Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

In toata UE stiu ca sunt obligatorii de la inceputul lui 2011.

Tapiteria Vienna nu e la cost 0, ci aproape 2000 euro, vine si cu scaune incalzite + piele pe usa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu imi place la noul golf este spatele :dry:,in rest este :icon_thumleft:!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele faruri vin cu DRL halogen, nu LED. Si nu sunt adaptive, sunt doar reglabile pe inaltime.

Si pielea nu e 0, intotdeauna a fost 0 in configurator, se poate alege insa din optionale.

Pachetul de Lane Asisst + ACC este foarte, foarte ok la pret. Cu atat mai mult cu cat vine cu City Brake la pachet. Pretul e foarte bun.

Dar toate astea se cam simt la pret. Ajunge un Golf la pret de Passat cu aproape aceleasi dotari... Trebuie sa-ti doresti mult de tot un Golf ca sa iei o versiune "full"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ego.... hai sa incerc sa te lamuresc cu cateva raspunsuri la ce intrebai tu mai sus ..

- detector de oboseala , cand pleci cu masina la viteze de peste 60Km la ora , iti analizeaza miscarile, cum virezi , cum franezi... si tot asa iar cand incep sa fie altfel aceste miscari iti aprinde o cana de cafea pe bord, prin care iti recomanda sa opresti sa te odihnesti putin

- franare automata, in cazul in care masina intra in coliziune masina va frana singura, deoarece este testat ca de cele mai multe ori dupa primul impact intr-un accident soferul nu mai manevreaza masina , asa ca aici va frana el singur . Poate va fi mai ciudat pentru cei ce se dau pe circuit sau merg la limita cu masina , exista posibilitatea sa se activeze vreun senzor de genul si sa franeze.. :) momentan e tot ce stiu .. revin cu detalii dupa ce o sa vad si eu masina in amanunt :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi tot carcotiti de pret si alte alea.

Daca e dupa mine as lua cel mai mic motor benzinar cu suspensie independenta pe spate si cu cat mai multe optiuni hi teak imi permite buzunarul. Fara detalii gen xenon piele si alte mofturi care pt mine nu sunt importante. As da banii pe "prostiile" de siguranta, scaune incalzite si un un dispaly mare pt camera spate, nici navigatia nu ma intereseaza. Iar un volan rotund imbracat in piele ramane pt Golf 8 cand o sa fie ceva gen old skool. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ego, Rave...print screen cu configuratorul, nu vad sa coste ceva in plus Vienna

g7.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu alcantara este pe partea centrala a scaunelor. Pielea Vienna este tot pe partea centrala? Din ce am vazut pe net sunt multe golfuri cu partea centrala din stofa si partile laterale din piele vienna. Sunt standard sau este cumva este optiunea Scaune fata ergoActive?

post-27610-0-39936200-1351940615_thumb.j

post-27610-0-12006100-1351940629_thumb.j

post-27610-0-35239400-1351940637_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ego, au corectat configuratorul cei de la PoRo. Si mie mi s-a parut dubios sa fie moka Vienna, insa crede-ma ca ieri m-am jucat pe configurator de vreo cateva ori la versiunea Highline si cand alegeam optiunea piele Vienna ca in poza de mai sus nu imi aparea ca acum, sa selectez pachetul Vienna de 1.900e. Dupa cum vezi in poza, e deja selectata optiunea si nu "a sarit" Vienna

Se pare ca cineva de la PoRo se mai uita si pe vwforum...

Bogdan, la ergoActive e vorba de stofa New York (cata lipsa de imaginatie).

scaune sport cu partea centrala acoperita cu stofa design "New York" si partea interioara laterala acoperita cu piele Vienna

La dotari serie scrie asa:

Tapiterie Alcantara/stofa design Global

(partea centrala a scaunelor in

Alcantara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e pretul pt piele:

post-12783-0-48685800-1351941275_thumb.j

Daca apesi pe prima optiune de tapiterie, apare casuta de selectie. Mereu a fost trecuta asa pielea in Configuratorul VW, nu stiu de ce :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave, am scris mai sus, am pus si poza, ieri nu te obliga sa alegi pachetul de 1900e, au modificat, ma rog....

Ce-mi mai place, pachetul asistenta sofer plus la 500e (la passat e 1.200e)

  • Adaptive Cruise Control: asistent pentru menţinerea constantă şi adaptarea vitezei de rulare în funcţie de ceilalţi participanţi la trafic
  • Front Assist: sistem de recunoaştere a situaţiilor critice care pregateste masina pentru franare de urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de conditii, poate chiar actiona frana in locul soferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul Golf Highline 1.4 TSI DSG

Benzina / 1.4l / 90 kW/122 CP / Direct Shift Gearbox / 4-usi

Consum combustibil oficial: 5l/100km

Emisii CO2: 116g/km

Oxizi de azot (NOx): 0,027g/km EUR 20.949,80

Culoare exterior

Albastru (Pacific blue metallic) EUR 448,88

Tapiterie Alcantara sau Vienna

Culoarea tapiteriei: negru

Mocheta: negru

Plansa de bord: negru

Aer conditionat automat Climatronic EUR 190,96

Camera video Rear Assist EUR 200,88

Faruri Bi-Xenon EUR 863,04

Pachet lumini si vizibilitate EUR 190,96

Privacy-glass EUR 266,60

Radio CD Composition Media EUR 236,84

Scaune fata ergoActive EUR 319,92

Selectarea modului de conducere EUR 110,36

Volan multifunctional piele (3 spite) EUR 62,-

Total: EUR 23.840,24

Pret bunicel si dotari ok, nimic iesit din comun. O configurare decenta, nu am selectat cele mai scumpe xenonane (+400euro) si nici ACC sau lane assist. Mare plus la radio care vine cu bluetooth.

L.E: As renunta la Privacy glass si opta pt CB Premium :D

Cand o sa vina si vremea pachetelor va fi interesant.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, cred c-am inceput sa ma luminez acum....

Ma tot intrebam care-i diferenta dintre Multi Collision Brake si Front Assist la Golful 7 ?!? Deci primul franeaza masina in momemtul impactului (senzorii de la airbag comanda asta ?) si a doua este protectie preventiva ceva gen City Safety de la Volvo ....

Daca gresesc, corectati-ma va rog !

Toate bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a se supera pe mine ecologistii, insa vreau sa spun ca diferenta de aproape 2000 euro intre Noul Golf 1.4 TSI ACT cel de 1.4 TSI mi se pare putin cam mare. Stiu ca sunt in plus 18 caluti dar ca si consum diferenta este doar de 300 ml/100 de km. Pentru cineva care face in jur de 15.000 km/an nu scoate investitaia in 10 ani.

Nu mai zic ca aceasta tehnologie este noua si sincer parca nu iti vine sa dai atatia banuti pe un motor care nu cred ca a fost testat suficient.

Precizez ca vorbesc in ideea in care consider ca cei 122 cp sunt suficienti.

Oricum este de apreciat faptul ca au mai scazut preturile la optiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In configuratorul nou au disparut o serie de optiuni interesante de la Golful vechi: jantele de 18, sistemul Dynaudio Excite, pachetele gen privacy glass+jante de 17. Pacat. Oare configuratorul se mai modifica pana incep vanzarile?

Foarte interesanta varianta 1.6 TDI 4motion. Ii faci o remapare dupa ce iese din garantie si poti sa o duci fara probleme la peste 120 CP. Va fi o combinatie foarte interesanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa cumperi masina si stai cu ea 4 ani cu gandul la remapare, suna ciudat. Ori o faci imediat si te bucuri de caluti ori cumperi din start un model mai potent. Si eu spun ca 2000 euro intre 122cp si 140cp ACT, e mult. Prefer modelul cu 122 dusi cu chip la 150cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi comparati mere cu pere, G6 cu G7 si cu motoare diferite, pe bune ce rost are? G7 e o masina la inceput de drum si nu se poate compara inca cu G5/6, asteptati cativa ani sa apara toate motorizarile si sa scada pretul care acum e umflat pt ca e model nou si trebuie sa fie mai scump decat cel vechi ca sa se vanda stocul de G6 existent.

Motorul asta de 1.4 nou e cam ciudat mai bine mergeau pe un motor mai mic fara dezactivarea cilindrilor cred ca ar fi fost mai interesant un motor de 1litru cu turbina si compresor decat un 1.4 turbo care in anumite conditii se poate injumatati in volum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2000 intre 122 si 140? eu am vazut la promotor.ro ca e 3000, nu 2000. si 2000 e colosal, pai mai bine cauti un tsi de 160, daca chiar cai vrei. mai mult de 6-700 nu as da pt motorul ala. nu mai zic ca il aranjezi pe ala de 122 cu cateva sute de euro instant. sigur, nu ai ACT, dar cum s-a trait pana acum fara, se poate si in continuare.

nu va aruncati sa cumparati ca peste 2-3 luni apar ofertele alea cu minim 2000 euro mai putin (edition de pe g6, desi probabil va purta alt nume). comparau astia pe net pretul de la focus cu reduceri cu pretul de la g7 fara si ziceau ca e mare diferenta, e firesc daca asta inca nu are nicio reducere. vor baga ca la cum sta piata romaneasca la masini noi vandute, se auto-impune.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut de ieri de cand am vazut un clip pus de un coleg pe forum am un cosmar... Chestia cu pedala de acceleratie iesita din caroserie (mi se pare penibila - numai Focus avea, nu stiu daca mai are, prostia asta) iar apoi treaba cu renuntatul la deschisul in trepte a usilor iar mi se pare naspa...

Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintr-un review am inteles ca s-a renuntat si la deschiderea usii in trepte :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine sincer ma calca pe nervi usa aia in trepte la g6 si asta pt ca sunt prea putin trepte sau prea spatiate. mereu ma aflu in situatii in care deschid usa si e "intre" pozitii. pedala de acceleratie e cam naspa insa. m-am jucat putin pe configurator, nu sunt foarte rele preturile raportate la momentul aparitiei g6. nu vad insa optiuna de parbriz degivrabil cum am citit pe promotor si de asemenea, daca alegi pachet relax, nu mai poti pune light assist, chit ca pachetul relax contine implicit pachetul de lumina si vizibilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum sa va spun, poate sunt eu mai chitibusar, dar pentru unele mici lucruri sunt in stare sa trec la alt model. De ex. voiam sa imi iau focus inainte de Golf, dar am renuntat din start pentru ca urasc duzele de spalator parpriz pe capota la Focus... Iar aceste doua "noi upgrade-uri" la G7 cam intra in categoria aia. Treaba cu acceleratia mi se pare o ieftinitura...

Ce credeti, va avea stopuri LED - dar poate nu te obliga sa il iei cu Xenon...

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vad reducerile de costuri la G7. Am observat asta si la jetta. Intradevar acestea sunt mici detalii care sa zicem ca le trecem cu vederea atata timp cat celelalte lucruri raman asa dupa cum este consacrat producatorul, aici ma refer desigur la motor, cutie si celelalte elemente mult mai importante. Este aiurea caci stiu multi colegi de pe forum cu G6 care au avut o sumedenie de probleme, desigur "mici" dar care sunt suficiente pentru a te dezamagii cand stii ca ai o masina noua. Nu mai zic daca ai si un credit in spate.

Ma doare sufletul si mai ales buzunarul sa aud ca noile modele sunt proiectate pentru o medie de varsra ce se invarte la 7 ani.

Modificat de Misualbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pedala in podea s-a renuntat de cativa ani si trendul vine de la modelele scumpe, AUDI A8, AUDI A7, AUDI A6, AUDI A4 VW PASSAT, etc Deci numai masini ieftine... nu!?

Si daca tot vorbim de reduceri de costuri totusi calitatea a crescut de la o generatie la alta, Golf 6 are plastice clar superioare unui Audi A4 b7 ca sa nu mai zic de diferentele intre G5 si G6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!