Jump to content
Sign in to follow this  
CT91MOC

Sfat achizitie masina.

Recommended Posts

CT91MOC

exact sunt mai iefitne..dar comfortul rafinamentul ? nu vorbesc pt ca am Vw..vorbesc ca niciodata nu poti compara doua masini de clase diferite cum e opelul si vw :) opel e cea mai proasta masina in DE , la noi e pintre cea mai buna:)

Normal ca ai da Opelul pe un Vw,,alta clasa..alt comfort..

Share this post


Link to post
Share on other sites
sudberlin

parerea ta

Share this post


Link to post
Share on other sites
vali zak

Bine zis,am avut opel si inca il am in familie la care nu voi renunta prea usor,munceste fara fite si are dotari tot ca ale vw....e drept,poate putin mai taraneasca dar fidela.

Share this post


Link to post
Share on other sites
georgee_G4

Golf 4 1.9 ALH ,iti recomand am avut unul 4 ani de zile si mergea impecabil.nu mai spun ca ajunsesem cu el la peste 300.000 km si motorul rula excelent.

Si un plus consum redus ,pot spune :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
CT91MOC

pfff , daca 1.7 cdti care e common rail e zgomotos , atunci ce sa mai zicem de 1.9 tdi de pe passat b5? iar vorbim influentati de emblema.....

Mie unul asa mi se pare..nu vreau sa jignesc pe nimieni..:D pentru un 1.7 CR mi se pare cam zgomotos.:) nou , da...se aude a "nou"

Share this post


Link to post
Share on other sites
mike.

de curiozitate, ai mers intr-un / cu un 1.7 cdti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionut v

Avand in familie un astra g 1.7 cdti si golful meu pe benzina cred ca pot sa imi dau cu parerea despre cele 2 : in primul rand nu le prea poti compara, sunt pe "felii " diferite, fiecare dintre ele cu plusurile si cu minusurile sale, golf net superior la calitatea materialelor , finisajelor, antifonare,stabilitate, pe cand la opel materialele sunt mai "clasice " sa zic , dar celebrul motor isuzu face toti banii, atat din punctul de vedere al cuplului cat si din punctul de vedere al consumului, nu stiu cati se pot lauda cu 3.8 % consum extern, fara sa merg la consum , iar in Bucuresti orice i-as face nu sare consumul de 7 % cu tot cu a.c .Ideea este ca atunci cand cumparam o masina trebuie sa luam in calcul intretinerea, consumul , impozitele, asigurarea, siguranta, fiabilitatea, design-ul, masina perfecta nu exista , sau daca exista costa prea mult. In concluzie alegerea nu consta numai in 1.6 16 v, 1.7 cdti, 1.9 tdi , etc, ci trebuie sa facem o serie de compromisuri mai mici sau mai mari, sa ne gandim si la numarul de km pe care ii vom parcurge anual, si poate astfel vom reusi sa alegem cea mai potrivita masina pentru noi .

Edited by ionut v

Share this post


Link to post
Share on other sites
CT91MOC

de curiozitate, ai mers intr-un / cu un 1.7 cdti?

da am mers :) si la vreo 80kkm cand accelera simteam ca sunt la 2 cm de motor..:) serios

Share this post


Link to post
Share on other sites
Silviu_yo1

de curiozitate, ai mers intr-un / cu un 1.7 cdti?

da am mers :) si la vreo 80kkm cand accelera simteam ca sunt la 2 cm de motor.. :) serios

OFF:Depinde cat de terminat era opelu ala.. eu unul am mers si cu 120km/h cu 1.7le lui fratemiu si tot nu mi se parea zgomotos :)

ON: Am fost azi prin targ aici in Bacau si am gasit vw golf 4 motoare de 1,9 cu 110-131cp intre 2001-2004 inmatriculate pana in suma de 3500-4000E, Bora cu aceiasi motorizare la 3800E inmatriculat si vreo 2-3 passaturi la 3800-4000E, cred ca passat va fi pana la urma! acum astept sa fac rost de cascaval.

Stima!

Edited by Silviu_yo1

Share this post


Link to post
Share on other sites
neag

@silviu

Masini probabil ca gasesti pana in 3500-4000 de euro dar e important si ce masina e.Parerea mea e o masina ingrijita,cu istoric(din clasele mentionate de tine mk IV,bora sau passat) e cam greu de gasit sincer la bani astia.Eu cand mi-am luat masina am dat putin mai mult decat pretul pietei.Toata lumea zicea ''ce fraier'' ai fost ca gaseai si cu 1000 de euro mai eftin.Sincer nu i-mi pare rau ca am dat mai mult decat pretul pietei pentru ca am stiu pe ce dau.

Ce vreau sa iti mai zic,daca ai 4000 de euro si nu ai un venit lunar foarte mare(sau daca parintii tai nu se incadreaza in categoria oamenilor cu venituri medii) nu iti lua masina de ''toti'' bani.Ai nevoie cand iei masina de un schimb de distributie,de o curea de accesorii,de un schimb de ulei,poate de ceva articulatii,ca na asta este,masinile au deja peste 10 ani,si la pretul spus de tine e cam greu sa gasesti o masina la care nu este nimic de facut.

iti doresc bafta si noroc,ca este nevoie si de astfel de lucruri cand cumperi o masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7Andrei7

exact sunt mai iefitne..dar comfortul rafinamentul ? nu vorbesc pt ca am Vw..vorbesc ca niciodata nu poti compara doua masini de clase diferite cum e opelul si vw :) opel e cea mai proasta masina in DE , la noi e pintre cea mai buna:)

Normal ca ai da Opelul pe un Vw,,alta clasa..alt comfort..

Pari usor fanatic vw. Eu am avut un Astra timp de 4 ani iar tata are un altul acum. Da, poate e sub golf la confort si materiale dar in nici un caz nu sunt alte "clase". Zafira de exmplu este extrem de apreciat in vest. Nu e cu nimic mai prejos decat un Touran.

Cat despre motoarele diesel, sa fim realisti. PD-urile parca sunt tractoare pe timp de iarna.

Dotarile sunt asemanatoare, la fel si motoarele si fiabilitatea. Singura chestie unde vw isi face banii este la ergonomia si atentia acordata in interior.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CT91MOC

Are un foarte bun prieten de familie , Zafira , inainte de Touran , vroiam sa luam o Zafira , spatioasa , comfort , placuta mai ales modelul nou , dar in timp "rafinamentul " si finasajele se observa , :) SI da, PD e un Bomba..iarna.. :) nicio masina nu e perfecta , doar gusturile difera :)

Deja suntem in OFF TOPIC , haideti sa na rezumam la sfaturi :D discutiile celelalte , avem PM , nu de alta , dar se iau moderatori de noi si se uita urat la noi la intalnire :))

Edited by CT91MOC

Share this post


Link to post
Share on other sites
tourantsi

Salve,

 

In primul rand vreau SA MULTUMESC tuturor membrilor  forumului care si-au facut timp sa posteze in diferite sectiuni despre experienta lor in legatura cu masinile si motorizarile Vw, lucru care m-a ajutat sa ma decid!!!

 

Am citit cu atentie acest topic, si inca multele altele de pe acest forum, si in cele din urma am decis si mi-am luat de o saptamana un Touran 1.4 TSI, 140 CP inmatriculat prima data in martie 2007 in RO. Are 121.000 km si merge foarte fain. Este rulat doar in RO, a avut reviziile facute cam la 10.000-15.000 km in mod constant. La 110.000 km i-a fost schimbata distributia, la recomandarea celor de la service, nu pentru ca manifesta vreo problema. A fost folosita ca masina de familie si a fost condusa in mare parte de o tipa care a avut mare grija de ea!

 

Ce m-a facut sa ma decid la Touran (am mai avut de ales intre Sharan si Skoda Octakia break):

1. Este spatioasa si suficient de agila si pentru traficul din Bucuresti. Fata de Sharan este mai adecvata pentru un oras aglomerat cum este Bucurestiul si este mai incapatoare fata de Octavia break;

2. Are scaune independente pentru fiecare pasager ceea ce este foarte fain pentru copii, iar cele din spate se pot scoate foarte usor (se fac un fel de gentuta), fara scule suplimentare, cand ai nevoie;

3. Desi am citit ca motoarele TSI pot avea probleme cu distributia (sare lantul), la o intretinere corespunzatoare presupun ca aceasta problema poate fi aproape eliminata, mai ales ca un kit complet (lant, patina ghidare, patina intinzatoare, intinzator lant) am vazut ca este in jur de 540 ron(!);

4. Consumul extraurban am vazut ca este undeva la 6,7l/100km;

5. Motorul are demaraj bun si este silentios;

6. Am ales varianta pe benzina pentru ca fac in jur de 20.000 km pe an (aproximativ 40% urban si 60% extraurban, media este calculata pe ultimii 15 ani) si cred ca ies mai bine cu intretinerea decat la un motor pe motorina (ultima mea masina a fost un megane 1.5 dci care consuma excelent max. 5.5l/100km extraurban si in jur de 6.7l/100km in Bucuresti) insa costurile de intretinere dupa 7 ani de exploatare (150.000km) cresteau simtitor;

7. In ceea ce priveste siguranta are 10 sau 12 airbag-uri si se poate cu usurinta monta un scaun pentru copil oriunde ai nevoie

8. Daca vrei sa cari cu ea obiecte volumonoase, are un spatiu generos dupa demontarea scaunelor din spate care de altfel pot si glisa in fata crescand astfel volumul portbagajului.

 

Daca exista interes incerc sa va tin la curent cu evolutia masinii.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
CT91MOC

asteptam in sectiunea " Masina mea  un topic cu masina..sa o folosesti cu mare placere

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aurelian 6n2

Si totusi au trecut 3 luni si tu tot bati campii aiurea pe aici ca aia nu-i buna, aia are nu stiu ce...cam multe pretentii la ce bani vrei sa investesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexanderdj

De ce va luati de baiat, colegii? Voi n-ati fost adolescenti, n-ati vrut cai multi? Cu siguranta la varsta pe care-o au el si fratele sau isi vor lua masina pe care o plac cel mai mult ca design si ca putere, restul e cancan. 

 

Orice-ar fi, sa nu va luati in 2 usi pentru ca datorita varstei o sa carati ceva pasageri in masina si o sa devina stresant foarte repede sa coboare cel din dreapta ca sa iasa din masina cei din spate. 

 

Ca sa nu mai spun de animalele care nu stiu sa-si ridice picioarele cum trebuie si ating scaunele si pragurile cu incaltamintea si nici nu stiu sa se uite daca e presul din spate la locul lui ca sa nu stea cu copitele pe mocheta, nu se uita cand trec de pe o parte a masinii pe cealalta si ating mocheta de pe tunelul central, scrumiera din spate care e tot acolo si zgarie capacul cu copitele si asa mai departe. 

 

Eu la Leon 1M care nu are asa mult spatiu in spate, gaseam scaunele din fata pline de mizerie de pe picioarele celor care urcau in spate, datorita faptului ca lasam lumea sa fumeze in masina, chiar si pe cei din spate, am panza din spatele manerelor usilor de pe spate gaurita de tigara, o zgarietura pe un geam pe spate care nu mi-am dat seama nici acum cum a reusit cineva s-o provoace, tetiera de la scaunul soferului arsa cu tigara pe spate, panza din spatele manerului usii dreapta-fata gaurita si ea de tigara, s-au uzat manerele interioare si tot asa. 

 

Vrei sa-ti mai zic? 

 

Fa-le instructajul cum trebuie alora pe care-i urci in masina, ca daca nu le zici nimic, ar fi in stare sa-si faca si nevoile in masina ta. Unii pentru ca le curge scuipat pe piept de inteligenti ce sunt, altii din invidie. 

Edited by alexanderdj

Share this post


Link to post
Share on other sites
7Andrei7

Unii pentru ca le curge scuipat pe piept de inteligenti ce sunt, altii din invidie. 

Pai si ce cauta la tine in masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexanderdj

De multe ori te aleg "prietenii" pe tine. Atunci era si bucuria ca aveam masina personala si nu stateam cu ochii pe ei ca pe butelie, mai ales ca primele semne au inceput sa apara dupa mult timp. Acum nu mai urc lume pe bancheta din spate decat daca e imperios necesar! 

 

Asta e, platim in toate modurile pentru prietenii pe care-i avem si pentru faptele noastre, asta e legea universului!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ikebana2012

Buna seara,

Sunt nou pe aici si tare ma bate gandul sa cumpar un Golf 5  cu motor 1,4 benzina si as avea nevoie de parerea d-voastra.

Are doar 35.000 km, reali cu siguranta, are vreo 6 zgarieturi pana la tabla respectiv spoiler fata, doua dintre ele necesitand si putin chit; zgarieturile sunt superficiale, masina neavand accident, doar zgarieturi de prin parcare, masina fiind condusa in Romania de o femeie, preponderent in oras. Cauciucurile sunt cele originale Continental pe jante de aliaj de 15, jante fara pic de urma de lovitura, avand o uzura normala la 35.000 km, scoapte din cauza celor 5 ani trecuti; nu au fost folosite cauciucuri de iarna pe ea. Roata de rezerva este de dimensiuni reduse, Hankook, nefolosita, nefiind scoasa de la locul ei. Are geamuri ionizate spate, cruise control daca imi aduc bine aminte, 10 airbag-uri toate la locul lor (voi face si o verificare pe calculator sa primesc confirmarea desi cred ca vanzatorul spune adevarul), dublu climatronic si toate celelalte dotari standard. La testul de condus s-a comportat excelent.

Ce parere aveti? Cat merita sa dau pe masina, considerand ca totul este in stare perfecta, mai putin aspectul exterior, faptul ca are nevoie de o vopsire profesionala, de 4 cauciucuri noi Continental - bineinteles, si o revizie care inca nu a fost facuta la 5 ani probabil necesitand si o schimare de distributie? Ce oferta sa-i fac vanzatorului ca sa nu se supere?

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Christian.B77

6mii euro plus pretul vopsirii .

In sensul ca vânzătorul plateste vopsirea

Edited by Christian.B77

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Masina este buna vezi cat cere si dupa aceea sa-ti faci un calcul,eventual sa-i arati ce mai trebuie vopsit de retusat pe la ea,o mica reducere, nu face tu prima oferta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

   Cred ca daca-i oferi 6000 euro o jignesti. Atata costa o masina cu peste 100.000 km. La 35.000 Km deabia are rodajul facut. Are motorul ala de 80 CP slab, simplu si fiabil?

Edited by Ebi

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexanderdj

Motorul asta de 1.4 benzina de pe G5 daca nu e FSi, e foarte bun ca nu e pretentios la benzina. 

 

Eu nu mi-as cumpara masina asta din cauza motorului. Ne-au bombardat creierul astia cu strategiile lor de marketing incat 85 sau 105 cai par pistol cu apa. Fiecare cu preferintele sale, insa in 6000 de euro nici eu nu cred ca masina aia isi va schimba proprietarul. Daca avea 1,9Tdi in loc de 1,4 benzina era perfecta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ikebana2012

Golful 5 are motorul de 1,4 / 75 CP. Proprietara (de fapt cu sotul ei am discutat cand am vazul masina si a lasat de la 8500 la 8000) , eu i-am oferit 6500 euro, ulterior prin SMS. Dar cum ati anticipat, nu intentioneaza sa o vanda repede; cel putin nu mi se pare ca ar avea nevoie de bani; cel putin pana cand va incepe constructia unei casute, asa mi-a dat de inteles. Sotul proprietarei are masina lui, cumparata tot in 2008. 7000 euro as avea disponibili dar nu cred ca o va vinde nici la pretul asta. A fost condusa de o doamna in oras si poate ca are o anumita uzura si la ambreiaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vali_devill

Nu exista masina buna si ieftina...daca totul este adevarat,pui mana pe o masina noua.restul sunt povesti de vitan,ca 6k,ca diesel,etc...daca poti,fa un efort,ai pt ce,masina aproape noua,motor fiabil,nepretentios,confort,o oaresce imagine,la pret echivalent de logan chel-line.bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri