Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Da. In plus are si ACT ce permite dezactivarea cilindrilor.

L.E.: M-am uitat acum pe configurator si am vazut ca 2.0TDi nu se poate decat in echiparea HL. In configuratorul din DE vad ca merge de pe CL.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact...eu unul sper la o motorizare mai puternica,pana la gti...momentan,nu ma incalzesc deloc 1.2 si 1.4

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti...la A3 exista 2.0 TDI quattro manual de 150 CP si 2.0 TDI quattro S-tronic de 184 CP si se poate lua Audi Magnetic Ride care modifica taria amortizoarelor.

Si pentru mine ramane o optiune de achizitie Golful 7 cand voi schimba masina, dar doar o varianta mai potenta: GTD, GTI sau viitorul R...asta pentru masina noua.

Dar in acelasi timp ma gandesc ca la peste 30 mii de EUR pot sa cumpar ceva SH de 1-2 ani, ceva din cu totul alta categorie. Stiu ca nu este ok comparatia nou vs SH...dar nici Golful nu se compara cu "altceva". :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact...eu unul sper la o motorizare mai puternica,pana la gti...momentan,nu ma incalzesc deloc 1.2 si 1.4

Brgds

Sa te ajute la ce ?!

De cate ori mergem cu mai mult de 140-150 km / h (chiar ilegal), viteze care se ating lejer cu TSI-urile de 1.2 si 1.4 ?!

Pentru ce mai mult ? Sa ajungi la stirile de ora 17.00, juma' de masina in stalp si jumate dupa stalp ? Come on....

Caci daca va uitati la stiri despre accidente auto, o sa vedeti ca 9 masini din 10 sunt BMW-uri, cu "motorizari puternice"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ca posesor de gti pot sa spun ca după ce mi-am făcut 4 ani damblaua cu "cai multi" acum caut ceva mai liniștit și mai economic. Vali, 150 de cai (și 100kg în minus) sunt arhisuficienti. Părerea mea.

Din păcate un audi e deja în alta categorie de pret

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[ 9 masini din 10 sunt Idioti care merg mai tare decat le permite starea drmui / traficul / cunostintele lor de sofat, indiferent de ce masina/motor au

Te-am corectat eu!

Sent from the 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ca posesor de gti pot sa spun ca după ce mi-am făcut 4 ani damblaua cu "cai multi" acum caut ceva mai liniștit și mai economic. Vali, 150 de cai (și 100kg în minus) sunt arhisuficienti. Părerea mea.

Din păcate un audi e deja în alta categorie de pret

Da, dar nu și-au făcut toți damblaua asta.

Altfel, între noi fie vorba, e suficient 0.9 în 3 cil. la 100 de cai.

Dar pasiunea nu are preț. Nici nu trebuie să mergi cu 500 la oră. De obicei ai frână mai bună, un surplus de putere pentru situații neprevăzute și altele. Dacă mergi încet, GTI chiar consumă puțin. Îți spun eu la același stil, 2.0 tsi = 8, 2.0 tdi = 6. Dacă apeși tare, tdi greu sare de 10. Asta e totuși altceva.

Presupun că Audi va fi cu 10k în plus sau mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic:

Stimate coleg ritter,iti multumesc pt cuvintele tale,dar este doar problema mea pe unde si cum merg eu...si cu un rs4 poti merge regulamentar...

Acum si matizul de 800 cmc poate merge cu 130km pe autostrada,eu zic sa dam foc la restul masinilor.

Parerea mea.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c6t9 un gti nu poate scoate sub 12 în bucurești ziua decât dacă îl tractezi. Fiecare își ia ce vrea dar cu timpul tot la "mai economic" o sa ajungă, dacă vede ca sunt și alte lucruri importante în viață

Oricum, eu nu dădeam sfaturi, am zis doar la ce concluzie am ajuns eu :)

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am analizat si eu unul acum live, concluzia este ca vw se tot "invarte"in acelasi cerc cu design-ul de la G5 pana in prezent! Interiorul frumos ca si la G6 de asemenea , numai ca l-au pozitionat altfel, ceea ce iasa cu adevarat in evidenta este noua generatie de playere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta e un lucru rau neaparat ? Se stie ca incearca sa pastreze o linie, o idee, sa ramana totusi un Golf

La versiunea in 2 usi geamul lateral spate aminteste de generatiile mai vechi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a fost privit G4 ca si stabilitate cu suspensia spate semi-independenta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

post-1-13575871091655_thumb.jpgGolf 7 coupe (?!?)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Si articolul mai clar

post-1-13575871601166_thumb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa apara modelul intrucat se lanseaza si A3 Sedan.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Si unde e coupe-ul ca eu nu vad decat un sedan? Coupe sigur nu o sa fie dar sper sa fie un scirocco nou, mai aratos ca actualul e la nivelul lui G5 ca design.

Probabil cam asa va fi viitoarea jetta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai sigur noul Passat sau si mai sigur vazand dimensiunile pare a fi poate a 2-ua generatie de VW CC,Jetta e prea noua pentru alt model,are un an si ceva de la lansare,Oricum e super frumoasa!!!!P.S:se pare ca pana la urma linia VW este "premium"in devenire!!!!

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai sigur noul Passat sau si mai sigur vazand dimensiunile pare a fi poate a 2-ua generatie de VW CC,Jetta e prea noua pentru alt model,are un an si ceva de la lansare,Oricum e super frumoasa!!!!P.S:se pare ca pana la urma linia VW este "premium"in devenire!!!!

JETTA frumoasa ?! LOL...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai sigur noul Passat sau si mai sigur vazand dimensiunile pare a fi poate a 2-ua generatie de VW CC,Jetta e prea noua pentru alt model,are un an si ceva de la lansare,Oricum e super frumoasa!!!!P.S:se pare ca pana la urma linia VW este "premium"in devenire!!!!

JETTA frumoasa ?! LOL...

ma refeream la presupusul Golf CC!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Otta Sb - pretul acela l-am obtinut de la un dealer din afara Bucurestiului. Nu este niciun secret ci doar documentare temeinica un pic de perseverenta si solicitarea de oferte de la mai multi dealeri.

Insa masina respectiva era Pure White Uni deci scadem 300 de EUR aproximativ diferenta fata de vopseaua metalizata asa ca avem aproximativ un rabat de 950 EUR. Apropos de metalizata, culorile uni (tornado red, pure white, schwartz) au un lac de protectie impotriva matuirii - un lac bazat pe apa ca tot suntem in epoca Eco. Nu au un lac intermediar de gloss paint, acela care confera stralucirea vopselei perleffekt sauc celei metalizate. Nu stiu nimic de Uranus Grey.

Sambata cred ca am sa reusesc sa fac un nou test drive (de data aceasta mai lung) cu acel 1.2 TSI 105 cp cu DSG care exista la PBN. Sper sa am de data asta ocazia sa ma joc un pic mai mult la sistemul multimedia si sa merg mai mult cu acest motor.

Revin cu impresii ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Cosmin. Eu sunt pe cale sa comand un 1.2 tsi 105 HL utanograu ( nu de alta dar is la limita bugetului) si am obtinut un discount de 677 euro dar o sa pierd vreo 350 din cauza cursului valutar :( dupa cum probabil stiti Porsche Romania incaseaza doar in Ron iar eu am banii in euro.

Mersi mult.

Asteptam impresii dupa drive test.

Mersi mult Cosmin. Eu sunt pe cale sa comand un 1.2 tsi 105 HL utanograu ( nu de alta dar is la limita bugetului) si am obtinut un discount de 677 euro dar o sa pierd vreo 350 din cauza cursului valutar :( dupa cum probabil stiti Porsche Romania incaseaza doar in Ron iar eu am banii in euro.

Mersi mult.

Asteptam impresii dupa drive test.

Mersi mult Cosmin. Eu sunt pe cale sa comand un 1.2 tsi 105 HL utanograu ( nu de alta dar is la limita bugetului) si am obtinut un discount de 677 euro dar o sa pierd vreo 350 din cauza cursului valutar :( dupa cum probabil stiti Porsche Romania incaseaza doar in Ron iar eu am banii in euro.

Mersi mult.

Asteptam impresii dupa drive test.

Mersi mult Cosmin. Eu sunt pe cale sa comand un 1.2 tsi 105 HL utanograu ( nu de alta dar is la limita bugetului) si am obtinut un discount de 677 euro dar o sa pierd vreo 350 din cauza cursului valutar :( dupa cum probabil stiti Porsche Romania incaseaza doar in Ron iar eu am banii in euro.

Mersi mult.

Asteptam impresii dupa drive test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!