Jump to content

GOLF 5 - 2.0 TDI - BKD


Doomy

Postare recomandată

Arata bine, dar cred ca arata si mai bine daca nu vopseai bandouriel si grila de jos..

Eu as merge pe Xenon 4300k, LED-urile astea au 6000K sau 6500K, prea albastre pentru gusturile mele.

Link către comentariu

Sunt de 6000k ledurile dar sincer de afara nu se vede deloc albastru , oricum cu xenonul de 4300k nu se compara .   

Link către comentariu

Asta e boala ledului, de-aia ti-am si dat sfatul de mai sus. Desi au intesitate foarte buna, lumina este imprastiata foarte prost din cauza faptului ca ledul este fie pe o parte a becului fie pe cealalta. Pe cand la xenon lumina e imprastiata in toate directiile in interiorul lupei. 

Link către comentariu

Da Rudi  iti dau dreptate . Mai caut alternative led , daca nu gasesc , tot la xenon cred ca ma orientez . Singura problema este ca sunt predispus la arderea motorasului de stergatoare.  

 

Link către comentariu

Farurile pe care le-ai pus improspateaza foarte mult partea frontala a masinii,arata parca cu 10 ani mai tanara. In schimb grilele vopsite in alta culoare si suportul ala de numar lasa impresia ca ai atins-o si nu ai avut timp sa vopsesti toate elementele. Cred ca ar arata mult mai bine cu ele negre sau in culoarea caroseriei. 

Spor la xenon, sper sa nu iti arda motorasul de la stergatoare. :salut:

Link către comentariu

daca treci la xenon cauta sa schimbi lupele cu unele de faruri originale si pui bec d2s si ai si bixenon

eu am cumparat faruri originale si am schimbat motorasele si le reglez din interior manual, inainte am avut hella xenon look si nu mi-au placut deloc

Link către comentariu

Daca tot e sa schimbe lupele, pune unele care vin cu bec led integrat (sunt noi aparute) si ai rezolvat problemele, dar in cazul de fata vorbim degeaba tinand cont ca farurile colegului sunt complet noi, nu?

Mai intereseaza-te de kit-ul xenon, mai ales ca au mai aparut modele noi cu balasturi slim, digitale si cu ceva calitativ nu cred ca o sa ai probleme cu instalatia electrica a masinii.

Link către comentariu

@B_U_T M-ati inebunit cu grilele astea :) suportul de numar o sa il schimb , de grile ma mai gandesc pana la vara . 

@ady.marius Nu stiam ca se pot adapta motorasele la farurile xenon , pretul acestora a fost egal cu un kit de faruri TYC cu d2s si bixenon dar nu asta a fost targetul .   Nu mai vreau sa fac modificari la faruri .  Oricum ca si buget m-am incadrat , daca era sa merg pe d2s mai adaugam 1000 lei cel putin in  becuri , ignitere , balasturi, mufe  si altele. 

@mihai.onu94  nici vorba sa le deschid acum farurile noi :)   Un kit xenon de calitate am gasit aici pe forum la un coleg.  

 

Link către comentariu

Doomy nu mai cheltui bani pe leduri...am incercat si eu si mi le-am bagat in ....R, xenon 4300 ! crede-ma pe cuvant :)

Link către comentariu

Arata foarte bine cu faruri xenon look, felicitari. Vad ca pana la urma te-ai decis sa mergi pe after fara bixenon ca sa ramai cu reglajul. Sincer de cateva zile am aflat si eu ca se poate pune motorasul de far normal in cele bixenon D2S/H7 pentru a ramane cu reglajul normal din interior, dar asta insemna sa desfaci farurile si sa ai o pereche de motarase de rezolva + schimbari de cablaje sau mufe adaptoare.

Sa le pui o folie de protectie buna, iti recomand pe PM o firma buna in jur de 200 de lei.

Legat de lumina iti recomand xenon 4300k can bus pro (nu arde integratul la stergatoare) si NU mai mult pentru ca o sa fii orb pe ploaie sau asfalt ud + ca nu te intreba nimeni de sanatate ca se vad albastre.

@Crap cu mufele de la becuri de semnal este o problema cand ai bec normal cele lungi de 21W si ai pozitie de america la mai mult de 15%.

Link către comentariu

Mersi @georgeMKO  de recomandare . 

@Crap mai mult ca sigur la asta se va ajunge , 4300k Obligatoriu !  dar mai intai vreau sa imi satisfac curiozitatea cu ledurile.   Din experienta ta , cu xenonul aftermakert nu ai avut probleme cu oglinda farului ? 

Link către comentariu

Dau dreptate colegului @georgeMKO. Pune o folie cat sunt noi si impecabile. Daca apuci sa faci cipuri si zgarieturi vor trebui polishate și asta înseamnă să dai jos lacul ceea ce duce la îngălbenire. Doar ai grija ce folie pui. Să fie din poliuretan. Fereste-te de cele din PVC si hibride. 

Dacă vrei să schimbi suportul de număr iti recomand unul OEM. Calitativ si estetic e mult peste celelalte. Poti sa vezi pe thredul meu.

Link către comentariu

Eu am avut o pereche SH au stat 3 ani pe golful meu, apoi m-am sucit ca vroiam Bi-xenon, am vandut farurile unui vecin, mi-am luat lupe de 3" si m-am apucat de modificat farurile OEM, mi-au iesit din prima...doar ca am vandut masina ! :)))  n-am avut probleme cu oglinda farurilor. Am avut probleme cu becul de semnalizare pe stanga, aveam us lights 25% si l-a apucat damblaua...se ingingea f tare... se vede calitatea firelor ca nu este foarte buna la depo. pana la urma l-am cositorit direct... ca nu mai aveam ce sa-i fac :)

 

P.s. farurile merg si acum foarte bine sunt la un vecin !

Link către comentariu

Multumesc de info ,   la cel de pozitie daca am probleme cu us lights care sunt la 50% la mine , voi schimba mufa si trec la W5W :D 

Link către comentariu

Pai US lights inseamna ca vorbim despre becul de semnal care are 21w (H21W) si nu prea se gaseste deloc soclu pt el si nu prea cred ca vrei sa semnalizezi cu w5w. Pozitia merge cu w5w la putere maxima tot timpul exceptand cazul cand e modificata valoarea pe front parking lights

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am renuntat la ideea de LED , nu am gasit solutie sa fie ok 100% ca si vizibilitate , a avut dreptate colegul @Crap

Am trecut pe xenon 4300k :)   un kit de calitate care a fost montat folosind slotul de sub far pentru drosser ,  cu capota deschisa nu se vede absolut nici un cablu sau gaura .  Dupa ce am montat xenonul am pus si folie pe faruri .   Nu pot sa zic decat .......WOW , ce diferenta ......si pe umed dar mai ales pe uscat. Nu ma asteptam sa fie chiar asa diferenta.  Farurile fac cutoff aproape identic ca cele OEM .

 page-1.thumb.jpg.da41c367a4ea0265f379fdff564c9aa1.jpg

20171124_173217.thumb.jpg.11fe34343cb29600f9cb0420a68bd27d.jpg

 

Cum sa le testez cel mai bine decat pe un drum lung facut de noapte :D  Pana la Cluj si imprejurimi  , am vizitat si salina Turda.  Drumul dus/intors facut noaptea cu zero flashuri din sens opus :D  

Am mai bifat 2500km+ in Noiembrie :D 

20171122_155036.thumb.jpg.a58fa80a8c095daf6bcf1102714b5db7.jpg20171123_143240.thumb.jpg.980cd92c071b7093ebd31dd2a3cb17e9.jpg20171122_185829.thumb.jpg.85174bac0044b8046be9a3ce754e81b3.jpg

Link către comentariu

Ai făcut alegerea bună cu kitul xenon! Lupele funcționează și pt bi-xenon sau faza lunga a rămas doar pe halogen?

Link către comentariu

@mihai.onu94 din pacate nu am bixenon pe  lupe  :(  faza lunga a ramas pe halogen.  La urmatoare masina va fi un must Bixenon :) , acum investitia se tripla daca mergeam pe componente OE. 

 

Link către comentariu

Nu am spus de componente oem, ci doar daca lupele din faruri sunt bi-xenon. Sunt multe lupe aftermarket care sunt bi-xenon.

Link către comentariu

Ghinionul a venit de 1 Dec cand am luat o ditamai piatra in parbriz , pe Bld Pallady acolo unde se decapeaza ......a venit din sens opus piatra ca nu aveam nici o masina apropiata in fata.  a facut o floare instant cam de 1,5 cm......am pus scoci imediat dupa impact pe ciobitura,  asa ca am tot alergat sa caut un service deschis sa sudez repede parbrizul . Nu am gasit nimic deschis asa ca am apelat la un mecanic "ambulant" care repara parbrize si am facut operatia in Auchan la subteran :)   a reusit sa elimine floarea ,am ramas doar cu un punct de 1-2 mm ,  macar am oprit crapatura. 

page1.thumb.jpg.39e8df2451bbd19afaaf6e0305f75432.jpg

Si cum ghinionul e generos cu mine cand vine... am facut si pana in drum spre reparatie , am luat un cui tocmai in lateralul trenului de rulare, reparatia a fost facuta cu un petec pe interior , nu cu soricel.  Anvelopa s-a echilibrat apoi corect . 

5a227bb37ec5e_page2.thumb.jpg.2a5e556df1d6ec7965210f4ed95d9da4.jpg

Link către comentariu

Neplăcute aventurile :(... Ce sa spun bucuriile sezonului de iarna :mad:.

Am avut și eu recent aceiași problema la Golf. E problematica pana în acel loc. Zona aceea din anvelopa e foarte solicitata și flexează destul de mult. E mai bine ca ai pus petic. Un șnur nu ar fi ținut. Ar fi bine sa urmărești anvelopa sa fii sigur ca reparația tine bine. Eu, când am pățit, am mutat roata pe spate. M-am gândit ca asa măcar e mai putin solicitata.

Link către comentariu

Teoretic recomandarile de peste tot sunt sa nu se repare acolo vreodata si e de inlocuit anvelopa pt ca nu e de joaca cu zona aia.
Eu am inlocuit o anvelopa de vara care a avut pana cam in acelasi loc.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!