Jump to content

New Skoda Superb


ARDEI_IUTE
 Share

Postare recomandată

1) Legat de varianta 4x4 eu nu sunt de acord. Sa imi consume masina cate 2 litri in plus la fiecare 100 de km.

2) 4x4 pentru tinuta de drum?

1)

"Cuplajul Haldex

Cuplajul Haldex este un sistem de cuplare, care distribuie

Modificat de bogdan7t
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1)Cunosc foarte bine modul de functionare al acestuia.Masa unui Superb II 2.0 TDI CR 170 CP normal are 1501 kg(eu atat am in talon).Masa unui model identic numai cu 4x4 ajunge la 1647kg.Diferenta asta se va vedea la consum.Oricum,daca o sa ai vreodata aceasta sansa sa faci comparatia ai sa vezi spre surprinderea multora ca apara aceasta diferenta de 1.5-2 litri/100 km.

2)La o masina de o asemenea valoare cum ar fi A8-ul orice spor de siguranta si de comfort este binevenit,deci mi se pare un lucru normal sa ai si quattro.Alt exemplu este si Seria 7 unde transmisia automata este standard.Acum sa revenim la 4x4.Citez, "atunci can ai cel putin 170 CP".Asta se aplica la masinile sport,pentru a pune toata puterea rotilor pe asfalt la plecarile de pe loc.Oricat ai incerca,cand intri intr-o depasire la 80-100 km/h nu o sa iti derapeze rotile.Acest lucru se intampla la 250-300 de CP.Eu am pe masina 210 CP,iar la intrarea brusca intr-o depasire la 60km/h,fiind umed pe jos,masina are o mica tendinta sa patineze rotile motoare insa dupa un mic ajutor de la ESP totul revine la normal iar accelerarea se poate face fara nici cea mai mica problema a aderentei.Ca si o concluzie,pana nu ai aprox 300 de cai,eu sunt de parere ca nu ai nevoie de 4x4 pentru ca cele 2 roti iti ajung pentru a pune puterea pe asflat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si o concluzie,pana nu ai aprox 300 de cai,eu sunt de parere ca nu ai nevoie de 4x4 pentru ca cele 2 roti iti ajung pentru a pune puterea pe asflat.

Dar sincer nu ti-ar placea sa fii cu Skoda Superb 2.0 TDI 170 CP la munte cu familia, intr-un hotel care nu se afla chiar la sos. principala (serpentine, urcus-coboras), si, in noaptea care precede plecarea ta sa fi nins (nu neaparat f tare), si sa stii ca ai sanse mult mai mari sa nu ai probleme cu 4x4? Sau chiar situatia pe care ai descris-o tu, cand putin masina are o tendinta de patinare, sa nu ai deloc aceasta tendinta, iar sotia sa fie mai linistita ca totul e ok si safe si poti depasi in siguranta, pentru ca ea sa nu se transforme apoi int-un limitator biologic de viteza. Despre asta vorbesc eu, un plus de confort care mi-ar placea sa am pe o masina de familie. Atat.

Pe Superb 2.0 TDI 170 CP clar as alege DSG si nu 4x4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut de acord cu tine aici.Daca nu ar fi vorba de bani,ca orice alt om as alege 4x4.

Ceea ce vreau eu sa spun este ca nu justific acei 2000 de euro diferenta(aproximativ,nu mai tin minte exact diferenta).Eu personal nu as da 2000 de euro pentru ca o data pe an sa am acea satisfactie cand merg la munte,sau cand ploua.Stiind ca este ud pe jos,cred ca sunt in stare sa dozez acceleratia si sa nu o apas pana la podea tocmai de la 50-60km/h.La mine,peste 90% din cazurile critice ca sa spun asa,au aparut la viteze de peste 100 km/h(ma refer la depasiri),iar la acea viteza nu am avut niciodata probleme cu patinarea.In plus,o masina 4x4 ar fi mai lenta(probabil foarte putin sau chiar deloc vizibil,insa matematic vorbind ar fi cu cateva zecimi de secunda mai lenta,ceea ce in cazuri extreme poate face diferenta).

Acum daca ar fi sa nu luam banii in calcul,normal ca as alege 4x4,chiar daca este mai lenta la viteze mari cum am spus mai sus,insa am vrut sa expun si cateva mici avantaje care le ai pe o masina cu tractiune fata,nu numai defectele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cind apare efectiv versiunea combi la noi pe piata si la ce preturi ?

lansareskodasuperbcombi.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt singurul oare care crede ca SuperbA e frumoasa hatchback/limo si urata cu spume combi? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca trebuiau sa se limiteze doar la limuzina, la fel ca la prima generatie de SUPERB.

Daca pentru Superb II limuzina mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu partea din spate avand in vedere ca per total masina arata destul de bine, cu break-ul cred ca nu prea au avut inspiratie. E drept, e mare si incapator, dar cine vrea neaparat un break cred ca cel de la octavia e mai potrivit ( iar SCOUT-ul e cel mai potrivit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt singurul oare care crede ca SuperbA e frumoasa hatchback/limo si urata cu spume combi? :)

F probabil ca da... :icon_cool:

Superb "limo" nu se vinde mai deloc in Vest, si cei de la Skoda spera sa indrepte lucrurile cu acest Combi...

M-am uitat pe lista de preturi la Superb Combi de la Brady, si am constatat ca pentru Romania se ofera si Superb Combi in varianta 1.9 TDI 105CP.

Pe piata Germaniei, Austriei lipseste din oferta aceasta motorizare in varianta Combi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI mie imi place mai mult sedanul. Combi-ul are un spate prea rotunjit, prea frantuzesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea exista cazuri in care sa alegi o varianta combi doar din cauza design-ului.Si mie imi place mai mult varianta limo,insa pot sa spun ca fata de rivalele combi este chiar reusita,iar ca dotari sunt chiar gelos(Kessy,Trapa panoramica etc).Ca si utilitate cred ca nu mai este de spus nimic.Daca as avea nevoie de o masina pentru transport si as dori un combi cred ca as fi foarte interesat de oferta Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista Kessy pe vreun model skoda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea exista cazuri in care sa alegi o varianta combi doar din cauza design-ului.

Un exemplu a fost Volvo 850SW (ulterior V70) masina asta s-a vandut 70% in varianta combi din cateva motive:

- 850 limo sau S70 nu a fost prea gustat ca look

- 850 SW arata mult mai bine, era mai practic.

- argumentul suprem: 850 SW era la acelasi pret cu limuzina - lucru care se intampla doar la Volvo, peste tot in rest costand in plus.

In Romania e clar ca sunt preferate "limo''-urile , dar in cazul de care vorbim - Superb2- in Vest se vinde f prost. De exemplu in Germania, Superb2 (limo) a avut vanzari mai proaste decat Citroen C5 (care se stie ca e o marca greu de vandut in Germania). Combi-ul ar putea schimba lucrurile, printr-un design mai unitar si mai placut si prin latura practica evidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,sunt total de acord cu tine.Nu am spus ca nu exista,am zis doar ca nu "prea" exista,sunt destul de rare cazurile.

Permite-mi sa iti dau si eu o replica la argumentul tau suprem.Cei care cumpara masinii combi,dau putin mai mult pe ele decat versiunea limuzina(exemplu chiar Skoda,unde Combi costa in orice echipare/motorizare cu 800-1100 de Euro in plus,ceea nu mi se pare deloc foarte mult la o suma deja maricica de 19-20.000 de Euro,insa asta sta la latitudinea si posibilitatile fiecaruia),insa la vanzare(second-hand) nu isi mai permit sa le vanda tot cu acea diferenta fata de limuzine,le vand mult mai ieftin decat echivalentele din clasa limuzina.In concluzie,dau mai multi bani pe combi pentru ca au nevoie de ele si le vand mai ieftin pentru ca nu sunt cautate.Excludem cateva mici posibile exceptii ca cea care ai spus-o tu.

Si acum inca un exemplu cu tot cu cifre legat de Skoda.Degeaba spui ca se vinde foarte prost Skoda Superb,aici ai argumentul:"Sales increased the quickest for the flagship model, the

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,sunt total de acord cu tine.Nu am spus ca nu exista,am zis doar ca nu "prea" exista,sunt destul de rare cazurile.

Si acum inca un exemplu cu tot cu cifre legat de Skoda.Degeaba spui ca se vinde foarte prost Skoda Superb,aici ai argumentul:"Sales increased the quickest for the flagship model, the

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este criteriul mai important in logica voastra de achizitie pt. o masina:

1) Sunt vandute si vezi pe strada (ma refer la Romania) multe masini dintr-un model, si il iei si tu, pt. ca statistic vorbind are ceva in plus si multi au decis ca e de bine (cum am gandit si eu cand am luat Ocatavia).

2) Sunt mai putine masini din acel model pe strada si il iei si tu pt. ca vrei sa fii diferit fata de ceilalti (cum a gandit un prieten si a zis ca nu vrea Octavia ca sunt prea multe pe strada).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 1 si 2.

1-Aleg 1 datorita faptului ca gasesti multe masini pe strazi(acelasi model),mai mult ca sigur vei gasi si piese de schimb la indemana.

2-nu exista om pe planeta asta care sa arunce banii pe o masina si sa fie in acelasi timp indiferent fata de numarul masinilor din acelasi fel.Oricine merge pe ideea "Dau un ban dar stau in fata".Bag mana in foc ca nu ai cumpara o Dacie daca ai fi vreun parlamentar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este criteriul mai important in logica voastra de achizitie pt. o masina:

Cel mai bine ar fi sa te gandesti la siguranta pe care ti-o ofera acea masina(asta gandesc eu),fiecare cu propria sa gandire!Mai bine cativa caluti in minus si mai multe airbag-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numarul de airbaguri face o masina mai sigura... asta e siguranta pasiva. Mai importanta e siguranta activa care e data de trenul de rulare, ESP, ASR, tractiune. Daca ai suspensie independenta pe spate + 4x4 + suspensie tare si garda la sol mai mica atunci siguranta e mai mare decat daca ai un Megane cu 10 airbaguri dar fara ESP si suspensie independenta.

Nu va mai lasati pacaliti de francezi cu airbagurile lor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vad ca sunt aici cativa posesori de superb 2 ambition ...... intrebare aveti suport de pahare in cotiera spate ?

am citit oferta skoda si am constatat ca acest suport de pahare vine numai in echiparea elegance sau impreuna cu PL1 sau PL2 (pachetele de tapiterie piele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a umblat la configurari...si preturile sunt mai mici decat cele de anul trecut. :)

Cum spuneam...eu am suportul de pahare in cotiera spate, fara niciun pachet de tapiterie. Nu mai stiu daca era in dotarea standard sau, daca a venit odata cu alt "pachetel". O sa ma uit (daca nu uit :blah: ) in docomente .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles eu bine: cel mai ieftin model VAG cu motorul CR 2.0 tdi/170 CP Eur 5 este Superb 2 Ambition la 21870 EUR TVA inclus?

Pe Octavia costa peste 23000 (pe RS) si pe yeti 23795 EUR...

Doar pe Jetta amazing e 20500 EUR dar e muult mai slaba ca Superb 2 ca dotari, dimensiune si imagine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles eu bine: cel mai ieftin model VAG cu motorul CR 2.0 tdi/170 CP Eur 5 este Superb 2 Ambition la 21870 EUR TVA inclus?

....

Ca o nedumerire, astia de la Autec (Skoda), mi-au zis de motorul de 2.0 TDI - 170..ca ar fi cel PD si nu CR...

Si eu stiam ca este CR, insa acum sunt in ceata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e 170 cp PD se justifica pretul mai mic la Superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurele motoare PD la Superb2 sunt: 1.9 TDI 105 CP, 2.0 TDI 140 CP. Nu e o noutate, Superb2 se vinde de mult timp (2008).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!