Jump to content

Audi A4-B8 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

Propaspat intors din super mini vacanta bucovineana de 1 Decembrie va prezint un filmulet cu urcarea pe Transrarau impreuna cu cativa prieteni din club si nu numai:

 

 

Link către comentariu

De Mos Niculae Audila a primit ceva ce isi dorea foarte mult, dar nu spera din prisma pretuluii fenomenal (500e), consola MMI de RS!
 

IMG_2234.JPG

IMG_2278.JPG

.IMG_2269.JPG

 

Am ales sa colantez pentru moment trimul din jurul consolei centrale in piano black, pentru un contrast pe masura, urmand sa achizitionez altul pe care il voi vopsi profesional.

 

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Frumoasa tare ... stii cum sunt modificarile astea... multi vad, putini cunosc.. 

Felicitari !

 

Link către comentariu

Iti multumesc foarte mult pentru apreciere bubu182!

Fara lipsa de modestie o supun: Un pasionat se remarca prin atentia deosebita acordata detaliilor si lucrurilor de calitate! Mediocricitatea naste monstri! :)

Link către comentariu

Ahaaaa....banuiam eu ca ai topic pe vwforum....te-am oprit in trafic pe Petricani acum ceva timp sa te intreb de arcuri ....iti mai zic si aici ...arata foarte fain masina!

Link către comentariu

Omg inca un cadou :))  vreau si eu sa-l cunosc pe mosu asta al tau :D 

Ai grija de ea mai ales acum iarna... poate e o idee buna sa o pastrezi pentru la primavara, just sayin (stii cum e traficu pe la noi cand ninge... :(

Succes !

Link către comentariu

motanelul, iti multumesc foarte mult pentru apreciere! Imi aduc aminte de conversatia de la semafor :)

bubu182, cu mosul tot am vorbit din toamna, iar acum a venit mai repede ca se saturase de insistentele mele :))

In privinta montarii grilei, deja e pe masina :)) Nu sunt adeptul "tiplei pe telecomanda", in sensul ca imi place sa ma bucur de ce am atunci cand am. ;)

34ced73b-6dd5-4101-bba0-e489db6edebd.jpg

FullSizeRender (3).jpg

Grila a primit totusi o modificare inainte sa fie monatata pe masina, am inlocuit badge-ul S4 cu unul custom S line black :)

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Din nou...din nou...cu bun gust, la locul lor, oem + personal touch :)

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi (inclusiv jucaria de mai sus :P)

Link către comentariu

Multumesc foarte mult pentru cuvintele frumoase!

Asemenea iti doresc si eu, sarbatori fericite alaturi de cei dragi tie! 

Modificat de rotitza
Link către comentariu
Dan Treisprezece

Miciile detalii fac o masina speciala si deosebita. Asta e si parerea mea ^^ E superba!

Link către comentariu

Am vazut azi masina parcata la Izvor (o vad destul de des pe acolo) si pot sa spun ca iese in evidenta printre restul masinilor, inclusiv printre B8-uri! 

Link către comentariu

Multumesc Dan, de aici si titlul topicului: "Personal detailing". In acceptiunea mea, frumusetea incepe din detaliu! 

Multumesc Mihai, sunt incantat cand aud de la colegi ca o recunosc prin oras, chiar si de prin tara am primit aprecieri, la trecerea prin diferite orase!

Ce poate fi mai frumos decat sa iti fie apreciate munca si pasiunea! :wub:

Link către comentariu

@rotitza: Iti urmaresc topicul de la prima pagina, am toata admiratia pentru ceea ce faci.

Masina arata absolut flawless, e una din masinile mele preferate de pe forum, in special pentru atentia la detalii si OEM-urile retrofit primite

Bravo tie, pentru pasiune si migala (si evident, investitii constante si continue)

Sa te bucuri de ea cat mai mult :) 

Ca o maxima aroganta, ai putea sa te gandesti la retrofit la quattro, sau Stronic. Sau ambele. :rolleyes:

Link către comentariu

Iti multumesc foarte mult 75NOR pentru interesul acordat topicului!

De asemenea iti multumesc pentru apreciere!

Legat de arogante, am studiat si acest aspect, al montarii quattro, chiar si cu cutie S tronic. Din cercetari, S tronicul se pare ca implica foarte multe schimbari... ECU si multe alte calculatoare. In concluzie nu modificarea hardwere ar fi o problema ci adaptarea electrica. Date fiind conditiile mai "inteligent" ar fi sa merg totusi pe manuala.

In consecinta, nu exclud trecerea la quattro, dar nu este momentan un proiect prioritar.

Din categoria proiectelor majore mai face parte si webasto, optiune ce momentan mi-o doresc mai mult decat quattro.

 

Pe partea optiunilor marunte, ma apropii incet, incet de finalul lor. Din lista de asteptari am definitivat martorul si switch-ul de passenger airbag off, am reusit sa cablez portiera si sa montez butonul de pe fata de portiera responsabil de alarma. Am montat goarna si tras cablajul pana in masina prin cutia ecu.

IMG_2350.JPG

IMG_2359.JPG

IMG_2356.JPG

IMG_2361.JPG

 

 

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Vazut iar masina azi, parcata pe unde o tii de obicei, arata f bine noua grila (nustiu cum tii masina asa curata, sau o speli odata la 2 zile :))

La o prima vedere insa, semnul de S-line modificat, vazut de la distanta arata ciudatel, nustiu daca e doar impresia mea. 

Ai putea incerca webasto.. e vreamea lui, am tot vazut SH-uri ieftine pe net.. mai greu cu montajul, dar daca ai totul pregatit si un loc incalzit cu elevator, intr-o zi il dai gata zic eu :)

Succes!

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Nu o spal chiar la doua zile, dar imi place intr-adevar sa o vad curata. :)

In cea ce priveste semnul de S line, am ales varianta negra pentru a nu iesi in evidenta si pentru a se integra mai bine in conceptul total, sa ii spunem black line :)

Grila, in acel loc avea semnul de S4, prin scoterea lui ramanea o gaura la propriu in grila, prin urmare a fost musai sa pun ceva acolo. In opinia mea, mai bine de atat nu se putea, iar mie chiar imi plece! :)

 

Pe partea cu webasto, dupa cateva retrofituri de-a lungul timpului am invatat ceva: E mai scump sa faci un retrofit pe bucati decat in pachet complet. Si cat bani dar si cat timp si nervi. In acest sens voi actiona cu siguranta in a cumpara piesele necesare doar daca voi avea ocazia sa cumpar pachet complet, mai precis sa gasesc o masina donatoare cu aceleasi caracteristici cu a mea, astfel reusita fiind sigura si din prima incercare! :)

Modificat de rotitza
Link către comentariu

De câteva ore stau și îți citesc topicul. Am citit absolut tot și am rămas fără cuvinte! E spectaculos ce faci și sper ca într-o zi să ajung cel puțin la același nivel. Eu unu îți admir munca și te felicit! 

Link către comentariu

Iti multumesc foarte mult pentru interes si apreciere!

De asemenea iti doresc, asa cum si tu ai zis, sa reuseusesti tot ce iti propui!

Link către comentariu

Ti-am vazut masina live pe la Universitate si arata intr-un mare fel.

Legat de webasto.....

Screenshot_2016-12-22-13-31-29.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Multumesc foarte mult pentru apreciere!

Si, bineinteles pentru intentia buna de a ma ajuta! 

Am avut mare noroc de prieteni buni care m-au anuntat imediat ce a fost postat anuntul, asa ca am dat telefon direct, in consecinta, daca toate-s bune si ajunge in RO, sitemul va fi montat pe masina!! :)

IMG_2385.JPG

IMG_2386.JPG

IMG_2387.JPG

IMG_2388.JPG

 

 

Link către comentariu

Iti multumesc foarte mult pentru intentia de a ma ajuta!

 

Din pacate kitul nu este complet, lipseste o piesa foarte imporanta, cutia de viteze! 

Iar masina de pe care s-au demontat este benzinara, si nu sunt sigur de compatibilitatea rapoartelor grupului...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

So, multumita unui prieten, am montat arcurile KW HAS, ce le-a avut pe A5-ul sau.

Treaba a fost ceva, inaltimea nu este inca definitiva, asa ca nu va pot prezenta niste poze cu diferente foarte mari. Momentan, datorita reglajului pe spate, desi la maxim inalt, masina sta cu 1 cm mai sus fata de Eibach. Fata in schimb se inaltase cu aprox. 4-5cm! Arata ca un Allroad!  Drept urmare am lasat fata pt a se alinia cu spatele pentru moment.
La prima vedere masina arata cam cum arata cu suspensia sport de fabrica ce a avut-o, deci ok.

IMG_2538.JPG

IMG_2540.JPG

IMG_2546.JPG

Din ce mi-am dat eu seama spatele se mai poate inalta cu acele inaltatoare ce se regasesc pe suspensia confort sau cea S line, la suspensia mea ne fiind prezente. Drept urmare intentionez montarea acestora dupa ce voi intra in posesia lor.

 IMG_2550.JPG

Estimez o inaltime aproximativ egala cu cea a suspensiei confort, reglata pe maxim inalt, lucru ce este mai mult decat multumitor!

Acum, legat de comportamentul arcurilor, am ramas extrem de placut surprins de confortul fantastic ce il confera! Zici ca sunt pe suspensia de fabrica! La acest aspect nu ma asteptam! 

Alte detalii voi mai da dupa ce fac montajul inaltatoarelor pe spate si mai fac niste km.

PS: De "tranteala" nu incape vorba, masina putand fi setata sub cea Eibach, deci pe burta la primavara! )

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!