Jump to content

Golf 6 - Becuri


GabiB77
 Share

Postare recomandată

Poate sunt incepatori printre noi, asa ca n-ar strica acest topic ;)

O imagine exemplificativa cu toate tipurile de becuri utilizate pe faruri si proiectoare - Golf6/GTI

La care se adauga ca pentru bara stock, becurile proiectoarelor sunt model HB4, ca-n imaginea nr.2

In imaginea nr.3 sunt prezentate corpurile de iluminat pentru farul bi-xenon cu DRL, in imaginea nr.4 stopul stock, iar in ultima imagine stopul cu led aka GTI

post-3263-0-87810400-1329933588_thumb.jp

post-3263-0-15110100-1329933611_thumb.jp

post-3263-0-22671800-1329933628_thumb.jp

post-3263-0-70795100-1329933647_thumb.jp

post-3263-0-24237100-1329933655_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TDR

    24

  • GabiB77

    23

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu scuzele de rigoare, nu intra chiar la topicul asta intrebarea dar o s-o pun oricum :)

Azi cand am plecat de la munca am primit eroare de bec ars la lampa de ceata (confirmat eroarea ochiometric). Dureaza cel putin 2 zile pana mai ajung la masina (o parchez departe) sa desfac plasticele sa verific ce bec am acolo, are cineva idee? Retin ca Golful vine cu Philips dar in rest, nimic.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul de ceata, in cazul meu nu a fost Philips. Parca Siemens era.

Si tot in cazul meu, eu l-am desfacut, sters putin si pus la loc. Becul a functionat.

Posibil si la tine la fel

 

LE: Revin. Becul este Osram W21W ca in poza atasata

Poti accesa si site-ul http://am_application.osram.info/publish/index_en.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Poate cineva sa ma ajute cu un DIY, sau macar pasi de executie (gen prinzi de lamela, rotesti etc) pentru schimbare becuri faza scurta la un Golf 6 2010 CR?