Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Poluare mai mica ==> taxe mai mici, aer mai respirabil

Aer mai respirabil, serios? Dar te ineci cand trec masini euro 5 si te simti ca la munte cand trec cele euro 6?

Celeronu, am ras cu pofta! :icon_thumleft: E bine cand ne mai descretim si noi fruntile pe forum!

E mult, mult mai ecologic sa iti pastrezi golful 6 euro5, decat sa il schimbi cu un golf 7 euro 6.

Nu pot decat sa-ti dau dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de distributie, VW chiar a fost depasit de problemele cu lantul de pe TSI. Nu ma refer ca s-ar fi rupt ci ca suna ca naiba, dupa kilometrii foarte putini. Eu unul prefer sa schimb o distributie pe curea periodic decat sa-mi sune in cap zilnic lantul.

Oricum cureaua noua de la TSI G7 parca e ranforsata cu metai si teoretic e pe viata. Intr-adevar ramane de vazut cum se comporta in timp.

Colegu', de zornait nu a zornait pe bune decat in cateva cazuri unde a fost si schimbat pe garantie. Te asigur ca noua celorlalti nu ne zornaie zilnic in cap lantul. :banghead: De fapt nici la cei care au avut probleme, nu le zornaia chiar zilnic. Incearca sa nu mai generalizezi in necunostiinta de cauza.

Celeronu - good one :10[1]:

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care tot care tot carcotesc acea suspensie, pot spune in calitate de fost posesor masina cu suspensie independenta pe spate si actual posesor de G7 cu semirigida, diferenta este fix O pana la anumite viteze. Dar hai sa fim seriosi, eu am familie, cine risca viata celor dragi pe soselele din romania, eu sunt de parere ca discutia despre suspensie este inutila si nu duce la nici un rezultat.

Modificat de PSYLUC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PSYLUC: sunt putini cei care gandesc asa, pregateste-te sa-ti sara multi in cap :) Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea !

eu bag de seama ca singurii care se plang (sau 90% din cei care se plang) de G7 sunt posesorii de G6. Nu v-a zis nimeni sa va schimbati masina (evident ca nu merita). Poate pt voi nu e un salt, dar pt noi restul, astia muritori de rand cu vechiturile de G5 ni se pare un salt urias.

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singurii care se plang (sau 90% din cei care se plang) de G7 sunt posesorii de G6.

:coffee_lol:

De acord, in urma discutiilor de aici as fi facut si eu afirmatia asta.

Mie imi place G7 si daca as avea banii tot l-as lua in detrimentul concurentei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PSYLUC:

Nici pentru mine suspensia spate nu reprezinta o problema. Volkswagen considera ca pentru cei mai multi dintre noi nu e.

Cifrele de vanzari spun acelasi lucru. Restul sunt doar pareri personale pe care le respect,

Ar mai fi cineva interesat de Golf 7 Variant in afara de mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare kilogramele in minus poarta vina rezultatelor mai slabe la impact comparativ cu G6? Mai putin otel in G7?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Renuntati, va rog, la "chat".

(Am sters posturile offtopic)

Multumesc.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

" singurii care se plang (sau 90% din cei care se plang) de G7 sunt posesorii de G6"

Exact cum au facut si posesorii de G5 cand a aparut G6.Poate multi nu vor sa recunoasca .Eu stiu de cand mergeam la intalniri in 2009.

P.S: nu stiu de unde scoate toata lumea asta diferenta asta de greutate 100Kg intre G6 si G7 ?Ultima oara stiu ca erau niste date ridicole cu diferenta intre motoare de 46Kg.Repet , refuz sa cred ca au facut motoarele din staniol acum.Diferentele sunt intre 1.6 tdi si 2.0 tdi de 110CP cel mai probabil si mai mult o chestiune de marketing .Probabil sunt diferente de 40-50Kg.

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau cei de G4 la G5.La Golf cred ca trebuie sa sari o generatie ca sa simti o imbunatatire semnificativa aferenta unui model nou.Cu alte cuvinte vw cam alege sa faca facelifturile putin mai pronuntate si sa le vanda drept modele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai zis-o si o s-o mai zic: nu suspensia spate semi-independenta ma deranjeaza chiar atat de tare, poate chiar si-au dat seama ca devine utila doar de la o anumita putere in sus, ma rog. Nu vopseaua scoasa de la motor ma obsedeaza....etc, etc...

Problema deranjanta este ca au redus clar costurile prin chestiile astea dar nu si pretul final al masinii fata de versiunea anterioara !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Despre asta vorbim....

Atunci avea suspensie spate d'aia buna ca asa e bine, vopsea peste tot ca asa e bine......iar acum .... NU MAI E BINE, facem altfel, punem doar lucruri necesare si absolut utile.....dar pretul nu a scazut... :soothe[1]:

Per ansamblu cineva s-a zbarlit acolo in boardul VW si a zis clar: nu mai admit de acum incolo sa am marja de 500 eur la cea mai vanduta masina din clasa compacta, ci de la 1000 eur in sus....

Asta este de fapt discutia de aici...

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar naivii ar fi crezut ca toate reducerile se vor vedea in pret.

Marketingul e simplu,de ce sa castig mai putin cand pot sa castig mai mult?produsul se vinde oricum,cifrele vorbesc singure,le mai dam gratis niste covorase,si gata treaba.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul la Golf 7 este umflat acum, dar asta e ceva obisnuit la un model nou.

Ca sa tina cat de cat constante vanzarile pe durata de productie, la inceput merg cu preturi mari si tot scad in timp.

MQB si celelalte inovatii aduc o scadere a costurilor de productie, dar cu pretul unor investitii initiale majore in retehnologizare.

Doar nu credeti ca amortizarea investitiilor se face din profit. Se baga la costuri.

Orice firma incearca sa-si pastreze profiturile sau sa le creasca. Ceea ce am fi dorit noi, un Golf 7 mai ieftin ar fi dus la diminuarea profiturilor.

Totusi sa nu uitam ca VAG e o firma comerciala, nu institutie de binefacere.

Din cauza asta nu avem un Golf 7 ieftin pe moment. Amatorii de chilipir, mai trebuie sa aiba rabdare vreo 3 ani.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

La Golf 7 1.2TSI e noul motor cu distributie pe curea EA211 sau e cel clasic pe lant EA111?

Ma refer in mod concret la ce vand in Romania.

VAG plaseaza in tari mai putin dezvoltate motorizarile vechi ramase pe stoc.

Dupa cum s-a mai spus mai sus, noile motoare TSI din seria EA211 sunt toate pe curea. Au fost special proiectate pentru platforma MQB. Au fost inversate aspiratia cu evacuarea, iar inclinatia motorului e cu totul alta fata de cele din seria EA111. In consecinta nu se pot monta motoarele de generatie veche pe noua platforma MQB.

Nu știu dacă e chiar pe viață, poate ne spune cineva dacă ăia 180k km sunt de luat în seamă.

Distributia la seria de motoare EA211 este pe curea, care atentie, este scaldata in ulei. Nu stiu cat de fiabila este tehnologia asta, dar cei de la VW se lauda ca are durata de viata egala cu a motorului. N-o fi dracu' chiar atat de negru incat motoarele astea noil sa tina pana in 100k km, nu? :))

Si Ford tot asa se lauda, cu distributia pe curea scaldata in ulei pe Ecoboost-ul de 1L, ca nu se scihmba niciodata.

Vom vedea in timp "problemele" care vor aparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 6 TL vs Golf 7 TL (noutati in standard la 7):

- Airbag genunchi (sofer)

- Blocare electronica a diferentialului XDS

- Detector oboseala

- Radio CD cu touchscreen, cititor card SD, AUX-IN + 8 incinte acustice (in loc de 4)

- Sistem de franare automata "Multi Collision Brake"

- Sistem monitorizare presiune pneuri

- Sistem start-stop si sistem de franare cu recuperare a energiei

Eu zic ca mai costa si astea ceva, nu ? Si ca sa-l citez pe hiro, "VAG e o firma comerciala, nu institutie de binefacere."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar Start-Stopul ala costa vreo 800 euro in plus.Cam asa era diferenta la golf 6 intre normal si bluemotion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si VI-le avea airbag la genunchi standard la toate versiunile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate versiunile incluzand variant ? pe configurator nu apare nicaieri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 6 TL vs Golf 7 TL (noutati in standard la 7):

- Airbag genunchi (sofer)

- Blocare electronica a diferentialului XDS

- Detector oboseala

- Radio CD cu touchscreen, cititor card SD, AUX-IN + 8 incinte acustice (in loc de 4)

- Sistem de franare automata "Multi Collision Brake"

- Sistem monitorizare presiune pneuri

- Sistem start-stop si sistem de franare cu recuperare a energiei

Eu zic ca mai costa si astea ceva, nu ? Si ca sa-l citez pe hiro, "VAG e o firma comerciala, nu institutie de binefacere."

- Airbag genunchi (sofer) - asta e bine

- Blocare electronica a diferentialului XDS - asta e bine

- Detector oboseala - asta la ce este util ?????????????

- Radio CD cu touchscreen, cititor card SD, AUX-IN + 8 incinte acustice (in loc de 4) - 4 boxe amarate si un 'elcede din China = v-au facut :)

- Sistem de franare automata "Multi Collision Brake" - nu poti conduce fara chestia asta ??????

- Sistem monitorizare presiune pneuri - nu poti conduce fara chestia asta ??????? (apropo - e chin curat, da o groaza de erori, am avut)

- Sistem start-stop si sistem de franare cu recuperare a energiei - adica opresc de 10 ori la semafor si de 10 ori motorul se opreste/porneste; va dati seama ce inseamna UZURA la un astfel de motor ?????!!! Stiati ca la pornire masina consuma mai mult decat daca sta la relanti 2-3 minute ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de monitorizare presiune in pneuri a intrat in standardul tuturor autoturismelor lansate dupa noiembrie 2012 http://www.e-cars.ro...unii-in-pneuri/

Sistemul start-stop e ok pe motoarele mici si oricum sunt alte baterii si alternator fata de cele fara. Cel mai important lucru este ca se poate dezactiva.

Au pus XDS, dar l-au lasat in combinatie cu stim noi ce fel de punte spate pe 1.2.

Detectorul de oboseala suna bine in teorie. In practica ma astept sa fie ceva foarte banal, fiind dotare de baza.

In plus, majoritatea masinilor trendline vor fi de 105cp maxim, iar reducerea de costuri cu celebra punte depaseste aceste investitii.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Detector oboseala - asta la ce este util ?????????????

Studiile srsts ca 45% din accidente se datoreaza oboselii la volan.

Deci e o treaba foarte buna, dar ma tem ca cei mai multi o sa-l dezctiveze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte bine, dar sper sa fie si eficienta. Din cate am inteles calculeaza parametri de genul durata drumului, unghiul volanului si viteza.

Nu se compara cu sistemul implementat pe modelele superioare

http://www-nrd.nhtsa.dot.gov/pdf/esv/esv19/Other/Print%2007.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta m-am si referit. Sa-l vad eu p'ala caruia i se opreste masina'n drum pe motiv ca a clipit nu stiu cum din ochi si ca nu-l dezactiveaza ca sa mearga mai departe ... :D

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!