Jump to content

Audi A4-B8 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

Retrofit major, bravo!

Majoritatea dintre noi se limiteaza la chestii minore, asta e altceva.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Red Multumesc!

 

cogdao, multumesc pentru aprecierea flatanta!  ^_^

 

bpg_b92, multumiri!

 

 

 

Job done! :cheers:

Odata cu sosirea si codarea noii chei, sistemul Keyless este full functional!

Asadar am avut marele noroc ca BCM 2-ul existent pe masina sa fie compatibil si cu Keyless entry. Masina avand portbagajul actionat electric are acea miraculoasa mufa albastra! Desi informatia era ca imi va functiona doar pornirea de motor, deschiderea automata fiind conditionata de existenta unei parti speciale de soft, finalul a fost surprinzator! Keyless full functional!
Mentionez ca pe la inceputurile zilelor masinii la mine am fost si am facut un update de soft in reprezentanta tocmai pe BCM 2. Era ceva legat de actionarea electrica a portbagajului...
Ulterior cand am schimbat stopurile cu led ma procopsisem cu niste erori de care m-a scapat un virtuos in ale retrofiturilor si codarilor masinilor audi.
Deci exista posibilitatea ca softul sa fi fost update-at si de aceasta data, iar acum sa fi beneficiat de pe urma acelor actiuni.

In orice caz eu sunt extrem de multumit si incantat de noua optiune!


  Modificat de rotitza
Link către comentariu

Holy s..t! Ai avut ceva de demontat si montat la loc! Acum incep sa inteleg si eu de ce a costat cat a costat KESSY pe a mea... Si intr-adevar sa ai un sistem keyless plus un hayon electric e de mare efect. Eu dupa mai bine de un an si aproape jumatate tot nu m-am plictisit sa ma joc cu deschiderea lui.

 

Felicitari!

 

PS: Butonul de la Audi e si mai sexy ca la mine, doh... :P

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Multumesc foarte mult Tudor pentru apreciere! Imi place foarte mult masina ta! Sa te bucuri in continuare de ea!

Am revenit la mult dorita setare de "vara"!

5f8fe3b4-02e7-4692-b27e-c7f35c27310e_zps

bfa48ccc-d0a3-4e38-821e-aa77933d6533_zps

Mi-am adus aminte de ce imi plac atat de mult rotile astea! Masina mai sprintena si mult mai precisa in manevrare! Absorbtie a gropilor diferita in bine fata de cele pe 18"!

Ce poti sa iti doresti mai mult de la niste roti pe 19"?

Si alte doua poze impreuna cu un o masina frumoasa si ingrijita a unui prieten bun!

053f453b-d394-4ceb-bf3d-0ad629ee5a38_zps

e48364af-0a0f-4fac-9826-1a1fa4c3ed1a_zps

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Ce anvelope ai acum si ce ai avut pe 18?

 

Arata de milioane. La exterior poate doar un eleron oem ar merge ca sa completeze agresivitatea barei.

Link către comentariu

Pai rotile pe 18" sunt echipate cu anvelope de iarna Kumho KW 27 parca...

Pe 19" am Pirelli P0.

Legat de eleron, clar ar merge, doar ca unul OEM RS4 este aproape 500 euro... iar o copie din fibra nu prea ma incanta... Din acest motiv inca nu are unul...

Poate totusi ar trebui sa imi fac curaj, sa imi iau unul din fibra si sa inchei socotelile la exterior...

Modificat de rotitza
Link către comentariu
Dan Treisprezece

Masina asta nu cred ca ai s-o dai niciodata. Foarte frumosa, enjoy it!

Link către comentariu

Dan, te referi ca nu am sa o dau la valoarea ei adevarata, sau ca o voi tine mult timp?

Nu se stie nicodata care-i va fi destinul, dar momentan nu ma gandesc la acest lucru. Ma bucur din plin de ceea ce imi ofera!

 

Si inca un set de poze:

d17c7f1c-ba2b-447b-9bec-8e4510f98b6d_zps

eac7f8fd-1411-40d0-82c4-dd0067232cb6_zps

78c59b0b-3a53-4cd4-8447-a883e62b1747_zps

464b525f-2d38-4613-981e-8e433de63696_zps

edd81994-592b-465e-94d4-40241bf1befd_zps

Modificat de rotitza
Link către comentariu
Mihai.Nechifor

Tizule si cea veche arata bine dar asta provoaca depresie multor colegi de forum. Succes pe mai departe si felicitari

Link către comentariu

Salut. Am citit tot topicul si nu pot decat sa te felicit pentru munca depusa.

Multi km fara probleme si succes in continuare !

Link către comentariu
Dan Treisprezece

Ma refeream ca nu as vedea niciun motiv pentru care ai renunta la masina asta in urmatorii 5 spre 10 ani. Sunt sigur ca o sa ii mai descoperi tu modificari, eu o sa fiu cu ochii pe aici.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Mihai, iti multumesc pentru urare!

Eu sper sa le produc colegilor sentimentul de admiratie, unii poate il au pe cel de indiferenta, dar "depresie" nu imi doresc sa le produc!

Vlad, iti multumesc pentru interesul acordat topicului, cat si pentru urare!

Dan, am mai decoperit una: :)

Noua turbina BV43A - capabila sa ajute motorul sa depaseasca valoarea de 200hp!

image.jpg1_zpsmzry4tf5.jpg

In poza stau una langa cealalta: viitoarea cu foasta :)

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Asadar, s-a demontat s-a montat si lucrurie merg spre bine acum.

IMG_8426_zpshhgmv3bx.jpg

IMG_8427_zpszmrytpfs.jpg

IMG_8431_zpsmowpw4tr.jpg

La plecare de la Cipos mi se parea ca masina e mai lenesa in plaja de turatii joase. Ma refer aici intre 2000 si 2600 ture. Am zis este datorata incarcarii mai greoaie fiind turbina mai mare.
Dar totusi am pus vag-ul si am descoperit o eroare a senzorului de presiune diferentiata. Posibil sa fi aparat la decuplarea acestuia si a diverselor furtunase de vacum. Dupa stergere, poate placebo, poate nu, masina parca era mai vioaie.
Acum nu stiu daca datorita acelei erori masina ar trebui sa fie mai lenesa au ba. Daca cineva stie il rog sa imi spuna daca exista acest efect.
Din cunostintele mele acel senzor defect duce la infundarea DPF-ului.
Una peste alta, eroare nu a reaparut, deci totul in regula!

Asa ca am mers si i-am facut o baita sa fie si ea curata si voioasa!

d2ca9d8e-98d6-4470-912c-34bc06ea71e7_zps

Link către comentariu

Asta este Audi p0rn!!!!!!  Superb cu bun gust! :D

Spor la condus!

Link către comentariu

Multa implicare. Mult gust. Superb.

Ce inseamna un pasionat dedicat, multi km, este superba. Spatele a iesit bestial, iar interiorul, este aparte.

Sa ai noroc de ea in continuare!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Stefan si Toni, va multumesc foarte mult pentru aprecieri!

 

Ce avem noi aici!?

post-12154-0-20149400-1429259609_thumb.j

Multumita lui Ginel si Razvan de la Powertech, noul grafic de pe dyno in treapta 4 :)

 

Asadar, cu noile modificari de putere, masina se simte foarte bine!

Conform celor discutate cu Ginel, si anume dorinata mea de a avea un cuplu marit care sa ma ajute la drumurile lungi, o putere situata in jurul valorii de 200hp si rugamintea mea de a incerca sa mai domoleasca nitel consumul, noul soft este unul extrem de rafinat dar si "nebun" in functie de modul in care abordezi acceleratia.

Sa fiu mai explicit, la un mers normal de oras cu accelerari lineare, masina se comporta foarte elegant, fara smuncituri sau flucuatii de forta! Se poate conduce lejer si relaxat de parca ai fi cu o barca pe apa.
Ei, in momentul in care iti doresti sa scoti "nebunul" de sub capota incepe distractia!
La drum intins, la un mers sustinut, masina se misca intr-un mare fel! Odata trecut de 2400-2600 ture "barcuta" devine "avion"! Reprizele sunt lungi, iar puterea creste exponential odata cu turatia parca la nesfarsit! Doar schimbarea in treapata superioara parca o mai opreste din avantul nebunesc ce il imprima noua putere, urmand ca odata cu creterea in ture iar sa iti da acea sezatie de drag racing, de recul.

Se pare ca Ginel a reusit, sa faca un 2 in 1 din acest motor! Chiar sunt incantat!

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Cand te mananca in c*r trebue sa te scarpini...

Povestea incepe cu dorinta de a transforma interiorul cat mai apropiat de cel al facelift-ului. Treaba cu trimul de la ceasuri s-a rezolvat, desi si aceasta a impus anumite modificari hardware, dar intr-un final am reusit. Piano Black RS4 look
post-12154-0-93519500-1429703082_thumb.jpost-12154-0-71101100-1429703087_thumb.jpost-12154-0-86920000-1429703091_thumb.j
Au urmat butoanele de geamuri cu margini de aluminu - done.
post-12154-0-44486600-1429703099_thumb.jpost-12154-0-11603300-1429703104_thumb.j
Acum 3 zile au ajuns si manetele cu spira de facelift!
post-12154-0-22660300-1429703108_thumb.j
Ma pun pe treaba si le montez. Functiile manetelor erau in regula, totul ok, mai putin multitudinea de erori aparuta din cauza necalibrarii senzorului G85.
post-12154-0-61761800-1429703111_thumb.jpost-12154-0-91629900-1429703114_thumb.j
Imi zic: simplu, facem o calibrare si gata...

Aici incepe si povestea intrucat oricat as fi incercat sa calibrez acest senzor imi dadea eroare de procedura...
Verific integritatea spirei, verific si software ca lucreaza. Totul in parametri, dar de calibrat nici gand.
Zic, o fi o problema cu VCDS-ul clona 12.12. Instalez un VCDS 805 si ma apuc din nou de treaba. Ce sa vezi: la fel!
Pun mana pe telefon si sun un amic sa imi dea VASPC-ul.
Ma dumiresc eu cum sta treaba cu noul programel si ma apuc de diagnosticat. Raspuns final dupa vreo doua ore de orbecait: Piesa incompatibila cu masina!!!
Zic, frate, dar stai ca e codul bun, de ce zice asta?
Raspunsul a venit cu ajutorul lui Catalin pe care l-am rugat sa verifice in etka codurile compatibile cu masina mea. Dupa aproximativ 1 ora am concluzionat:
Sunt doua grupuri de manete cu acelasi cod: 4G0953502AE! Doar ca unele au PR numbers ce suporta "Dinamic steering", iar altele nu. Eu le am pe cele care nu suporta! Adica suporta si pe masa, dar fix masina mea nu! Si au acelasi cod! Cum mama masi sa cumpar altul?
Nu va mai zic ca sunt si doi producatori: Kostal si Valeo care fac acest ansamblu, dar total diferite ca si arhitectura si cod de produs unul fata de altul... Elementele nu pot fi interschimbate intre ele dar ambii fac manete care fac acelasi lucru...

Presimt ca treaba asta va continua...dar sunt foarte enervat pe faptul ca niste manete ordinare ne fiind compatibile cu "faimoasa si inegalabila" directie dinamica, conduc spre nefunctionaliateta unui numar foarte mare de optiuni / sisteme de pe masina: ABS, ESP, Auto HOLD, ACC, TPMS, Suspensia, Directia, erori pe motor... Doar portbagajul a ramas fara erori ... :)

Acum am 200hp, dar sisteme de siguranta ioc!!! :)

To be continued....

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Auch...

Da, arata superbe noile modificari...insa ai si batai de cap acuma... "successuri" pentru o solutionare cat mai rapida si fara costuri aferente, desigur :(

Link către comentariu

Treaba asta imi aduce aminte cand am incercat sa schimb caseta de directie la vechiul Polo. Am testat 4 casete pe 4 producatori, inclusiv pe cea originala, toate cu acelasi cod, nici una nu sa potrivit. Urat.

 

 

In alta ordine de idei, esti de belea la ce faci cu masinuta asta. imi place la nebunie transformarea ei.  Am si eu un B8 sedan in curte, ma uit cum arata a ta si dupa....plang la a mea.

Frumos cu totul. Sper sa rezolvi rapid problemele.

 

Keep it going!

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
 

Aceeasi senzatie am avut-o si eu cand am ramas fara servo, dupa shimbarea calculatorului de coloana, mi-a dat ceva batai de cap G85. Bine, aproape aceeasi senzatie...

Se va rezolva, capul sus!

Link către comentariu
  • 1 month later...
Publicat (modificat)

Intrucat acel ansamblu de manete nu a fost compatibil cu masina, am hotarat sa il vand. A fost cumparat de un coleg, caruia i l-am montat si calibrat. Totul ok.

A ramas sa mai caut cu mare atentie un ansamblu compatibil cu a mea masina.

 

Printre altele, ne mai ocupam si de mentenanta. Am ales discuri de frana orignale intrucat nu imi doresc sa ma supun unor batai de cap ulteriore soldate cu nervi, datorate ovalizarii acestora.
Poate unii vor rade de faptul ca am ales sa le cumpar SH, dar am considerat ca fiind alegerea oprima: cost / calitate.
Sunt discuri rulate 1000km / fata si aprox 7000 / spate. Avand in vedere ca sunt discuri de fabrica, zic eu ca ma vor tine cu aproximatie 100k, asa cum de altfel au facut-o cu brio si cele actuale.

Placutele de frana au fost achizitionate de la producatorul ATE.

Operatiunea "tuning" continua, drept urmare am achizitionat si un intercooler provenit de pe un motor de 3.0TDI, pentru a ajuta motorul sa isi mentina performantele si in zilele toride de vara. Codul de produs este: 8K0145805E
http://www.clubaudi.ro/attachments/masina-mea-prezentarea-membrilor/148167d1431497579-audi-a4-b8-personal-detailing-

post-12154-0-51202200-1432705473_thumb.j
Pe langa acesta mai sunt necesare si ghidajele de aer. Coduri: 8k0121283F si
8k0121284F
post-12154-0-91811500-1432705480_thumb.j


A fost munca de convingere mare cu furtunele, intrucat diametrul de intarare si iesire a intercooler-ului este mai mare fata de cel de 2.0 TDI!
Dar cu determinare si perseverenta am reusit in 3 oameni sa le "convingem" sa intre ! :)

IMG_9108_zpsi5kb5s7c.jpg

IMG_9109_zpstdzdhjz2.jpg

IMG_9110_zpsjs6ewwqk.jpg

IMG_9111_zpsmc35drqg.jpg

IMG_9113_zps83wln2pm.jpg

P.S.:

Pentru cei interesati de acest upgrade este bine de stiut ca acele deflectoare de pe 3.0 nu calca perfect in dreptul radiatoarelor. Se pare ca cele de 3.0 sunt mai late si mai groase. Nu e un capat de tara, dar puteti apela cu incredere la taierea celor existente pe masina voastra, astfel putand face loc intercooler-ului mai mare. __________________

Modificat de rotitza
Link către comentariu

stiu ca la montarea unui IC mai mare sunt probleme cu turbina - lag ?

in cazul tau , avand alta turbina, "se pupa" cu noul IC sau se simt diferente?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!