Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Voinea> Tu? Golf Variant? Mi-ar placea sa vad asta. :-)

Tapatalk 2 via Xperia Play

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GOLF 6 Variant (AJ5) 07.09- a fost prima serie scoasa.Daca este sa se respecte,,traditia'',banuiesc ca GOLF 7 Variant o sa apara la inceputul lui 2014.

post-64586-0-63906500-1356683172_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce stiti de golf 7 variant? Iese in vara 2013 sau in toamna? Cel mai important aspect pentru mine este daca va avea 4motion pe 2.0TDi 150cp variantul sau stau cuminte la un golf normal 4motion.

Ce am vazut pe configuratorul din germania in acest moment exista mk6 variant 4motion doar pe1.6TDi . Pe nici un alt motor nu mai e... Daca ar pune 2.0 parca vad ca nu mai as astepta si as comanda un 4motion mk6 variant .... Damn cars ... Iar schimb golful

Sent from my iPhone using Tapatalk

Așa mult contează 4motion și pentru voi?

Am și eu un gând să revin la "fostul" Golf și în aceeași sumă există 2 opțiuni: 1.4 ACT DSG7 vs. 2.0 TDI 4motion MT6. Grea decizie.

Variantul ar fi interesant, dar nu sunt sigur că aș aștepta atât.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stim ceva de Jetta pe platforma mk7?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se stie mai nimic de noua jetta deoarece daca ei vor scoate o jetta cu dotari golful VII , jetta va canabaliza passastul b7, amandoua avand cam aceleasi dotari(acc,front assist,lane assist). Probabil vor scoate o jetta noua dupa lansarea noului passat din toamna lui 2014 pentru nu a se canabaliza intre ele atunci passatul facand diferenta cu noi sistem de asistenta

LE: Ce ziceti de asta? Ei zic ca 6ele e tot stock

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, ascultati aici ce zic batranii: cel mai bun Golf 7 va fi noua Skoda Octavia 3. Punct. (mai mare, aceeasi platforma, aceeleasi motorizari si mai ieftina).

Faptul ca GOLF7 este o masina buna este de necontestat, dar ca sa dau minim 25.000 Eur pe o compacta echipata decent numai pentru faptul ca toate revistele auto sunt nemtesti si isi lauda masinile pana la ridicol, deja mie unul mi se pare prea mult...

Cand aud pe aici de G7 configurat la peste 30 k eur raman mut.....efectiv. La banii aia imi iau masina de masina, chiar SH, nu o cutie compacta pentru baietii care asculta BUG Mafia la semafor si si-au platit-o cu banii lu' mamica sau taticu'.....ca daca ar fi muncit ei pentru aia 30.000 eur sigur nu i-ar fi aruncat pe geam pentru "masina poporului".

post-94528-0-28514800-1356728259_thumb.j

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: Ce ziceti de asta? Ei zic ca 6ele e tot stock

Nu cred ca e stock. G7 este mai usor si inca 10cp in plus, iar la felul in care ajunge sa se distanteze G6le e clar ca are vreo 170cp sau toate cifrele de pe G7 nu se transpun in realitate.

Pentru cine vrea calcule, vad ca ei pleaca la 0:12 si de la 0:26 se distanteaza. Acum trebuie vazut in cat timp fac 100kmh cele doua masini

Dupa acest video mi se pare ca in 8sec si ceva.

Un GTD face 7.8 secunde.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vopsita, cum sa nu fie vopsita capota, doar ca nu e aceeasi culoare cu exteriorul se si vede clar ca difera luciul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acel filmulet capota este vopsita pe interior... ma gandesc ca in germania asa vine.

Inca o dovada ca masinile VAG produse cu destinatia Romania nu sunt la fel cu cele din Geramania, aici nu ma refer la dotari ci la rabat de calitate din motive economice. Nu degeaba in Germania Golful se vinde mai scump..cu toate ca ei au TVA mai mic. Acolo clientela e mai pretentioasa si cu buzunarul mai plin.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va reamintesc ca este o arie tehnica, iar topicul se refera la Golf 7. Prin urmare, singurele posturi care sunt considerate ON topic sunt cele legate de Golful 7 (versusurile sunt excluse - exista arie separata pentru asta).

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva daca sistemul Start&Stop se poate dezactiva ? Sincer nu sunt un mare fan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

De ce sa-l vrei dezactivat? La un drum in oras la care mai mult stai chiar se va simti diferenta de consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vopsita pe interior, se potriveste culoarea exterioara cu cea a capotei. Iarasi intram in vesnica polemica- masinile pentru Ro sunt mai slab facute decat cele pentru De cand logica economica, a logisticii etc. spune ca e mult mai scump sa ai doua categorii de stocuri pentru acelasi produs? Pretul mai mare in De este legat de dotarile suplimentare la aceeasi linie de echipare.

Am facut un calcul (sper sa fie de folos) pentru motorul de 1.4 Tsi cutie manuala varianta Highline in Germania si Romania:

1. Varianta pentru Germania costa 23.175 euro

2. Varianta pentru Romania costa 19.096 euro.

Ce are in plus varianta standard pentru piata germana (afisez si preturile din Ro)

Jante Dijon- 228,16

Climatronic- 190,96

Bi-Xenon- 863,04

Pachet iarna- 436,48

Pachet lumini si vizibilitate- 190,96

Oglinzi pliabile electric- 151,28

Park Pilot- 514,6

Privacy glass- 266,6

Carling de remorcare rabatabil- 761,36

Easy Entry- nu exista la noi

Plasa portbagaj- nu exista la noi

Airbag laterale spate- 297,6

Total optiuni:3901,04 euro

Daca cele 2 modele ar avea acelasi nivel al dotarilor ar trebui sa coste 1.4 Tsi manuala in Ro: 19.096+3901,04=22997,04 euro

Diferenta: 23175-22997,04=177,96 euro

Multumit domnule hiro?

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu. In oras se simte diferenta cu start stop. De la 0.5 l in sus cu cat e mai aglomerat cu atat e mai eco.

Sigur acum iarna = 0 pt ca calc il inchide automat ca sa protejeze motoru de variatiile mari de temp

App. O sa vina si golf 7 hibrid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Urmaresc acest topic inca de la inceput deoarece anul acesta intentionez sa achizitionez un VW Golf 7 sau, in functie de test drive-ul final si oferta ce mai buna dpdv financiar, un Seat New Leon.

Marturisesc ca am cautat aici informatii utile si interesante pentru un cumparator de Golf ca mine insa am dat mai multe peste comparatii neinspirate cu modele anterioare de Golf (concluzia fiind evident ca modele vechi erau mai bune si noul Golf este foarte slab) sau chiar cu masini SH. Am decis decis sa impartasesc si eu niste informatii utile pe care as fi dorit sa le gasesc aici la randul meu cand am inceput cautarile pentru noua masina.

Asadar Golf-ul dorit de mine este 1.2 TSI 77KW (105 cp) in varianta Comfortline plus urmatoarele dotari optionale:

- Climatronic

- Pachet iarna

- Sistem Multimedia Composition Media cu ecran de 12.7 inch

- Vopsea metalizata (inca oscilez asupra nuantei)

- Volan imbracat in piele.

De ce Golf?

Odata cu aparitia Golfului 6 am decis ca urmatoarea mea masina va fi un VW. Intentionam sa cumpar un Golf 6, dar, dupa ce au aparut informatiile tehnice despre acest model nou am decis ca merita sa astept. Am intocmit un fisier comparativ care include dotari, pret, costuri de asigurare, solutii de finantare, garantie etc. comparandu-l cu principalii competitori si cu o varianta mai ieftina (Kia Cee'd 1.6 GDI) - nu dezvolt aici subiectul pentru ca nu este un topic tip versus.

De ce 1.2 TSI?

Am testat 2 masini cu acest motor (Seat Leon Copa, Golf 6 Drive) si acest motor mi-a lasat o impresie foarte buna in comparatie cu 1.6 - ele meu aspirat. Odata cu revizuirea motorului care sper ca a eliminat problemele vechi ale turbinei (rezolvate initial prin montarea acelui distantier) si ale lantului de transmisie (trecere la curea pe noul model) am decis ca este alegerea potrivita pt mine (rulaj preponderent urban de aproximativ 8500 km anual). Este optiunea potrivita pentru bugetul meu actual si pentru stilul meu de condus.

Test Drive: In Test Drive, am gasit noul Golf (comparat aici de mine cu masina unui prieten Golf 6 TDI Highline si un Golf 6 1.2 TSI Drive) cu aceeasi pozitie excelenta la volan, un interior care denota calitate si-mi aduce aminte de Passat odata cu reorganizarea consolei centrale si distributia unor comenzi langa levierul schimbatorului de viteze. Spatiul din spate pare mai mare, motorul TSI este mai "tacut" la ralenti (au disparut acel sunet metalic de lant si acele fluctuatii usoare ale turatiei la rece). Mi-a placut mult si noul bloc de control al Climatronicului. Foarte linistit motorul, motiv pentru care am dat aiurea la cheie de vreo 2 ori, desi el era in functiune. Turbina e montata intr-o pozitie diferita fata de Golf 6, 1.2 TSI, probabil o modificare survenita ca urmare a bolilor de copilarie. Masina este mai bine antifonata iar designul exterior cu muchii mai ascutite ma duc cu gandul la Polo si Jetta masini a caror eleganta discreta m-a atras inca de la lansare. Nu am remarcat diferente notabile legate de adoptarea noi suspensii semi-independente pe spate la un regim de condus normal. Sunt convins ca se resimte o schimbare la nivel de confort, dar eu nu am remarcat-o. Usile se inchid cu bine-cunoscutul "thumpf" iar deschiderea lor in trepte reduce sansele de a-ti scapa usa intr-un perete sau in portiera unei masini parcate prea aproape. Foarte buna vizibilitatae. Nu prea gust acel finish tip "piano black" de pe volan dar cel putin am remarcat faptul ca nu se pot lasa urme pe el foarte usor. Sistemul multimedia este referinta clasei in momentul de fata (nu comparam aici sisteme de pe marci premium Audi, BMW, Mercedes).

Modelul de Drive Test (demo car al unui dealer din afara Bucurestiului) era un 1.2 TSI Comfortline cu o cutie manuala si mi s-a parut foarte agil (se simte ca este mai usurel decat predecesorul) mai ales cand executam schimbari mai bruste de directie (directie de altfel foarte comunicativa)

Frana stationara electronica - este ok, elibereaza mult spatiu pe consola dintre scaune dar alta utilitate nu ii vad. Sper sa nu aiba problemele pe care unele Passat-uri B6 le-au avut (unele erori generate de activarea franei).

Consum: in oras pe vreme rece, aproximativ 10.2 l la suta de km intr-un trafic decent, dar nu lejer. Sistemul start stop e discret insa nu este un etalon la acest capitol. Cel mai discret sistem de acest tip eu unul l-am intalnit pe Peugeot 308 1.6 e hdi

Costuri: Mi s-a spus ca un cost de revizie standard este aproximativ 780 - 800 RON pentru acest motor (preturi solicitate de la 3 service-uri care mi-au furnizat costuri estimative). Daca mi s-au dat informatii gresite, imi cer scuze.

CASCO: la leasing financiar costul anual este de ~2600 RON (Generali), desigur cu fransiza (150 EUR eveniment) prin Porsche CASCO. Evident am primit oferta cu 1 an CASCO gratuit. la Credit in RON exista un bonus financiar de 2%

Cel mai bun pret obtinut de la un dealer din vestul tarii pentru o asemenea masina 14874 EUR cu TVA ATENTIE incluzand primele de casare (care insa nu mai sunt relevante).

Disponibilitate dealerilor de a oferi un rabat este plafonata in zona sumei de 950 de euro pentru masinile de pe stoc. Cele mai mari reduceri eu le-am obtinut de la un dealer din Pitesti si de la un dealer din judetul Bihor. Cele mai mici, la Porsche evident...

Asadar, in a doua jumatate a anului am sa incep demersurile de achizitie dupa ce testez si noul Leon (preconizat sa fie comercializat la un pret cu 10% mai mic decat al Golfului la dotari echivalente - minus frana stationara electronica) deoarece imi face foarte mult cu ochiul si designul modelului iberic.

P.S. - citesc cu suprindere posturi in case se spune ca un Golf "decent" este 25.000 sau peste 30.000 EUR. Un Golf decent este, pentru mine cel putin, o masina configurata de mine mai sus. Daca optam pentru o motorizare de top si adaugam multe optiuni este normal sa ajungem la 25 K EUR chiar si la o compacta. Stiti cat costa demo-carul KIA Cee'd 1.6 CRDI - 128 cp (cu dotari complete ce-i drept)? 24.000 EUR cu TVA, si vorbim totusi de o marca de buget. A configurat cineva un Ford Focus cu motorul de 1.0 si 120 de cp de curiozitate. Daca nu, va invit sa o faceti si sa judecati voi daca la dotarile curente un VW Golf este exagerat de scump. Daca merita diferenta de pret fata de alte marci? asta este o intrebare la care fiecare om poate raspunde in functie de posibilitati, prioritati si pareri subiective.

O seara frumoasa si un an nou 2013 fericit va doresc tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ai optat pentru Comfort Line dar adaugi si platesti niste optionale care sunt deja in varianta Highline (HL). Recomand sa mergi direct pe Highline (unde ai in plus....jante pe 16 inch, alte materiale la interior + ce ai pus tu la optionale - gen climatronic, volan piele, sistemul media cu ecran mai mare, etc).

Un Golf 7 care este deja pe stoc in varianta HL si 1.2 TSI 105 CP, vine deja cu alte cateva optionale si ajunge la 19.200 Eur TVA inclus. Minus 1.000 eur de la dealer, il scoti undeva la 18.200 Eur TVA inclus, ceea ce este acceptabil pentru masina asta cu motor 1.2 TSI (exceptional din punctul meu de vedere).

Unde ai gasit masina de drive test cu 1.2 TSI in Buc ? Eu am programare la Midocar dar nu au decat 1.6 TDI.

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum zice colegul de mai sus ar merita un Hl cu scaune ergoactive. Diferenta e in jur de 1200-1300 euro plus ca scaunele alea ergoactive costa 250-300 euro dar primesti reducere 100-150 euro la pachetul de iarna.

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe highline ai climatronic in optiune de serie plus ecran mai mare la radio cd ???

Ar fi super...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul imbracat in piele e optional de la Trendline in sus? E jenant tinand cont de trendul actual cu brand-uri comune ce livreaza masini cu volanul imbracat in piele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul este optional inclusiv la HL, iar de serie este Radio CD Composition Colour 4x20W.

Composition Media este inca 234euro.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta e foarte mica intre Comfortline si Highline. Daca poti acoperi diferenta clar merita. Mai fa niste calcule, poate, poate...

Noul Golf Highline 1.2 TSI

Benzina / 1.2l / 77 kW/105 CP / Manuala - 6 viteze / 4-usi

Consum combustibil oficial: 4.9l/100km

Emisii CO2: 114g/km

Oxizi de azot (NOx): 0,025g/km EUR 17.856,-

Culoare exterior

alb (pure white uni) EUR 120,28

Tapiterie Alcantara

Culoarea tapiteriei: quarzit

Mocheta: negru

Plansa de bord: negru titan

Aer conditionat automat Climatronic

regleaza automat temperatura pe doua zone (stanga / dreapta) prin ajustarea puterii ventilatorului si a distributiei aerului suflat Inchidere EUR 190,96 cod intern EUR 0,-

Pachet iarna

  • scaune fata incalzite
  • instalatie spalare faruri
  • duze instalatie spalare parbriz incalzite
  • avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz

Inchidere EUR 436,48

Radio CD Composition Media

  • 4X20 Watt, 8 difuzoare (4 fata / 4 spate)
  • display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 14,7 cm si senzor de proximitate
  • tuner FM/AM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita
  • functie redare MP3, cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD
  • interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP)
  • cititor carduri SD
  • conector USB
  • conector multimedia AUX-IN (compatibil conector 3,5 mm)
  • egalizator cu 5 frecvente

Inchidere EUR 236,84

Total: EUR 18.840,56

Volanul imbracat in piele e optional de la Trendline in sus? E jenant tinand cont de trendul actual cu brand-uri comune ce livreaza masini cu volanul imbracat in piele.

Volanul imbracat in piele e standard de la Comfortline in sus parca. Si mai toate marcile nu il ofera standard. La unele chiar si cele multifunctionale vin fara piele...

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru sugestii si va marturisesc ca am analizat si eu posibilitatea de a merge spre Highline (desi asa cum spune si The Ego climatronicul si Composition Media sunt optionale si acolo) macar pentru scaunele cu piele Alcantara si materialele mai bune si adaug si jantele desigur (desi recunosc ca jantele Lyon de 15 nu arata deloc atat de mici si meschine pe cat m-as fi asteptat initial fiind chiar decente).

Intr-adevar m-as fi asteptat la un volan imbracat in piele standard la Comfortline...dar...

Totusi, calculele pe care le-am facut si refacut de multe ori ma imping spre solutia realista si ramanerea la Comfortline. Si daca as pune acei 1200 de euro in plus parca i-as plati pentru 1.4 TSI si nu pentru dotari suplimentare. Oricum, nu e cazul pentru ca trebuie sa plusez la avans pentru a compensa lipsa tichetelor REMAT (sunteti probabil la curent cu intentiile guvernului Ponta de a modifica mecanismul de eliberare si utilzare a tichetelor REMAT - asta daca vor mai fi..)

ritter 1976 - ai dreptate si de aceea, asa cum am precizat, am avut noroc cu un dealer din afara Buc. care, cu ceva eforturi, mi-a pus la dispozitie o masina cu motorizarea asta pentru un test scurt (n-am avut masina tot week-endul). Inteleg ca a sosit recent si la PBN un 1.2 TSI cu DSG (Highline parca) sau cel putin asa era programat la inceputul lui Decembrie.

De altfel, am inteles ca 1.2 TSI 86 cp este cea mai solicitata motorizare si stocul este populat in majoritate cu aceasta varianta alaturi de 1.6 TDI iar 1.2 TSI 105 sunt doar cateva exemplare pe stoc.

Daca aveti alte sugestii de sau mici ponturi legate de configurare, v-as fi recunoscator daca mi le-ati impartasi. Desi m-am documentat temeinic, intotdeauna iti scapa ceva si din acest motiv am decis sa apelez la acest forum.

Voi reveni si cu impresii despre Leonul cel nou dupa ce reusesc un test in primavara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!