Jump to content

Golf 6 - Problema/inlocuire senzor presiune filtru de particule G450


GabiB77
 Share

Postare recomandată

Eu am schimbat la service-ul unde umblu deobicei cu masina, au facut adaptarea de pe laptop. totul a durat in jur de 10 minute.

De atunci nu mai am nicio problema.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am folosit procedura UDS pentru ca Login II -imi aparea inactiva functia.

 

UDS Protocol (G450) procedure

Key ON, Engine OFF
[Basic Settings]
Select Adaptation of diff. pressure sensor particulate filter
[Go!] to activate the Basic Setting.
After the result of Finished Correctly appears click [Stop]

Select Resetting of learned values of difference pressure sensor
[Go!] to activate the Basic Setting.
After the result of Finished Correctly appears click [Stop]
[Done, Go Back]

 

 

Nu s-a mai aprins senzorul de atunci (OEM am cumprat ).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Experiența proprie.... Nu am schimbat rahatul ăsta de senzor și din cauză că filtrul își făcea regenerări dese, sau incerca sae facă, am ajuns cu motorina în ulei, gata gata să distrug motorul și turbina... E 180 lei Bosch și manopera de o bere... Am ajuns la 1100 lei... Dusa turbina la Brașov (sunt din Pitești) dar au constatat că nu are nimic, doar au curatat-o și verificat-o (200 lei), ulei și filtre ulei și aer (300 lei), manopera (400 lei - dat jos tot, pus la loc, curățat admisie și intercooler) plus senzorul de care am vorbit...așa că...nu va mai culcati pe o ureche că nu afectează funcționalitatea motorului... mașina e un golf 6 2.0 tdi 140.cp, CFFB, an 2010, 162xxx km

Sper că a fost de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut

ieri am facut distributia la masina passat b6 BMP 2006 2.0 TDI. 

Nu stiu daca are vreo legatura sau nu dar dimineata urmatoare cand am pornit-o a aparut check engine si urmatoarele erori: 

Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi?

Este senzorul G450 defect sau doar are contact imperfect?

Multumesc 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-021-BMM.clb
   Part No SW: 03G 906 021 MR    HW: 028 101 211 9
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  9389  
   Revision: --H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 10151 599 174676
   VCID: 7BFE40863A3276C6DA7

3 Faults Found 
001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) 
               P0471 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 202658 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.08.25
                    Time: 18:22:32

             Freeze Frame:
                    RPM: 2646 /min
                    Speed: 92.0 km/h
                    (no units): -35.70
                    (no units): -10.20
                    Mass Flow: 65.42 g/s
                    Temperature: 294.0°C
                    Temperature: 32.4°C

009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
               P2453 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    (no units): 0.00
                    (no units): -10.20
                    Mass Flow: 5.69 g/s
                    Temperature: 258.0°C
                    Temperature: 30.6°C

008194 - Particulate Trap Bank 1 
               P2002 - 000 - Efficiency Below Threshold
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 202671 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.08.25
                    Time: 19:50:37

             Freeze Frame:
                    RPM: 840 /min
                    Speed: 48.0 km/h
                    (no units): 0.00
                    (no units): -10.20
                    Mass Flow: 8.53 g/s
                    Temperature: 240.0°C
                    Temperature: 30.6°C

Readiness: 1 1 0 0 0 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Intradevar este o problema la senzor dupa cum ati zis. Pe langa distributie mi-au schimbat si garnitura la capacul de la culbutori deoarece erau pierderi si se pare ca am rezolvat problema scurgerilor de ulei dar au rupt unul din capilarele senzorului G450. 

 

Se poate lipi plasticul acela ? sau il inlocuiesc?

40126143_228277544699373_8929874080883015680_n.jpg

Modificat de costycirstea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa-l lipesti cu un adeziv ptr plastic..vezi cat va tine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e rupt e compromis. Nu stiu daca lipitura "tevii" e o solutie. In mod normal daca ei l-au rupt ar trebui sa ti-l inlocuiasca, chiar daca era defect. 

Remedierea pb cu senzorul defect e strict o optiune personala si asta nu insemna ca oricum era defect, nu mai conteaza daca l-am rupt sau nu, ca oricum nu functiona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma duc maine sa vorbesc cu ei sa vedem daca isi recunosc vina ca sa zic asa. Eu cred mai mult ca sigur ca s-a rupt cand au montat capacul de la culbutor deoarece se vede ca plasticul de acolo este rupt nou dar sunt pesimist. Multumesc pentru sfaturi. Probabil ca o sa il lipesc pana comand altul si intr-un final il schimb daca nu voi rezolva nimic cu ei.

 

O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca nu merita efortul incercarea de lipire. Pretul senzorului nu este unul prohibitiv. Nefunctionarea corespunzatoare a acestuia impacteaza asupra dpf-ului, unde costurile de remediere a pb sunt mult mai mari. Dupa inlocuire nu uita sa il adaptezi din vcds si sa resetezi valorile invatate anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poti invata cum sa fac adaptarea din vcds?

 

Multumes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No offence..dar e deja postat un pic mai sus. Citeste te rog inainte sa soliciti detalii. Sau poate...e mai usor asa in mod "personalizat".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara, am un vw Jetta din 2007, si am schimbat senzorul g450 si la measuring blocks imi apar niste valori mari stiam ca trebuie sa fie intre 0.0 si 2.55 am incercat sa i fac adaptare dar tot asa imi apare. Am avut senzorul vechi care dadea exhaust pressure sensor high si din aceasta cauza l-am schimbat. Acum am alta eroare. Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi. Multumesc anticipat.

 


1 Fault Found:

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
               P0471 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 255117 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 17:39:50

             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    (no units): -40.80
                    (no units): -25.50
                    Mass Flow: 11.38 g/s
                    Temperature: 126.0°C
                    Temperature: 17.1°C


Readiness: 0 0 0 0 1

Clipboard01.jpg

Modificat de Radu8181
mistake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE cod avea senzorul vechi ?

Ce cod are asta nou ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul vechi avea 03G908051A (made in US) si cel nou are 076906051A, (cica made in germany AUTLOG)

Am pus senzorul vechi azi si acela se adapteaza corect doar ca daca turez motorul ramane blocat, din acest motiv l-am schimbat, cel nou e un senzor ieftin am dat 95 RON pe el poate acesta si fiind motivul. Daca cumpar alt senzor ce recomanzi ca si productor ?

BTW motorul 1,9 BLS daca ajuta asta.

Multumesc anticipat!

Modificat de Radu8181
Adaugare continut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa mearga. ia originalul 076906051A sau Bosch 0281002710

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu senzorul Bosch recomandat! 149 RON. Multumesc frumos andrei_221.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. Pentru un 2.0 CBAB ma poate ajuta cineva cu un cod OEM pentru senzorul de presiune diferentiala? Va rog. Am gasit mai multe coduri.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut!

Ca si colegul am nevoie de Cod OEM la senzor G450  fabric. 04/2009 (WVWZZZ3CZ9E133006).

Multumesc!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
racataian@yahoo.com

Salut, ma puteti ajuta cu codul de pe mufa senzorului de presiune pe filtru? Mi s-a topit de tot. Am lust alt senzor dar mufa nu o gasesc, merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Am si eu un Golf 6 1.6 , 105 Cp si intampin aceeasi problema cu acest senzor de presiune diferentiala filtru de particule-semnal neplauzibil. In urma diagnozei am aflat de aceasta eroare(P2453). L am inlocuit iar dupa 2 zile, cu circulat in regim de autostrada si oras  , s-a aprins in bord semnul de bujii si check engine cu mesaj in bord de Service Now!  Am pus iar diagnoza si acelasi senzor cu aceeasi eroare aparea si dilema este ca martorul de bujii nu apare mereu....are momente. Masina se tureaza usor, trage normal, nu da semne ciudate. Aveti ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

TSalutare! Aceeasi problema am si eu, mi s-a aprins martorul ,,check engine,,, dupa o scanare mi-a aparul eroarea P0471 si P2002...un mecanic mi a recomandat sa ies cu masina la un drum mai lung si sa merg turat cu ea deoarece o folosesc mai mult in oraș. Dupa ce am facut așa martorul se stingea si revenea după cateva saptamani de mers in oraș. Am repetat de cateva ori treaba asta pana cand nu a vrut sa mai dispara eroarea. Cat o stergeam din VCDS eroarea reaparea dupa cateva porniri ale motorului. Am schimbat senzorul G450 cu unul original dar din dezmembrari dar eroarea reapare dupa stergerea cu VCDS. Sa fie senzorul defect? Să nu fi facut calibrarea mecanicul? Merg cu martorul aprins de vreo 2000 km, masina trage normal,merge turat cu ea. Sa fie alta cauza? Isi mai face regenerare daca are martorul apruns? Sa incerc sa curat DPF sau sa ii fac o regenerare forțată? Help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpără un senzor nou, Bosch sau original. Postează valorile filtrului de particule. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!