Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

The greatest benefits of the technology are realized while driving at constant moderate speeds. At 50 km/h (31 mph), in third or fourth gear, savings amount to nearly one liter per 100 km. Even when running on two cylinders, the 1.4 TSI—with its excellent engine balance—is still very quiet and low in vibration, Volkswagen says.

 

Cylinder shut-off is active whenever the engine speed of the 1.4 TSI is between 1,400 and 4,000 rpm and its torque is between 25 and 75 Nm (18–55 lb-ft). This applies to nearly 70% of the driving distance in the EU fuel economy driving cycle. As soon as the driver presses the accelerator pedal sufficiently hard, cylinders 2 and 3 are reactivated unnoticed.

 

SURSA

 

Deci, 1.4 TSI ACT nu-i de niciun folos in traficul de Bucuresti. Poate seara, dupa 9, pe Splai sau in weekend, vara, cand toti ceilalti is in concediu/vacanta :)

 

LE: video-ul

zice foarte clar cum functioneaza si ca viteza maxima la care treaba cu ACT ramane valabila este de 130 km/h. Peste, toti cei 4 cilindri sunt activi, indiferent ca viteza de deplasare este constanta sau nu.

cred ca e o neintelegere: cum sa nu fie de folos? e de folos oriunde. sau tu nu mergi deloc in oras constant? hai, sunt o groaza de bulevarde unde merge sute de metri constant. da, nu mergi km, dar tot ajuta.

 

iar aia cu 130 e o gluma pesemne. eu la 122cp in a 6-a am mult sub 4000 rpm, ala de 140cp are si mai putine rpm la 130, deci de ce sa mearga toti cilindrii? 

 

personal mi se pare fascinant consumul extraurban de 4.1 la 140 ACT (cu DSG daca tin bine minte). asta e consum de diesel deja.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Economia de aproape 1l/100km la mers in doi cilindri in conditiile urbane actuale o faci in 3-4luni (estimativ).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici ei nu par prea multumiti, din comentariile la articol..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar aia cu 130 e o gluma pesemne. eu la 122cp in a 6-a am mult sub 4000 rpm, ala de 140cp are si mai putine rpm la 130, deci de ce sa mearga toti cilindrii? 

 

E vorba probabil si de cuplu. Peste 130 motorul trebuie sa traga mai tare sa miste masina, deci are nevoie de toti cilindrii.

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de discutabil, pe masura ce ai viteza mai mare, inertia pe care a trebuit sa o infrangi la plecarea de pe loc e tot mai mica, in schimb conteaza tot mai mult aerodinamicitatea, iar cuplul e legat de turatie si treapta, nu de viteza in sine. depinde si de ce inseamna "peste 130". 131 e peste 130?  sau vorbim de chestii gen 150 etc?

 

eu insa nu am vazut aia cu 130 scrisa in linkurile alea si nici zisa de VW pe undeva. pe de alta parte daca pana la 130 poate merge doar cu 2 si salveaza combustibil, mi se pare foarte bine si asa.

 

la noi e ciudat cu motorul asta. costa cu 2000 euro in plus, in timp ce la nemti doar cu 1600. dar daca vrei doar 140cp, fara ACT, dai doar 1000 euro de la ala de 122. deci ACT in sine ar fi cam 600 euro. de ce la noi nu e decat o varianta si aia cu 2000 in plus, nu prea pricep. poate mai incolo mai schimba.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are cineva fisa cu motorizarile de la G6? Ma intereseaza in mod special 1.2tsi si 1.4tsi 122. Vreau sa vad diferentele la consum si demaraj dintre vechea platforma si G7.

 

Vezi attach.GOLF 6.pdf

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de ce la Octavia 3 1.4 TSI fara ACT e de 140 CP iar la Golf 7 doar de 122CP?

 

Eu intial am crezut ca in Golf 1.4 TSI 122CP e cel vechi pe lant, dar un coleg mai sus a spus ca cele pe lant nu se pot monta pe Golf 7. 

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hiro, on 19 Feb 2013 - 11:35, said:

Oare de ce la Octavia 3 1.4 TSI fara ACT e de 140 CP iar la Golf 7 doar de 122CP?

Eu intial am crezut ca in Golf 1.4 TSI 122CP e cel vechi pe lant, dar un coleg mai sus a spus ca cele pe lant nu se pot monta pe Golf 7.

Pai octavia sigur are batranul 1.4tsi cu turbina si compresor downgradat, motorul cu puterea asta a fost montat si pe Golf 5.

Cele 2 motoare 1.2tsi si 1.4tsi de pe Golf 7 sunt noi si au distributie pe curea 16v (1.2-ul vechi avea 8) si sunt f similare. Sigur se pot monta si alea vechi dpdv fizic ca sunt din grupul vag chiar daca platforma e noua sigur folosesc aceleasi puncte de prindere si posibil aceleasi cutii de viteze.

Are cineva poze cu noile motoarele de 1.2tsi si 1.4tsi, as vrea sa vad cum le poti deosebi, ca nu mai e diferenta aia mare care era la G6.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Master_Blaster: nu sunt prea sigur, din cate stiu s-a schimbat unghiul la care sunt montate motoarele :) si s-au mutat admisia/evacuarea

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Octavia 3 la fel, ca daor e MQB. Skoda zice ca toate motoarele pe benzina sunt noi.

Eu cred ca in Golf 7 au scazut puterea la 1.4TSI fara ACt la 122CP ca sa poata justifca pretul umflat la ACT,

Iar la Octavia 3 e acelasi motor doar ca e fara ACT ca sa pastreze ierarhia intre branduri.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele noi (1.2 si 1.4 tsi) au arhitectura noua adica turbina si evacuare sunt spre habitaclu si admisia spre radiator. Dar asta nu conteaza pt ca si pe G6 erau motoare cu evacuarea si turbina spre habitaclu, astea sunt detalii irelevante, inclusiv unghiul (diferenta e mica nu de 90*) la care sta motorul in compartimentul motor. 

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu cred ca se vor monta motoare de generatie veche (de ex pe lant la benzinare) nici pe Golf 7 nici pe Octavia 3. Cel putin asa s-au laudat.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai deja s-a intamplat nu sunt puse pe mqb pana acum, pentru piata europeana.

 

Dar eu mi-as pune unu motor din asta nou 1.2tsi pe golf-ul meu ca sa scap de lant.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vom vedea cum e cu toate astea din proprie experienta... Consumul se potriveste cu ce declara producatorul la vw... Golf 7 e cel mai bun golf facut vreodata se aude... Vom vedea... Sa speram ca costurile de productie reduse la golf 7 nu se reflecta in calitateaa executiei, ca la up!de ex. Dupa cateva mii de km parca conduceam o caruta... O sa vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu cineva de la audi si mi-a zis ca la motorul 1.4 tsi act consumul real e cu un litru mai mare  :)

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu cineva de la audi si mi-a zis ca la motorul 1.4 tsi act consumul real e cu un litru mai mare  :)

Fata de cele declarate de VW? Asta la orice motor/masina/producator e asa pentru ca masuratrile acelea din fisa tehnica se fac conform unor standarde, cu masina complet cheala si cu atentie maxima la consum.

 

In conditii exlpoatare normale  sa te astepti la consum in medie 30% mare fata de cifrele oficiale. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri m-am urcat si eu intr-un G7 in showroom la PBV1. Am dat scaunul de la sofer mai pe spate, desi am doar 1.8m imi place sa conduc cu scaunul mai in spate. Apoi m-am urcat pe bancheta in spatele scaunului soferului si am constatat ca este loc destul pentru pasager chiar si cu scaunul soferului dat in spate, cum am zis.

Ce mi-a mai placut a fost calitatea materialului din care sunt facute bordul si consola + calitatea asamblarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Cum sa nu existe 1.4 TSI de 140 cp pe golf ? Exista, dar nu la noi in Romania. Daca aruncati un ochi pe configuratorul de pe vw.de o sa vedeti ca exista ambele versiuni. Plus de asta se poate vedea ca cel simplu este EURO5 iar cel cu ACT este EURO6. Nu stiu daca se vor pune twincharge-uri pe platforma MQB. Gasisem un document de-al vw in care zicea ceva de genul: "...new engine generation is not backwards compatible...".

Interesant este ca noul 1.4 TSI de 140 cp are cuplu de 250 Nm intre 1500 - 3500 rpm prin comparatie cu twincharge-ul care avea cuplul maxim intre 1500 - 4500 rpm. De aici se vede clar ca turbina a fost micsorata pentru o inertie mai mica. La cel vechi, turbina era mai mare (deci inertie mai mare) si intra undeva pe la 2500 rpm (nu mai tin minte exact) imediat dupa ce isi facea treaba compresorul. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se mai pune varianta cu supercharger deoarece au ajuns la concluzia ca este prea costisitoare ..

Cea de pe versiunea dublu supraalimentata era BorgWarner K03-248

http://www.turbo-shop.net/en/search.html?xa5eed=04ace54441ee4c103adb669626ba5d2f&page=search&page_action=query&desc=on&sdesc=on&keywords=+53039880248&x=6&y=5

iar pe versiunea de 122 doar cu turbo era MHI..

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Având mai mult timp liber astăzi am trecut pe la PBN sa vad din nou G7. Aveau expus un 1.4 ACT cu muuulte optionale. Concluzia: acum mi-a plăcut,fata de prima data. Dar...am zis sa trec si pe la PBA unde mi-a soptit o "pasarica" vestea ca a venit Octavia 3. Era prezenta prima mașina din România,motor 1.8 Tsi de 180 CP, albastru metalizat, 15 km in bord. A fost dragoste la prima vedere, nu mai seamănă deloc cu stilul batranicios al Skodelor. Mașina arată cu adevărat noua, are un design simplu si in același timp tineresc, iar la spațiu interior nu exista comparație cu G7, portbagajul fiind mai mare decat la Passat. M-am urcat si in noul Leon- evoluție evidentă in bine, nu-mi place ergonomia interiorului dar materialele sunt de calitate iar farurile si stopurile arată foarte bine. După mine, cea mai mare evoluție ( design, calitate a materialelor etc.) o are Skoda, urmată de Seat si apoi Vw.

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#edi10000 nu e o noutate ca Octavia are portbagajul mai mare ca Passat...

intotdeauna l-a avut . Octavia 1 vs Passat B5, Octavia 2 vs Passat B6, Octi 3 vs Passat B7,8...n

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!