Jump to content

Audi A4-B8 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

Aseara am reusit sa montez inaltatoarele de care vorbeam in postul anterior pe spate. 

M-a prins noaptea, asa ca am o poza nu foarte concludenta.

IMG_2585.JPG

Masina e inalta si proprietarul fericit! Mai mult de atat nu m-a lasat inima sa o ridic... deja incepe sa arate ciudat pentru mine... Norocul meu este ca jantele cu et mic ajuta cat de cat la o imagine bunicica de ansamblu chiar si cu setarea asta.

Inca o data raman surprins de conforul arcurilor! :rolleyes:

 

PS: Arcurile KW HAS (high adjustable suspension) sunt singurele arcuri cu sistem de inaltare tip coilover ce se pot monta pe amortizoarele magnetice de fabrica. Asadar, iarna sus si vara jos :)

b8-aud-a4-s4-a5-s5-rs5-kw-has-height-adjustable-lowering-spring-kit-coilvoer-system-kw-25310075-1.jpg

 

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Va trebuie sincer sa incep sa imi tin eu un jurnal cu toate informatiile regasite prin retro-fiturile tale, nu stiu cand voi avea nevoie de ele :D

Recomand o poza frumos pe soare, care sa o tii la "pastrare", si ulterior la vara inca una, cu burta jos ;)

Nu ca nu ai fi facut presupun oricum, insa vor fi de efect :P

Again, din partea mea, sincer: :beerchug:

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Multumesc foarte mult pentru apreciere si interesul acordat topicului Toni!

Inca o poza nu foarte artistica :)

 

 

IMG_2594 (1).JPG

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Asadar, daca tot vine primavara mi-am zis ca e musai sa ma apuc de incalzirea auxiliarta 

Am inceput jihadul! O zi intreaga am muncit pentru a da gata macar prima etapa, a montajului corpului incalzirii auxiliare ("webasto") si conectarea acestuia la instalatia de racire a masinii. Mi-am propus ca la sfarsitul fiecarei zile de munca sa pot pleca cu masina acasa, astfel ieri s-a reusit dupa cum spuneam, montarea arzatorului, pompei auxiliare , montarea valvei circuitului lichidului de racire, montarea si adaptarea instalatiei.

Pentru inceput montarea arzatorului se face prin intermediul unor piulite speciale "popnit", ce se incastraza in 3 gauri hexagonale aflate pe lonjeronul dreapta al masinii. Fara cleste special munca este mult ingreunata, dar cu grija si scule incropite se pot monta. 

Informativ acele piulite arata cam asa:

 5783bd71164a0.jpg.364ffcb6c9f9e1da74e5ee98f1c385a7.jpg

Si cam asa arata pe masina:

IMG_2686.thumb.JPG.f36bae88576f121c9503ac2f100a4cb9.JPG

IMG_2685.thumb.JPG.dcee8a4475a18160430a5ac4e6df1191.JPG

Au urmat montarea valvei din spatele peretelui de foc, acolo unde sistemul "webasto" se intercaleaza cu sitemul de racire al motorului si al habitaclului. Pentru aceasta operatiune au fost necesare niste adaptari, cu mufe de clipsare OEM, montate pe furtunele masinii si imbinate cu noua instalatie.

 

58bd10be2892c_valvalichidracire.jpg.bdb9789130f44f1b9501dfe7a602df4c.jpg

 IMG_2692.thumb.JPG.00fd9f6ca0df450a8e68f18da65a7387.JPG


S-a scos din ciurcuit o valva vacumatica ce controla debitul lichidului de racire spre caloriferul habitaclului.
Valva vacumatica eliminata:

New-Heater-Core-Control-Valve-fits-Audi-A4-_1.jpg.34197d197f41016135ea88e918253842.jpg
 

Noua valva montata, comandata de "webasto" ii va prelua functia. Pentru eliminarea acesteia am folosit o teava inoxidabila strunjta la capete, pe scurt o pieasa de trecere sau stut. 

IMG_2691.thumb.JPG.0833858bb8cb12c7d7ac05fdbad45ea3.JPG

Dupa ce noul sitem a fost conectat la motor, a ramas montarea tevilor de aluminiu ce vin de la "webasto" spre noua valva aflata dupa peretele de foc. Aici am intampinat niste probleme intrucat tot sistemul provine de pe un facelift, si se pare ca la facelift au schimbat putin traseul acestor tevi. Acestea urca peste oala amortizorului, in timp ce la nonfacelift trec intre oala amortizorului si motor. Problema de fapt apare in zona oalei amortizorului unde cred ca la facelift au modificat si traseul conductelor de motorita, acestea intersectanduse cu cele ce vin de la "webasto" in mod ciudat. Probleme mai sunt si in zona de jos a filtrului de aer, acesta ne clipsanduse bine in cele doua tanpoane de cauciuc de pe lonjeron. In orice caz, am reusit inchiderea intregului circuit de racire motor, astfel putand pleca spre casa cu masina functionala, bineinteles dupa o tura pe centura pentru aerisirea sitemului si completarea cu antigel.




Etapele ulterioare, circuite ectrice si circuitul de alimentare cu combustibil vor urma. 



PS: Un filmulet in care este explicat in mare circuitul de racire:

 

 

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Bineinteles dupa lucrari a urmat si partea de rasfat a compartimentului motor: 

 

IMG_2754.thumb.JPG.0a45d48514564afd08eb6cc3ae8ef607.JPG

IMG_2752.thumb.JPG.96aa5340df05902dc57a43f071671fa3.JPG

IMG_2753.thumb.JPG.7b1f5c5994200338600cc40f14bd5709.JPG

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Pe ce model de jante ti s-a pus ? Ma refer ce urmeaza dupa CH-R ? :D

Link către comentariu

:) Ma bate gandul sa trec pe un model mai concav, as prefera sa fiu cat mai aproape de calitatea celor BBS sau OEM. 

Sincer trecerea o fac doar pentru aspect, dar nu as vrea sa renunt la conforul de rulaj dat de BBS.

Voi ramane tot pe 19", desi imi plac nespus cele pe 20"...

 

Ma gandeam la cele de RS6, un model ceva mai rar vazut. Si in cazul acestora, ca si in cauzl BBS-urilor, un mare avantaj il constituie calitatea lor si greutatea ceva mai redusa.

audi-rs6-avant-c7-2015-c258316012015160805_1.thumb.jpg.aa59a5500b181d670af6730e37d18947.jpg

Cele pe 19" au fost montate pe A5 coupe, din cunostintele mele.

 

Un exeplu de janta pe 19":

s-l1600.thumb.jpg.ed961bc896aee26451a211a0e21fb811.jpg

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Pentru mine .....dar gusturile nu se discuta...un model pentru care as renunta la CHR ar fi doar cel de pe RS4 avant 2017...

2017-audi-rs4-avant-spy-photo-1.jpg

Link către comentariu

Rotitza pot spune pentru ca am avut la vanzare modelul pe 20 aratat mai sus de tine ,si sunt 2 variante ,si din ce stiu eu pe 19 nu exista!

Prima varianta ce-a de rs6 este pe 20" cu 9,5j toate 4 si Et 21 , iar a doua este de audi S6 tot pe 20 cu 9j toate 4 si ET 35 , prima varianta ce-a de RS6 sunt Forjate cu o greutate de numai 13 kg :)  

Link către comentariu

motanelul, multumesc pentru opinie!

 

Multumesc pentru incercarea de a ma ajuta!

De la cunoscuti, pasionati, am aflat si eu despre cele de RS6/S6. Asa am aflat si de fatul ca sunt forjate si ca au o greutate redusa, lucru ce avantajeaza foarte mult "ride confort/control - ul" :)

Exista si pe 19", tocmai ce le-am descoperit acum o saptamana. :) Au echipat din ce m-am documentat doar coupe-urile A5 vandute incepand cu 2015-2016.

Tipodimensiunile sunt 9x19" et.33. Din ce am sapat, am vazut ca cele pe 19" ar avea greutatea cam tot in jurul valorii de 13kg/buc. Acum ramane de vazut cand vor ajunge. :)

 

Uite si o poza cu cele vizate de mine :)

58e3a07ca1907_s-l1600(1).thumb.jpg.685be37a7c32c15072ae92f3ce56dad8.jpg

Modificat de rotitza
Link către comentariu

O prind de minune jantele astea,merita fiecare banut cheltuit pe ele.

Sa le rulezi cu placere ! ;) 

Link către comentariu

Te misti cu talent, nu gluma. Astept sa o vad coborata si pe timp de zi, dar ma astept sa fie ce trebuie.

Link către comentariu

Ce repede te-ai miscat....arata foarte bine !

Link către comentariu

Multumesc foarte mult pentru apreciere si urare Sorin!

ShadoWzZ stii cum e, cand vrei ceva da-i din maini si din picioare sa il obtii cat mai repede :)

motanelul, multumesc!

 

O poza modificata, ca nu mai am stare pana ajung la service sa reglez suspensia :))

Graphic111.thumb.jpg.dd995e607157febfd28800332bcbeda3.jpg

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Masina asta e impecabila din orice unghi! Jantele o prind excepțional! Felicitări!

Modificat de B_U_T
Link către comentariu

Arata spectaculos! Imi plac foarte mult jantele in combinatie cu suspensia! Am vazut masina live si am apreciat-o in Grecia anul trecut, fiind cazati la acelasi hotel.

Link către comentariu

Ma bucur foarte mult Andrei pentru aprecierea ta! Spun asta deoarece simtul esteticului este foarte rafinat in cazul masinii tale! De asemenea si eu am admirat frumusetea de nardo gray! :)

Spor in continuare!

Modificat de rotitza
Link către comentariu

O mai vad cateodata in drumul meu spre munca, in zona unde o parchezi de obicei ... se distinge dintre toate masinile de pe acolo :) 

Foarte foarte tare combinatia de jante + setup suspensie.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!