Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Off-topic: Octavia 2 a avut acelasi volum cu B6 si B7 sedan.

Combi-ul a avut portbagajul chiar sensibil mai mic decat Passat Variant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf VII Variant are portbagajul cu 5 litri mai mic ca Skoda Octavia 3 Estate (Combi).

Ampatamentul mai mic cu 4cm iar ecartamentul egal.

 

Desi Golful e usor mai mic, teoretic promite o calitate mai buna. Urmeaza sa vedem la ce pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea sunt discutii fara niciun rost. vreau sa vad situatia cand cei 5L vor face diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic - un pic de matematica

@JUG te inseli

Sedan

Passat B7 are 565 l iar Octavia 2 are 585 l

deci 585>565 => Octavia2>Passat

Variant (te inseli si mai tare)

Passat are 603 l

Octavia2 are 605 l

605>603 => Octavia 2 break>Passat variant

Si mai zici ca Octavia e in clasa cu Golful cand la portbagaj e mai mare ca passatul :)

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea sunt discutii fara niciun rost. vreau sa vad situatia cand cei 5L vor face diferenta.

Sigur ca nu conteaza in mod normal. Doar in cazul in care ai portbagajul arhiplin si aia 5 litri in plus fac diferenta intre a putea inchide haionul sau nu.

iar cei 4 cm in plus in materie de spatiu la genunchi conteaza enorm.

 

Doar ca per ansmablu in Golf VII fata de Octavia e alta calitate, antifonare... manevrabilitate. Si un alt pret, mai mare.

Urmeaza sa vedem cu cat (ma refer la combi)

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am comparat volumul portbagajului Octaviei la lansare. Mda, odata cu faceliftul le-au marit peste cele de Passat.

Ampatamentul mai mare cu 4cm nu cred ca se traduce totusi in 4cm in plus la picioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Meh un singur lucru ma scoate din minti la GTD, e ca a fost facut pentru corporatisti. 

 

In vest astia din middle management (tinerei pana in 35 de ani nu am puradei) au o suma de bani si isi pot alege ce masina vor, o iau de la dealeri si cand se termina leasingul iau alta si tot asa. Dar au niste reguli, gen sa fie diesel, si sa fie cu 4 usi. Si astia nu sunt putini in vest care isi pot permite o asemenea masina, dar cum ei nu pot avea un GTI, VW a scos super tractorasul asta. 

 

Ca acum sa fim seriosi ce rost are un GTI diesel, imi suna la fel de bine ca 911 diesel (adica ai un porcoi de bani pt masina dar nu mai ai bani de benzina, problema e cam romanesca iar ca sa protejezi planeta iti iei masina electrica nu hot hatch).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lol, te rog sa imi arati si mie macar un Golf GTD de societate (caci corporatiile au in general flote), aici, in vest... Nu vreau sa intru in detalii, dar crede-ma pe cuvant, ai o imagine foarte deformata fata de realitate, nu stiu daca A1/A3 1.6 TDI sau  seria 1 116/118d iti spun ceva...  

Modificat de konti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traktoros? Ai masina pe benzina, așa-i? Motoarele diesel nu mai sunt doar pentru utilitare. Vezi Audi cu TDI la LeMans. Oare Porsche de ce pune motoare diesel pe Cayenne? Si ăla e tractor, adevărat.

Aș accepta oricând un GTD în loc de GTI, si nu pentru că nu mi-aș permite un motor pe benzina.

Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat ca s-a pervertit ideea de hothatch. S-a cam diluat brand-ul si imaginea GTI cand a venit GTD-ul. Stiu ca si la G2 a fost parca un gtd dupa care s-a renuntat.

Ideea este buna, dar nu sunt de acord cu design-ul 90% la fel.

GTD este solutia de compromis care in ziua de azi devine din ce in ce mai adoptata. Eu mi-as lua gtd :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rudolf Nu are sens  sa incepem din nou eternul versus, motorina este o solutie de compromis iar bezina este pt performanta .

Uitate ce performante are gti-ul si ce are gtd-ul..

Probabil ai lua gtd in loc de gti nu pentru ca nu iti permiti motorul pe benzina ci pentru ca nu iti permiti carburantul.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ego: in loc de gti? si eu mi-as lua gtd, dar nu ca inlocuitor pentru the real deal

@tdr: +1

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Mai ales ca merg destul in oras si nu as profita de veleitatile GTi-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Din scanarile puse de colegul BiCos nu pot sa inteleg decat ca Golf-ul cu 1.6 TDI 105 cp 4Motion va avea Multilink pe spate. Asta inseamna ca va exista cel putin o versiune cu puterea sub 122 care va avea Multilink si pe spate ... Sa vedem pe ce TSI-uri se va monta 4Motion, chiar sunt curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt a fost facut pentru pietele emergente!

Respectiv pentru tatici mai sturlubatici, care refuza sa admita ca au imbatranit si vor sa transmita pustilor ca varsta nu conteaza daca spiritul e tanar.

Impresioneaza necunoscatorii, dezgusta cunoscatorii, dar cel mai important...are girul sotiei :D

Ajunge cu masina acasa si ii spune "gospodinei":

- Uite mami ce masina cuminte am luat...un Golf  pe motorina, exact ce ti-ai dorit!

- Bravo tati! Eu chiar nu-i inteleg pe aia care cumpara benzinare si se opresc mereu sa alimenteze. Ai vazut ce profit urias are Petromul!? Rusine!

- Da mami, nu stiu ce-i in capul lor. Stiam eu ca tu ai intotdeauna dreptate! Hai sa te pup! Pa,pa!

 El da sa iasa pe usa. Ea:

- Da unde pleci asa de repede, abia ai venit!?

- Pai ma duc pana la colt, cumpar o sampanie...sa sarbatorim!

5 minute mai tarziu, la semaforul...din colt, langa un BMW(un tanar cu gluga care-i acopera jumatate din ochi ii face semne indecente...la trei, da!). El aproba. Ihi!

 Dupa 100 de metri, tati o lasa "mai moale" si franeaza putin cat sa-l ajunga din urma tanarul...insa nu-i vede fata, probabil avea o gluga cu un numar mai mare...

 Multumit de rezultat, tati isi verifica instrumentatia de bord...se grabeste catre casa sa-i dea vestea cea buna lu' mami:

- Ai veni dragule? Unde e sampania?

- Vai ce-am uitat, acum ma duc dupa ea!

- A, am verificat consumul! 4,2% consum mediu si 0-100 in 7,5 s. Si numai 109 g de codoi pe km, ca nebunii astia sigur o sa ne impoziteze si la "fumuri"!

- Si cica ajunge la suta in 7,5 s, are numai 1280 kg si viteza maxima 230 km/h. Da unde sa mergi la noi cu asa viteza...sau cine ar face-o!?(deja nu-l mai urmareste...chestiile astea tehnice o lasa rece)

 

 

Nu stiu daca s-a mai scris, dar la gazeta spune ca VW Golf Variant se va construi la Zwickau(Germania), iar la noi se va vinde din septembrie.

Pentru cei cu arici la buzunare se ofera varianta BlueMotion cu motor 1,6TDI, 110 CP, 250 Nm, consum mediu de 3,2%, emisii de 85 g CO2 /km( noroc ca "mami" nu citeste revistele auto)

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: daca HL-ul meu are spalatoare de faruri, asta inseamna ca are si xenon, implicit ?

nu stiu, intreb.

nu mi-au livrat-o azi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,daca nu ai bifat optiunea si nu ai dat cel putin 800 de euro nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las', macar nu trebuie sa te dai jos din masina sa stergi farurile cand circuli seara pe ploaie.

Dupa ce bagi o spalare, zici ca ai xenon asa mare e diferenta.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din scanarile puse de colegul BiCos nu pot sa inteleg decat ca Golf-ul cu 1.6 TDI 105 cp 4Motion va avea Multilink pe spate. Asta inseamna ca va exista cel putin o versiune cu puterea sub 122 care va avea Multilink si pe spate ... Sa vedem pe ce TSI-uri se va monta 4Motion, chiar sunt curios.

Tractiunea integrala cam obliga la multilink in cazul Golf-ului si nu numai.

Legat de scanari imi place aia cu 1200Kg la Golf R cu tractiune integrala :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, daca avea 1200kg costa cu cel putin 15000EUR in plus si tot era ieftin :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca pun tractiune spate trebuie sa puna si multilink, ca altfel pune rigida si tractiune spate inseamna live-axle gen Ford Mustang.

 

Cat despre GTD eu ziceam de middle mangement si voi vb de flote... flotelele nu se iau pt astia. Chiar si asa e o masina de nisa, si poate fi ales fie de un zgarcit la banii de benzina sau un fan al motoarelor de tractor in general. Desi exista si motoare diesel performante nu sunt puse pe masini sport, pt ca sunt prea grele comparativ cu motoare similare pe benzina. Cayenne si Panamera nu sunt masini sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!