Jump to content

Oprire motor in mers


adrian_vw
 Share

Postare recomandată

Pana sa vina osciloscopul am ascultat sfatul lui VP44, caruia-i multumesc, si am facut distributia, desi nu aveam 30000km de la precedenta. Bineinteles, si de data asta in alt service. Mentionez ca fusesera puse calele si se verificase distributia cu 6 luni in urma. Cu ocazia asta am inlocuit inca odata senzorul de ax cu came (G40), de data asta montand unul original, din dezmembrari, venit prin curier de la Oradea. Am rugat mecanicul sa verifice si zona de citire a semnalului magnetic, sa nu fie ulei, span, etc. Ca sa scurtez povestea va spun ca tocmai m-am intors din concediu, 1000km parcursi fara probleme, din care un sfert in autostrada si restul pe drumurile patriei. Masina se comporta la fel ca inainte, acelasi demaraj bun, aceeasi pornire la sfert, acelasi zgomot de motor, dar nu se mai opreste in mers. Nu prea inteleg cum, dar ma bucur ca s-a reparat. 😀 P.S. Nu mai pun osciloscopul, de frica sa nu stric vraja ... 😅

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum puneai osciloscopul degeaba, in primul rand trebuie sa stii sa il folosesti si in al doilea rand trebuie sa poti sa replici problema in timp ce masori. Altfel, e degeaba ... problema e cel mai probabil la cablaj si nu cred ca ai rezolvat-o cu inlocuirea (din nou) a senzorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Inca merge zilnic. Acum insa incep sa aud un zgomot la schimbarea treptei de viteza din 1 in 2, mai ales daca turez mai tare motorul in treapta 1. Ceva ca un rulment care se invarte in gol. Plus un zgomot de frecare metalica la viraje mai stranse, mai ales la stanga. Nici nu stiu cu ce sa incep. Deocamdata mi-au schimbat bratele inferioare si rulmentii amortizoarelor. Zgomotul e la fel. :(

P.S. Daca are nevoie cineva, va las 2 link-uri:

 

 

- https://tutoriale-auto.ro/manuale-vw-passat-b6/

- Z-Library – the world’s largest e-book library. Your gateway to knowledge and culture. (1lib.fr)

Al doilea link este pentru aproape orice carte sau articol. Nu stiu pentru cat timp va fi activ de data asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut 

Am și eu o problema cu care ma confrunt de anul trecut 

Tot mi se duce senzorul de la axul cu came si nu mai pornește Mașina 

Îl schimb și merge iarăși

Mai mult sau mai puțin și tot asa 

Am schimbat vreo 10 pana acum 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.07.2023 at 12:29, gg75 a scris:

Inca merge zilnic. Acum insa incep sa aud un zgomot la schimbarea treptei de viteza din 1 in 2, mai ales daca turez mai tare motorul in treapta 1. Ceva ca un rulment care se invarte in gol. Plus un zgomot de frecare metalica la viraje mai stranse, mai ales la stanga. Nici nu stiu cu ce sa incep. Deocamdata mi-au schimbat bratele inferioare si rulmentii amortizoarelor. Zgomotul e la fel. :(

P.S. Daca are nevoie cineva, va las 2 link-uri:

 

 

- https://tutoriale-auto.ro/manuale-vw-passat-b6/

- Z-Library – the world’s largest e-book library. Your gateway to knowledge and culture. (1lib.fr)

Al doilea link este pentru aproape orice carte sau articol. Nu stiu pentru cat timp va fi activ de data asta.

Salut

Ai mai avut probleme cu senzori g40 si/sau g28

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi eroare g28 o aveam si eu ! mi am dat seama ca eroarea o ia cand motorul se opreste! la mine a fost pompa de motorina! pana sa mi dau seama am facut bucati instalatia electrica😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

A mai trecut un an si nu am mai avut parte de oprirea in mers. Nici de codurile de eroare G40 sau G28, desi ultima diagnoza am facut-o acum o saptamana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 27.03.2018 at 17:26, lunatiq a scris:

Salutare! Acum câteva zile am avut surpriza sa mi se oprească mașina in mers când ma “grăbeam” cam tare. Deci eram in viteza a patra cam 100 km/h pe un drum drept și brusc s-a oprit motorul’ volanul nu s-a întărit și a rămas aprins in bord doar martorul de la baterie. Am tras pe dreapta am dat de câteva ori la automat dar nimic. Am scos bornele am verificat clapeta de accelerație (era deschisă). M-am dus inclusiv pana la un peco sa mai iau motorina, am crezut ca poate ceasul nu-mi indica bine și poate am rămas fără motorina. Precizez ca pe bc mai îmi arata range 100, nu se aprinsese nici becul. Motorina bag numai de la Rompetrol extra. In cele din urma a început sa mi se termine bateria la câte chei i-am dat așa ca am chemat un prieten sa îmi dea curent. Cu bateria conectata la mașina lui pornita i-am dat iar la automat vreo 20-30 de secunde pana a pornit. După nu a mai avut nici-o problema. A doua zi am pus testerul pe ea și nu mi-a dat nici-o eroare. Ce poate fi???? Precizez ca am mai pățit asta o data in noiembrie la fel aceeași poveste aveam viteza range 90-100, martor baterie....atunci a pornit după 4,5 chei la fel 20-30 de secunde. Mașina in cauza este un Passat B6 2008 1.9 bxe are soft de pana la 170cp

Salut am aceiași problema..ai găsit rezolvarea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiPavelescu

Salutare. Am si eu o problema si nici tester-ul sau mecanicul nu stie ce sa zica. Am un Passat B6 1.9 TDI BKC din anul 2006, si dintr-o data s-a oprit in mers, si nu a mai pornit timp de cateva minute. Am lasat-o asa, cel mult 10 minute, am dat iar la automat si a pornit, dar a pornit mai greu, gen ca in 2-3 pistoane sa zic asa, Am oprit-o iara, a pornit imediat, si la fel am facut de 3-4 ori, dupa a mers cu ea 20 de km, nu am facut nicio probleme, motorul mergea si auzea bine. A doua zi de dimineata la ora 7:30, i-am dat o cheie a pornit imediat, am lasat-o cam 4 ore, si pe la 11:00, i-am dat iara o cheie si a pornit mai greu. Pe tester nu da nicio eroare, nu da nimica. Si m-am gandit sa nu fie pompa de alimentatie, din rezervor. Daca aveti alta parere sau a-ti mai intampinat simptome asemanatoare. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi o problemă pe partea de alimentare cu combustibil, pentru asta nici nu o să dea vreo eroare că nu are senzori pe partea asta.

Pompa poate fi verificată: trebuie să livreze o cantitate de combustibil de minim 1000ml/30 secunde, trebuie să asigure o presiune de 0,5 bari la ralanti şi minim 0,25 bari la 2500 rpm şi să nu aibă un consum mai mare de 7,5A.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!