Jump to content

Problema pornire Passat B6 motor BMP


tartorul
 Share

Postare recomandată

Erori?Calitate motorina ?Stare filtru motorina?Stare oringuri injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se dezamorseaza sistemul de alimentare cu motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare! 

Am un Passat B6 , 2.0 TDI, 110 cai, 2009... iar uneori pornește mai greu.

am găsit si un video postat de alt băiat care are aceeași problema. 

Astept un sfat daca se poate .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.10.2016 at 9:39 AM, F l o r i n said:

schimba bateria

De la ea e sigur ??? O sa merg sa o masor sa văd ce zic băieții ... mersi frumos 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantat 100%, dupa o filmare ? nu... dar eu asa cred. 100% garantat poti spune, abia dupa ce faci masuratori, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Am achiziționat de curând un passat b6 motor bmp 2006. (237000km) Pornește foarte repede cu motorul rece. După ce se încălzește dacă stationez 10-15min nu pornește la prima cheie, ci la a doua. La prima, pornește o fracțiune de secundă și se oprește. Scot cheia ,o  apăs din nou, și pornește.Va rog sa mi spuneți dacă a mai avut cineva aceasta problema, și ce trebuie să verific. Mulțumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ivascu claudiu

Salut,am un vw passat b6,2007,v-as ruga daca stie cineva ce se intampa daca se aprinde martorul motor iar spirala se aprinde intermitent? Dupa repornire martorul motor ramane dar spirala dispare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ivascu claudiu

Am o eroare la passat 2007,2000,140cp;  imi apare p0299,daca stie cineva ce inseamna rog sa-mi spona si mie.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
53 minute în urmă, Ivascu claudiu a scris:

... p0299..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ivascu claudiu
în urmă cu 4 ore, Ivascu claudiu a scris:

Am o eroare la passat 2007,2000,140cp;  imi apare p0299,daca stie cineva ce inseamna rog sa-mi spona si mie.Multumesc!

Ok,am găsit furtunul de la vacuum spart,nu mai apare chech-ul însă la probe, la turații de peste 3000,am pierdut din putere și mi-a apărut spirala tot intermitent. După oprire /pornire lucrurile au intrat în normal, cu un plus de putere... Deci?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! 

Sunt nou pe forum,imi cer scuze anticipat daca gresesc cu ceva!

Am un passat b6 2.0 tdi cod motor BMR 125 kw...

De ceva timp (doua/trei luni) am o problema cu pornirea. O data pe saptamana sau chiar la doua saptamani imi porneste extrem de grei (trebuie dau la automat cam 10/15 secunde) cum ar fi dezamorsata,dupa ce imi porneate o opresc si pornesc la sfert...

Am fost la doua service-uri pt verificare (in special injectoarele) nu au gasit nici o eroare legata de pornire /injectie!

Posibil sa se blocheze un injector si sa nu faca tot timpul? Mentionez ca in rest masina trage bn,nu smunceate sau altceva.

Daca a mai patit cineva asa si a remediat problema,sau cineva care se pricepe...

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

Am o problema cu un passat b6 motor BKP 2006,dupa un troncanit urat in zona curelei de la alternator am oprit masina si aceasta apoi nu a m-ai pornit facand de 3 ori un sunet ca si cum nu as m-ai avea baterie dupa ce i-am dat curent am schimbat bateria aceasta tot nu a m-ai pornit problema este cand dau sa porneasca chiar daca am ambreiajul apasat imi scrie depress clutch,iar cu VCDS nu imi intra pe engine imi da eroare,puteti sa-mi suneti care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o dilema cu un BMP cu DSG. Aseara s-a intamplat ca s-a oprit si nu mai voia sa porneasca.
Dupa 30 minute de stationat la relanti, a iesit din parcare si cum a virat s-a oprit motorul, cumva treptat( n-a dat in nas). vreo 30 minute n-a mai vrut sa porneasca, Invartea electromotorul dar degeaba, nu pornea. Dupa vreo 30 minute de incercari si verificari si dat putin curent, a pornit. De atunci a pornit de fiecare data.

Azi am facut scanare, nici o eroare stocata de ieri. Are o eroare cu coloana de directie intermitenta, dar era din 19.05, ieri mergea bine volanul.

Am verificat valorile injectoarelor cu motorul la 90 grade,  aveau valori de pana in +/- 0.5

Ce ar putea fi de verificat ? E destul de nasol ca daca nu porneste, nu poate fi scoasa in N si impinsa.

Am citit de pompa de motorina, dar si acum acul de combustibil e sub 1/4 si porneste foarte bine.

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca merge pompa din rezervor si verifica calitatea motorinei din filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ai avut dreptate, pompa din rezervor este, am fost la mecanic si zice ca e blocata pe deschis. Ciudat e ca de atunci n-a mai facut probleme la pornire.

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa mai faca ,e bine de inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
georgeleca62

Salut, am si eu de ceva vreme probleme la pornire (PASSAT B6, 105 CP, BLS); Am pus tester-ul si apare  pentru motor urmatorul cod: 12295- senzor axa cu came-G40- nu este semnal. P3007 -000- intermitent. Mentionez ca nu intotdeauna porneste foarte greu, dar parca este din ce in ce mai frecvent, indiferent de temperatura motorului; Are cineva o solutie? Daca porneste, totul este OK si nu se aprinde nici un martor in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca distributia e pusa bine / verifica mufa si cablaj senzor/ inlocuieste senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Quote

 

Pornirea este tot mai greoaie (nu mai porneste deloc "la sfert" cum pornea acum ceva timp); Mentionez ca intre timp am dus-o in service unde mi-au schimbat mai intai senzorul G28 si apoi senzorul G40, dar bani aruncati pe fereastra. Va rog ceva solutii, pana nu raman fara electromotor sau acumulator. Atasez ultimele scanari pe modulul motor, atat cu motorul oprit cat si cu el pornit

Miercuri,12,Julie,2017,12:32:20:58797
Versiune: VCDS-ROJ ROJ 11.11.5

                Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\03G-906-021-BLS.clb
                    Numar VAG: 03G 906 021 PB    HW: 03G 906 021 AB
   Componenta si/sau versiune: R4 1,9L EDC G000SG  1845
                  Codare soft: 0000071
                Numar atelier: WSC 01265 995 63530
                      VCID: 6ED9A54D7972A868C30
1 cod a gasit:

012295 - Senzor axa cu came-G40- nu este semnal
               P3007 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Starea defectului: 00110000
                    Priorit.defectului: 3
                    Frecv. defectului: 1
                    rulaj: 196128 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2017.07.12
                    timp: 12:01:43

             împrejurari cod:
                    RPM: 756 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 14.36 V
                    valori binare: 00001100
                    stabilizare RPM: 0.0*KW
                    fara denumire: 48.0

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\03G-906-021-BLS.clb
   Numar VAG SW: 03G 906 021 PB    HW: 03G 906 021 AB
   Componenta comandata: R4 1,9L EDC G000SG  1845  
   Revizie: --H07---    Numar serial: VWZCZ000000000
   Codare: 0000071
   Atelier: WSC 01265 995 63530
   VCID: 6ED9A54D7972A868C30

1 cod a gasit:
012295 - Senzor axa cu came-G40- nu este semnal
               P3007 - 000 -
             împrejurari cod:
                    Starea defectului: 01100000
                    Priorit.defectului: 3
                    Frecv. defectului: 1
                    rulaj: 196128 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2017.07.12
                    timp: 11:54:12

             împrejurari cod:
                    RPM: 777 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 14.36 V
                    valori binare: 00001100
                    stabilizare RPM: 0.0*KW
                    fara denumire: 48.0

Gata de functie: 0 0 0 0 1


Gata de functie: 0 0 0 0 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul la G40, pana in ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, sa sti ca la ECU am umblat , deoarece pe ploaie acesta statea in apa si dadea erori in bord, plus ca nu mai tragea motorul ( scurgeri infundate cu frunze) Am curatat contactele de la cele doua mufe cu spray de contacte in repetate randuri, deoarece am observat ca dupa ce le curatam pornea mai usor; Acum porneste foarte greu si dupa ce umblu la cele doua mufe. Dupa ce porneste, motorul functioneaza absolut normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nou ai avut dreptate, Florin. Am fost la un alt electrician care a verificat cablajul și a găsit un fir rupt (ducea la G40).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca s-a rezolvat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!