Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Ai ales tu optionalele?sau asa era deja comandata?

Asa era pe stoc, de aceea imi vine in 10 zile, maxim. Scuze de cum apare postul cu dotarile dar am dat copy-paste si asa a iesit...

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai care e problema ti-e frica de un retrofit? Ce daca schimbi suspensia fata cu fuzete, portfuzete si amortizoare pt frane un picut mai mari, ce e asa mare branza o punte spate. Eu m-as baga la asa ceva pe spate e chiar f simplu o faci in curte cu cateva scule banale, meh doar ca iti trebuie si o evacuare noua.

Daca MQB se pune pe Passat f probabil se va pune si pe A4.... Parerea mea, vom vedea.

Passat nu prea are treaba cu A4. MQB e pt sasiuri cu motoare transversale.

Multa lume crede ca l-a prins pe Dumnezeu de picior cu platforma asta noua, ca o sa isi poata lua de fapt Passat in loc de A4, Golf in loc de A3, sau si mai bine, Skoda Octavia in loc de Passat. Ca doar sunt totuna, aceiasi platforma, minus doua finisaje, un cheder si trei leduri, dar la bani mai putini.

Culmea, VW a anuntat ca odata cu noua generatie, diferentele vor fi mai mari intre modele. Testele din presa pana acum au confirmat.

Asa ca e ciudat ca inca mai exista filozofia asta.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datorita faptului ca prin modularizare creste semnificativ numarul de piese comune, de facto X la suta vor fi cam totuna multe din masinile grupului VW

.

Desi au o bucata de cod genetic comun,  VAG are grija ca de exemplu SKoda sa semene cu un Audi/VW la fel cum o maimuta seamana cu omul.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 X la suta vor fi cam totuna multe din masinile grupului VW

 

De parca acum nu e la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai care e problema ti-e frica de un retrofit? Ce daca schimbi suspensia fata cu fuzete, portfuzete si amortizoare pt frane un picut mai mari, ce e asa mare branza o punte spate. Eu m-as baga la asa ceva pe spate e chiar f simplu o faci in curte cu cateva scule banale, meh doar ca iti trebuie si o evacuare noua.

Daca MQB se pune pe Passat f probabil se va pune si pe A4.... Parerea mea, vom vedea.

Passat nu prea are treaba cu A4. MQB e pt sasiuri cu motoare transversale.

Multa lume crede ca l-a prins pe Dumnezeu de picior cu platforma asta noua, ca o sa isi poata lua de fapt Passat in loc de A4, Golf in loc de A3, sau si mai bine, Skoda Octavia in loc de Passat. Ca doar sunt totuna, aceiasi platforma, minus doua finisaje, un cheder si trei leduri, dar la bani mai putini.

Forza @paul-e88 +1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si pana acum cum a fost, nu era PQ35 sub Golf 5/6 dar si sub TT & Audi A3 (inclusiv S3 si RS3) si multe alte masini.

 

Posibil ca VW sa ramana doar cu platforma MQB pt ca are numai masini cu motor transversal fata (ma refer la turisme), Iar pe sedanurile Audi si fie pus MLB, dar nu vad unde e avantajul intre cele 2 organizari (transversal vs longitudinal), pentru niste limuzine, povestile cu distributia mai buna a maselor e pentru circuit unde nimeni nu se da cu autobuze din astea.

 

Asta e avantajul la corporatiile care folosesc platfrome comune, poti cumpara o masina ieftina si sa o modifici cu piese bolt on de la alte surori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG va avea doar 3 platforme: MQB ptr motoare transversale indiferent de marca, MLB ptr motoare longitudinale (Audi si Porsche) si inca o platforma ptr masinile supersport (Lamborghini, Carrera, Audi R8)

That's it. Revolutia a inceput :)

Vor exista in continuare VW cu MLB pe Tuareg si Phaeton care sunt convins ca se va reinoi odata cu Bentley Continental

si Audi cu MQB - A3, A1, Q3, Q1, TT

Diferenta intre marci o va face depart de marketing prin posibilitatile limitate de configurare..

Ex: poti avea VW tdi 150 cai cu punte indep dar nu poti avea Skoda Octavia cu punte indep

Doar Passat B5 a impartit platforma cu Audi A4 si a fost best buy.

B6 si B7 mi se par in urma lui B5.5 la tinuta de drum si rafinament...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si altceva in afara de platforme si suspensii. Un GTI final surprins la filmari (cica):

 

GTIMk7-960x480.jpg       Mk7GTI2-960x593.jpg

 

Mai multe aici.

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi s-a achitat avansul. AMR - maxim 7 zile :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow. That was fast, de abia daca am vazut 2 Golfuri 6 scoala.

E pe bucla in dtr, nu? 

 

Vreau sa mai fac cateva ore de scoala, in scop de testdrive :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 7 105cai? Nu prea merita... E bun 105 cai pt un motor asa de mic... Impozit mic, poluare minima... Insa... Eu zic ca macar trebuia sa ti ia de 122. Pe autostrada te duci mai cu incredere... Vezi tu... Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 6 cu 105 cai se misca bine, iar 7le cu reducerea de greutate va fi si mai ok.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoteau golf de 160, de 160 imi luam... Crede- ma ca un pic de putere in plus nu strica... Mai ales ca dif de bani nu e cine stie ce... De aceea mi am luat cu 3 usi... Sa fie si mai usoara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare cum prefera. Unii il folosesc mai mult in oras si iau motor mic + multe dotari, pt altii primeaza motorul in detrimentul optiunilor. Nu este ceva universal valabil.

Diferenta intre 1.2 HL si 1.4 122 HL este de 1000euro, iar intre cel de 122 si 140 este de 2000euro.

 

Personal as lua 122 + DSG si tot mai raman 200euro.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum... Felicitari pt el... Eu mai am de asteptat pana-n aprilie... Am de mers ceva cu autobuzul...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSI 105 CP pe Golf 7 face 100 km in 10,3 sec. Hmmm.... e bine (cu Octavia2 si motor de 2.0 TDI 140 CP faceam suta in 9.6 sec)

As fi preferat 1.4 122 CP doar pentru fixul in cap cu suspensia spate DAR incepe sa se fabrice pentru Romania abia din Aprilie + 3 luni de asteptare. Hmmm....nu e bine.

1.2 TSI 105 CP mi se pare echilibrul perfect intre performante si consum. In plus masina are 1240 kg, fata de 1295 kg la Golf 6 1.2 TSI 105 CP, deci un minus de 55 kg.

Pentru o masina de familist mi se pare mai mult decat ok.

 

Vad ca sunteti tematori sa ziceti 1.2 TSI 105 CP dar cand vine vorba de 1.6 TDI 105 CP nu mai sunteti asa de reticenti.

TSI-ul este mai rapid cu 1 sec decat TDI-ul. Deci....

 

uite aici o acceleratie de 1.2 TSI 105 cp pe Skoda Rapid care are greutate identica cu Golf 7.

 

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se misca bine 1.2 TSI.

 

Din noile motoare, eu am mers doar cu 1.4 TFSI 122 CP, 1.8 TFSI 180 CP si 2.0 TDI 150 CP, toate pe A3 Sportback.

 

1.4 TFSI 122 CP este un motor foarte bun pentru platforma asta...se misca foarte bine si consuma decent, plus ca vine si cu suspensia minune.

 

Asteptare usoara pentru cei care l-au comandat si sa le stapaniti sanatosi! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal as astepta motoarele euro 6 pentru noul golf ... 1.4 125 cp, 2 portiere , highline + cateva optionale @18000E = best buy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar 18.000?! ar fi de vis :)

1.2 tsi pe mk6 are 1295kg? eu am in certificat 1290kg :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!