Jump to content

AC sau climatronic - montare aftermarket


zorg
 Share

Postare recomandată

NicusorNarcis

Omule masina  e din 99 si e dupa jumatatea anului deci se ia 2000 ... am senzor presiune cu 3 fire, m-am uitat nu vb prosti si mufa de la releu ventilatoare e cu 14 fire... Te inteleg ca vrei sa ma ajuti si iti multumesc dar nu ma duce in deruta mai mult decat sunt... Stima tuturor celor ce imi raspund si vor sa ma ajute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA sa-ti raspund la fel: omule, si la telefon mi-ai spus ca e 1999 si in profil scrie clar 1999, sunt mama omida sa ghicesc ca tu nu stii din ce an e masina ta?

Asta ai cerut, cu asta te-am ajutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NicusorNarcis

scuze daca te-a deranjat invr-ul fel... Poate ca eu sunt cel care nu m-am exprimat cum trebuie... Trecand peste asta nu stiu cum sa duc treaba la bun sfarsit... Am cautat si pe alte forumuri dar degeaba... Acum nu mai stiu nici daca e bun cablajul T10 si T12 sau trebuie sa cumpar T10 si T17 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bun cablajul T10 T12 care il ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NicusorNarcis

ok... multumesc omule ... o sa verific maine firele care mi-ai mentionat mai sus... stima !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze daca te-a deranjat invr-ul fel... Poate ca eu sunt cel care nu m-am exprimat cum trebuie... Trecand peste asta nu stiu cum sa duc treaba la bun sfarsit... Am cautat si pe alte forumuri dar degeaba... Acum nu mai stiu nici daca e bun cablajul T10 si T12 sau trebuie sa cumpar T10 si T17 ?

NU m-am suparat.

Pana la urma, pe masina, ce senzor ai? Cu 3 sau 4 fire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NicusorNarcis

cu 3 fire am senzorul... alb, maro-negru si negru-albastru sunt culorile la senzorul de presiune... stima !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NicusorNarcis

Ceea ce vroiam sa mai stiu ... eu am legat firele de la T10 si T12 de celelalte fire fara sa le tai... as dori sa stiu , trebuie cumva taiate firele si inadite  cu firele de la cablajul meu , iar cele vechi sa le izolez ? daca se poate dati-mi un rasp exact... va multumesc anticipat ...

Modificat de NicusorNarcis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bunaziua,

 

stiu ca nu sunt in aria Polo 9N dar nu gasesc nicaieri schema electrica la AC, si vad  ca aici unii au unde sa le gaseasca si au cunostiinte mai aprofundate

 

problema mea e ca nu pleaca ventilatoarele cand pornesc AC, astfel raceste doar in mers, compresorul cupleaza, se vede in VCDS post-75511-0-91190400-1406021912_thumb.j post-75511-0-62639800-1406021923_thumb.j

 

ventilatoarele merg pe ambele trepte verificate din mufa termocuplei, la mine treapta 1 e pe pinii 1 si 3, treapta2 pe pini 1 si 3, pe pin 2 am plus permanent, pe pin 3 am plus pe contact, toate sigurantele de pe baterie si din bord sunt ok racirea motorului merge normal dar nu imi apare in VCDS pe clima in grup 1 ca sunt ON chiar daca ele fuctioneaza pt. racire post-75511-0-79527900-1406021952_thumb.j pe output tests pornesc...

 

modulul meu de comanda al ventilatoarelor J293 e cel din poze cu acelasi cod 1J0 919 506 M, deci are 6 pini, pe 86a am plus permanent, pe 86b doar pe contact, Mot 1 si 2 merg la pinii 1 si 3 de pe termocupla, pinul 2 de pe termocupla are o componenta de 14 ohmi intre el si 86b

 

problema e ca nu stiu ce fac K1 si K2 si de ce nu ajunge pe unul din ele 12v de la modulul climatic ?

 

va rog sa ma ajutati putin cu niste scheme si explicatii ce trebuie sa mai verific

 

Multumesc anticipat.

post-75511-0-17987300-1406021680_thumb.j

post-75511-0-40275900-1406021686_thumb.j

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatic sau climatronic? Masina e hatchback sau saloon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de climatic pe hatchback. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea! Sper sa postez unde trebuie dar am o intrebare, vreau sa cumpar un golf 4 1.4 16v care are consola de ac in fata sub radio dar la motor exista un singur ventilator, as dori sa stiu , daca se poate, daca intradevar masina are ac sau are modulu in fata ca sa tepuiasca. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca exista clime cu un ventilator pe golf dar te poti uita dupa compresorul de clima si tevile de legatura intre el si bord, astea ar fi cele mai usor vizibile, si binenteles un test ar fi cel mai bun, daca e defecta instalatia e ca si cum masina nu are clima fiindca reparatia poate costa de la putin la exagerat de mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Sergiu, am fost la service cu masina si am aflat ca masina nu a avut ac, a fost montat de fostii proprietari (  :))))  ), si oricum era nefunctional, avea un compresor cu 12 fulii care nu era de golf 4 si ala era stricat. Si ca sa stie si alti utilizatori motoarele de golf 4 1.4 16v indiferent de an  daca au un sigur ventilator nu au avut ac si daca totusi are montata clima este de calitate foarte proasta. Inca o data multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut colegii vreau sa va intreb si eu ceva am inceput sa caut ansamblul climatronic din interior housingul complet cu servomotoare , ventilator , senzor radiatii bord , panou comanda climatronik si instalatia electrica cu mufe si relee . Si vroiam sa va intreb are ceva daca iau tot ansamblu de pe un golf 4 diesel sau alta motorizare de benzina si sal pun pe golfu meu 4 benzina 1.6 16v AUS are ceva ? Sau nu o sa se potriveasca instalatia electrica asa de bine ?

A si mai trebuie relee de ventilatoare ceva ?

 

Si cum sa imi dau seama daca este demontata housingul climatronic daca este de pe golf cu volan pe stanga si este intradevar de climatronic ( sa ma uit dupa motorase ? ).

Multumesc!

Modificat de gheaba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti este mai usor, daca il iei de pe o masina identica.... sa iti scoti toata instalatia completa, din care extragi instalatia de climatronic - ai mai putin de modificat.

 

altfel, poti sa folosesti si de la alte motorizari.

 

housingul de la masini cu volan pe dreapta, vine invers..... gura de admisie e spre stanga cum e orientata cu tevile de la calorifer si evaporator, spre fata

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conversia la climatronic presupune si schimbarea ECU. Cauta ca masina donatoare sa fie aceeasi motorizare cu a ta si sa iei si ECU, altfel vei avea disfunctionalitati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este adevarat din ce am vazut aici pe forum de la colegii care au facut asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti spun din proprie experienta, pentru ca toti care au venit la mine sa cumpere piesele pentru retrofit la climatronic, s-au intors dupa ECU sau cu piesele in brate daca nu "s-a pupat" motorizarea. Acum ca au nimerit la cine nu trebuie sa faca modifcarea...nu am de unde sa stiu

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, aici gresesti, nu trebuie schimbat ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: La tine stiu ca nu trebuie schimbat ecu cand faci acest retrofit, dar eu sunt satul de cate ori am primit piesele inapoi pe motivul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut la mine retrofit de climatrinic de pe AGN pe AUS si nu am schimbat ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De astazi m-am apucat de swap AC in climatonic si de juma` de an studiez scheme dar nu am vazut nici un ECU nici macar legaturi in mufele ECU, deja am inceput sa asamblez in 2 zile sper sa termin.Scuze de calitatea pozelor si multumesc AlBundy pt. scheme.

post-24466-0-19655700-1408386974_thumb.j

post-24466-0-04960000-1408386988_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te cu atentie pe scheme, la AC ai 2 fire si la clima doar 1 fir catre ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da alea care vin in mufa portocalie de sub stergatoare dar nu se leaga nimic direct in mufa de pe ECU pana la urma pe aschema mea sunt chiar 3 unul verde altul verde cu maro si unu rosu cu albastru .Multumesc pt scheme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!