Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Cine vine de la Rm. Valcea la Bucuresti, prin Pitesti (pe Dealu Negru) sigur simte diferenta intre multilink si punte pe spate. Pana si sor'mea care are permis de 2 ani simte direfenta asta... asa ca... ce sa mai cautam scuze pentru lipsa punte spate. Oare o sa mai fie Golf-ul hot-hatch acum?! Parerea mea ca nu!

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare o sa mai fie Golf-ul hot-hatch acum?! Parerea mea ca nu!

Ca sa fie HOT trebuie sa aibe si un motor pe masura, si odata cu acel motor apare si suspensia Multi Link pe spate...

Cine face curse pe serpentine cu un motor de 85 cp ? Probabil de aceea au si marit puterea la cel de 1.4 TSI, ca sa vina la pachet cu suspensia mult dorita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat_ioan N-am de ce sa ma supar. Eu incerc sa va lamuresc ca exista atatea posibilitati pe piata, incat nu trebuie sa va/ne cramponam la suspensia spate de Golf/A3 si care mai au asa. Exista si variante cu multilink, intr-adevar mai scumpe. Sa nu credeti ca iau apararea VW, nu am de ce. Insa toate lucururile astea sunt gandite, au un scop, iar scopul il stiti cu totii.

Eu ma opresc aici cu discutia despre suspensii, pentru ca discutam aiurea. Asta este masina, fiecare e liber sa o cumpere sau nu.

Referitor la pedala de acceleratie: Mie mi se pare mai ok pedala in aer, cum este acum. La cea din podea, eu nu imi gaseam pozitia piciorului. Repet, eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danny2012 Este simplu: pentru ca VAG este un business si pentru ca lucrurile sunt mult mai complicate decat vedem noi aici.

Nu sunt deloc complicate.

Cine are o cultura medie economica isi poate da usor seama.

Te cred ca din fotoliul de vanzator iti sustii partea ta. Eu vad cu alti ochi businessul VW. As fi chiar curios cat este efectiv costul de productie al unui G7 Trendline TSI 1.2 85CP pret de lista 15.441e.

Eu nu discut de plastice, multilink, etc...eu zic ca nu sunt de acord cu politica VW de a tot taia si de a pastra acelasi pret de vanzare in conditiile in care costurile de fabricatie au scazut semnificativ fata de acum 6 ani.

Modificat de danny2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danny2012 Nu vand VW deci nu am ce si de ce sa sustin. Este evident pentru toata lumea ca este un cost de productie mult mai mic.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare o sa mai fie Golf-ul hot-hatch acum?! Parerea mea ca nu!

Cine face curse pe serpentine cu un motor de 85 cp ?

Eu plang soarta lui 1.6 tdi de 105 cp - are cuplu, poti alerga cu el, adevarat nu la fel ca 2.0 tdi... dar diferenta de bani la pretul de baza la HL, ca doar acolo vine 2.0, este consistenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este evident pentru toata lumea ca este un cost de productie mult mai mic.

...care era normal sa se reflecte intr-un pret de vanzare mai mic...asa cred eu...

Modificat de danny2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90% dintre clientii care cumpara Golf nu vor simti diferenta intre cele doua suspensii spate.

Uita-te pe strada cam ce oameni vezi la volanul Golfurilor si o sa intelegi de ce.

m-am uitat....in germania (acolo unde se vand de fapt cele mai multe) si sa vezi distractie, indiferent de varsta acolo se merge destul de tare si iti zic eu ca se simte. si m-am uitat si in multe alte tari, asa ca ce spui tu cu 90% e un fals.

se simte diferenta, nu e nimic de discutat aici. ce spui tu e ca numai o parte o apreciaza la justa valoare, dar asta e cu totul altceva. dupa cum spuneam, e o chestie de siguranta.

iar aia cu aia care isi pun 140 cp si se jura ca au independenta, lol. esti chiar haios. chiar ca no comment. deci daca tu nu simti diferenta de la fixa la independenta, da-mi voie sa spun ca tot tu nu vei simti diferenta de la 122 la 140cp, intra in aceeasi limita de "simt". atata timp cat pot intra cu o viteza mai mare in viraj, pt mine asta inseamna o toleranta mai mare la erori. plus placerea, dar sa zicem ca e discutabila.

da, cu siguranta ca g7 e mai bun ca g6 (ar fi fost culmea sa nu), la anumite capitole. la asta nu, cu exceptia modelelor cu asa ceva. bine ca au pus diferential insa, indiferent de motorizare. daca tot sunt pe taiat costuri, de ce au pus ala, costa si ala ceva acolo.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este evident pentru toata lumea ca este un cost de productie mult mai mic.

...care era normal sa se reflecte intr-un pret de vanzare mai mic...asa cred eu...

Aici trebuie sa iti dau dreptate. Dar profitul? Ce facem cu profitul? :lol:

De ce sa taiem pretul de vanzare cand se vinde excelent asa?!

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, ultima mea grija e profitul VW :D

La a 2-a afirmatie ai perfecta dreptate, asa gandesc toti nu numai VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sa fie cum ziceti voi.

Eu stiu cativa posesori de Golf VI care au luat Golf doar pentru ca e VW si pentru ca atat si-au permis (altfel isi luau Passat).

Si ei, desi merg cu 160-180 Km/h pe autostrada, nu au nici cea mai mica idee ce e sub masina si la prima curba mai stransa (Posada de ex, unde sa zicem ca ai avea nevoie de suspensia spate multi-link) incetinesc pana la 30 la ora, iau curba si pleaca mai departe.

Crede-ma pe cuvant, daca ii pui intr-o masina fara multi-link pe spate nu isi vor da seama. Daca ii pui intr-o masina fara multi-link si le spui ca masina are multi-link nu vor face diferenta. Si din pacate majoritatea care cumpara Golf este formata din oameni ca ei.

Noi reprezentam minoritatea aici. Si noi, pentru ca suntem putini, nu contam. Simplu! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia este fara de sfarsit, vad ca s-a trecut la episodul 2 (a mai fost o dezbatere pe aceasta tema acum o luna).

Eu personal vreau sa vad reactii de la testdrive, din pacate nu imi permite timpul sa fac desi am primit invitatie de la midocar vitan. Cum e pozitia la volan? Eu din poze si filmulete am remarcat un volan mai inclinat decat la celelalte generatii.

Vizibilitatea pe langa pilonul A in viata reala este imbunatatita de acel gemulet?

Concret cum au fost redesenate noile motoare? Fise, schite pt ca din poza mai greu vezi. Cum au reusit sa reduca asa mult greutatea la cel de 122 si e vorba doar de blocul motor sau de tot angrenajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego

Cu bani multi investiti au reusit sa reduca greutatea.

Dar lumea nu vrea sa inteleaga si se plange de diverse maruntisuri care par ieftine dar care in realitate sunt puse ptr a reduce greutatea in primul rand si nu costul... Ex imbracamintea de la baterie, puntea spate, ne-vopsitul capotei unde nu e necesar, cabluri optimizate (care nu se vad), pedala acceleratie (care desi nu e la fel de cool cred ca e mai ergonomica... La Superbul meu noroc cu criuse control ca altfel pedala asta de excavator nu ajuta prea mult la ergonomie deoarece e prea inclinata si nu pot sprijini piciorul pe ea)

Toate aceste decizii s-au facut investind bani multi... De aici si pretul.

Priviti la Apple... Are o strategie similara si vanzari din ce in ce mai mari...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuiau sa vina cu ceva nou. Motorul de 1.2 era clar ca nu putea sa mai continue asa dupa actiunea saiba si lantul trebuia redesenat. Motorul de 1.4 122 avea ceva vechime, facandu-si aparitia de pe G5 si ma bucur ca l-au improspatat.

Foarte interesanta este aparenta renuntare la 1.4 160cp, probabil pentru incurajarea vanzarilor de 1.4tsi ACT.

Pentru mine modificarile de detaliu sunt mai suparatoare decat marea fericire ca au redus greutatea. Vreau sa stiu si cum au redus-o per total, mai exact daca s-a renuntat la ceva.

Treaba cu bateria s-a perpetuat de pe 6, redesenarea pedalei vine la pachet cu platforma MQB, nevopsitul capotei pe interior este un "-" la un model care se vrea respectat, iar reducerea costurilor pt puntea spate a fost dictata de statistica utilizatorilor de motoare sub 140/122 care nu pun accentul pe sportivitate, corect.

Pentru puntea spate la VW a fost win-win: mai ieftina si mai usoara :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 act are doar turbina nu?

La motorul de 160/170 din cate stiu au renuntat tot din motive de reduceri de costuri.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Sper totusi ca vor repune motorul in oferta, ar fi si pacat pt ca este un motor bun, cu un raport putere/consum excelent. In caz ca l-au scos de pe G7 definitiv atunci consider a fi un minus.

off topic: Tocmai ce am citit in aria de Scirocco de inca un 1.4tsi 160 cu pistoane crapate si cu indicatie de schimbare bloc motor :(

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altul decat al lui tudy?

Eu am peste 50k si sa bat in lemn pana acum nimic,bine ca si am facut 2 update-uri de soft management motor din care primul la aprox 4 luni dupa ce am luat masina.

Vali are peste 100k cu el si nu a avut probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de asta zic ca motorul este unul foarte bun, probleme de genul ii mai stirbesc din merite, insa nu exista padure fara uscaturi. Chiar daca e vorba de schimbarea unui bloc motor nu un amarat de lant.

On topic: Se vede frumos trapa panoramica :D. Pacat de jantele acelea care pe spate se vad urat, subdimensionate.

8757_1024.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele alea sunt standard pe highline la noi. Daca avea macar si niste jante pe 17 arata mai bine :)

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de motoare discutau acum 2 ani de un 1.6l turbo, la benzina ma refer. Ziceau atunci de 180 de cai. Intre timp nu s-a mai auzit nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitia la volan e aproape identica cu aia de pe Golf 6, adica eu m-am dat jos din 6 si m-am urac in 7 si nu am remarcat vreo diferenta, volanul oricum e reglabil. Aerul la volan e o combinatie intre G6 si Passat, cu consola aia centrala care par f masiva. Mie imi cam displace pt ca pari mai inghesuit.

Jante pe 17 standard nu or sa fie pt si aici pe forum f multi le considera incomode.

La motoare (benzinare) probabil va mai aprea unul de cca 100-110cp si posibil unul de 160cp dar cel cu turbina si compresor cred ca va fi abandonat asa era si vorba pt ca e un motor prea complex din moment ce puterea aia se poate obtine si de la o turbina poate twin scroll.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo gti,audi a1,ruleaza linistite cu motorul respectiv...eu unul am 135 k km.da,motorul este complex,dar este poate cel mai bun echilibru putere/consum.

Legat de alte motorizari,vor mai aparea in ritmul pietei,dar nimic nu va mai fi ca inainte.

Imi e dor de un 1.8 125 cai normal aspirat,de un 2.5 quattro,treburi ce au legatura cu fiabilitatea.

Astept cu mare interes un 1.6 t cu 210 hp...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a vorbit de reducerea masei masinii. Hai sa va dau cateva exemple:

- colector de evacuare integrat in chiulasa (la motoarele pe benizna): - 2 kg

- carter din aluminiu la 1.4 TSI: - 15 kg

- arbori de contraechilibrare integrati in blocul motor (la 2.0 TDI): - 3 kg

- subcadru din aluminiu: - 1,5 kg

- unitatea de control electronica, fara cabluri: - 1,5 kg

- lagarul pivotului din aluminiu (in functie de motor): - 4,6 kg

- optimizarea structurii scaunelor: - 4 kg

- optimizarea evacuarii: -2 kg

- optimizarea componentelor caroseriei: - 25 kg

- capota si aripi fata de aluminiu (nu stiu daca sunt si la Golf): - 9,8 kg

Mai sunt destule chestii care contribuie la reducerea masei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am avut putin timp sa ma uit la Golful 7 si sa-i fac cateva poze. Am facut si un scurt test drive cu un 2.0TDI 150CP cu DSG.

Mi-a placut motorul, DSGul a fost ok, dar nu un must have, mi-au placut scaunele ergoActive cu masaj :D si trapa. Nu mi-a placut servodirectia, prea asistata chiar si in modul sportiv.

bild-1-1726528746711919885.jpg

Lasand deoparte test drive-ul, din punctul meu de vedere, au folosit prea multe elemente negru lucios, pe bord (sa spunem ca e acceptabil), dar negre lucios sunt si farurile in partea de sus, exact in zona de sub capota unde intra praf si cred ca se zgarie foarte usor.

In rest, imi place forma volanului, nu imi place ca deasupra lui au renuntat la ornamente (la golf 5 in fata ICului, pe stanga si pe dreapta erau ornamente - exceptie facand TLul)

20121211141215.jpg

Maneta de semnalizare a fost schimbata

20121211141823.jpg

Intrarea pentru CDuri nu mai e pe playerul de pe consola centrala, ci in torpedou

20121211141635.jpg

Dupa cum am spus mai sus, mi-au placut scaunele (cele din poza nu sunt cele de pe masina de test drive, dar imi place combinatia textil-alcantara). Totusi, cusaturile de pe spatele scaunelor sunt inacceptabil de strambe.

20121211141241.jpg

Mi-a placut faptul ca bordul e din plastic moale, compus din 2 parti - partea din fata are feeling de burete (ca la G5), cea din spate are un feeling mai cauciucat, dar amandoua sunt moi. Si fetele de pe usile din fata folosesc material moale, din pacate, fetele de pe usile din spate au doar un plastic cheap - care desi arata la fel, cand pui mana se simte imediat diferenta.

20121211143421.jpg

Totodata, mi-a placut faptul ca spatiul de depozitare de pe usi era capitonat frumos, sunt curioasa daca e asa si la versiunile mai ieftine.

20121211141621.jpg

Spatiul de depozitare din stanga soferului are si un loc pentru SDuri :blink:

20121211141555.jpg

Au asezat la indemana mufele pentru surse externe, ceea ce probabil se promoveaza in detrimentul CDurilor.

20121211141457.jpg

Mi-a placut cotiera spate, ce permite transportul obiectelor lungi.

20121211141349.jpg

20121211141328.jpg

Aparent becurile la proiectoare nu se mai schimba prin fata, dand grila jos, ci prin spatele barii :dry:

20121211143512.jpg

Ca minusuri ar fi compartimentul motor, care se pare ca nu e vopsit si arata foarte ciudat din punctul meu de vedere :icon_confused:

20121211145317.jpg

Chiar si sitemul de ridicare a capotei mi se pare mai cheap, in loc de clapa aia frumoasa de la G5, au pus o manetica urata.

Finally, un alt minus, dupa mine, este acceleratia, care nu mai pleaca din podea, ci vine de sus.

Am comparat mai sus Golful 7 cu Golful 5, nu cu 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!