Jump to content

Ulei cutie viteze manuala


DUBB4LIFE
 Share

Postare recomandată

Probabil s-a referit la sunetul care am zis eu ca se aude in frana de motor...

Nu e problema cu acel sunet dar totusi probabil ca 2 litri de ulei nou ar reduce zgomotul de roti dintate din cutie...

O sa-l schimb, tre sa gasesc un service ieftin, l-am achizitionat cu 100 ron 2 litri OEM si manopera era tot 100 ron, am zis ca e prea scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam de cata vreme? din ce stiu nu este prevazut schimbul.

Zicea cineva ca uleiul este pe viata... Ok dar poate se refera la viata care stiu ca e de 8 ani daca nu ma insel... O sa caut maine in actele masinii.

Send from my Sony Xperia S

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Enorm manopera. Trebuie sa fie cam cat e si pt schimb ulei. Nu e greu de schimbat,poti sa faci si tu daca ai chef.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am schimbat uleiul in cutie era negru si cu apa am bagat castrol 75w90 api gl 4 si tot nici o inbuntatire cu zgomotul :banghead: ...... asta e a 2 schimbare de ulei de cutie cand am luat masina nu se auzea nici un zgomot de la cutie , e cum am schimbat uleiul prima data i-am bagat cv ieftin a inceput sa scoata un zgomot k de uruit de rulment dar se aude usor si ma gandesc k a avut aditiv in ulei ! as vrea sa bag un aditiv de cutie ce-mi puteti recomanda ? ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

metabond 75w90 i-am pus eu in cutia mea dar pana sa ii pun nu avea zgomote sau caraieli numai ca la mine s-au retezat niste nituri si dupa ce le-am schimbat un mecanic mia zis sa folosesc metabond si spre surprinderea mea cutia merge frumos si acum dar pana sa ii pun nu aveam zgomote prin ea dar na am zis sa ii pun un aditiv ca nu are ce sa afecteze.

In cazul tau m-as gandi mai degraba sa schimb rulmentul cu pricina decat sa ii pun vreun aditiv ca sincer nu stiu ce mai rezolvi daca zici ca se aude

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand calc ambreiajul nu se mai aude si cand dau drumul la pedala incepe sa se auda si dupa 2 min de mers la relanti nu mai se aude dispare si tot asa calc nu se aude dau drumul la pedala se aude .... o sai bag un aditiv sa vad daca rezolv daca nu sa vad cei de facut schimb tot ambreiajul complet ori poate e din interiorul cutiei...

poti sa fi mai explicit cu niturile retezate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca din ambreiaj nu are cum sa fie.Rulmentul de presiune se afla in capatul cutiei si lucreaza in ulei si daca era uzat trebuia sa faca zgomot la apasarea ambreiajului pentru ca atunci se afla in sarcina.Cel mai probabil este din cutie dar trebuie facuta o verificare amanuntita nu sa te trezesti ca desfaci cutia bucatele si nu este uzat vreun rulment.

Faza cu niturile sta in felul urmator:la golf 4 1.4 16V cu codurile la cutie de viteze:DUU.DUW,DUS,au probleme cu diferentialul.

Diferentialul este compus din 2 piese si anume,coroana si satelitii care sunt unite cu niste nituri dar foarte casante din fabrica.Adica daca abuzezi de cutie ai toate sansele sa se retezeze un nit si iti sparge carcasa ambreiajului si curge ulei din cutie sau chiar mai rau prinde printre sincroane sau pinioane si face praf toata cutia.

De aceea recomand ca sunt patit ca la aceste cutii de viteze sa nu se abuzeze de ele adica plecari cu scarturi sau mai stiu eu ce altceva

Ai doua poze mai jos cu diferentialul meu si carcasa unde a fost sudata deci mare grija.

post-46557-0-80475200-1359746872_thumb.j

post-46557-0-01036300-1359746883_thumb.g

post-46557-0-39868200-1359746884_thumb.j

post-46557-0-25948600-1359746902_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

app eu am bagat 2 L in cutie asa mia zis cnv. cat trebuie sa bag normal? am sa incerc maine si un aditiv de ulei

Modificat de gav0090
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca din ambreiaj nu are cum sa fie.Rulmentul de presiune se afla in capatul cutiei si lucreaza in ulei si daca era uzat trebuia sa faca zgomot la apasarea ambreiajului pentru ca atunci se afla in sarcina.Cel mai probabil este din cutie dar trebuie facuta o verificare amanuntita nu sa te trezesti ca desfaci cutia bucatele si nu este uzat vreun rulment.

Faza cu niturile sta in felul urmator:la golf 4 1.4 16V cu codurile la cutie de viteze:DUU.DUW,DUS,au probleme cu diferentialul.

Diferentialul este compus din 2 piese si anume,coroana si satelitii care sunt unite cu niste nituri dar foarte casante din fabrica.Adica daca abuzezi de cutie ai toate sansele sa se retezeze un nit si iti sparge carcasa ambreiajului si curge ulei din cutie sau chiar mai rau prinde printre sincroane sau pinioane si face praf toata cutia.

De aceea recomand ca sunt patit ca la aceste cutii de viteze sa nu se abuzeze de ele adica plecari cu scarturi sau mai stiu eu ce altceva

Ai doua poze mai jos cu diferentialul meu si carcasa unde a fost sudata deci mare grija.

exact. Pentru cei care desfac cutiile acestea pentru un motiv sau altul, trebuie sa stie ca la reprezentanta exista kit de suruburi pentru inlocuirea acelor nituri... si este recomadnata operatiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am pus problema si pe alt topic, dar trebuia sa intreb aici.

Deci la Octavia 2 2007 1,9 tdi BJB, cutie in 5 trepte manuala, agata uneori, la schimbare BRUSCA (deci doar in cazul asta) o caraiala scurta, in treapta a II-a. Eu nedandu-ma la ea, nu am observat, dar colegul meu schimba foarte rapid si la el facea treaba asta. Mecanicul a zis (la o tura de service, chestie de doua minute) ca e posibil sa fie nevoie de reglaj la timonerie, dar ca pot fi si sincroanele, si aia e cu cantec. Ma gandesc totusi ca masina are aproape 180k km in 6 ani si ar fi de bun simt sa fie schimbat uleiul. Zic eu. 

Faza e in felul urmator: am alocat 100 lei pentru ulei (am inteles ca intra maxim 1,9 litri), dar unii zic de ulei Febi/Swag 75w, altii de ulei 75w90. Inclin sa cred ca e vorba de prima categorie, in carte nu scrie mai nimic. Voi ce spuneti? Daca imi baga ulei OEM, de la service VW, ala cat e de bun si la ce pret s-ar afla?

 

Am luat o masina care are nevoie de oaresce intretinere, nu as vrea sa imi bat joc de banii stransi cu greu. Astept parerile voastre.

 

PS: ulei as gasi si la Zetec sau Autonet din Piatra Neamt, dar vreau sa plec chitit pe o anumita norma, nu sa imi dea aia cine stie ce jeg si sa fac mai rau. Nici ulei de 160 litrul nu as pune, cu 530 fac revizia la tractor.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia ulei de la reprezentanta,chiar eu mi-am schimbat si am luat de la vw si chiar se simte o imbunatatire la rece.

in privinta caraieli poate sa fie si de la sincron,ambreiaj sau timonerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu umblu mai bland cu masina, dar colega-miu e mai smucit. Voi trece cat de curand pe la service, oricum.

Sa le spun ca vreau uleiul 75w, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Au verificat azi baietii uleiul din cutie, nu sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt probleme de nivel, dar calitatea uleiului cum au verificat-o? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei zic ca ala nu se schimba, doar se completeaza. Nu au vrut sa il schimbe (inclusiv directorul a zis ca nu e cazul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, fabrica nu recomanda inlocuirea (Filled for life).

Dar crede-ma ca este mai mult decat benefica inlocuirea. Mai ales in traficul din Romania, unde mestecam in cutie exagerat de mult.

Pentru ei nu conteaza daca se duc sincronizatoarele, ca doar la ei le poti cumpara... dar pe tine te intereseaza sa le protejezi cat mai bine.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In viitorul nu prea indepartat voi schimba uleiul, sa ma stiu in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut gabi

poti sa imi dau un cod/tip pt ulei oem cutie manuala ERT  VW golf 4 1.6 16 v 2003

si cam cat costa la reprezentanta uleuiul.....si ce cantitate am nevoie .

ms

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G  060726A2 lei 50 litrul,cutia iti ia 1.6-1.8 litri...deci 2 litri trebuie sa achizitionezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La schimbarea uleiului am inteles ca trebuie schimbate si acele 2 "surubele" pentru umplere si golire - stie careva de unde pot gasi asa ceva, si daca sunt universale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbul de ulei la motoarele noi dealerii trec busoanele pe consumabile, este cca. 4-6Lei unul, probabil ca aceeasi politica o aplica si la cutie.

 

Nu am ELSA sa ma uit daca scrie "always renew after removing".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La G6 ambele busoane de umplere / golire sunt identice si costa in jur de 10 lei bucata.Sunt 2 busoane care o singura data in viata masinii umblii la ele,asa ca nu au cum si de ce sa se uzeze.

Cu cutiile DSG este alta poveste si in mod normal trebuie schimbate si busonul si ,,teaca'' busonului la fiecare operatie de schimbare a uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!