Jump to content

Dimensiune maxima roti Golf


sorin
 Share

Postare recomandată

tu sti ceva dar nu sti prea bine. tie acolo iti trebuie o flansa care se de prezoanele 5*100 ale golfului iar acea flansa sa aiba propriile ei prezoane(separate de cele ale masinii) la dimensiunile 5 *112 pentru jantele mult dorite. Exista si in comert aceste tipuri de flanse dar la preturi relativ piperate+ ca jantele cu orice flansa pui din comert sau home made de catre tine va scoate in afara rotile cu respectiva grosime, situatie in care sunt si sanse sa iti frece de aripi. eu te inteleg ca nu ai incredere in vreun craiovean(nus dece dar porbabil ca ai vreo problema cu oltenii) dar daca ei au review-uri bune  inseamna ca stiu ce fac. Sa te apuci sa faci tu neavand materialele necesare(nu unele luate dupa ureche sau ce a mai aparut pe vreun forum) pt noile prezoane risti sa ti se rupa, sau sa nu se rupa prezoanele dar sa iti tensioneze janta.

In acelasi timp ceea ce ziceam eu de concentratori de tensiune ma refeream la ideea ta de a largi gaurile jantelor care este cea mai mare tampenie ever. 

Ceasul comparator e bun, pentru a masura planeitatea flanselor dar atat. In ce mod vrei tu sa testezi duritatea prezoanelor sa nu fie plastice sau elastice? ai aparat de testare a rezistentei la intindere si la forfecare si dispui si de datele cu privire la rezistentele admisibile la forfecare si intindere a prezoanelor originale ale masinii? Daca nu crede-ma ca mai bine mai cauti jante, in 1000 ron se gasesc foarte multe jante frumoase, nu neaparat cele OEM, eu de ex am BBS, nici mie nu imi plac cele originale vw. Crede-ma ca stiu ce vorbesc ca lucrez in domeniul auto in proiectare, si lucrurile astea nu se pot face asa usor, si meseriasii is buni dar nu mai merg lucrurile ca la batrana dacie unde ei erau experti, tu cu masina respectiva poate vei avea momente cand vei merge cu 130-150 si poate va trebui sa iei o curba brusca, sa franezi sau orice altceva si pana la urma rotile sunt cele care iti asigura contactul cu solul. 

Bn inteles sa mai iei in considerare in cazul in care vrei sa pui flanse ca vei schimba mai des rulmentii deoarece bratul fortei care actioneaza asupra lor e mai mare, si implicit forta va fi mai mare. acelasi lucru e valabil si pentru pivoti.

O seara minunata iti doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius1982.11

    23

  • DJ44MKE

    13

  • Robotelu

    9

  • dizy

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

mircea_0072002

acolo unde lucrez se fac piese mai complexe decat niste amarate de flanse. deci hai sa trecem peste asta. 

 

ceasul comparator poate masura multe, trebuie sa stii cum! dispun de toate aparatele de testare si verificare. imi lipsesc datele de intrare! 

 

nu dispun de 1000 lei si ma doare inima sa le vand pe ale mele cu 600 lei! prefer sa le pastrez pana imi cumpar golf 5  :lol:

 

pana acum nu am schimbat rulmentii deci nu stiu ce inseamna "mai des". aici e marea mea nedumerire. mai sunt omuleti care isi pun distantiere pentru a scoate mai in afara roata + o stabilitate mai buna in viraje, astept o parere si din partea lor. in functie de ET-ul jantei trebuie sa aleg eu grosimea flanselor, inca o problema de care ma lovesc. 

 
si ca sa o dam in SF, prezoanele trebuie stranse cu o cheie dinamometrica, lucru care nu se intampla in 80% din cazuri, in caz contrar se pot rupe daca sunt stranse prea mult sau prea putin. cati colegi crezi ca si-au pus problema asta cand au fost la vulcanizare?
 
ps: nu am nimic cu cei din craiova sau cu oltenii. 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faptul ca la vulcanizare lucreaza niste inteligenti cu 2 clase sti foarte bine ca nu incanta pe nimeni, faptul ca nimeni nu isi pune problema la fel tine de fiecare persoana. In fine in legatura cu intrebarea ta consider ca am adus destule argumente  si sfaturi asa ca ma voi retrage din discutie.

p.s. din ce material le vei face? trebuie sa iei in considerare si ca vei creste masa ansamblului rotii, ceea ce inseamna inertie mai mare la accelerari sau franari.

Legat de rulmenti, am avut pe logan unele comandate si ca prezoane am folosit unele lungi care treceau prin flansa pana in butuc, cu rezistenta mai mare la intindere si forfecare(am testat pe aparate la facultate) decat cele originale si daca dupa 70k respectiv 75k km rulmentii de pe spate s-au dus fara flanse, cei inlocuiti care erau OEM (made by SNR) au tinut 48000 respectiv 56000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draga Mircea, recunosc ca nu stiu ce inseamna "in corespondenta", probabil are legatura cu postarita Cristinel :) Acum lasand gluma deoparte, sper sa iti reuseasca lucrarea, stiu din proprie experienta ce inseamna sa-ti placa la nebunie niste jante. Mai ramane sa fie nu numai frumoase ci si sigure. Oricum, daca pui flanse nu cred ca o sa loveasca aripa, decat daca au peste 5 cm. Mult succes si drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am jante pe 16 ,iar anvelope 205 55 16 si parca mi se par mult prea mici in balon,cele cu balon peste 60 amortizeaza mult mai bine denivelarile,gropile,drumurile noastre cer anvelope mai mari in balon,pt ca suspensia traieste mai mult,nu-i inteleg pe cei ce umbla cu jante din alea pe 17 sau 19 chiar si anvelope de maxim 45 ...moartea suspensiei,a bucselor,a directiei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele mari nu se pun pe suspensia stock. La jante de 225/40/18 am reglabila FK si bucse pline de Audi TT. Si totul e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionica, acum fiecare cu filmele lui nu ai ce face:) oricum daca are bani de jante si cauciucuri noi de 17-19 care de usuca putin la buzunar cand le schimbi pe toate 4 cu siguranta are bani si de bucse:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

cred ca renunt la idee si caut in continuare sa le vand/schimb. multumesc pt raspunsuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutari. Poate sa imi spuna si mie cineva daca stie, care ar fi tolerantele maxim si minim pentru ET la golf 4. Ma gandesc sa mi-o incalt cu niste jante pe 16 si vreu sa stiu cam la ce sa ma orientez. Daca conteaza sau influenteaza si J-ul tolerantele ET nu stiu. Daca ma poate lamuri cineva apreciez mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

205/55/16 este marimea perfecta la G4 cand vine vorba de jante pe 16 ca sa nu ai senzatia ca tragi greu de volan pe loc.Poti alege si 215/55/16.

Avantajul dimensiunii de 205/55/16 este ca gasesti jante foarte usor si asemeni cauciucuri foarte usor pentru ca este o ,,marime'' des intalnita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cunostintele mele 30-40, 35 fiind ET-ul la jantele din fabrica. Dar sunt oameni care insinsta pana la ET negativ.

Din cunostintele mele 30-40, 35 fiind ET-ul la jantele din fabrica. Dar sunt oameni care insinsta pana la ET negativ.

J-ul la jante de 16 trebuie sa fie 6,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca conteaza sau influenteaza si J-ul tolerantele ET nu stiu. Daca ma poate lamuri cineva apreciez mult.

 

 

Normal ca si latimea jantei conteaza. Una e sa ai 6,5jx16 et30 si alta e sa ai 8jx16 et30.

Majoritatea jantelor OEM de 16" cu prindere 5x100 au latime 6,5" si ET42 dupa stiinta mea. Daca iti iei jante OEM nu ai de ce sa iti faci probleme de compatibilitate.

Daca optezi pentru alte jante care nu sunt OEM poti folosi calculatorul de la 1010Tires.com pentru a vedea cat de mult va intra inauntru si/sau va iesi in afara noua janta fata de janta OEM (care dupa cum am spus, in general este de 6,5x16 et42):

 

http://www.1010tires.com/Tools/Wheel-Offset-Calculator

 

In general jantele AM 5x100 eu ET-ul mai mic decat cele OEM (cu unele exceptii bineinteles) asa ca probleme de "maxim" nu ar trebui sa apara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aM VAZUT NISTE JANTE DRAGUTE DE 7.5 J si ET 35 si nu stiam daca se potrivesc, daca o sa am probleme si chestii de genu. Nu ma bag la alte dimensiuni mai mari gen 17" si/sau 215 in loc de 205 pana nu ma pricep si eu mai binisor. Mersi mult pt sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem la cineva zilele trecute cum ca 7.5 J ar fi ceas si acuma chiar nu mai stiam ce sa inteleg, de aceea intrebam de maxim si minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imagineaza-ti ca 8j si ET 31, 17" merg pe golf fara probleme. daca oricare din numerele astea 2 sunt mai mici, si ET_ul mai mare, va merge 100%.

IN rest nu stiu,

 

aici e o poza cum arata pe masina: http://vwforum.ro/gallery/image/2530-img-5192/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar se văd bine cauciucurile / jantele  Marius :icon_thumleft: , mă aşteptam să iasă cauciucurile în afara puţin, ce cauciucuri ai 225/45 17 ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult. Apropo arata brici. Deabia astept sa se termine iarna:) sa o vad si pe a mea cu incaltari noi:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin, da, Michelin Pilot sport PS2, 225/45/17. La aceeasi dinesiune arata mai "intinse" pe jante decat de ex, bridgestone sau ceva no-name ce am avut inaintea lor.

lafel si continental CS3 au tot acelasi aspect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu încă nu le-am pus pe masină am niste jante Santa Monica , cu Dunlop-uri Sport Maxx,225-45-17, sunt curios cum se vor vedea . Sper să nu atingă pe undeva ,având în vedere că e modelul ALH ,99 şi nu vreun GTI pentru care au fost proiectate jantele iniţial

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vor vedea la fel cum se vad pe orice alt Golf 4 indiferent de motorizare si evident nu vor atinge nicaieri...

 

Citisem la cineva zilele trecute cum ca 7.5 J ar fi ceas

 

 

Cum am mai spus, niciunul din cei doi parametri - latimea si ET-ul - nu poate fi "ceas" de unul singur. Trebuie corelat cu celalalt. 7,5 cu ET35 merge sigur pe Golf 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzisem comment-uri de la persoane care şi-au pus jante mai mari şi atunci când luau viraj maxim , atinge în carenajul de la aripă.

De aici şi remarca mea cu atinsul roţilor. Mă gândeam că poate cauciurilor respective nu sunt pentru jante sau suspensia este un sport şi de aceea avea loc acea atingere a cauciucurilor la virajul maxim 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele pe 18 nu ating carenajul nici cu reglabila coborata la maxim (cauciucul la 2 cm sub aripa). Poate cele de 19 sau 20 :) Oricum, cred cu tarie ca Golf-ul 4 e cel mai pretabil la modificari aftermarket din toata gama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jante de audi a4 din 97 se potrivesc la golf 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. A4 are 5x112 si G4 are 5x100

Trimis de pe al meu GT-I9105P folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua!

 

Sper sa nu poluez topicul aiurea, intreb aici daca a sablat cineva jante de aliaj, am un set de Avus 1 si vreau sa le vopsesc

dar trebuie curatate bine inainte fiind oxidate de binecunoscuta "ciuma a aluminiului".

As dori sa stiu daca merita efortul sa le sablez si mai ales un sfat legat de granulatie presiuni daca stie cineva?

 

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!