Jump to content

grosime tambur


althomas
 Share

Postare recomandată

Exista un tabel cu grosimea tamburilor- adica daca rectificam ovalitatea , sa ne incadram cu sabotii sa mai avem frana.

Grosimea minima in carne? Diametrul minim?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. exista un diametru maxim pana la care se poate folosi tamburul. acum nu stiu unde am vazut scris. ce tin minte e ca pe cuita de la tamburii pe care i-am cumparat scria parca diam maxim. de asemenea exista undeva in ceva documentatie.

LE: am gasit ceva. cauta in tabel si vezi unde te incadrezi. ar trebui sa te ajute.

post-6468-0-51786700-1353669288_thumb.jp

Modificat de sergiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca limitele alea se depasesc lejer la o rectificare de ovalitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, mersi. Ptr. mine, tip 1 = 23,00 cm de nou, maxim 1,5 cm rectificare = 23,15 cm.

Sper ca tabelul e in mm, nu in inch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident ca tabelul e in mm. nu prea aveai cum sa ai tambur de 60 de cm in diam cam cat ar fi daca aia ar fi inch.

acu rica daca il duci dupa 35 de ani la facut si el oricum are uzura mare normal ca depasesc.

apropos de asta: ma sui intr-o broasca, nu are importanta care, masina cu stapan cu tot fiind la mine in curte la birou. tambure rectificati si frane montate cu juamtate de ora inainte intr-un service. masina stand pe loc, motorul oprit, apas pedala de frana o data, apas a doua oara un pic mai tare si a treia oara o idee mai tare... la a treia apsare pedala a mers pana in fund si frana 0. sub roata stnaga spate balta. depasirea excesiva a diametrului + reglare defectuasa a franei rezulta garnitura iesita din pistonul de frana. ghici... daca se intampla in mers la o franare mai violenta un pic, in caz de forta majora? si mi-a si multumit proprietarul ca i-am stricat masina... respectiv frana masinii... finalul povestii: omul a cumparat tambure noi.

Modificat de sergiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un tambur uzat/ovalizat automat e cu minimum 0.5mm peste diametrul unui tambur nou. daca il mai si rectifici automat pierzi 0.5mm plus ca poti avea ghinionul sa se decaleasca suprafata de franare ( mi s-a intamplat si mie) si sa zicem ca ajungi sa-l faci rotund la 231mm ceea ce inseamna ca peretele este 0.5mm. la o asa grosime la o frana brusca automat peretele se ovalizeaza din nou si tamburul il arunci la gunoi gandindu-te ca mesteru ala a facut o munca de "cacao".

daca vreti sa va plimbati cu broasca in siguranta atunci schimbati tambure aia de minim 30ani cu unii noi.

bagati-va in cap un lucru ( prin care si eu am trecut de 2 ori) : numai rectificati tambure/discuri uzate ptr ca la prima frana mai puternica totul cedeaza si masina si poate si ocupanti o sa aiba de suferit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vreti sa va plimbati cu broasca in siguranta atunci schimbati tambure aia de minim 30ani cu unii noi.

:lol: numai io stau si rectific pistonase de frana si tambure vechi de 60 ani ... si un pic! :tuktuk: aa! si pompa!

si chiar s-ar putea sa le bucsez... :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inside diameter, new:

front drums: 230.1 +/- 0.2 (9.058 +/- .008)

rear drums: 230.0 +/- 0.2 (9.055 +/- .008)

inside diameter, wear limit:

front drums: 231.5 (9.113)

rear drums: 231.5 (9.113)

wall thickness wear limit: 4.0 (.16)

Inch intre paranteze.

Modificat de jpg292
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un tambure foiţă de ţigară am făcut Serbia, Grecia, etc. Acum, merg cu acelaşi tambure.. Să mai merg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fikat, tu nici nu ai nevoie de frana la cum conduci tu cu vitezele alea ametiroare :P plus ca tu te-ai nascut in deceniul gresit

awo, eu pe tine te inteleg ca tu esti prieten cu SATANA si el este protectorul tau :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu iesitu pisonasului e din reglaju stelutelor aiurea... putea fi el si tambur nou.

de cumparat nou da, se recomanda cand exista si buget adecvat, insa si cu cu vechiturile se poate merge in limita bunului simt.

la split vreau sa le pun originale tocmai ptr ca tine de valoarea masinii in sine, insa nu-i daily driver si nici nu o forjez... decat pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata preturile la dealer sunt O.K. Deocamdata, pana nu sare euro sau leul.

On topic, 1 set NOU fata spate costa 200 euro .Daca faci accident- bat in masa de lemn- cat costa reparatia? Minim 200 euro, cred.cu toate ca numai farurile ovale sar de 350 euro.+ capota, bara , etc manopera.

Incerc sa-mi fac curaj sa-mi cumpar noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu devin dramatic,dar tabla se'ndreapta pasagerii nu. stiu cazuri in care din cauza unui pivot neschimbat din cauza ca mai merge asa cineva a murit acum cativa ani in ungaria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!