Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Colegii cu 1.2 TSI, ar fi suficienta o astfel de motorizare pe un Golf 7 Variant doi adulti + 2 copii mici + bagaje, mers batranesc (max 90-100 pe DN, 120-130 pe autostrada , fara depasiri la limita), preponderent folosit in zona urbana si concedii ?

Multumesc!

Da cu siguranţă e suficient. Pentru 4 adulţi şi bagaje vă demara mai greu pe serpentine în depăşiri făcute în urcare. Însă pentru 2 adulti şi 2 copii nu vei avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul vorbeste de Variant, nu de G7 normal. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De variant vb şi eu Dacă motorul e suficient şi pentru Octavia sau Jetta cu siguranţă e şi pt Variant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce pretentii ai.

 

Variant-ul nu e cu mult mai greu decat un Golf normal asa ca o sa se miste cam la fel. Acum daca ai impresia ca Golful normal ar putea sa fie mai rapid atunci si Variant-ul o sa-ti dea aceeasi senzatie.

Daca esti multumit de Golful simplu...

 

Mergi cu unul si ia o decizie singur, degeaba intrebi in stanga si dreapta, fiecare o sa-ti raspunda subiectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   S-au vandut Golfuri 4 variant si cu motoare de 75 CP pe benzina cu nici 130 Nm cuplu si diesel SDI de 1,9 cu 70 CP. Asa ca de ce sa nu mearga pus pe variant un motor de 105 CP? Normal ca daca banii nu sunt o problema este mai bun un motor mai mare, dar in principiu va face fata si motorul de 1,2 mergand la deal intr-o treapta inferioara, mai turat. Cand esti incarcat se va simti, dar asta numai de vreo 2-3 ori pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus Golf6 hatchback cu motorul 1.2TSI pana dupa Atena si inapoi( adica autostrada, DN cu serpentine la deal si oras) si pot spune ca e suficient daca nu vrei depasiri stranse.

7-le Variant cred ca e pe-acolo la greutate cu 6-le hatchback, deci suficient de rapid pt. acest stil de condus.

Consumul mediu in voiaj a fost 6.8, in conditiile in care pe autostrada am mers aproape constant cu peste 140-150km/h.

P.S.: doi adulti si portbagaj plin.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii cu 1.2 TSI, ar fi suficienta o astfel de motorizare pe un Golf 7 Variant doi adulti + 2 copii mici + bagaje, mers batranesc (max 90-100 pe DN, 120-130 pe autostrada , fara depasiri la limita), preponderent folosit in zona urbana si concedii ?

 

Multumesc!

 

Absolut suficient. Testat de mine la primul drum cu masina la munte, fro' 500 km (2 adulti+2copii+bagaje).

 

 

Nu.

Dar daca scria pe el 1.9 TDI 105 CP sau 1.6 TDI 105 CP (care sunt mai lente cu 1.5 sec de TSI-ul de 105 CP) cum erau pentru tine ? Recomandabil, nu ?

Omul nu isi doreste GTI, ci o masina de familie corecta. Si nu spun asta pentru ca am eu acest motor.

Veneam de la C-ta zilele trecute si pe E85, dupa Urziceni, m-am "luat" cu unul care avea Seat Leon 1.9 TDI, pe care l-am....facut... :D  :D

 

Si inca ceva: noua varianta de 1.2 TSI 105 CP 16 V este Euro6 cumva ?

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pleaca la verde? Pentru Romania, Bucuresti trebuia sa aiba si optiunea de a claxona automat imediat cum se pune verde:)

On: Recomand sa citesti manualul masinii, inclusiv la sectiunea despre start-stop, ca sa vezi de ce cateodata porneste 'singura', tine de temperaturi si de AC, si eu sunt curios cum o sa mearga start/stop la vara pe temp de 35 de grade

Si eu zic ca ma insel dar mai studiem....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva: noua varianta de 1.2 TSI 105 CP 16 V este Euro6 cumva ?

 

 

Nu, momentan doar 1,4 TSI ACT este euro 6 iar din luna Mai 2013 motorul 2TSI 220CP (GTI) va fi urmatorul euro6 la benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce ma ingrijoreaza la 1.2 TSI este cuplul relativ mic si ca puterea maxima e la turatii mari. 

Dilema pe care o am este  daca diferenta de 2400 Euro fata de TDI se justifica in cazul meu. 

 

La un test drive e destul de dificil de apreciat pentru ca nu am cum sa trec prin atatea situatii ca un posesor, de asta am apelat la ajutorul vostru si va multumesc frumos pentru raspunsurile primite.

 

Mai sunt niste luni pana apare Variant-ul, mai adun informatii pana aunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuplul de 175 la 1.2 TSI este foarte mare pentru un motor pe benzina de 100 de cai. Comparativ, 1.6-le MPI pe care il inlocuieste avea 115 parca.

Si partea si mai buna este ca e disponibil de jos, nu chiar la 1.500 de ture cum zic ei, dar la 2.000 ai disponibil cam tot cuplul masinii si lucrul asta face minuni in traficul urban.

 

Evident ca nu se poate compara cu cel al unui diesel dar si cand opresti muzica la semafor si realizezi ca in masina nu se aude nimic e o senzatie foarte placuta, si totusi eu am un VI, VII-le cica e antifonat si mai bine... Plus ca se simte mult mai usor si fasnet 1.2-ul decat 1.6-le tdi.

 

Legat de partea cu puterea... toate masinile, indiferent de motor, au puterea maxima la turatii mari. Eu zic sa iei o masina de test-drive cu 1.2tsi timp de un week-end si sa pleci la un drum mai lung. Sa incerci sa cuprinzi cat mai multe cu ea serpentine, autostrada, oras etc. Mergi in stilul tau obisnuit si vezi daca te impaci sau nu cu masina, simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de pret pana la 1.6TDI e nejustificata.

Cuplul e mai mare, dar masina nu e mai rapida si nici mai placuta.

Mai bine alegi 1.4TSI si tot iti raman bani de carburant sau asigurari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect.

2400 eur in plus pentru un motor catalogat lenes peste tot (11.6 sec vs 10.2 sec TSI-ul) sunt bani aruncati pe geam. Consumul ti-l recuperezi dupa vreo 120.000 km, mai bine iti pui optionale care sa-ti faca viata mai frumoasa si opresti vreo 1.500 eur si pentru un concediu in afara tarii, la pachet :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu tot cu 1.4 aș vota. Cât privește consumul, oare cât poate să sugă acest 1.4 în plus comparativ cu diesel-ul la un mers normal. Eu nu cred că prea mult și asta face să-ți recuperezi banii după foarte mulți km, cum spune și colegul de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ rave...1.4 mpi avea 138 cuplu si 1.6 mpi avea 148 nm...

mai bime fa un drive test si cu 1.2 si cu 1.4 si vezi ce ti se potriveste...taxele sunt la acelasi barem,mai bine ia 1.4 ca poti sa mergi ca 1.2 da cu 1.2 nu poti sa mergi ca 1.4...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi e un motor destul de bun pt o masina usurica cum e golful. Daca era si varianta de 160de cai era si mai bine. E mai bine zic eu sa punem mai mult pret pe un motor mai bun si mai putin pret pe optionale gen butonase pe volan, insertii de nu stiu de care sau nu mai stiu ce... Si mare dreptate au unii care zic ca recuperezi banii din dif. de la tsi la tdi in o suta de ani. Unde mai pui ca tdi nu se aude asa elegant ca tsi ul. La o masina, nu e imp. Doar consumul si spatiul din portbagaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt cumva intr-o dilema..si anume: 1.4 TSI - 122 DSG sau 2.0 TDI - 150 CP, manuala..

 

As merge si pe benzina, insa diferenta de pret mi se pare prea mica ca sa nu iau diesel.

 

DSG pe 1.4 122 CP este cumva 7?

 

Nu stiu daca s-a mai scris pe aici, distributia pe 1.4 este tot cu probleme?

Sau s-a pus si pe acest motor, curea cu insertie metalica..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsg pe 1.4 tsi este dsg 7. distributia la golf 7 este pe curea cu insertie metalica...

brgds

Modificat de vali_devill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

 

Ideea care tot imi umbla prin creieri, este faptul ca as vrea un diesel de 150 CP, insa DSG 7 cuplat la 1.4 TSi este misto rau.

Am avut DSG 7 pe o Ibiza cuplata la un motor de 1.6 MPI aspirat. Se misca fenomenal masina aia pentru motorul ala.

Nu am mers cu 1.4 TSi, ca sa vad ce stie, insa ma tot bate gandul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce știu eu G7 HL 2.0TDI M6 are cam același preț cu 1.4 TSI ACT DSG7. De ce n-ai lua versiunea pe benzină de 140 de cai? Dacă nu pui la socotează 4motion, eu aș lua mașina pe benzină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, cam asa ceva. Insa ma cam sperie consumul, avand in vedere ca fac cca 45-50K Km/an.

Sa vad unde gasesc una la test drive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

faci multi km , cred ca totusi se preteaza un diesel la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km aceia, da, merge diesel. Nu ai spus parca mai devreme ca in 2 ani o scoti din garantie deja .... :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contează unde și cum îi faci. Dacă ai piciorul greu, atunci diesel. Dacă mergi cu viteză mare în general, tot diesel. Dacă îi faci prin Europa, motorina e mai ieftină de obicei. Astea sunt aspecte pe care trebuie să le iei în calcul.

 

Dacă ești calm și apreciezi liniștea, cred că poți lua și benzinara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!