Jump to content

Golf 6 - Problema/inlocuire senzor presiune filtru de particule G450


GabiB77
 Share

Recommended Posts

1.6 si 2.0 au acelasi egr.

Link to comment
Share on other sites

Buna , am intalnit aceiasi problema cu senzorul de presiune in filtru de particule , ciudata a fost faza ca am sunat la reprezentanta VW Cluj-Napoca si mi s-a zis ca am nevoie de acelasi senzor cu alt cod 076906051A decat cel instalat pe masina (  059 906 051 C)  care s-a defectat  . Am rezolvat cu 076906051A  din dezmembrari de pe o masina lovita cu 30 mii in bord ,a disparut eroarea din bord  dar de cand am schimbat senzorul, filtrul se regenereaza odata la 300-400 km mers 90% oras , e posibil sa nu corespunde piesa si de aia sa suprasolicite filtrul ? 

Link to comment
Share on other sites

059906051C - este cod actual in vigoare pentru CFFA, CFFB, CFGB

076906051A - cod actual in vigoare pentru CBDC, CBAB, CBAA

 

Cele doua coduri nu sunt compatibile unul cu altul, ce cod de motor ai?

 

076906051B - cod actual in vigoare pentru CAYB, CAYC, CJAA

Edited by Dolfin
Link to comment
Share on other sites

e CAYC , am mai verificat odata acuma e instalat varianta cu B ,deci e ala bun 

Cred ca fostul proprietar din Germania a pus 059906051C , straniu e ca i-au fost facute service-urile  doar in reprezentanta VW si nu apare in istoric

post-120342-0-49259200-1427239708_thumb.

Edited by sandu_inc
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Si daca pe al meu scrie u.s . e de ala stricacios!?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa 66 mii km a cedat si la mine azi:

 

2 Faults Found:

009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor

               P2453 - 000 - Implausible Signal

 

009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor

               P2453 - 000 - Implausible Signal - MIL ON

 

 

Codul 076906051A este cel recomandat pentru CBDC? Aveti idee daca e fabricat tot in USA? Maine trebuie sa il comand de undeva. Ceva sfaturi?

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Nu, acum sunt fabricate in Malaezia.

 

Poti cumpara Bosch sau OEM.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc la cel OEM. Daca e Malaesia ar trebui sa fie mai bun.

O sa merg la o reprezentanta sa il comand.

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

eu nu am gasit din cele de Malaezia, defecte. US sau Germania - am gasit.

Link to comment
Share on other sites

Am luat de la reprezentanta. Asa este - Malaezia. Exista o codare pentru senzorul G450. Se introduce codul, do it, dupa care se scoate cheia din contact pentru 30 de secunde. Am incercat si o regenerare pe loc si nu am reusit procedura. Am ajuns la pasul in care zicea ceva de apasare pedala frana de 10 ori...??? Nu mi-e clar care sunt pasii. Am reusit sa ii fac in schimb regenerare in mers si mi-a dat o alta eroare legata de EGR (insuficient air flow) pentru ca nu am turat-o corespunzator. Am sters toate erorile. O sa scanez din nou deseara sa vad daca mai am vreo eroare.

Edited by KimDiesel
Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

setarea de baza se face pe Engine cu VCDS-ul.

 

regenerarea o faci cu comanda din VCDS... dar doar daca nu ai reusit altfel si martorii erau aprinsi.

Edited by F l o r i n
Link to comment
Share on other sites

Codarea pentru G450 este pe engine coding II

Regenererea probabil ca nu trebuia facuta, dar am vrut mai mult sa vad cum se face. La regenerarea pe loc nu mi-au iesit pasii. Am ajuns pana in etapa in care zicea sa apas pe pedala de frana de 10 ori. Nu a mers nicicum, probabil nu am facut bine ceva. Vreau sa stiu ce trebuie facut pentru cultura mea generala.

Link to comment
Share on other sites

Am scanat in seara asta, si totul e in parametri - nicio eroare.

Ieri can am facut regenerarea in mers s-a aprins ledul galben de la filtru de particule si s-a stins cand regenerarea a fost gata.

Acum, cand pun contactul se aprinde si el impreuna cu ceilalti martori. Pana azi nu l-am bagat in seama... nu stiu daca era si inainte. ar fi ideal sa ai un bec aprins in bord cand isi face regenerarea automat ca sa stii sa nu opresti motorul pana cand se termina. La mine e simplu, ca imi dau seama dupa turatia motorului, dar masina e condusa mai mult de sotie...

Edited by KimDiesel
Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

aia cu pedala de frana, eu nu am gasit-o pana acum....

 

da, pe coding II este comanda de regenerare fortata

 

da, asa am zis si eu de multe ori -era util ca martorul filtrului sa se aprinda verde - sa zicem - cand intra in regenerare.

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca am interpretat gresit. O sa reiau procedura sa vad ce am gresit.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Am si eu o problema la masina, posibil sa fie senzorul G450.

Masina: Golf VI 1.6 TDI Blue Motion

Martori aprinsi: Engine management- aprins constant, iar cel cu un simbol sub forma de spirala se aprinde intermintent.

Pe display-ul de board imi scrie "Engine Workshop"

Au fost perioade cand s-au stins singure, au revenit, cateodata e doar engine management aprins, etc. Mai recent sunt ambele aprinse tot timpul, spirala doar intermitent.

 

Am fost la un atelier si mi-a facut regenerare la filtrul de particule cu succes dar tot am errori.

 

Fault codes: P245400 Particulate filter differential pressure sensor/bank 1, short to earth

 

                     P245300 Particulate filter differential pressure sensor/bank 1, signal improbable

 

                     P245300 Particulate filter differential pressure sensor/bank 1, signal improbable

 

Din ce am citit in acest topic pare sa fie vorba de senzorul G450.

 

Masina mea are engine code CAYC iar senzorul instalat in momentul asta pe masina are codul 059 906 051 C, am atasat si o poza.

 

Mai devreme cineva scria ca pentru CAYC trebuie alt tip de sensor, 

 

059906051C - este cod actual in vigoare pentru CFFA, CFFB, CFGB

076906051A - cod actual in vigoare pentru CBDC, CBAB, CBAA

076906051B - cod actual in vigoare pentru CAYB, CAYC, CJAA

 

 

Am masina din septembrie 2014 iar pana acum 30 de zile a functionat aparent normal, chiar daca senzorul respectiv  se pare ca nu corespunde cu tipul de motor.

 

Va rog sa imi recomandati ce sa fac si mai intreb si eu o data:

Trebuie codat senzorul daca il schimb sau doar il montez si merge de la sine?

 

Multumesc anticipat.

2jdl7yu.jpg

Edited by Gore-Tex
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat acum in ETKA si afirmatiile respective se mentin:

 


059906051C - este cod actual in vigoare pentru CFFA, CFFB, CFGB

076906051A - cod actual in vigoare pentru CBDC, CBAB, CBAA

076906051B - cod actual in vigoare pentru CAYB, CAYC, CJAA

Link to comment
Share on other sites

Codarea pentru G450 este pe engine coding II

Regenererea probabil ca nu trebuia facuta, dar am vrut mai mult sa vad cum se face. La regenerarea pe loc nu mi-au iesit pasii. Am ajuns pana in etapa in care zicea sa apas pe pedala de frana de 10 ori. Nu a mers nicicum, probabil nu am facut bine ceva. Vreau sa stiu ce trebuie facut pentru cultura mea generala.

Salut,

Poate cineva sa ma ajute cu detalii la codare dupa ce schimb senzorul? Vreau sa il schimb si eu in weekend.

La inceputul topicului scria cineva ca nu trebuie codare, apoi au aparut informatii ca ar trebui.

Apreciez!

Link to comment
Share on other sites

Schimbi senzorul si atat.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
sorin.cirnu

Salut. Am un VW Golf 6, 2.0 TDI, 140 CP si de ceva timp, aproximativ 3 saptamani imi apare periodic, intermitent, eroarea in forma de spirala. Am mers ieri circa 30 minute turat in 2500-3000, insa eroarea nu a disparut. La o diagnoza am obtinut urmatoarele erori: 

 
5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2452 00 [040] - Elect. Malfunction
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 97572 km
                    Date: 2058.14.13
                    Time: 21:01:53
 
9120 - EGR Sensor 1 
          P046C 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 95473 km
                    Date: 2057.14.01
                    Time: 19:50:59
 
4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [101] - Malfunction
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 97572 km
                    Date: 2058.14.13
                    Time: 21:01:54
 
4892 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [101] - Malfunction
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 97572 km
                    Date: 2058.14.13
                    Time: 21:01:53
 
In cazul in care a mai patit cineva asta, rog sa faceti share de informatii.
Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Ai 2 probleme, trebuie sa schimbi EGR si senzorul de presoune diferentiala.

Link to comment
Share on other sites

sorin.cirnu

Mersi. Cam cati km se mai poate circula asa?

Link to comment
Share on other sites

Nu e indicat sa circuli deoarece se poate infunda filtrul de particule

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salut! Am si eu aceeasi problema cred de vreo luna , imi apare in bord martorul engine.... Afectez ceva daca merg in continuare cu el aprins, cateodata se stinge, la cateva zile se aprinde din nou...Am facut o scanare si mi-a dat urmatorile erori in attach

 

 

Address 01: Engine (J623-CFHC)       Labels: 03L-906-018-CFF.clb

   Part No SW: 03L 906 018 DQ    HW: 03L 907 309 R
   Component: R4 2,0L EDC   H22 7450  
   Revision: 42H22---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 0019001A042500080000
   Shop #: WSC 01324 020 00200
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018DQ 003003
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018DQ.rod
   VCID: 7CF7127BF71EBCFEC8B-8029
 
5 Faults Found:
12002 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2453 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 20
                    Reset counter: 96
                    Mileage: 5253 km
                    Date: 2005.02.07
                    Time: 02:32:00
 
5158 - Diesel Particulate Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2456 00 [096] - Intermittent
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 20
                    Reset counter: 96
                    Mileage: 5253 km
                    Date: 2005.02.07
                    Time: 02:32:00
 
5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2452 00 [044] - Elect. Malfunction
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 49
                    Mileage: 179923 km
                    Date: 2059.14.23
                    Time: 21:38:56
 
5262 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2454 00 [040] - Short to GND
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 60
                    Mileage: 179905 km
                    Date: 2059.14.23
                    Time: 20:00:26
 
9124 - Throttle Actuator Control System 
          P2111 00 [096] - Stuck Open
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 179983 km
                    Date: 2059.14.23
                    Time: 23:16
 
Trebuie sa schimb acel senzor?
Afecteaza in vreun mod masnia daca merg cu el asa, in continuare?  Va rog sa ma ajutati.
Si daca schimb senzorul, am nevoie de o adaptare sau regenerare fortata?!/....
 Am curatat si mufa ,contactele cu spray curatator....
 
 
P.S.  Al Bundy--Poti sa te uiti si pe scanarea mea , te rog si sa-mi spui ce probleme mai am pe acolo,te rog, . Multumesc...

Log-VU60LGA-WVGZZZ1TZBW021571-112075.txt

Edited by Tony G
Link to comment
Share on other sites

Schimba g450. Se incarca filtrul excesiv si se infunda.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!