Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Ti-am spus, nu vreau sa intru in polemica, is masini bune ambele din punctul meu de vede, nefiind mare cunoscator in ale auto. Dar eu vorbeam de discount, daca aia pot lasa cateva mii de euro, dealerii Volkswagen lasa cateva sute ceea ce e bataie de joc pentru ca in Romania nu se vinde Golful ca in Germania de exemplu, deci ar putea sa renunte cat de cat la diversele comisioane din pretul masinii. E pacat ca romanii nu stiu sa negocieze si cumpara cu cat li se cere, stii vb aia, "nu e prost cine cere, e prost cine da"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Pai fa comparatia cu nr. de unitati vandute in Romania BMW vs Golf. Pastrand proportiile Golful se vinde mai bine decat BMW-ul atat in Germania cat si in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima iesire la munte, in weekend

Consum mediu, azi, plin pe plin - dupa 600 km combinati oras+exterior, condus normal - 6.9%

post-94528-0-83736100-1362603112_thumb.j

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as prefera oricand un seria 1in fata unui golf sau a3 . Am condus o sapt un 118d si de atunci m-am indragostit... Tinuta de drum e fenomenala. Pur si simplu conduceam pe serpentine si zambeam ca prostu... Daca este cum s-a scris mai sus :21000 eur, atunci fara doar si poate as alege bmwul... Ai ales ca e posibil sa fie ultimul seria1 cu tractiune spate... Deci isi va pastra valoarea mai bine printre impatimiti...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as alege BMW Seria 1 din motive de spatiu, in primul rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFtopic

Discount-ul este de intre 5 si 7% si se poate forta putin daca ii asiguri ca vei face reviziile la ei...

Cum vor face asta...habar nu am...probabil prin vreun contract & stuf...

La Golf 7 am obtinut discountul asta si am avut o discutie informala cu sales man-ul, nu mi-am manifestat vreo intentie de cumparare.

De asemenea, daca masina este pe stoc/showroom, se poate discuta si putin mai sus.

 

Cat priveste BMW, fara un buget de minim 30.000 ~ 35.000 EUR, nici nu te poti atinge;

Erau la un moment dat niste oferte pe seria 1, la 21.000 EUR sau 25.000 EUR, insa erau pe motoare pe benzina..

Personal, as alege BMW 320D F30 Sport line (arata intr-un mare fel), insa deja depasim sfera de discutii.

 

ONtopic

Am mers la un test drive cu G7 1.6 TDI, trendline + ceva optiuni, punte comuna spate.

Impresii:

- mult mai bine antifonata decat O2 / Seat Leon

- calitate la interior peste Skoda sau Seat;

- tinuta ok de drum;

- pozitie de condus buna, vizibilitate buna;

- plus de ergonomie peste Skoda / Seat;

- punte spate nu se aude prin gropi datorita bunei antifonari;

 

Motorul nu m-a impresionat deoarece il mai am pe Seat si stiu cam ce poate.

 

Justifica pretul, deoarece calitatea constructiei si al interiorului este peste cele 2 marci pe care le detin.

Drept urmare, intr-o proportie de 90% va fi viitoarea masina. (HL, 2.0 TDI + optiuni).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seria 1 a fost, este si va fi peste golf.Le-am avut pe ambele (120d 163 si golf 5 2.0tdi 140). am mers cu 120d f20 184cai si cutie aut in 8 trepte ,m-a impresionat, cu golf 7 inca nu am avut timp dar  nu cred ca o sa fie peste f20. Iar pentru spatiu sunt clasele medii sau mari ori suv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest thread este  dedicat Golf-ului 7, parerile despre bmw si alte marci isi au locul in alta parte (de exemplu pe aria versus)..

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am depasit prima 'mie de km. La 1.400 km in bord, consumul mediu a inceput sa mai scada putin, la 6.3 l / 100 km, mers in regim destul de alert.

Motorasul de 1.2 trage fenomenal in linie dreapta si nu iti da emotii in depasiri absolut deloc. Totusi, odata ce calci brusc pedala de acceleratie, primesti imediat un raspuns liniar pe toata plaja de turatie, fara a sesiza insa si acel kick-down ca la motoarele diesel mai mari. Deeh, cilindrea...

Cu toate astea, raman in continuare la parerea mea: pentru cine utilizeaza o masina pana in 140-150 km / h (adica 95% din noi), VW a creat un motor ideal din toate punctele de vedere (trecand si peste problemele remediate odata cu aceasta generatie). Abia astept sa trec de 20.000 km, sa-l vedem si dupa ce se mai lasa putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic  ca e prematur sa vb de probleme "remediate" la o masina care e pe piata de cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI-urile-s economice pana la 100, 110; dupa, incepe sa creasca consumul. La 140 km/h deja sare catre 6.5-7% (asta, daca masina nu-i incarcata), de la 150 incolo deja vorbim despre consum de 7.5-8%. La 200 km/h constant consuma 19%.

 

Chit ca motorul de pe a mea nu-i acelasi cu cel de pe actualul Golf 7, nu cred ca VW sa fi revolutionat morisca de 1.2 in asemenea hal incat sa consume radical diferit; in 32.500 km. cat am acum, am alimentat intotdeauna de la plin la plin si am un consum mediu de 6,85% (calculat cu spritmonitor, nu cu informatiile date de CB), in conditiile in care 99% din timp conduc pasnic. Asta asa, doar ca informatie adiacenta.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare consumul la Polo 1.2 tsi. Si al nostru tot cam asa consuma. desi vede si 11l/100 in Bucuresti...

cred ca 1.2 tsi pe Golf 7 e o evolutie a celui de pe 6 chiar daca a fost reproiectat total... Cred ca au invatat din generatiile vechi cu lant si le-au optimizat. Nu au plecat de la o hartie goala...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa sunt consumurile la 1.2 TSI 105 CP

 

Cutie manuală, extraurban/mixt/urban

 

Pe lant:    5.0 / 5.8 / 7.2 (Golf 6)

Pe curea: 4,3/ 4,9 / 5,9  (Golf 7)

 

Pe urban cred ca are legatura si cu start/stop-ul.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu greutatea redusa contribuie la asa ceva + sistemul start/stop. 

 

E totusi cam mare diferenta pe hartie si nu cred ca se reflecta in realitate. 0,5-0,7% ar fi mult mai credibil.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C'mon, ar fi trebuit ca pana acum sa ne fi dat cu totii seama ca intre datele comunicate de producator si cele traite pe viu in traficul din Romania este o diferenta ca proverbiala "de la cer la pamant" :) De pilda, crede careva dintre voi ca daca VW ar fi comunicat ca in trafic bara la bara, intre Golden Blitz si Casa Poporului, in 2h15min o sa am consum mediu de 13,8% la 1.9 TDI, ar mai fi vandut multe? Suna mai elegant "consum urban 6.4%" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu comparam minciuna consumul de pe 6 cu cea de pe 7 :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic  ca e prematur sa vb de probleme "remediate" la o masina care e pe piata de cateva luni.

 Corect ce zice NSM mai sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca spatiul in golf cu 3 usi ,e la fel ca in golf cu 5 usi? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta super 'jmecherie pe care am descoperit-o pe caruta mea ieri, este regimul automat al fazei lungi: cuplez pe faza lunga si apoi masina trece in faza scurta de fiecare data cand din fata vine o alta masina (cam cu 200 metri inainte de intalnire). Dupa ce masina trece de mine si din fata nu mai vine altceva, revine pe faza lunga. :icon_thumleft:

 

In paralel, am observat ca atunci cand masina se opreste la semafor (Start&Stop), daca tin piciorul pe frana - motorul reporneste singur fara sa calc ambreiajul, atunci cand apare verde la semafor (inca nu sunt sigur 101% dar mi s-a intamplat de mai multe ori si nu intelegeam de ce porneste fara sa ma ating de ambreiaj, dar cu piciorul pe frana !!!) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pleaca la verde? Pentru Romania, Bucuresti trebuia sa aiba si optiunea de a claxona automat imediat cum se pune verde:)

On: Recomand sa citesti manualul masinii, inclusiv la sectiunea despre start-stop, ca sa vezi de ce cateodata porneste 'singura', tine de temperaturi si de AC, si eu sunt curios cum o sa mearga start/stop la vara pe temp de 35 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii cu 1.2 TSI, ar fi suficienta o astfel de motorizare pe un Golf 7 Variant doi adulti + 2 copii mici + bagaje, mers batranesc (max 90-100 pe DN, 120-130 pe autostrada , fara depasiri la limita), preponderent folosit in zona urbana si concedii ?

 

Multumesc!

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!