Jump to content

Audi A4-B8 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

Un mic detaliu pentru unii, un pas cu gust pentru feng-shiu-ul interior :)

 

Felicitari pentru mestereala, me gusta  :beer:

Link către comentariu

Dat fiind faptul ca butonului de start engine a inceput sa i se "exfolieze pielea", am decis sa il schimb cu unul de RS. Acel inel rosu pare ca ii da o nota mai elaborata consolei, eu fiind fericit ca nu mai arata a masina neingrijita cu butoane ce au urme de uzura...

image.jpg3_zpsxvijf1o6.jpg

image.jpg4_zpsdxaxjp8b.jpg

image.jpg5_zps0sanku0d.jpg

image.jpg6_zpssjqsq2kw.jpg

60780b17-16c7-434d-9367-1a0abe91ad13_zps

Am mai adaugat si mareata oglinda cu functia HBA (highbeam assist). O optiune ce m-am incapatanat sa nu o pun din pricina pretului pentru o astfel de oglinda. Retrofit usor in cazul meu, avand deja can extended. Dar uite ca i-a venit si acesteia timpul.

d1bb1abc-b52e-452b-bb19-36804c722dd3_zps

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Si o poza cu masina spalata, la un self wash, fara eleron :)

Salut!

 

Poti sa imi spui te rog unde e spalatoria respectiva?

 

Link către comentariu

Aici este.

Butonul vechi start-stop era vopsit si s-a cojit vopseaua. Asta nou este din aluminiu sau tot vopsit este? Adica upgrade-ul aduce si rezistenta in timp, pe langa marginea rosie?

HBA aprinde faza lunga cand nu "vede" trafic din sens opus, la o anumita viteza?

Cand credeam ca nu mai ai ce-i pune, ai mai gasit o optiune... :)

Modificat de Muale
Link către comentariu

Pai si butonul vechi era din aluminiu. Doar ca acea foita de aluminiu se rupe in zonele in care sunt decupate literele, lucru ce constituie o problema a solutiei tehnice adoptate de producator.

post-12154-0-85189000-1443516031_thumb.j

Din ce am vazut mai atent, la noul buton literele cu probleme au un decupaj diferit acum. Vom vedea..

 

Legat de HBA, da este o camera pozitionata pe piciorul oglinzii, ce comuta automat intre faza lunga si scurta. Aceasta functie este activa la orice viteza. Se activeaza prin impingerea manetei de faza lunga o data.

 

Legat de retrofitulri, acestea nu se terimina nicioadata... Mai am in portbagaj material pentru minim 3 :)))

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 1 month later...

Si din dintr-una intr-alta s-a mai produs o schimbare! :)

DPF off, si inlocuirea acestuia cu downpipe costom de 76mm. O lucare de foarte buna calitate, lucru mai rar intalnit in Romania.
Pentru acest lucru multumesc lui Dani CSL, un om de nota 10!

"Teava" a fost construita de la zero, cu flanse noi si cu adaugarea fiting-uilor pentru toti senzorii. Un lucru pe care mi-l doream neaparat! Am preferat sa pastrez DPF-ul masinii intact, iar noua piesa inlocuitoare sa suplineasca intru totul pe cea veche. (vorbim aici loc pentru senzori, nu de "filtre")

In urma acestei modifiari, am dat drumul la bestie din cusca! :)
Motorul trage ca turbat, iar feeling-ul este unul pe masura. Sunetul in evacuare acum in relanti este asemanator "audisoundsystem-ului", deci mi-am luat de o grija cu achizitionarea "trompetelor" :)

Sunetul interior este foarte usor mai gros, pana in 3000rot/min masina se aude la fel ca si inainte, dupa 3000 in full full throttle este "race car"!

Si nu in ultimul rand un lucru care ma bucura foarte mult este zgomotul creat de evacuare. Nu se face simtita prezenta acelui sunet usor metalic (specific downpipe-ului), in cazul meu fiind un sunet gros si sanatos. Iar turbina fluera de placerea relaxarii data de evacuarea gazelor rapida. :)

Cam asta arata si "teava", repet, o lucare care ma face mandru ca o detin si bineinteles ca o folosesc:

IMG_0171_zpsb0lyx2nl.jpg

IMG_0168_zpspmoo1xyx.jpg

IMG_0178_zps5jqtpltc.jpg

IMG_0176_zpsp1fmhwxq.jpg

6decce06-9689-4589-8aaf-55f45ca34fc9_zps

Link către comentariu
  • 1 month later...

Sa va mai povestesc ce am mai facut in ultima vreme:

Pai, nu am stat degeaba, lucruri s-au facut bani s-au cheltuit.
Dupa downpipe, a urmat un soft pentru a completa sau mai bine zis a desavarsi modificarea adusa.
Foarte important este acum ca softul face ce mi-am dorit de la inceput. Sa am cuplu constant pe o plaja cat mai mare si anume 2000-4000RPM. In acest fel am ajuns si eu sa spun, DA asta imi place cu adevarat!

Intre timp am schimbat parbrizul masinii cu unul Saint Gobain, acum vad si eu clar noaptea. :)

Am schimbat ornamentele de pedale cu unele tip RS4, cele vechi erau de RS5 :P

Am schimbat debitmetrul, mai mult pentru a vedea daca pot influenta consumul in vre-un fel. Momentan are o zi de cand l-am montat, deci nu ma pronunt. :)

Pe partea estetica, va dezamagesc, dar eleronul tot nu l-am montat... Ceva se intampla cu acesta... L-am vopsit de doua ori si tot difera culoarea... Momentan se odihneste in service. Poate am sa il mai vopsesc sau poate nu... :)

Partea estetica a fost si ea imbunatatita cu 4 roti de iarna de pe A5. Sunt acelasi model ca cel avut anterior, model care imi place foarte mult, doar ca difera tipodimensiunile jantelor. Mai precis acestea sunt 8.5J cu ET29 si bineniteles sunt pe 18". Incaltate cu anvelope 245.40.18.
Mi-am dorit acesta schimbare de mult timp pentru ca imi doream acel aspect "de perfectiune" si pentru iarna. Rotile se aseaza foarte bine pe masina, lucru pentru care ma declar foarte multumit!

Va las sa priviti niste poze care pot spune mai multe, fata de ce pot descrie eu in multe cuvinte:

2e2682af-6c2d-4b87-95f6-3bcf302f6e4e_zps

5823d8da-bb14-460c-b230-a069f47e379a_zps

0eba78d5-c824-48ca-96e3-1109fae03b3b_zps

45a426dd-db1f-4a09-bd9d-2299579e0756_zps

b81bcaab-78ac-4a7f-8fd5-5e8f71b46c79_zps

ca2c7d29-3e0d-403d-80d4-4964c7a7604b_zps

66513a03-8eda-4c3d-83d6-5ced76607f24_zps

b6737bb8-45d5-42c3-b926-1d6da023052a_zps

ff962417-4add-4910-9370-0feaaab69323_zps

Si doua imagini generale cu interiorul:

769fdf26-c4d1-4a0d-97a3-bdc3032551d9_zps

9dc0ebca-b56e-4576-b09c-66a289de3c3e_zps

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Multumesc Bebeee!

 

Mihai, cuplul cerut din soft este de 465Nm, iar puterea.... in jurul valorii de 210hp.

 

Link către comentariu

H0lyBoy, multumesc pentru apreciere! Sa stii ca e o masina care cel putin pe mine ma incanta foarte mult :)

 

Rares, nu ma supara, ma flateaza! Si iti multumesc pentru apreciere!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Desi oglinda cu HBA (high beam assist) era montata de ceva timp, abia aseara am reusit sa o "legam" la retea. :)

post-12154-0-19734400-1450689007_thumb.j

Odata cu aducerea firelor din can, am tras si firul de la detectorul de radar in partea de sus a parbrizului, pentru a nu mai sta cu fire atarnate prin masina la drumurile lungi.
Tot pe acest traseu am reusit sa trag si receptorul IR de la TV tuner, receptor ce a fost pozitionat langa piciorul oglinzii, la limita plafonului pe parbriz. Acum, sunt multumit ca pot folosi acea telecomanda indreptata spre ecranul MMI-ului, asa cum obisnuinta ne-a invatat. :)

post-12154-0-98254300-1450689010_thumb.j


Asadar, totul functional si clean.
Bine, daca te uiti din afara masinii deja in loc de cruculite, am atarnate tot felul de gaget-uri :)

post-12154-0-13800200-1450689015_thumb.j

 

 

msclemike, iti multumesc pentru apreciere!

 
Link către comentariu

Te superi daca folosesc poza cu interiorul pe post de desktop? ;)

 

Felicitari pt masina!

Si eu care credeam ca sunt singurul de foloseste pozele din acest topic pe post de wallpapers :D

 

@rotiza e de vis masina

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

La multi ani!

Va multumesc foarte mult pentru aprescierile voastre! Ma flateaza!

 

Incepem cu niste poze de sezon cu rotile de A5 si suspensia de low rider...

 

post-12154-0-19815600-1451898293_thumb.j

 

post-12154-0-28321900-1451898298_thumb.j

 

post-12154-0-13961800-1451898302_thumb.j

Link către comentariu

Daca tot m-a rugat unul dintre colegi sa fac un filmulet cu sunetul produs de evacuarea masinii, si daca tot l-am editat, mi-am zis sa il postez si aici:

Fiind asezat telefonul pe directia tevii de evacuare se pare ca la turele mari sunetul a fost distorsionat de fluxul puternic de aer... Poate ma invrednicesc si mai fac unul, poate in sarcina :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Daps, astazi am avut programare la PBN pentru schimbul bateriei.

post-12154-0-80059100-1453992093_thumb.j
Poza este generica. Are codul identic cu bateria montata pe masina mea.

Am ales aceasta varianta din ratiuni de comoditate si de ce nu, pentru a aparea in istoric pentru cei care isi doresc sa vada ca masina a avut un parcurs in constant in timp si km. :)
Fiind prins in diverse activitati, nu am mai gasit timp si pentru o documentare foarte buna lagata de codarea celor AM, asa ca mi-am zis ca produsul OEM e musai sa mearga, plus faptul ca bateria are o data de fabricatie mai recenta, 10.2015, lucru ce nu putea fi asigurat 100% si de vanzatorii AM.

Link către comentariu

Si eu sunt curios. Chiar ieri am vandut o Varta Silver (identica) la pretul de 550 lei pt un Q7.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

Bateria a costat in reprezentanta 1300 ron. Aceeasi baterie / piesa OEM costa in jur de 1100 la dealer-ii de piese.

Acum, o Varta cu aceleasi specificatii dear AM, fara cod BEM costa in jur de 550-600ron. Una Moll intre 650-750ron.

Cam astea sunt preturile pe care eu le stiu din ce am cercetat putin.

 

Multumesc pentru aprecierea legata de sunetul avacuarii!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!