Jump to content

AC sau climatronic - montare aftermarket


zorg
 Share

Postare recomandată

Puteti sa imi puneti si mie niste poze cu ce relee imi mai trebuie pt transformare din ac in climatronic ca sa stiu sa le verific daca mi le-a scos omu de pe masina .

 

Multumesc!

Modificat de gheaba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie nimic in plus sau in minus. Doar tunelul de aer, panoul de comanda, instalatia electrica, senzor de lumina si ce se mai stie deja, e o lista postata. La mine a mers si acelasi releu pentru ventilatoare, desi il luasem si pe cel de pe masina donatoare ce avea alta litera la urma.

Modificat de dany19940
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut domnilor astazim am reusit sa ma apropii de sfarsitul lucrarii ocazie cu care am facut si o proba dar dupa ce am vazut ca functioneaza clima cat se poate fara a fi incarcata instalatia de freon la sfarsit mi-au ramas GMV-urile pornite si nu s-au oprit pana nu am scos siguranta.Am lucrat dupa schema asta si am bloc de relee 1 J0 919 506 K sa fie din cauza buclei aleia intre pinii 5-14 de la blocul de relee ? de asemenea am anulat si senzorul de cutt off ca pe schema data de AlBundy nu figureaza am lucrat numai dupa schema data de Bundy cred ca va functiona tot si clima cand voi incarca instalatia dar ce fac cu GMV-urile astea ca-mi omoara bateria.

post-24466-0-01471700-1408646143_thumb.j

post-24466-0-35033500-1408646152_thumb.j

post-24466-0-24624300-1408646169_thumb.j

post-24466-0-04831400-1408646183_thumb.j

post-24466-0-13660900-1408646195_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocul de relee e acelasi ca la mine, originalul de pe masina. Cel de pe masina donatoare era cu L parca...sau G, nu mai stiu. Oricum, merge cu amandoua la fel. Daca bucla e data in schema, atunci asa trebuie sa fie. Posibil din cauza ca nu ai freon inca? Te vor lamuri Albundy sau Florin. Eu bagasem ceva freon cand am facut testele, deci nu am cum sa te ajut, ca nu stiu daca s-ar fi comportat la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocul este bun, ventilatoarele nu trebuie sa lucreze non stop.... era motorul incins ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era incins motorul ca nu am apucat sa merg cu masina nici macar nu am pornit motorul nu i-am pus decat contactul cand am facut proba sa vad daca deschide clapetele si daca are vreo eroare la vreun senzor pe housing si ca sa mai opresc ventilatoarele ca nu se mai opreau a trebuit sa scot siguranta aia verde de pe baterie. GMV-urile merg pe trepta 1

Modificat de eugeniusandu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci baga freon si fa o diagnoza. Oricum la partea de freon nu mai ai treaba. Ramane doar pe parte electrica sa fie ceva.

Modificat de dany19940
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc astazi sa bag freon si ne auzim.Ma dispera sa stau sa scot siguranta mereu sa opresc GMV-urile cred ca mi-a reusit tot mai putin asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu sunt sigur ca  trebuia sa faci legatura de la T17a/4 la T10/9 din mufa portocalie, este o  steluta  acolo  * - From May 2002   (sper ca nu am inteles eu gresit).

Masina ta fiind din May 2001, ramane doar legatura la mufa albastra de la ceasuri T32/11. 

Este doar parerea mea, rog ceilalti colegi sa verifice si ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am incarcat instalatia de freon si nu porneste compresorul GMV-urile raman tot pornite si nu se opresc pana nu scot siguranta ma scoate din sarite va rog frumos ma poate ajuta cineva legaturile pe care le-am facut in blocul de relee sunt: la pinul 4 firul gri- rosu ; la pinul 8 firul maro-albastru ; pinul 12 care era liber am adaugat negru-alb si am facut bucla verde - albastru intre pinii 5 -14. Cand am pus testerul mi-a dat eroare  1296 ceva senzor temperatura central bord. Schema dupa care am lucrat am postat-o sintetizata mai sus ca nu-mi permite sa o uploadez  pe cea de la AlBundy  e prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut., 

 

Pentru a monta un AC simplu pe o masina fara Aer Conditionat de ce anume am nevoie de pe masina donatoare..

Codul motor la Bora este AUS. dar nu stiu inca codul motor al donorului.. doar atat ca este benzinar.. (poate 1,4)

in afara de pompa+suport, radiator, furtune, calorifer, imi poate cineva da o lista cu tot ce trebuie sa dau jos de pe masina.. (pachetul ma costa 300 eur) si chiar vreau sa iau tot .. sa nu ramana cu ceva pe langa.. sa trebuiasca sa caut .. si mai ales sa stau cu masina mai mult desfacuta decat preconizam...

 

 

multumesc 

Modificat de AR86MON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata functioneaza perfect.Multumesc AlBundy pentru scheme mi-au fost de real folos cea cu T17a era cea corespunzatoare mie si din neatentie nu am vazut ca firul rosu gri nu trebuia taiat trebuia decat sa adaug firul de la cablajul meu peste acesta in aceeasi conexiune la pinul 4 din blocul de relee dupa mai multe incercari de combinatii am reusit totul e functional a pornit si compresorul si nu mai merg non stop GMV-urile doar cand e clima pornita sau se incinge motorul.Schema sintetizata atasata functioneaza e incercata de mine.Am reusit totul functioneaza cum trebuie inca o data multumesc AlBundy

post-24466-0-78405100-1408992217_thumb.j

post-24466-0-54404200-1408992229_thumb.j

post-24466-0-94185600-1408992312_thumb.j

Modificat de eugeniusandu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere, sa te bucuri de functionarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta multumesc inca o data :soare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut., 

 

Pentru a monta un AC simplu pe o masina fara Aer Conditionat de ce anume am nevoie de pe masina donatoare..

Codul motor la Bora este AUS. dar nu stiu inca codul motor al donorului.. doar atat ca este benzinar.. (poate 1,4)

in afara de pompa+suport, radiator, furtune, calorifer, imi poate cineva da o lista cu tot ce trebuie sa dau jos de pe masina.. (pachetul ma costa 300 eur) si chiar vreau sa iau tot .. sa nu ramana cu ceva pe langa.. sa trebuiasca sa caut .. si mai ales sa stau cu masina mai mult desfacuta decat preconizam...

 

 

multumesc 

 

toata instalatia de AC din compartimentul motor, filtru uscator, housing-ul interior cu tot cu evaporator, senzor temperatura exterioara, unitatea de comanda a AC-ului, releele, istalatia electrica - ca sa iti iei ce trebuie de pe ea, sa o faci ca originala.

 

daca tot faci modificarea, mai bine cauta una de pe care sa iei climatronic... nu AC - tot cam atat ai de munca.

 

cauta una care sa fie aceeasi motorizare si echipare similara - ca sa iti scoti instalatia de pe ea si sa iti fie mai usor la montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

ma poate ajuta cineva si pe mine nu stiu daca am intrat unde trebuie dar sunt nou pe aici si sunt DISPERATTTTTTT  am un polo sdi 1.9 aqm din 2001     si imi porneste foarte greu dimineata la prima pornire am verificat bujii releu senzor temperatura apa sunt ok dar..... daca scot mufa de la senzor perneste bine sau daca ii dau curent diract la bujiii la fel porneste bine.... am facut si diagnoza... si am schimbat senzorul de temperatura si tot nu vrea am pus senzor pe original deci stie cineva ce ar putea avea... sau are cineva schema electrica ma gancedc sa nu am un fir care sa dea erori la calculator si ..... deaia sa imi faca asta.... ve multumesc si imi cer scuze daca am scris unde nu trebuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna Ziua 

 

Din cauza ca mi s-a spart radiatorul de caldura din interior am trecut de la ac/manual la climatronic. Am legat numa sa dea caldura acuma urmind cind se face mai cald sa leg si restu firelor. Umarind schema am vazut ca trebuie sa mai duc doua fire la modulul de sub baterie. M-ar interesa prin ce mufa de legatura merge mai departe. ( De caseta cu mufele de sub stergator sunt vorba ). Cind am luat instalatia de clima mia dat numa unitatea cu mufele care pleaca in istalatie taiate scurt. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de mufe ai la housing? cu 10 si 12 pini ar trebui sa ai avand AKL din 2000.

Cele doua fire care merg la blocul de relee de sub baterie nu trec prin nicio mufa intermediara (defapt cred ca nu sunt fire acolo la blocul de relee si s-ar putea sa ai nevoie de pini sa pui in mufa - verifica mufa ).

Modificat de Bogdamn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am housing cu 17  si 12 (  nu te lua dupa masina ca ii modificata rau ). Ce ma intereseaza firele care merg la releu trec pintr-o mufa intermediara ( care separa cablajul interior de exterior ).

Modificat de AlinNicolae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ori pui pini noi in una din mufele deja existente ori daca ai cumparat de la dezmembrari un cablaj sau poti lua niste mufe de la dezmembrari pui o alta mufa din cablajul de la dezmembrari eu asa am facut.Nu stiu exact unde ar trebui sa vina pinii respectivi la masinile cu climatronic de serrie deaceea ori pui in mufele deja existente ori adaugi alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu m-am facut inteles. Cum ii la cruise control te legi in mufa neagra, de la climatronic la ecu la mufa portocalie. Pe mine ma intereseaza care mufa si de ce culoare ii de la climatronic la releu de sub baterie. Aia ma intereseaza sa nu duc fire continue sa fie ca de fabrica. Multumesc de intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pa nu ai inteles mai adaugi o mufa deaia neagra eu asa am facut ca la cele cu climatronic de fabrica nu stiu unde se pun pinii de la senzorul de temperatura si cei care trebuie legati in releul de sub baterie.Ori daca nu sigur gasesti pini liberi in mufele care le ai deja si pui firele acolo acum ai inteles.Eu am inteles nelamurirea ta eu asa am facut am mai adaugat o mufa neagra in blocul respectiv de sub stergatoare i se mai spune "plenum chamber" in cartea tehnica in engleza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe original in scheme nu apare sa fie trecute firele printr-o mufa intermediara din plenum chamber, am scris clar in ultima mea postare.

Daca vrei poti sa le treci printr-o mufa existenta sau poti sa pui o mufa noua cum zicea colegul Eugeniu, dar pe original nu este trecut prin mufe. 

Eu ma refeream la mufa de la blocul de relee, acolo vei avea nevoie de pini pentru ca acei pini lipsesc acolo, deaia am zis sa verifici mufa si sa iti faci rost de pini dinainte de a te apuca de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!