Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

exemplu la intamplare

 

Un G7 Highline 2.0 TDI M6 este mai scump cu aprox 1400 de euro decat un G6 2.0 TDI M6.

La alte modele diferenta e mai mica. La 1.4 TSI DSG Highline de exemplu, un G7 e mai scump cu cateva sute de euro.

 

Altceva nu stiu ce-i de comparat. Pe vremea aia nu era faimosul 1.2 TSI, in schimb puteai sa alegi Highline si pe un motor mai slab. Acum am vazut ca nu se mai permite.

Modificat de YEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati luat in calcul si diferenta de TVA, nu?

 

 

Am mai scris odata dar un Golf VII TL 1.2 TSI cu optionalele mele (fara scaune sport) e mai ieftin cu 1.000 de euro decat l-am luat eu. Si pretul meu a fost cu oferta "cum se numea atunci".

Si masina, din ce am condus/simtit eu, e mai buna decat VI - chiar daca nu are caporta vopsita pe interior si usile spate din plastic tare...

 

Fix aceeasi discutie de fiecare data cand apare un model nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina noua e cea mai buna maina din lume. (Henry Ford)

 

O sa fie preturi bune cand apar variantele cu Edition. 

Rabdare si tutun!

 

Hai ca-ti zic eu un inside WORD de la Porsche RO :  NU VA MAI EXISTA VARIANTA EDITION. 

 

Va fi pret de lista si reducere la dealer care se cheama " avantaj client", iar in cazul meu a fost de 1000 Euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina noua e cea mai buna maina din lume. (Henry Ford)

 

O sa fie preturi bune cand apar variantele cu Edition. 

Rabdare si tutun!

 

Hai ca-ti zic eu un inside WORD de la Porsche RO :  NU VA MAI EXISTA VARIANTA EDITION. 

 

Va fi pret de lista si reducere la dealer care se cheama " avantaj client", iar in cazul meu a fost de 1000 Euro.

nu cred ca e niciun secret, chiar saptamana trecuta un oficial Po Ro zicea ca s-a incheiat cu reducerile si ca ei nu sunt societate de binefacere si ca de acum incolo gata cu reducerile. Personal as zice ca sa si le ia ei in cazul asta, ma uitam cat am dat pe g6 (TVA 19%)si pe un g7 configurat aproximativ identic, in lei as da vreo 25% in plus cel putin.

 

daca va uitati pe configurator o sa vedeti ca nu mai exista variante gen edition decat la modele mai vechi, la astea noi, indiferent de model, nu. passat nu are, golf nu, up! nu etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil, desi faza cu "nu suntem societate de binefacere" mi se pare asa, un fel de greata maxima fata de client.

Si aici, in Germania, exista (normal) variantele clasice TL, CL si HL, la care se adauga diverse variante speciale de echipare: Goal, TUI, Style, Tour, Team, Life, etc. In principiu, sunt TL cu diverse pachete la super-oferta (xenoane, navi, panoramic sunroof, pachet piele, s.a.m.d.) si oferta e chiar buna.

Chestia cu "nu suntem..." mi se pare obraznicie tupeista. De mine, sa moara-n praf si sa-si vanda masinile intra-grup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca tot stealershipul VW neaga treaba cu Edition, ca altfel multa lume ar astepta iar interesul lor este sa vanda ACUM.

 

Cum scad vanzarile sub un anumit nivel, asa apare un model la pret redus. Deocamdata din pacate pentru noi, nu e cazul.

 

De ex la Skoda Rapid au iesit cu niste preturi rupte de realitate si in cateva luni deja au scos modele cu dotari in plus si mai ieftine (gen Business).

La un model care se vinde oricum bine, gen Golf sau Octavia, variantele cu pret redus ies dupa ani de zile.

 

Pana atunci ramane tocmeala cu dealerul, dar mai mult de 5% nu prea au de unde sa dea caci altfel ard gazul pe degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca majoritatea clientilor care cumpara Trendline se gandeste la scaune Ergoactive. Tu ce crezi?! Iti iei Golf cu capace, dar vrei scaune cu masaj. Exista si astfel de doritori, dar ii numeri pe degete. Cam la fel si cu Comfortline, dar in fine.

Te gandesti ca pretul scaunelor e asa mic pentru ca VW a redus de fapt preturile sau ofera optiuni la pret foarte apropiat de cel de cost?!

A vazut cineva ca, de exemplu, conectorul iPod e cu 100EUR mai ieftin decat la G6?! Si eu am spus ca sunt nebuni sa ceara 180EUR pe asta atunci cand am luat R-ul, dar na, atat costa. Acum e doar 70EUR.

Lista exemplelor poate continua, asa ca nu mai gasiti nod in papura ca sa va convingeti ca nu vreti de fapt modelul nou.

 

Nu e vorba numai de cei care iau Trendline; si la Comfortline tot 500 si ceva de euro costa. Daca ma intrebi pe mine, as zice ca cei mai multi oameni care cumpara Golf cumpara Trendline si Comfortline. Si de ce cei care cumpara Trendline/Comfortline nu s-ar gandi la scaune ErgoActive, chiar nu inteleg.

Pe mine ma doare fix in cot de VW si costurile lor de productie. Aici e forumul celor care cumpara masini nu este forumul unde sa le plangem de mila celor de la VW ca vai ce draguti sunt ca ne vand masini cu numai 35% marja de profit cand, vezi bine puteau sa o vanda cu 40% marja de profit si uite, au fost draguti si ne-au dat 5% discount "avantaj client" pentru ca PoRo nu e societate de binefacere.

Modificat de danny2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi...pe cine intereseaza gramatica aici?bagati topic separat,ba chiar e unul prin aria social...a spus omul ceva si brusc a inviat pruteanu!

Revenim la golf 7,masina este okay,pt cine are bani de ea,cu tot ceea ce isi doreste...altfel este mult prea scumpa,iar un eventual cumparator ar putea gasi alte marci de cumparat cu banii lui si poate ii mai si raman.

Important este ca fiecare sa fie constient de banii lui,multi sau putini,nu poti sa vrei dotari si performante cu 15k euro,ca la una de 28k...apoi vii aici si spui ca ce nasol,nu e corect,jegosi astia la vw.

Desi pare aiurea,golful nu este o masina pt toata lumea,si nici nu a fost,cel putin pt situatia din ro.in tarile cu apa calda,nu o sa gasiti discutii ca aici...insa la sh este o masina aleasa de multi.

Asa ca bine ca o iau unii de noua,apoi o iau altii de sh,care de cele mai multe ori fac cele mai bune deal-uri...

Bafta la alegere,si lasati gramatica pt altii,reveniti la golf!

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul consider ca noua generatie a fost facuta aproape in totalitate asa cum trebuie: calitatea materialelor a crescut, designul(mai ales interior) a fost imbunatatit, motorizarile sunt mai bune si mai economice, s.a.m.d..

Am "pipait" noua masina si pot spune ca e lejer peste G6. Nu cred ca as da neaparat diferenta de bani pe una noua pentru ca sunt multumit de ceea ce am, dar nici nu am sa spun ca nu e mare diferenta pentru ca as minti.

Am gasit multiple dotari care mi se par foarte misto, de exemplu:

- RNS510 avea un ecran relativ mic si un pret mare de achizitie(la comanda noua), insa noua navigatie de top are ditamai ecranul, rezolutie mai buna, soft imbunatatit si un impact vizual major asupra plansei de bord;

- Composition Media mai ieftine au conexiune Bluetooth(iar un plus pentru mine);

- acum cu 300EUR poti cumpara scaune sport, imbracate partial in piele, cu masaj si incalzite!!! Daca le aveam pe R ma declaram "cel mai tare", dar nici macar nu exista optiunea, daramite la pretul asta;

- xenon-ul e acum o optiune accesibila mai multor persoane d.p.d.v. al pretului(varianta mai scumpa nu merita doar pentru ca are faruri adaptive);

Ok, daca urmareai sa iti iei un G7 chel, atunci o sa incepi sa carcotesti ca suspensia e semi-independenta la unele modele, ca masina nu arata tocmai ca noua F12Berlinetta(ne-a si obisnuit VW cu schimbari de-astea majore...?!) si alte damblale, in loc sa observi ca au aparut multe dotari noi, unele mai ieftine sau pur si simplu la pret foarte bun.

R-ul meu are suspensie independenta pe spate, dar va spun din experienta ca nu sta pe drum ca un Mustang GT500 care are semi-rigida. Asadar toti Nigel Mansel-ii care conduceau sportiv(cu 80-100CP) si aveau cunostinte vaste de controlat masina la limita ar trebui sa reconsidere "lovitura" VW privind arhitectura noii suspensii.

Mai mult, cand va uitati la pret ca e la fel, mai multi spuneti ca o sa castige VW mai mult, dar uitati de cunoscutul fenomen numit inflatie. Ok, au taiat din costuri cu vopseaua de sub capota(sa mor daca m-a interesat vreodata!), cu suspensia la motorizarile de "viteza in coasta" si cu alte asemenea, dar va ganditi ca piesele de fabricatie sunt mai scumpe decat pe vremea G6, ca pretul carburantilor/ energiei electrice a crescut grozav de mult de atunci, ca salariile mai cresc si ele?! Voi credeti ca pentru VW toate costurile fixe sunt la fel, doar ca mai taie ei din alea variabile si castiga si mai mult?! Va inselati!

VW a taiat din costuri si a ales sa faca o platforma comunca in principal pentru mentinerea costurilor, nu pentru profit suplimentar neaparat. Politica lor de pret trebuie sa acopere intreaga durata de viata a generatiei, adica 3-4 ani in care costurile lor vor creste, asa cum creste costul traiului pentru noi toti.

Nu vreau sa reincep discutia plictisitoare si inutila legata de puntea spate, dar comparatia nu prea e la locul ei. Mustang - propulsie, R - tractiune integrala, derivata din tractiune fata. As spune ca nu puntea spate face diferenta..

 

Masina noua e cea mai buna maina din lume. (Henry Ford)

 

O sa fie preturi bune cand apar variantele cu Edition. 

Rabdare si tutun!

 

Hai ca-ti zic eu un inside WORD de la Porsche RO :  NU VA MAI EXISTA VARIANTA EDITION. 

 

Va fi pret de lista si reducere la dealer care se cheama " avantaj client", iar in cazul meu a fost de 1000 Euro.

 

Povestea asta e veche. 

Mi s-a mai zis ceva de genul acum cativa ani la PBN, la Scirocco, ca e model de nisa, si e normal sa aibe vanzari mici, ca atare nu va vedea reduceri.

La cateva luni a aparut varianta Edition, cu vreo 2000 de euro reducere. 

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul sunt un pic sceptic la cum se comporta MQB la accidente reale majore.

Posibil sa nu fie asa de inchegate aceste prime variante MQB ca sasiurile clasice.

Cred ca asta e calcaiul lui achile la masinile facute in sistem lego.

Sa speram ca si-au facut treaba inginerii germani, dar asta ramane de vazut.

 

In orice caz are viziune si curaj VW sa introduca astfel de inovatii majore, cu riscul sa fie rechemate un numar masiv de masini.

 

Bun articol!

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai modularitatea MQB e o chesti de pricipiu sasiul e identic cu cel pq35 ca aspect si rigiditate doar ca subansamblele (nu piesele din tabla ale caroseriei, alea sunt unice) se potrivesc de la o masina la alta, adica punctele de fixare sunt amplasate in aceleasi locuri pt mult mai multe modele. Sa nu crezi ca mqb e modular la propriu, masina nu se poate dezasambla cu suruburi.   

 

Modularitatea vine din faptul ca se poate adapta la o masina mai lunga sau mai scurta, mai lata sau mai ingusta etc. poate sa aibe punte spate rigida sau transmisie 4x4, transmisie electrica si spatiu pentru baterii, etc.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una peste alta am comandat GOLF 7 Highline 1.2 TSI 105 CP, vine peste 10 zile, cu mega discount obtinut printr-un contract de flota.

Va tin la curent cand imi soseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari. Da si tu mai multe detalii despre masina. Culoare, optionale, valoarea mega discountului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant articolul de pe Reuters... Practic pe VW il va cost mai putin productia unui model si lansarea unui nou model, din care va fi suficient sa vand mai putin modele ptr a atinge pragul de rentabilitate...

In loc sa comande cate 5 milionae de componente ptr 6 ani de productie a unui model, va comanda de la inceput 35 milioane ... sa vezi acum discount de la furnizori...

Cred ca potentialul de oferte speciale si reduceri la modelele bazate pe MQB este enorm.

Concluzia mea este sa nu va grabiti sa cumparati acum...

Pe de alta parte asemanarile intre Golf si A3 devin din ce in ce mai mari, de stau sa ma intreb de ce as mai cumpara Audi... in afara de imagine si finisaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW va avea piese pe stoc pt productie? O masina luata de noua in 2015 va putea avea piese din 2013/14?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanda va fi ferma de la inceput iar livrarile pe etape - eu asa cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari. Da si tu mai multe detalii despre masina. Culoare, optionale, valoarea mega discountului.

Nu va pot spune discount-ul, sorry.

 

 

Noul Golf Highline 1.2 TSI

Tractiune Fata, benzina / 1.197 ccm / 77 kW/105 CP, Manuala - 6 viteze, 4 Usi

 

Pret cu TVA:

17.849,80

Vopsea exterior argintiu (tungsten

silver metallic)

448,88

Tapiterie Alcantara sau Vienna

 

Aer conditionat automat Climatronic

190,96

cod intern

0,-

Light Assist

133,92

Pachet iarna

436,48

Pachet lumini si vizibilitate

190,96

Radio CD Composition Media

236,84

Sistem proactiv de protectie

137,64

Total, Pret cu TVA:

19.625,48

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ales tu optionalele?sau asa era deja comandata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumea ia prea in serios aceasta "platforma" noua, MQB. Nu e decat o uniformizare a arhitecturii puntii fata pentru gamele de modele care se vand cel mai bine: Golf, Passat, Octavia, Leon, respectiv A3 si A4.

Platforma se rezuma de fapt la puntea fata, transmisie si amplasarea motorului. Asta strict pentru masinile cu motor montat transversal si tractiune fata. Restul componentelor ramane diferit.

Nu mi se pare o mare grozavie. Exista de mult timp o groaza de componente comune pe multe modele(motoare, volane, cd-playere si navigatii, butoane s.a.m.d.), dar nimeni nu considera asta mare reducere de costuri. Acum, insa, aceasta "platforma" pare smecheria suprema, cu toate ca nu este.

Modelele speciale vor fi in continuare pe platforme independente, iar amortizarea investitiei cu MQB mai dureaza vreo 2-3 ani.

Pe mine ma mira insa altceva, anume noul Variant.

Dimensiuni interioare sensibil mai mari, dotari noi care nu sunt disponibile pe Passat, portbagaj mai mic cu doar 10l decat Passat-ul Variant, iar pretul sensibil mai mic. Mi se pare ca face mare concurenta limuzinei si mi se pare o abordare atipica, mai ales ca noul Passat nu apare prea curand in planuri.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul de a redeschise polemica despre suspensie, atașez o imagine în care se văd diferențele constructive intre cea independenta și cea semiindependenta. Imaginile sunt din revista autobild România de luna aceasta.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

post-105728-13607664341864_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@JUG A4 nu cred ca va avea MQB si cealalta platforma comuna ptr modele cu motor longitudinal...

Cred ca aceasta "uniformizare" o sa ii salveze VW o groaza de bani, in schimbul carora va aduce tehnologii noi, la preturi la care ceilalti concurenti nici nu viseaza... Daca nu fac asa, atunci sunt fraieri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi A4 nu utilizeaza MQB-ul. In afara de A3, si probabil Q3, nici un model Audi nu va folosi platforma asta-o diferentiere mult mai clara decat in trecut. De alfel, daca te urci intr-un Audi dupa 2012 si compari cu orice alta marca Vag, diferentele sunt mult mai evidente. @mihai-multumesc, inca o piatra la temelia deciziei de

a astepta generatia urmatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai care e problema ti-e frica de un retrofit? Ce daca schimbi suspensia fata cu fuzete, portfuzete si amortizoare pt frane un picut mai mari, ce e asa mare branza o punte spate. Eu m-as baga la asa ceva pe spate e chiar f simplu o faci in curte cu cateva scule banale, meh doar ca iti trebuie si o evacuare noua.

 

Daca MQB se pune pe Passat f probabil se va pune si pe A4.... Parerea mea, vom vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!