Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Ma rog... Mie pana acum nu mi s-a intamplat sa-mi rupa sau sa-mi dea cineva peste cap oglinda, da' cum spuneam: prefer sa dau bani pe oglinda decat pe un lateral intreg. In ochii mei, oglinda pliabila electric e o optiune complet inutila (cu atat mai mult cu cat spatiul economisit efectiv prin pliere nu stiu zau daca depaseste 40 mm.), insa repet, asta e doar parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi util un thread de configurare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cei care isi iau CL cu jante pe 15 (care arata nashpa rau) dar isi pun becuri de 1.200 Eur in loc sa isi ia HL, sincer.....nu ii inteleg.

E ca Dacia cu inscriptie AMG pe spate.

 

Poate aia is pot pune si dupaia alte jante. Tot o tii cu HL-ul versus CL dar poate unora nu le place aspectul interior la HL, sau poate nu ii deranjeaza CL-ul.

Atata timp cat apare optiunea de Xenon si la CL, chiar nu vad care e problema.

Mi-am pus fix optiunile care am crezut eu de cuvinta ca imi sunt utile: senzori de parcare, clima, volan multifunctional, display mai mare.

Motorul de 105CP pentru mers maxim 2 persoane (cum e cazul meu) si 90% prin oras cred ca este arhisuficient.

Fratilor nu mai fiti asa "judgemental", v-ar conveni ca toate golfurile din trafic sa fie fix configurate ca ale voastre?

Nu? Asa credeam si eu :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deathwish..., din cate retin parca tu cereai sfaturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    

 

Dar cei care isi iau CL cu jante pe 15 (care arata nashpa rau) dar isi pun becuri de 1.200 Eur in loc sa isi ia HL, sincer.....nu ii inteleg.

E ca Dacia cu inscriptie AMG pe spate.

De unde știi tu pe unde circulă persoana care și-a configurat astfel mașina? Dacă mergi des pe drumuri virajate noaptea, eu prefer xenon în detrimentul jantelor.

Reține, fiecare își pune pe mașină ceea ce consideră el că are nevoie. Poate pentru tine pare lipsit de sens, poate el a ales cu capul sau doar ca să se mândrească, totul e subiectiv. Tu judeci aiurea lucrurile acestea după părerea mea.. te înțeleg, ți-ai dotat noul golf după bunul tău plac, asta nu înseamnă că toți ar trebui să aleagă ce ai ales și tu.

 

Nu o lua personal, dar spunând că unul care-și alege xenon și jante de 15 e ca și cum ai pune AMG pe dacie, mi se pare ofensă la asupra unor șoferi care circulă noaptea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si mai este un detaliu: e mult mai simplu sa-ti schimbi jantele la masina decat sa-ti pui xenon dupa ce ai cumparat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ritter sunt inutile, acum mi-am dat seama, o sa incerc sa le scot de pe comanda :icon_geek: ar trebui chiar sa vorbim la porsche sa nu mai fie optionale pe configurator :lol:

Atunci cand ai bani la discretie orice gadget este bine venit, dar atunci cand punga iti este limitata orice gadget de fite unde raportul cost-beneficiu este minim, DA - mi se pare inutil. Din punctul asta de vedere am comentat, al bugetului limitat.

 

@codz: o mica observatie legata de plierea oglinzilor (in rest, ai perfecta dreptate: fiecare isi configureaza masina noua in functie de ce i se pare lui important si de cati bani are): si eu obisnuiam sa fac aceeasi treaba, respectiv sa pliez oglinda pe partea dinspre carosabil, mai ales pe strazi inguste, pana mi-a zis unu' o treaba care mi-a deschis ochii.

"De ce pliezi oglinda?"

"Pai, daca trece vreun cascat care apreciaza gresit distantele, sa nu mi-o agate."

"Si preferi sa-ti rupa oglinda, dar sa-ti lase caroseria neatinsa, sau sa vada ca ai oglinda pliata, sa creada ca incape, si sa te trezesti cu toata masina frecata?"

De atunci, nu mai pliez oglinzile. Prefer sa dau bani pe o oglinda, decat sa trebuiasca sa merg in service sa-mi vopseasta tot lateralul.

Nu stiu, zic si eu...

 

Io cand mi-am configurat masina, m-am gandit cum sa-mi fac viata mai usoara la bord (scaune incalzite, tempomat, cotiera, climatronic, senzor de ploaie, oglinda electrocromata, senzori de parcare, etc), decat cum arata din afara masina (culoare, jante nush' de care, etc.), ca doar dinauntru o conduc, nu de pe trotuar.

Absolut corect, am vrut sa scriu si asta dar mi s-a parut prea mult si ma grabeam. :icon_confused:

 

 

 

 

 

    

 

Dar cei care isi iau CL cu jante pe 15 (care arata nashpa rau) dar isi pun becuri de 1.200 Eur in loc sa isi ia HL, sincer.....nu ii inteleg.

E ca Dacia cu inscriptie AMG pe spate.

De unde știi tu pe unde circulă persoana care și-a configurat astfel mașina? Dacă mergi des pe drumuri virajate noaptea, eu prefer xenon în detrimentul jantelor.

Reține, fiecare își pune pe mașină ceea ce consideră el că are nevoie. Poate pentru tine pare lipsit de sens, poate el a ales cu capul sau doar ca să se mândrească, totul e subiectiv. Tu judeci aiurea lucrurile acestea după părerea mea.. te înțeleg, ți-ai dotat noul golf după bunul tău plac, asta nu înseamnă că toți ar trebui să aleagă ce ai ales și tu.

 

Nu o lua personal, dar spunând că unul care-și alege xenon și jante de 15 e ca și cum ai pune AMG pe dacie, mi se pare ofensă la asupra unor șoferi care circulă noaptea mult.

 

 

Asta mi se pare tare: pe drumuri virajate mai bine ai becuri decat jante late pentru stabilitate......bun....

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inutil sa mai spun ca unii aleg ceva,iar altii altceva.dar...daca x are doar shaptaspe mii euro si pune 3 optionale,nu este universal valabil ca celelalte optiuni nu merita frate sunt fitza.

Aleg xenon si inainte de climatronic,daca ar fi,sa conduci o noapte intreaga fara sa iti oboseasca ochii,este mare lucru,si este de apreciat pt cine stie cu ce se mananca.

Daca va uitati la colegi de forum,retrofituri se fac de o gramada de dotari,jante,suspensii,kit-uri,dar xenon oem,mult prea putini.

Am discutat de xenon pe latura practica,nu mai vorbim de frumusetea farului.

In fine,nu spuneti ca ceva e inutil doar pt ca nu vi-l permiteti.

Brgds

Si da,pe un drum virajat,noaptea,poti merge incet,pt ca nu vezi nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut un foarte mare off topic aici la care insa voi contribui si eu.

 

O iluminare mai buna decat xenon oem la Golf eu nu stiu sa existe. Pe cand jante, suspensii sunt destule aftermaket mai performante decat oem.

Fiecare isi pune pe masina ce vrea. Ca e scump xenon-ul oem asta se stie, dar faptul ca au scos o varianta ieftina mi se pare foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, pace. Fiecare face ce vrea pana la urma pe banii lui. Eu am trecut de o anumita varsta si am devenit mult mai calculat, atata tot.

Se revenim ON-TOPIC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, sunt multi "calculati" pe lumea asta (si nu fac referire la tine ritter) care isi iau G7 de 15000E doar ca sa aiba G7, in loc sa-si ia un G6 bine dotat sau alta marca (daca se vrea masina noua neaparat).

Sa-ti iei un G7 TL cu 85CP si 0 (zero) optiuni mi se pare o disperare exagerata dupa masina asta.

Nu zic ca masina nu pleaca de pe loc cu motorul ala, ba chiar pt. oras e suficient. Dar ce faci cand ai masina plina si esti pe sosea ? Iti faci 3 cruci si intrii in depasire ? Mai ales in ziua de azi cand la orice manevra incercata de tine, ceilalti participanti la trafic incearca sa te incomodeze (adica accelereaza).

Dar parerea altora nu conteaza, ci a celui care-si cumpara masina, el stie cel mai bine ce face cu ea, deci discutam degeaba oricum :)

 

Vazusem pe undeva pe aici texte de genul "faci bine ca iti iei in 2 portiere" (de ce ?! In 4 usi e gresit/rau ?! - dupa ce "logica" ?)

Sau jantele de 15" ce au ? Avem drumuri pt altceva ? Sau poate omul merge mult prin padure / pe la tara.

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine in 2 portiere pt ca are un aspect mai sport. Daca ai 4 portiere nu ti foloseste decat daca ai copii de peste 7 ani , zic eu... Nu le folosesti decat in 10 % din cazuri. Deci e mai bine cu 2 portiere . In primul rand zic eu ca sunt mai mari si accesul in masina e mai usor.

Am avut scirocco cu usi imense( faine) . Apoi ma urc in g6 si mi se pare o gluma. CZR poate sa incerce sa vada si el. Bafta

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am copii peste 7 ani si totusi urmatoarea masina o sa aiba 4 usi.

Cu doua usi nu ai neaparat un aspect mai sportiv, mai ales in cazul Golfului care are caroseria identica si doar usile mai lungi.

Iar accesul in masina nu stiu cum e mai usor, cand abia poti deschide usa cand parchezi intre alte doua masini.

Si daca tot vorbim de acces, nu stiu cum de ai ajuns la cei 10%  pentru utilizarea usilor din spate, dar cred ca orice persoana mai cara si alte persoane sau bagaje care nu intra in portbagaj, mai ales ca vorbim de un hatchback..

 

Asa ca avantajul este doar la pret, oricum ai privi situatia..

 

Fiecare isi cumpara ceea ce crede, in functie de nevoi, dar din punctul meu de vedere, e destul de clar si de concret avantajul celor 4 usi la Golf.

 

Daca vorbim de A5/Seria 3 coupe sau alte coupe-uri veritabile, da, e alta poveste..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

@CZR: 1.2 85cp nu chiar asa groaznic cum zic unii, cat timp iti stii masina si sa aproximezi distantele poti depasi in siguranta deplina. Asta vine de la un fost sofer de matiz care a supravietuit dn-urilor cu masina plina ochi cu bagje si pasageri iti spun sigur ca nu ea asa groaznica o masina de 1200kg 85cp si 160Nm, care nu sunt chiar asa putini mai ales ca ai ai de la cca 1500rpm. Si evident poti depasi cat timp esti dispus sa folosesti cele 5 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine Master_Blaster. Și eu am condus multă vreme un Matiz și după ce am ajuns să-l cunosc, făceam ce voiam cu el. Mai puțin când dădeam drumul la A/C :)

 

gicansen, nu am copii peste 7 ani, am foarte mulți prieteni. Asta se pune la cei 10% de care zici tu?

Sau faptul că dimineața când trebuie să coboare cineva din mașina la un semafor (roșu) nu trebuie să se dea jos cel din dreapta pentru a coborî cei din spate? Mie mi se par numai dezavantaje la 2 uși, nici măcar sportivitatea nu mai este cum era înainte la golf.  Îți spune asta un tânăr căruia nu-i inspiră nimic un golf în 3 uși. Da, un A5 mi-ar plăcea, dar utilitatea lui (pt mine) ar fi destul de mică. Așa că fiecare alege ceea ce are nevoie.

 

Nu știu cum ai putut ajunge tu la acei 10%, încă fac calcule și nu înțeleg. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

varianta de 1.2 TSI 86 CP este identica cu cea de 105 CP, difera doar softul, asa ca....puteti remapa fara probleme.

Asa cum si cel de 105 CP poate fi dus "first stage 10%" la 115 CP fara sa afecteze mecanica (gen ambreiaj, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa-i intreb pe cei care au plasat deja comanda si eventual au si primit masinile: dupa semnarea contractului, cum decurge sirul evenimentelor? Primiti de la dealer o data estimativa de livrare? Sau un tracking number? Multumesc!

Modificat de Deathwish86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine in 2 portiere pt ca are un aspect mai sport. Daca ai 4 portiere nu ti foloseste decat daca ai copii de peste 7 ani , zic eu... Nu le folosesti decat in 10 % din cazuri. Deci e mai bine cu 2 portiere .

.

Care ii legatura intre portierele spate si copii peste 7 ani?

Sent from my GT-I9100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI-ul de 85 e chiar ok, mult mai fasnet decat batranul 1.4MPI de 80. Chiar am condus si G6 cu motorizarea asta si se misca decent in depasiri, cu 2 persoane in masina nu ai nici un stress. In alta ordine de idei si eu sunt de parere ca un Golf in 2 usi nu e deloc practic, comod si nici mai aspectuos. Hai poate un GTI sau un R, desi si alea le-as prefera in 4 usi. Pentru un coupe in 2 usi aspectuos, exista Scirroco.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal. Fiecare stie la ce i trebuie masina. Eu sunt de parere ca in 3 usi e cu un aspect mai sport daca mai ai privacy glas, ceva cover pt tevile de esapament si ceva smecherii in interior. Intradevar cine vrea sport ia scirocco. Improvizez sa vad ce iese. A... Iar in showroom m am jucat putin la portierele de la varianta cu 5 usi. Cam dezamagitor. Eu sunt putin egoist si ma intereseaza mai mult de sofer adica de mine. O sa pun niste poze cand vine sa vedeti ca am dreptate cu aspectul sportiv. La mine chiar nu a fost o faza de economie cand am ales 3 usi. Am avut si cu 3 si cu 5 si aleg 3. Dar cam asa, cam in 10% majoritatea dintre noi folosesc usile din spate. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine nu are copii nu stie ca pana in 7 ani trebuie sa bagi copilul in masina cu "scoica" si pe urma in scaunul de copil (imposibil de pus/scos copilul, mai ales dupa ce adoarme, fara usi in spate), pe urma cu inaltator, deci tocmai pana in 7 ani e nevoie de usi spate, in fine .. Oricum daca ai copii nu iei in 2 usi:)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si valoarea la revanzare e mult mai mica la 2 usi pt Golf, din simplul motiv ca nu se cauta asa ceva. Era pe forum cineva care se plangea ca nu putea sa vanda un G6 GTI in 2 usi, pt ca toata lumea cauta 4.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fine...doar sper sa arate bine... Ca pe viu nu am vazut niciuna in 3 usi. AMR 3 sapt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!