Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

În mod normal așa ar trebui. MKV-ul meu e fabricat tot în Mexic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbești despre Golf Variant sau despre Golf-ul normal?

După cum vezi în link-ul de mai sus și prin alte surse pe unde am căutat, Variant-ul s-a produs numai în Mexic. La fel și Jetta (V) dacă nu mă înșel Acum cu VII este posibil să nu mai fie la fel, eu doar presupuneam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiam si eu ca Variant s-a produs numai in Mexic, de aceea am intrebat daca si G7 Variant va fi facut tot in Mexic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad ca au scos Dynaudio din configuratie? nu mai au decat sistemul standard de sonorizare? 4x20 W? , eu sunt curios daca pe viitorul GTD o sa puna 2.0 TDI 184 CP 4M

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia din 2015 CC ul...

post-97058-0-01638800-1357837283_thumb.j

Modificat de Alex_90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa generatiile G3, G4, G5, si G6 VW, scoate in sfarsit un model care induce aceiasi impresie agresiva a lui G1 si G2. Eu unul de la prima vedere, si mai apoi si cand am fost langa el, am "vazut" ca-i un Golf. Indiscutabil. Design-ul e adus la zi, dar e de la o posta vizibil ca-i un Golf, din orice unghi l-ai privi. Iar GTI-ul pastreaza distanta care l-a definit in primele doua generatii, fata de modelul standard.

L-am "manat" pe BAB-uri la sfarsitul lui noiembrie si diferenta fata de generatiile 3-6 e atat de izbitoare incat dupa ce m-am dat jos din el l-am pus in capul listei de cumparaturi. Efectiv e demential.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ales cand flambeaza pe sosea la testul elanului pe versiunile pana la 122 CP cu suspensie antica pe spate.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daaa. Diferenta intre G6 si G7 este de-a dreptul izbitoare... Hai frate... ca la exterior, din anumite unghiuri abia iti dai seama de modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este incredibil cum se poate crampona lumea pt niste chestii...probabil ca trebuia sa aiba si limited slip differential si quattro la un amarat de 1.2 de 85 sau 105.

Cum citim un pic de forum,cum devenim mai reisari...chiar ieri vorbeam cu un amic la pba de acest lucru,si mi-a zis:ma crezi ca din 100 de clienti doar 2 clienti ma intreaba de suspensie,si oricum aia isi iau varianta care o are deja?

Incercati sa treceti peste subiect,colegii mei,treaba e simpla,desi dura,ai cashu,o iei pe aia,ai mai putin,o iei pe aia care are x lucruri la care strambati din nas.sau nu o mai iei deloc.

Parerea mea...

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat graiesti Vali. Pe mine a inceput sa ma amuze isteria asta cu puntea spate. :winter:

Am mai scris de vreo cateva ori pe aici despre suspensie...vad ca lumea generalizeaza si descalifica Golful 7 din cauza suspensiei spate. Vreti multilink...luati varianta de motorizare care o are inclusa...vreti 1.2 TSI sau 1.6 TDI...din pacate vine cu punte rigida...este cat se poate de simplu. :icon_thumleft:

Vreti totul premium...platiti pentru Audi sau BMW sau Mercedes (sau marci premium). Golful are target-ul lui...si se va vinde...cu sau fara multilink. Totul este foarte bine gandit si fiecare varianta isi are clientii ei. VW nu ne ia banii din buzunar...este alegerea fiecarui client ce marca si ce varianta de masina cumpara. :beer:

Spor la cumparat Golf cu multilink! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe de-o parte este corect ceea ce spuneti voi, insa VW a oferit aceasta suspensie pe toate versiunile de golf-uri timp de doua generatii (golf 5 si 6). Cand iti iei alta masina iti propui (cel putin asa sunt eu) sa progresezi nu sa regresezi, adica, te gandesti ca viitoarea masina sa aiba cel putin dotarile si tehnologia pe care a avut-o anterioara. Ca sa faci asta, incepi de la un model nou al aceleiasi marci, aceeasi clasa iar in cazul meu, ma uit tot la Golf (nu-mi dati exemple de Opel sau masini chinezesti ca prefer sa raman la ce am). Si ce observ ?

Daca iau cat a costat masina mea de noua si ii dau pe un Golf 7, constat cu stupoare ca in anumite puncte de vedere este mai slab decat ceea ce detin eu acuma, iar cele mai grave aspecte mi se par astea doua : suspensia spate si tablaria nevopsita pe interior (de restu chichitelor pot spune ca le trec cu vederea daca compar si punctele forte ale masinii). Sunt doua aspecte care sincer ma deranjeaza si le consider un regres.

Ca sa nu par un "gica-contra", sunt si foarte multe aspecte in care golf-ul 7 depaseste clar ceea ce detin eu acuma. Cel mai important e clar, motorul CR care nu se compara cu tehnologia PD. Al doilea aspect important e cresterea sigurantei, existenta airbag-urilor pentru genunchi. Pe langa astea, dotarile superioare de care dispune si care evident, datorita evolutiei tehnologice, au ajuns sa fie dotari de serie.

Inca odata, repet, NU fac comparatie intre un trendline si highline, intre 1.9 TDi si 2.0 TDI CR pentru ca nu sunt comparatii corecte. Compar pur si simplu ce Golf 7 diesel pot sa-l iau in aceeasi bani in care a fost cel achizitionat in urma cu 6 ani. Nu bag in discutie 4motion pentru ca este o dotare zic eu mai putin comuna si a cantarit la pret vreo 2000 euro.

Din pacate, pentru mine nu-l pot considera INCA atractiv golf-ul 7, poate in viitor se va reconfigura dotarile standard si se vor ajusta si preturile, poate mai scade si TVA-ul asta nesimtit de 24% care isi spune destul de tare cuvantul in comparatia mea. Sunt convins ca exista persoane care gandesc asemanator...

Modificat de tobo`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat sub capota la un golf 7 Hl 2.0 tdi si tabla pe interior era vopsita in culoarea masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va plangeti de suspensia aia de parca faceti liniute sau mergeti blana pe serpentine cu 100 de cai

nu veti fi niciodata multumiti, mereu e ceva de carcotit.

mi se pare o masina geniala pt clasa ei iar pretul nu e mare avand in vedere optiunile. Nu puteti compara cu G5 sau G6 pt ca nu sunt aceleasi optiuni. Sa nu mai zic de calitatea interiorului care a crescut + antifonare, siguranta etc

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tobo vreau sa te intreb, tu ai vazut vreun golf7? Ai mers cu unul? Imi place ca va dati cu parerea. Tabla la interior la motor este vopsita. Am mers cu unul. Este genial. Calitate foarte buna si asezare complet noua a bordului si comenzilor. E o masina complt noua, nu o poti asemana cu golf6 iar cu 5 nici atat. Nu va mai dati cu presupusul pe o masina dupa materiale de presa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am vazut golf 7 la reprezentanta Arad, am mers cu el si NU are capota vopsita pe interior si nici aripile (Comfortline). Si cum sa nu le poti compara ? Tocmai asta e ideea, sa vezi care e evolutia/regresul de la o generatie la alta, de ce ar fi mai bun golf 7 decat precedentul, de ce as renunta la o generatie mai veche pentru una mai noua din punct de vedere tehnic si economic.

Iti recomand sa te uiti si la un Trendline nu doar la Highline, eu n-am vazut Highline pentru ca nu aveau, am vazut o masina cu dotari medii si cu motor 1.6 tdi. Imi place ca atat presa cat si unele reprezentante iti prezinta o masina varf de gama, cu toate dotarile posibile dar nu iti prezinta si una cu dotari standard sau reduse unde se vad foarte bine lucrurile astea de care aminteam. Parerea mea este ca e chiar penibil pentru VW ca a facut economie de cateva grame de vopsea pentru ca s-au zgarcit sa vopseasca interiorul caroseriei. Va reamintesc ca vopseaua nu are doar rol vizual ci si protector.

PS : Nu mi-am dat cu prespusul pana acuma pentru ca nu am vazut masina, acum ca am vazut-o mi-am spus parerea. Nu mai sariti asa ca arsi pentru ca doar dezbatem si ne spunem parerile noastre, nu vei putea sa ma convingi pe mine ca are capota vopsita atata timp cat ceea ce am vazut eu nu avea. Iar legat de suspensie, repet, este pacat ca VW ia inapoi ceea ce ne-a oferit in urma cu 8 ani pentru ca "nu ne trebuie decat atunci cand facem raliuri pe Transfagarasan". Dar mergem totusi pe ideea ca "e bine si asa", fapt care in urma cu 8 ani nu a fost valabil.

Modificat de tobo`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mereu e ceva de carcotit

Daca ar fi avut toate suspensia independenta spate si capota vopsita s-ar fi luat lumea ca nu... mai e mic. Ca e prea mare pentru o masina mica.

Sau ca tapiteria de la scaune e putin incomoda. Sau ca se aude ciudat cand deschizi portbagajul sau alte prostii.

Dar lumea are dreptate. Voi nu ati vazut cate Golfuri 4 au facut acident pentru ca nu aveau suspensie independenta spate?

A, n-ati vazut? De ce oare...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este incredibil cum se poate crampona lumea pt niste chestii...probabil ca trebuia sa aiba si limited slip differential si quattro la un amarat de 1.2 de 85 sau 105.

Cum citim un pic de forum,cum devenim mai reisari...chiar ieri vorbeam cu un amic la pba de acest lucru,si mi-a zis:ma crezi ca din 100 de clienti doar 2 clienti ma intreaba de suspensie,si oricum aia isi iau varianta care o are deja?

Incercati sa treceti peste subiect,colegii mei,treaba e simpla,desi dura,ai cashu,o iei pe aia,ai mai putin,o iei pe aia care are x lucruri la care strambati din nas.sau nu o mai iei deloc.

Parerea mea...

Brgds

1. Este incredibil cum poti experimenta testul elanului cand iti sare un caine in fata la 120 km/h....

2. Este incredibil cum poti cere mai multi bani pe o masina mai....veche din anumite pdv (pentru este o masina mult mai scumpa avand in vedere ca se mentine la pret de G6 dar cu 30% costuri mai mici, nu pentru ca au facut cine stie ce inventii ci pentru incearca sa ne prosteasca cu niste tehnologii ieftine si vechi ambalate frumos)

3. Este incredibil cum te poti rasturna la limita si cu 105 CP intr-o curba, nu numai cu 150 CP

si 4: Este incredibil cum revin ei la suspensia rigida cand acum 10 ani aruncau cu noroi in concurenta fix pe tema asta, la aparitia G5 :D

Mai tineti minte ??? "Nu luati Megane sau P307 sau Opel Astra ca au suspensii rigide...si prezentau toate dezavantajele....luati G5 cu multilink !!!"

Ma lashi...

PS daca era masina fro' 16.000 in varianta TDI si HL nu era bai dar la o masina de 20.000 sa primesc tehnica de G4 din anumite pdv, mi se pare mishtocareala, no offence...

Iar aia de zice dealer-ul "ca clientii" nu intreaba de suspensie, o fac pentru ca stiu ca generatiile anterioare o au (este laudata peste tot) si nu-si imagineaza ca tocmai un model nou nu o mai are, este ceva implicit. Dar cand vor realiza......cu atat mai mare va fi dezamagirea.

Iar dealer-ul sunt convins ca nu se ingramadeste sa le spuna despre noua modificare.... :))

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E criza, toata lumea e obligata sa faca economii. Inclusiv VW la suspensia spate de la Golf 7, Octavia 3 si celelalte cu MQB.

Daca foloseau doar tehnologii ultimul racnet sofisticate nu mai aveau de unde sa mai scada preturile pe viitor.

Acum au pornit cu preturi maricele... pana epuizeaza piata celor impatimiti care cumpara indiferent de pret noul Golf.

Pe urma mai scad pretul ca sa-i convinga pe ceilalti. Dupa ce nu mai au pe cine sa convinga sa cumpere, o sa apara noul Golf 8.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a zis bine un coleg cateva pagini in urma, romanul vrea si gratis si full-option sa arate ca aventadorul si sa consume nimic.

mai tine minte cineva cum era G5 de 11.000 E ? Da, ala de 80CP (1.4 MPI). Atunci de ce nu se plangea nimeni ? Sau va plangeati ? Sau toata partea tehnica a unei masini sta in suspensia spate ?

colegul hiro puncteaza foarte bine. Multe aspecte sunt economice (vezi pedala de acceleratie)

P.S: Mi se pare o mare greseala sa compari preturile din 2004-2008 cu preturile din 2013

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam,toata lumea viseaza highline la 16k-17k euro...in plus condusul la limitele descrise de tine il inteleg de la 150 de cai in sus...eu personal mai merg ocazional cu masina socrului meu o ibiza 1.4 mpi de 86 de cai.

Daca i-as cere ibizei ce poate gt-ul meu,as fi mort de mult.

No offence,sa ceri unei masini ce nu stie si ce nu poate sa faca,se cheama inconstienta,cu scuzele de rigoare si cu tot respectul.

In rest,sanatate pt toata lumea.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!