa si tacheti la cum arata. Uzura aia se va accentua pentru ca s-a cam dus stratul de cementare. Si ca sa te linistesc. Un prieten are un golf 5 1.9 tdi si ii facea cureaua la fel. Din cate ne-am dat seama era de la fulia vibrochenului. Merge asa de mii de km si nu are nici o problema. Grija mare cand strangi suruburile cu cheia aia dinamometrica, eu nu m-as baza pe ea deloc (am una asemanatoare si am strans cu ea prezoanele la 120 NM si mi s-au slabit in timp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Nu  voi lua flush. Tacheții in schimb ii voi folosi pe cei din cutie. La mâna nu se simt șanțuri. Arată foarte bine. În schimb cei scoși acum sunt de nefolosit. Unul din ei, nr2, are și groapă. De ce credeați că e fulia mică ? Teoria aia cu nu intră dinți la curea in șanțuri din prima, ci cu o mică întârziere ca și o mică nepotrivire? Eventual din cauza rotunjirii foarte puțin a profilului dinților?  Am mai auzit-o. Alte ATD nu fac zgomotul ăsta. Sau poate au rezolvat. Cum au făcut, ce au schimbat? Cum au scăpat de zgomot dacă știe cineva caz. Eu am întrebat n mecanici, și la reprezentanta am fost. Nimeni nu știe exact.   Ok. Peste ~4000 km voi înlocui distribuția la termen și voi merge la mecanic să o fac in cazul ăsta și voi înlocui și fulia mică. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca de tacheti ai pus de au tinut 55K?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea. Sunt Ina. Oe. Cred că ultimul ulei mi-a aranjat așa. Am zis sa încerc mult lăudatul Motul. De când l-am pus nu mi-a mai plăcut mașina cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zipp Uzura tachetior e determinata de starea axei ,ungere,calitate ulei ...

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred sa ii dau dreptate lui EEXCALADE, mai bine zis ungerea proasta. Motul e un ulei destul de bun, nu prea am auzit recenzii negative in privinta lui. Am pus tacheti INA unui prieten plus ax sh si pana acum are peste 70k si arata foarte bine ambele. Am crezut ca tachetii sunt alta marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!