Jump to content

GOLF 5 - 2.0 TDI - BKD


Doomy

Postare recomandată

mihai.onu94

Auzi numai de bine la spalatoriile astea, ba iti strica chederele din cauza presiunii prea mari, ba solutia lor afecteaza ornamentele cromate, ba vor un mic bacsis ca sa isi facă treaba cum trebuie :banghead:... Si uite asa ajungem la faptul ca cea mai buna spalare o face ploaia :biggrin:

Link către comentariu

Eu de ceva timp o spal singur in benzinarie, nu stau sa o sterg si nu se compara cu o spalarea la o spalatorie dedicata insa.. dureaza mult mai putin, costa 6 lei (spuma 40 sec, apa 4 minute) si nu mai trebuie sa interactionez cu cei de la spalatorii..

O spal asa de 2 ori pe saptamana si oricum per total e mai curata decat o masina spalata 1 data pe saptamana la o spalatorie dedicata.

 

Link către comentariu

Bravo...pentru sacrificiul in numele stiintei! :D

De acuma cu ochii pe baietii de la spalatorie...ca pe butelie!

Modificat de sebip
Link către comentariu
51 minutes ago, mihai.onu94 said:

Auzi numai de bine la spalatoriile astea, ba iti strica chederele din cauza presiunii prea mari, ba solutia lor afecteaza ornamentele cromate, ba vor un mic bacsis ca sa isi facă treaba cum trebuie :banghead:... Si uite asa ajungem la faptul ca cea mai buna spalare o face ploaia :biggrin:

si gratis...

Link către comentariu

Va salut , @Doomy după ce ai schimbat chederele ai observat vreo diferența asupra zgomotului la viteze de autostrada ?

Link către comentariu

@brT Maine testez si autostrada , deocamdata doar Bucuresti si centura.  Revin cu raspuns. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am reusit sa vopsesc si sa curat etrierii + protectiile de disc in sfarsit :D  Pe la sfarsitul lunii masina o sa intre iar la vopsit pentru schimbatul aripilor din fata , refacut pragul din stanga  bandourile din fata si retusuri generale de jur imprejur ( zgarieturi , pietre si alte semne)  tot la Marius o sa execut lucrarea :D 

page1.thumb.jpg.a214426e26fc66e9345953d97a6fbbee.jpg

Am ajuns la 7000+ km de la schimbul de ulei,  90% extraurban si uleiul a ajuns aproape de minim ( 1 mm peste minim) :D  ceea ce eu consider ca este super bine. Am completat 350 mll sa ajunga iar la maxim. 

In rest , apa paie si bataie , am ajuns iar pe la Bacau , Brasov si pe la Navodari in scurta vacanta de 1 Mai :D 

Page3.thumb.jpg.259ce1814b78ff3ae8082c94e7cda900.jpg

Page4-001.thumb.jpg.1dd5890a13efc481a1f577a8d6c3877e.jpg

Cred ca ma pregatesc de un ambreiaj nou  , nu cred ca o sa ma mai tina mult kitul prezent , la peste 3-4 ore in masina ( mai ales la drum intins)  se intareste destul de tare pedala de ambreiaj si simt eu ca nu mai pleaca cum trebuie , plus ca incepe sa agate mai rau in cam toate vitezele , mai ales in viteza 1 . Dupa ce merg la viteze de autostrada , sa nu mai zic .....

Cred ca tot pe Sachs o sa merg , daca imi puteti da o recomandare cum sa il rodez corespunzator dupa ce il montez , este binevenita :) 

@brT nu am vazut nici o diferenta la sunet dupa schimbarea chederelor. 

Link către comentariu

Ce planuri ai pentru bandouri? Le faci in culoarea caroseriei?

Link către comentariu

Multam frumos ca m-ai tinut minte. Eu ma gandeam serios sa le schimb pe toate pentru ca mi se pare prea mare zgomotul la o anumita viteza, dar cred ca o sa le mai aman o perioada. Thx ! :)

Link către comentariu

Bandourile tot argintii :D  le refac doar ca sunt ciobite de pietre. 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Intre timp mi-au sosit si piesele pentru ambreiaj :D  tot kitul Sachs + simeringul de pe blocul motor din spatele Volantei , daca tot umblam acolo merita si el schimbat.  Lichid de frana nou si ca bonus am zis sa schimb si EGR , cel vechi merge dar se vede ca e imbatranit , a inceput sa curga vapori de ulei pe la ax si nu imi place sa vad asa ceva la motor :D 

Maine iau si masina de la vopsit , bagam dupa poze noi :D 

DSC_0156-001.thumb.JPG.9cb7aca34ea9b849d0064a81c6a2005a.JPG

Link către comentariu

Daca tot ai improspatat partea estetica de ce nu vii duminica la intalnire? Vrem sa o vedem si "pe viu".:)

Modificat de Andrei_72
Link către comentariu

Multumesc Cataline de sfat si de documentatie . Pare destul de complicat schimbatul acestui semering. 

Link către comentariu

Cu placere !

Daca ai T10134 si calezi vibrochenul la distributie e o treaba simpla si precisa ,altfel poate deveni un cosmar

Link către comentariu

cam scumpa scula de schimbat simeringul de pe vilbrochen,nu cred ca o are orice garaj in dotare...si mai trebuie sa stii sa o folosesti,e simplu pt cine a mai facut cel putin o data

Link către comentariu

Nu am apucat sa fac poze frumoase cu ea curata , astept sa mai treaca vremea asta urata si apoi urmeaza o spalare si o ceara :D  

Vineri sper sa termin si cu montatul ambreiajului. 

Intre timp , ceva bunatati pentru curatatul jantelor :D 

20170704_114435.thumb.jpg.5fa9b528b19ef86f08b8d93fe8731a10.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

T10143........... cred ca nu o sa uit prea curand codul asta de piesa.....mi-a mancat nervii aproape o luna de zile........

On 7/1/2017 at 14:51, EEXCALADE a scris:

Cu placere !

Daca ai T10134 si calezi vibrochenul la distributie e o treaba simpla si precisa ,altfel poate deveni un cosmar

Cata dreptate ai avut Cataline cu  "poate deveni un cosmar"   :banghead:

------------------------------------------------------------------------------------

Si uite asa am ajuns sa raman aproape o luna fara exploratorul meu. 

Inainte de  a schimba ambreiajul m-am documentat si am decis ca NU voi schimba simeringul de la vilbrochen decat  cu scula speciala T10134 asa ca am plecat pe premisa ca schimb doar ambreiajul si ulterior voi schimba si simeringul.  Cand am dat jos volant de pe masina , simeringul meu era aproape descompus , a iesit chiar putin din locas .......am ajuns la punctul in care nu mai puteam sa dau inapoi sa il pun asa cum era.  

Cutia de viteze era plina de ulei ars de la simeringul vechi....

page2.thumb.jpg.99f158c5194188b49a4648081c0fc826.jpg

Am decis sa  sa montez simeringul nou manual ,  fara alta solutie la orizont .....  am incercat pe cat posibil sa il pun conform manualului ,  intr-un sfarsit am reusit sa il pun  , chiar in specificatii .......

page4.thumb.jpg.eb44b5c85e046eb721ac8c861e8e18c7.jpg

Dar nu a fost sa fie ,  am asamblat masina , am dat la cheie ......a pornit foarte frumos .... si cand ma pregateam sa pun si scutul pentru asamblarea finala........a inceput sa balbaie si sa curga ulei pe sub masina :banghead:

Am dat jos in aceiasi zi inca odata cutia de viteze si am constatat ca tot uleiul a curs pe langa simering .... 

page3.thumb.jpg.25aa24a24bafa4b97fa25c7fefc1729d.jpg

Deja ma luasera toate spumele ,  ziua era moarta si nu aveam ce sa mai fac, asa ca masina a ramas dezasamblata in service......

Imediat am inceput cautarea pentru presa T10134 dar pana la urma  tot Catalin @EEXCALADE mi-a salvat pielea prin recomandarea unui coleg care are in posesie aceasta piesa .  Pana sa gasesc presa si sa o primesc primesc prin curier , au trecut 2 saptamani :(  , intre timp eu am inchiriat o masina iar unele deplasari interne le-am facut cu avionul si uite asa a trecut timpul. 

In sfarsit a sosit presa T10134 la mine .... :)  iesea deja putin soarele pe strada mea... 

pageT10134.thumb.jpg.266dde0c352d07a613c2a3de2b6a2680.jpg

Am incercat si varianta de a aduce un specialist sa imi monteze simeringul dar din pacate a cazut din cauza disponibilitatii lui, asa ca am luat problema in mana si impreuna cu mecanicul am urmat procedura de instalare : Dat baie de ulei jos , Calat distributie la punctul mort superior,  curatare zona...........tooootttttt ce scria in manualul lui . 

Sursa principala de inspiratie a fost filmuletul de mai jos:

Foarte util !  

Bunnnnnn , am pus simeringul , am lipit baia ( am asteptat peste noapte sa se lipeasca amandoua)  apoi a doua zi am asamblat masina :

20170707_162430.thumb.jpg.fcad29f1c998c0cea9b7239d9a6e7e98.jpg

Mi-a tremurat mana cand a fost vorba sa o pornesc , dar  minune ca a pornit la sfert de cheie !   A ramas pornita pe rampa in viteza 1 cu rotile suspendate cam o ora , timp in care nu a curs nimic. ( monitorizare la lupa) :D  Motorul merge rotund , fara probleme. 

Au inceput testele si rodajul de ambreiaj , dupa 100 km prin Bucuresti am iesit pe autostrada si am  crescut vitezele treptat  sa vad daca este ok. Totul merge perfect!  in sfarsit  !  

20170801_181356.thumb.jpg.1d973bbc52700e458b080012c010914b.jpg

Si uite asa am reusit sa fac un schimb de ambreiaj care m-a costat peste 2500 lei :))) doar in "manopera"  :))Omul mai si invata din greseli. 

Acum doar vreau sa recuperez plimbarile pierdute cat masina a fost in service :D  

To be Continued....

Link către comentariu

Deja am pus mana pe un gadget nou :)  un compresor VWOEM :D era lipsa de la mine din portbagaj. 

20170707_164308.thumb.jpg.eca12f3e9646b4d83e5f5839dc40fa48.jpg

Link către comentariu

Mama...dar ai lucrat ceva! Apropo...de unde compresorul?

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!