Jump to content

New Skoda Superb


ARDEI_IUTE
 Share

Postare recomandată

Legat de maxidot any comments?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de maxidot vrei sa spui ca pe acul analog iti arata 80 km/h in timp ce pe maxidot iti arata 75?

sau compari cu viteza GPS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, spun ca accelerand viteza de pe ceasul analogic creste liniar frumos, cea digitala de pe maxidot face refresh cam la o secunda si ceva.. asa ca de exemplu

daca ajung la 100km/h si raman acolo, asta de pe maxidot ajunge sa arate putin mai tarziu aceasta viteza.. ( la fel si la deccelerare )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e oarecum normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut A6.. nu exista asa ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa adaug si a4 quattro cu acest motor care are 8,3s 100km/h si 228km/h viteza max..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa-i dai foc.

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare firesc ca un 4x4 sa accelereze mai bine pana la 100 km/h (pleaca mult mai bine de pe loc, cu putin scartait de roti) Vmax e datorata formei mai aerodinamice.

Cu cat e mai scump un A4 quattro fata de Superb 2 la motorizari similare? Oare merita 0.5 sec in minus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curios este ca skoda superb 4x4 e cu 0.1 sec mai inceata decat skoda superb 2x4 :D

Tin sa cred ca s-ar putea ca valorile trecute din fabrica sa fie trecute intentionat mai mari.

Sau cutia de viteze e etajata altfel incat viteza pana la 100 sa fie mai mica.

de exemplu :

1,8 TSI/160 CP - 8,7 (8,6) [8,8]

2,0 TDI CR DPF/140 CP - 10,2 (10,3)

2,0 TDI CR DPF/170 CP - 8,9 (8,9) [9,1] (1.577 (1.594) [1.669] kg)

3,6 FSI V6/260 CP - 6,6 (e 4x4)

1,4 TSI/125 CP - 10,6

( ) Se aplic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat ca pe uscat la 22 grade 4x4 e mai lent cu 0.1 sec pana la 100km/h. In viata reala, daca e praf pe sosea, deal, ud, zapada, sau e masina incarcata la maxim, 4x4 o sa fie cu cel putin 2 sec mai rapid macar ptr faptul ca nu vor patina rotile asa de tare.

Eu observ la a mea ca in oras rupe aderenta pe fata extrem de usor...

E foarte greu sa plec rapid de pe loc cu rotile in unghi fara sa scartaie un pic... iar la curbe e la fel... scartaie mereu cand ma grabesc :Driver:

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa-i dai foc.

:lol:

Nu asta era ideea.. banuiesc insa ca astia vor cu tot dinadinsul sa se pozitioneze mai jos decat audi si vw ca sa fie clara segmentarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Gorillaz_Doktor

fratilor, discutam de diferente de 0.2 sec. Adica, clipeste de 2 ori ai ai 0.2 sec. nu avem de-a face cu ciclism viteza sau mai stiu eu ce sport unde se calculeaza timpii la nivel de miimi de secunda. PRACTIC timpii sunt aceeasi. cred ca diferentele o fac dimensiunile, ampatamentele, tipurile de suspensii. Pt 0.2 sec cred ca si dimensiunile si forma oglinzilor laterale intra in calcul.

in conditii de test (asfalt uscat, curat, spalat, etc), aceeasi masina, aceeasi benzina/motorina, etc, etc, ordinea este 2x4 tractiune spate, 2x4 tractiune fata, 4x4. Daca discuti de stabilitate, e fix invers. in conditii reale, unde aderenta sufera din cauza prafului, nisipului, este posibil ca 4x4 sa bata 2x4 fata (cu 2x4 spate cred ca ii va fi mai greu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine singura data cand am reusit sa aud ca scartaie rotile au fost in curbele pe TA/TF cand erau viraje stranse la 180* si asfalt nou. Nu rupea aderenta dar se auzeaaaa frumos :D si acceleram bine pe iesirea din curba sa fie totul pana la capat frumos.

In conditii de iarna nu ai nici o sansa sa faci asa ceva, tcs-ul intra cand trebuie si nu te lasa sa faci prostii, trimite imediat pe spate cat trebuie si ai plecat.

Diferentele despre care vobiti voi sunt foarte neimportante 0.2 0.1 secunde... auleoo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cu ocazia cetii care s-a asternut peste oras, am avut ocazia sa folosesc farurile si stopurile de ceata. Nu mica mi-a fost mirarea cand am observat ca in spate are 2 stopuri de ceata nu unul pe stanga cum au majoritatea masinilor VAG.

Arata ca o continuare a stopurilor normale, nestricand designul masinii asa cum fac de obicei designerii japonezi sau coreeni care dupa ce s-au chinuit sa deseneze un stop de Lexus, decupeaza bara de protectie si iti trantesc doua stopuri rosii de ceata, prinse eventual cu cate 2 suruburi cap-cruce vizibile.

post-11675-0-64996500-1321866044_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

te vad om serios, da' zic ca poate mai asculta si altii : va rog mare grija la stopurile de ceata. Daca nu scade vizibilitatea sub 25 metri in oras sau nu mergeti pe autostrada, nu folositi stopurile de ceata, ca mai stau la semafor in spatele cate unuia care are ceata in cap si simt cum mi se prajeste retina de la rosul ala intens...

Apropos de ergonomia butoanelor : la combi inteleg oarecum butonul deschidere porbagaj pe partea dreapta a schimbatorului, ca apasa copilotul (de obicei sotia care vrea ceva din porbagaj - ea apasa, ea se duce sa ia ce are nevoie). Pentru parc assist...cred ca era mai ergonomic pe partea soferului, dar strica simetria. Poate era mai nimerit sa faca zona asimetrica cu toate butoanele pe stanga...zic si io...

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu imi sustin sus si tare parerea: sunt puse exact pe dos :D deschiderea portbagajului, park assist si senzorii de parcare trebuie sa stea pe partea soferului, cel de presiune in pneuri si de ASR OFF - pe care eu unul pana acum le-am apasat cred de 2 ori, de test - puteau foarte bine sa stea in dreapta.

in general, lampile de ceata trebuie stinse si pe cea mai densa ceata cand esti convins ca cel din urma te-a vazut. daca sta de 30 de secunde in fundul tau si nu auzi poc, sigur te-a vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca butoanele au fost gandite ptr pietele cu volan anapoda (UK, Australia) unde au trecere mai mare la public masinile mari si practice din categ Superbului si unde puterea de cumparare e mai strong .

La Audi e invers ca la Skoda: ptr modelele cu touch-pad, acesta e pus pe stanga, la indemana soferului din Germania sau US dar total aiurea ptr cel din UK :screwy:

Faruri de ceata nu prea folosesc deloc...

La fel de problematic mi se par masinile cu stopuri pe led (gen basat B6) ai caror proprietari stau la semafor cu piciorul pe frana... Dupa ce te uiti 2 min intr-u stop de Passat devii daltonist de vezi rosu verde si invers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... guilty, chit ca n-am stopuri cu led. cu DSG ori o treci in N, ori tii piciorul pe frana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

recunosc ca am obiceiul sa-mi "odihnesc" stangul la semafor stand pe frana...sa vezi (de fapt sunt convins ca stii) cum e cand franeaza si are si stopurile de ceata aprinse...vezi un rosu in fata de zici ca te uti in soare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Gorillaz_Doktor

Stopuir LED pentru Superb 2 aici. Cam scumpe...parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am lasat Superbul la Porsche ptr inlocuit bara spate si surpriza: exista o actiune de rechemare pe Superb: Schimbare semn capota fata si portbagaj spate.

E posibil sa primi noua emblema ? Joi seara cand ridic masina o sa primesc raspunsul si o sa postez pozele cu noile sigle in Masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit de asa ceva, voi vedea la revizie (in jur de 20 mai).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de noua emblema, am facut si eu actiunea FIIND SUNAT de catre dealer. Este vorba de aceiasi emblema, aia veche cica se delamina usor sau ceva de genul asta, dupa mine = am stat o ora in service degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
nicureddogsflo

care credeti ca merita la superb 2.0 tsi sau 2.0 TDI/170 CP pentru ca vreau sa fac upgrade

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!