Jump to content

Problema pornire Passat B6 motor BMP


tartorul
 Share

Postare recomandată

pt inceput parcheaza cu spatele pe o bordura si vezi cum porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut un test acum in parcare pentru pompa de motorină din rezervor cu vcds.... nu se aude absolut nimic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am și eu o problemă la un passat b6, 2.0 TDI, cod motor bmp. În urmă cu 2 săptămâni mi s-a oprit motorul când era staționat, la relanti. Problema fiind acumulatorul pe care l-am înlocuit. În urmă cu 2 zile motorul s-a oprit în mers și nu a mai pornit. În urma unei testări vcds a reieșit valva egr blocată pe deschis, necesită înlocuire. Azi am înlocuit-o cu una nouă dar auto tot nu pornește. Ma puteți ajuta cu un sfat? Ați mai întâlnit această problemă? 

Modificat de Manuel N.
Detaliaza "nu porneste"!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara sunt si eu nou aici si am o problema cu un passat b6 cod motor bmp.2.0.litri.la rece porneste foarte bine dupa ce umblu cu masina si se încălzește motorul daca o opresc so vreau sa o pornesc din nou abia învârte electromotorul.parca nu ar avea curent suficient.Sa fie un consumator ceva cand este motorul cald.multumesc

Modificat de florin 78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.11.2018 at 16:16, X@by a scris:

Pompa de motorina se aude cand pui contactul?

Am remediat. Mulțumesc. Ai dreptate pompa de motorină din rezervor a fost problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se face test de baterie, se repara/ inlocuieste electromotorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua! Am un vw passat , bmp si cam de un an de zile in intervat de aproximativ doua luni, la pornire imi apare urmatoarele coduri de eroare:

- P145C - Exhaust Gas Temperature Sensor 3 Circuit Short Circuit to Ground (intermitent)

- P 242B - Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Bank 1 Sensor 3 Range Performance (permanent)

Dupa ce sterg coduriile de eroare cateva saptamani nu-mi mai apar. Ultima data au aparut ieri dupa ce am oprit sa alimentez. Care ar putea pfi cauza?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea e pe sonda lambda ?

 Mergi la cineva priceput ca sa nu inlocuiesti piese degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

 

am un mitsubishi grandis 2006 motor bsy 2.0 volkswagen. am intrebat si pe forum si nimeni nu a raspuns(probabil nu stiu multi ca motorul  de pe tipul acesta de masina este vw.) am o problema, sau mai multe probleme- cand am venit din spania spre romania  masina sa oprit in timp ce urcam o panta mare(in bord indica ca mai am motorina pt.110 km) am tras pe dreapta, am bagat motorina si am pornit cu spray. totul ok. ajuns in romania am constatat ca dimineata pornea mai lung, si scoate fum circa un minut, iar motorul e troncanea mai ciudat circa un minut(daca acceleram, disparea troncanitul). am verificat instalatia de alimentare, filtrul si am constatat ca pompa tandem tragea motorina direct din rezervor(nu prin filtru) iar returul ce iesea din pompa tandem intra in filtru pe directia intrare si iesea din filtru pe directia iesire si mergea pe retur in rezervor, deci practic pompa mea tandem tragea direct din rezervor(masina o am de 7 luni). am inversat furtunele- aceasi problema pornire greoaie dimineata(cateodata). am desfacut scaunele si am ajuns la pompa din rezevor- am demontato si am gasit ca pinul de minus(tata-mama) de pe pompa trepida, avea joc.  am schimbat pinul, am pus unul mai fix, am probat pompa in galeata cu apa- avea debit(inainte sa schimb piciorusu de minus care trepida, pompa era moarta, nu bazaia deloc). am montat pompa la loc, aceasi probleme, la pornire, ba inca acuma este mai rau, cand ajunge apa la 90 grade motorul se opreste dintrodata, si porneste foarte greu daca nu las sa se raceasca. mentionez ca dupa toate acestea, am schimbat pompa din rezervor cu una identica noua, si am aceleasi probleme- la 90 grade motorul se opreste, si doar dupa ce o las un timp porneste usor. mentionez ca in spania o singura data am auzit troncanitul la pornire (in 5 luni) si an romania aproape in fiecate zi aud. ma poti ajuta cu un sfat???  ps apa din vas este ok, nu scade si niciodada nu sa incalzit peste limita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. La mine a fost de vina senzorul axului cu came (sau axelor?). in fine: 

000833 - Camshaft Position Sensor (G40) 
               P0341 - 006 - Implausible Signal - Intermittent

Masina pornea si mergea perfect, dar uneori, in peco, la bariera, in parcare, nu mai pornea decat dupa cateva pauze si cateva chei. Dupa inlocuirea senzorului nu am mai avut aceasta problema. Bafta!

Modificat de Popescu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/22/2018 at 8:55 PM, florin 78 said:

Buna seara sunt si eu nou aici si am o problema cu un passat b6 cod motor bmp.2.0.litri.la rece porneste foarte bine dupa ce umblu cu masina si se încălzește motorul daca o opresc so vreau sa o pornesc din nou abia învârte electromotorul.parca nu ar avea curent suficient.Sa fie un consumator ceva cand este motorul cald.multumesc

I-ai dat de cap? Ce avea? Si a mea face la fel., la rece porneste perfect, la cald se hurducane. A inceput sa faca asa dupa ce am avut masina intr-un service prost de unde cred ca mi-au luat piese de pe ea.

On 11/22/2018 at 4:16 PM, X@by said:

Pompa de motorina se aude cand pui contactul?

Cum trebuie sa se auda pompa de motorina cand pui contactul?

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

Sunt nou pe forum si postez pentru prima data.. Am un Passat B6 2.0 2007 BMP cu urmatoarea problema:

Acum doua saptamani am oprit la un magazin si cand am dat sa pornesc nu a mai vrut deloc, invartea electromotorul. A venit un mecanic si mi-a spus ca e pompa de motorina defecta si bateria. Am schimbat bateria si pompa cu una Pierburg..a mers pornita , a stat vreo 5 minute dupa care a murit la relanti..pe VCDS nu am erori decat la incalzirea auxiliara(Z35) si ceva pe la Radio..Am tractat-o in service si acolo au constatat ca erau inversate furtunele de la filtru catre motor tur cu retur..le-am inversat si a pornit, am mers cu ea inca o saptamana si apoi a murit subit in mers, de vreo 3 ori..Am verificat si releele de sub bord dar nimic.

Ieri am desfactut filtrul de motorina si era doar un sfert in el, l-am schimbat si pe asta si garnitura, am amorsat pompa din VCDS si pana la urma a pornit dar lung si se aude ca un tractor, relantiul este la 1000 si trepideaza, fluctueaza...

Ce credeti ca ar putea avea? Cineva mi-a spus ca se dezamorseaza si ca ar fi de oringuri..Mentionez ca injectoarele sunt in parametrii, doar presiune la aer am vazut ca sta pe la 480 bar si valorile sunt pana in 300, asta am observat eu..

Scuze pentru postarea kilometrica si multumesc anticipat pentru raspuns.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si masina trepideaza acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, inca trepideaza si fluctueaza la relanti..

Modificat de Cipsidia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in saptamana care am mers, dupa ce au inversat furtunele mi-a crescut consumul, a ajuns la relanti 1l/ h 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa mă ajute cineva daca știe ,am schimbat lu un B6 admisia și motorașul  care acționează clapetei după care sa aprins martorul motor i-am făcut test și îmi spune că rămân clapetei blocați când pe închis când pe deschisseai fac cumva are setări are anumiți parametri de funcționare .as dori sa-mi spună cineva daca stie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,dețin un passat b6 1,9 tdi,bls,din 2007,care nu mai pornește.Istoria sună așa,am ajuns la servici,am parcat iar seara când să plec acasă n-a mai pornit.Asta întâmplându-se acum două săptămâni.De atunci i-am făcut tot felul de investigații,scanare cu cu vag com-ul,nici o eroare,poziție  distribuție,ok,injectoare ok pompă combustibil ok.Acum după ce am tot încercat să o pornesc,mi sa aprins spirala în bord.Efectiv sunt la capătul meseriei,și mașina tot nu pornește.Dați-mi niște idei,ce i-aș mai putea face.Menționez că am gasit două bujii arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut incearca sa misti de volan fortat in timp ce dai la automat mai lung un pic.. Si daca porneste e blocatorul.. Au ele o boala passat b6 BMP

On 11/26/2012 at 4:48 PM, tartorul said:

Salut stimati membri,

Se da un VW Passat B6, an 2006, motor 2.0 TDI cod BMP.

In ultimele 9 zile am avut de doua ori probleme cu pornirea motorului dupa cum urmeaza:

1. Am mers cu masina 15 minute, motorul s-a incalzit, mergea ok, totul in regula, apa la 90 grade, motorina 1/4 din rezervor, temperatura exterioara 9 grade, masina parcata pe suprafata plana. Opresc sa fac niste cumparaturi, dupa 5 minute ma urc in masina, incerc sa pornesc si motorul se invartea dar nu dadea nici un semn ca ar dori sa porneasca, nu se auzeau detonatii. Incerc sa repornesc, nici un mesaj de eroare pe bord, nici un martor in plus in afara celor care raman aprinsi inainte sa ii dau cheie. Il las sa se linisteacsa 10 minute si dau succesiv, la intervale de 1-2 minute cheie sa porneasca. Primele dati nu a facut nimic deosebit doar se invartea si atat. Penultima data a balbait putin. Ultima data a pornit relativ ok dupa ce a invartit de mai multe ori. Timp de o saptamana a mers ok, fara pierderi de putere, fara probleme de pornire la rece sau la cald.

2. In aceasta dimineara am mers cu masina 10-15 minute, motorul s-a incalzit, mergea ok, totul in regula, apa la 90 grade, motorina 1/3 din rezervor, temperatura exterioara 7 grade, masina parcata pe strada, panta (impropriu zis) aproximativ 1-2 grade, botul in sus. Opresc, dupa 5 minute incerc sa o pornesc si facea exact ca mai sus. Dupa ce am asteptat 10 min si am dat mai multe chei succesive a pornit ca mai sus.

Am citit celelalte topic-uri legate pornire si de problemele cu pompa de motorina din rezervor. La mine nu se aud sunete suspecte de la pompa, nu am avut probleme in mers. Am o banuiala ca am pompa cu 3 tevi - am incercat azi sa vad exact dar nu am avut scule la mine si nu am putut sa dau jos tapiteria/izolatia.

Banuielile mele se indreapta spre pompa de motorina sau spre pompa de tandem desi se comporta putin diferit fata de ce am citit. Atunci cand nu a pornit pare ca nu ajunge deloc motorina la sistemul de injectie sau ca instalatia este dezamortsata.

As dori sa imi dati cateva idei sau sugestii inainte sa ajung la un service. Mai adaug ca am facut o diagnoza completa cu aproximativ doua saptamani in urma si totul era ok, inclusiv parametri in mers. Daca ar fi pompa de motorina oricum nu ar fi iesit la diagnoza.

Incearca sa dai la automat mai indelungat in timp ce misti de volan fortat stanga dreapta.. Daca porneste e de la coloana volan blocator.. Am si eu aceeasi problema.. Cu passat similar BMP 2006.. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut,

 

Problema mea este legata de pornirea motorului când afara este frig. Comportamentul este ca și cum ar da cheia, electromotorul se învârte, dar motorul nu pornește. Un lucru important este faptul că vara, pornirea motorului merge bine, nicio problemă, iar motorul funcționează fără probleme. De asemenea, am verificat si injectoarele de combustibil si funcționează perfect. Nicio eroare la ei. De asemenea, nicio eroare în vcds. Codul motorului este BMP, unul un arbore cu came, 103KW (140CP), 1968 cm3. Mașina este din 2007

 

Aici aveți și un videoclip de 1 minut în care am reușit să surprind problema:
https://drive.google.com/file/d/1prTfm-7sKIFO5LF56FDFUgulno-pBnLt/view?usp=sharing

 

Mulțumesc pentru interes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, banuiesc ca filmarea este veche:D, verifica temperaturile in vcds antigel/aer, de asemenea incearca sa pornesti cu mufa scoasa la debitmetru aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!