Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

eu am comandat 1.4 TSI 122 cp CL + ceva optionale... si vine in sap. 01-05 aprilie.

 

nu inteleg de ce zici ca cele 1.4 TSI se fabrica PT ROM DOAR din aprilie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33:Cand ai comandat masina?

A mea se fabrica in saptamana 4-8 martie si am comandat-o pe 28 noiembrie. Dar fabrica a blocat comanda din cauza unei dotari si tocmai pe 20 decembrie a fost din nou comandata.

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am comandat-o pe 04 feb si vineri 15 feb dealer-ul mi-a transmis ca s-a confirmat comanda si ca are data estimativa de livrare 01-05 aprilie... nu stiu exact ce inseamna ca s-a confirmat comanda (s-a fabricat... sau ceva de genul doar au luat-o aia de la VW in serios :) or...)

 

dar ce nu am inteles este cum e cu varianta de 1.4 TSI care se produce doar pt ROMANIA abia incepand din aprilie :) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele de 1.4 tsi ambele variante se fabrica din prima zi . Il intrebasem pe dealer de motor pt ca am auzit pe un site nemtesc ca cica productia de 1.4 tsi incepe in aprilie, insa a fost doar un banal zvon. Si in tara in momentul de fata exista golfuri 7 1.4 tsi . Legat de comanda , masina iti vine foarte repede . Maxim pe 15 aprilie o vei avea :). La cel de 140 cp ACT sunt intarzieri din cauza nr mari de comenzi. Da-ne si mai multe informatii legate de dotari :). Asteptare usoara!

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar 18.000?! ar fi de vis :)

1.2 tsi pe mk6 are 1295kg? eu am in certificat 1290kg :))

Asa gasisem pe net, dar acum pentru o eroare de 5 kg nu-mi lua capul :bom:

 

eu am comandat 1.4 TSI 122 cp CL + ceva optionale... si vine in sap. 01-05 aprilie.

 

nu inteleg de ce zici ca cele 1.4 TSI se fabrica PT ROM DOAR din aprilie ?

Vorbisem prin Ianuarie la un dealer VW despre acest motor de 1.4 122 CP si asa mi-a spus. Daca ea a gresit, am gresit si eu. Dupa cum vedeti si pe site VW Romania, au pe stoc toate variantele de motorizare, mai putin cea de 122 CP....

Oricum diferenta intre ele este de sub 1 sec la demaraj, ceea ce nu mi se pare ca justifica pretul. In plus 1.4 consuma considerabil mai mult, probat !

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce conteaza factorul de 0-100 asa mult?

Daca mergem pe rationamentul asta nici cel de 140 nu isi justifica cei 2000euro in plus si tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut toyota avensis 2.2 d-4d care facea 0-100 in 9,3 sec si manca asfaltu :), la fel cum e dat si cel de 1.4 tsi si crede-ma ca diferenta de la 9.3 la 10,2 se simte in demaraj... (bine conteaza de fapt tot angrenajul: cutie viteze, rapoartele, cuplu...)

 

la formula 1 ai vazut ce diferenta este cand merg aia cu 1 sec mai slab pe tur :)

 

nu zic ca e racheta fata de 1.2 dar e mai bine + puntea... merge treaba :)

 

pai mi-am comandat 1.4 TSI 122 CL (tungsten silver) + chestii simple practice: composition media (pt bluetooth si USB) + oglinzi rabatabile electric + climatronic 2 zone + volan multifunctional piele + roata de rezerva aliaj usor la dimensiuni normale... cum spuneam chestii practice :) 

 

multumesc si voua asteptare usoara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am comandat masina acum 3 sapt... Si dealerul a zis ca...vine in aprilie ... In a doua sapt din aprilie... E cam dureros fara masina...ca pe aia veche am dat o la schimb sa mi mai taie din avans... Se pare ca nu numai eu am de asteptat asa mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai depinde in ce stare e masina, de km parcursi... Depinde de dealer. Sfatul meu e sa vezi cu ochii tai. Dar daca vrei sa schimbi masina cred ca e o idee buna. Eu am luat pret bun pe up, deoarece am comandat masina scumpa. Tre sa vezi tu...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la welt sunt niste smecheri. Iti ofera cca 2000-3000 euro mai jos decat pretul pietei. Eu am fost de cateva ori in postura de a schimba masina si ce am vrut sa vand prima intrebare am facut-o la welt. Soc de fiecare data. Sunt de acord sa castige si ei ceva dar chiar si 3000 euro la un passat mi se pare f mult. Cel mai bine vinzi singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca la oglinzile rabatabile electric ai buton special de inchidere a lor sau cand inchizi masina se rabateaza si oglinzile? Oricum nu mi-am pus

 

LE: 1.4 TSI 140 CP ACT pana la urma e euro 6 sau euro 5?

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ati vazut ce consumuri de oras dau pentru 1.4 tsi 122 cp? 6.6% dar si pentru celelalte.... cel de 140 cp chiar 5.8%???????????!!!!!

Nu este posibil asa ceva. :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 in oras e cam 9-10%

 

iar consumul la cel de 140 e mai mic decat 122 pt ca are dezactivarea cilindrilor si conusma mai putin la viteze mici respectiv oras...

 

eu stiu ca toate motoarele care se vand acum sunt doar EURO 5, prin vara se pare cele de euro 6 (dar nu stiu sigur)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg prin același oraș, dimineața când nu prea e nimeni am undeva la 11 să zic, seara nu se dublează, dar nici mult nu mai are. Nu există noțiunea de consum urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 in oras e cam 9-10%

 

iar consumul la cel de 140 e mai mic decat 122 pt ca are dezactivarea cilindrilor si conusma mai putin la viteze mici respectiv oras...

 

eu stiu ca toate motoarele care se vand acum sunt doar EURO 5, prin vara se pare cele de euro 6 (dar nu stiu sigur)

zice aici : 1.4 TSI ACT e Euro 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie ACT-ul nu ar trebui sa intre in actiune in aglomeratie pt ca nu se pastreaza o viteza constanta. La ora de varf unde sunt multe porniri si opriri, iar zone de mers cu viteza constanta pt a intra in actiune dezactivarea cilindrilor sunt foarte putine =>  consumul nu ar trebui sa difere prea mult fata de 1.4tsi simplu.

 

Extraurban isi scoate banii act-ul.

 

 

Mai are cineva fisa cu motorizarile de la G6? Ma intereseaza in mod special 1.2tsi si 1.4tsi 122. Vreau sa vad diferentele la consum si demaraj dintre vechea platforma si G7.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8.3% urban pentru Golf VI variant, mai merge, dar oricum in realitate scoti mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ di ego: Ba e exact invers...in oras mergi pe 2 cilindri,fara nici un fel de problema.la 100 sau120,se decupleaza automat si merg toti 4 cilindrii.

Brgds

Modificat de vali_devill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ziceam strict de aglomeratie unde nu au cum sa se dezactiveze pt ca esti mai mereu pe accelerare sau franare. Eu stiam ca se dezactiveaza la mers constant, greu de atins asa ceva in timpul zilei in Bucuresti pentru tronsoane mai mari de 200m.

 

Pe Splai seara poti sa pui pe tempomat la 60kmh si cred ca scoate cu 0,4 mai putin decat unul fara ACT.

La cum merg eu mi-ar fi de folos ACT :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The greatest benefits of the technology are realized while driving at constant moderate speeds. At 50 km/h (31 mph), in third or fourth gear, savings amount to nearly one liter per 100 km. Even when running on two cylinders, the 1.4 TSI—with its excellent engine balance—is still very quiet and low in vibration, Volkswagen says.

 

Cylinder shut-off is active whenever the engine speed of the 1.4 TSI is between 1,400 and 4,000 rpm and its torque is between 25 and 75 Nm (18–55 lb-ft). This applies to nearly 70% of the driving distance in the EU fuel economy driving cycle. As soon as the driver presses the accelerator pedal sufficiently hard, cylinders 2 and 3 are reactivated unnoticed.

 

SURSA

 

Deci, 1.4 TSI ACT nu-i de niciun folos in traficul de Bucuresti. Poate seara, dupa 9, pe Splai sau in weekend, vara, cand toti ceilalti is in concediu/vacanta :)

 

LE: video-ul

zice foarte clar cum functioneaza si ca viteza maxima la care treaba cu ACT ramane valabila este de 130 km/h. Peste, toti cei 4 cilindri sunt activi, indiferent ca viteza de deplasare este constanta sau nu. Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie ACT-ul nu ar trebui sa intre in actiune in aglomeratie pt ca nu se pastreaza o viteza constanta. La ora de varf unde sunt multe porniri si opriri, iar zone de mers cu viteza constanta pt a intra in actiune dezactivarea cilindrilor sunt foarte putine =>  consumul nu ar trebui sa difere prea mult fata de 1.4tsi simplu.

 

Extraurban isi scoate banii act-ul.

 

 

Mai are cineva fisa cu motorizarile de la G6? Ma intereseaza in mod special 1.2tsi si 1.4tsi 122. Vreau sa vad diferentele la consum si demaraj dintre vechea platforma si G7.

 

referitor la 1.2 tsi 105 pot sa iti spun ca diferenta e 0.. ma rog, 0.3 :)  La consum insa nu stiu diferentele.

 

G6 1.2 TSI 105 -> 0-100: 10.5

G7 1.2 TSI 105 -> 0-100: 10.2

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!