Jump to content

Golf 6 - Problema/inlocuire senzor presiune filtru de particule G450


GabiB77
 Share

Postare recomandată

Salut, am si eu aceiasi problema cu martorul in bord, si eroarea P2454, motor 1.6D 90 CP.

Trebuie schimbat acel senzor? stiti ce cod are?

78138445_425563914999526_851920859244265472_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,se inlocuieste senzorul. Codul lui il afli la orice magazin piese auto dupa seria de sasiu/cod motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand Bosch sau original 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am comandat bosch, dupa schimb trebuie facuta neaparat adaptarea din tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am inteles ca acesti senzori imbatranesc.

Ati vazit careva pe diagnoza ce diferenta edte intre soot mass measured si calculated ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am vazut.Nu e o valoare constanta,este influentata de starea filtrului de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa testez cu un senzor nou si adaptat.

Dupa adaptare ar trebui sa arate valori egale cu motor oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara!am o mare problema cu mașina golf 6 motor 1.6.prima dată mi.a apărut un martor în bord(spirala),după 3 zile mi sa aprins filtru de particule.am pus-o pe tester și mi-au spus sa curăț filtru de particule.l.am curățat după care am pus-o din nou pe tester filtru de particule mi sa stins dar eroarea cu (spirala)nu se poate șterge iar mașina tot nu se turează mai mult de 2500.va rog care a întâlnit această problemă să mă ajute.multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius4 ce vrea colegul @spido sa spuna este sa faci o diagnoza si sa o postezi aici. Altfel nu te poate ajuta cineva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Marius4 said:

Buna seara!am o mare problema cu mașina golf 6 motor 1.6.prima dată mi.a apărut un martor în bord(spirala),după 3 zile mi sa aprins filtru de particule.am pus-o pe tester și mi-au spus sa curăț filtru de particule.l.am curățat după care am pus-o din nou pe tester filtru de particule mi sa stins dar eroarea cu (spirala)nu se poate șterge iar mașina tot nu se turează mai mult de 2500.va rog care a întâlnit această problemă să mă ajute.multumesc!

Dupa curatare, au initializat valorile dpf ului, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am un golf 6 - 2.0TDI , mi-a aparut in bord filtru de particule dupa care mi-a facut cineva o regenerare de pe laptop,problema a fost rezolvata,masina merge / trage la fel de bine,dar in schimb am un consum de 14-15, sa fie acel senzor? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarea fortata nu e o solutie. Ea trebuia facuta automat,de catre calculatorul motorului. Nu a facut-o din cauza unor probleme...fie mecanice,fie electrice. Trebuie rezolvata problema...cauza..nu efectul..si va rezolva si consumul,cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut astazi mia apărut în bord filtru de particule deocamdata masina trage se tureaza merge la fel ca inainte doar ca sa aprins becu ala stiti careva cam despre ce ii vorba golf 6 2.l 140 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune vcds. Revino aici cu dtc.

Saturatia dpf a depasit parametri dati de fabricant.

Trebuie sa o scoti in afara.. si un drum de 15..20 km e binevenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
valy_petcu2008

Buna ziua , am eroarea p2453 , pe vw jetta 1.6 TDI , 2012.Masina a fost in service , cu problema ca avea cablaj intrerupt , am cumpărat și senzor nou OEM  076906051B, degeaba . Înainte de a cumpăra senzorul , când avea cablajul intrerupt , masina avea și spira aprinsa și nu trăgea mai mult de 2000 rpm, și nu se putea șterge eroarea.

Acum după înlocuirea senzorului , apare check engine cu eroarea , se șterge dar revine la o perioada de timp.

Masina mi-a fost predata din service marți pe la ora 18.Pana sâmbătă dimineața nu a fost pornita deloc , la pornirea a reapărut eroarea p2453 ca in imaginea pusă.

Ce sa ii mai fac , astăzi va veni iar sa ducă masina in service fiind in garanție .

Multumesc.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum ai reusit textul de mai sus. Iar poza-nu poate fi deschisa.

Ptr senzor-senzor nou, cablaj verificat/remediat problemele si adaptare senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valy_petcu2008

Azi au luat masina , sper sa o facă cum trebuie , din data de 11 Aprilie , a stat masina mai mult la ei..căutam o soluție sa le spun , ca m-am saturat sa dau bani și sa iau masina tot stricata!

 

On 11.05.2020 at 13:28, spido a scris:

Nu stiu cum ai reusit textul de mai sus. Iar poza-nu poate fi deschisa.

Ptr senzor-senzor nou, cablaj verificat/remediat problemele si adaptare senzor.

Buna seara , îmi cer scuze pentru text, posibil sa fie vreo eroare de sistem , nu mi-a arătat pe telefon. Senzorul a fost cumpărat nou, a costat 300 lei , original vw, cablajul au spus ca l-au refăcut ( înainte aveam eroarea cu martorul de filtru de particule care nu putea fi ștearsa), înainte de a cumpara senzorul am fost la un coleg de pe forum la o diagnoza ( deși dețin și eu o clona ) , mi-a confirmat același eroare ..am cumpărat senzorul cum mi-a zis colegul , schimbat nu s-a întâmplat nimic, am băgat masina in service , au zis ca avea cablaj întrerupt, masina mi-a fost adusă la 3 zile , după care a revenit eroarea . 
 

Eroarea p2453 00 (237)poate trimite la sonda Lambda 1 defecta care sa aprindă check engine?? 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. E clar priblema la senzor Dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valy_petcu2008

Buna ziua , joi mi-a fost adusă masina, după un drum dus întors de 270 km masina a funcționat.  Azi dimineața când am pornit masina , a reapărut problema ...sa cumpăr alt senzor ( Bosch) , aceste este original OEM ...au verificat cablajul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia alt senzor.

Vezi daca au aparut ceva updareuri pt aceasta serie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, valy_petcu2008 said:

...au verificat cablajul...

Au verificat ce rezistenta au pe cablaj sau doar continuitate? E important..

Altfel...trebuie vazut daca exista vreun update Ecu..la fel...poti avea un Ecu defect..mai greu,dar se intampla.

Cati senzori ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună ziua, am un golf 6 1.6 cayc la care am observat în ultimii 1000km aproximativ regenerări mai dese, practic înjumătățite. Nu am erori, în schimb, valoarea senzorului g450 cu motorul oprit este de peste 2. După adaptare revine 0, mașina măsoară mai puțină cenușă (și faptul că se acumula mai multă cenușă și declanșa regenerarea m-a făcut să îmi dau seama că este ceva în neregulă), dar după repornirea motorului iarăși crește. Poate fi defect senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu e defect. In caz ca nu citeste valoarea corect,vei avea eroare...implausible signal..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!