Jump to content

Chip Tuning la motorul CR, 2.0 - 110PS


cridaia
 Share

Postare recomandată

La consum s-a schimbat ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde cum o "calci"..... la stilul meu de mers, pot spune ca a ramas la fel.......dar daca ii dau talpa, trage de rupe..... dar creste si consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice masina(de serie sau remapata) consuma cand ii dai talpa, daca mergi furmos cu ea consumul va fi la fel, asa ca de consum nu cred ca tre sa ne ingrijoram ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu raspunde nimeni la intrebarea de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general, dintre 2 masini de aceeasi putere maxima va trage mai bine cea remapata, pentru ca graficul revizuit va avea valori mai mari pe segmentul interimar, chiar daca punctul maxim e acelasi (sau foarte asemanator) cu cel stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum inteleg,normal ar trebuii sa aibe un demaraj mai bun cel din fabrica cu 140cp deoarece cuplul il are de 320Nm iar resoftat il are de 310Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A facut cineva stage 1+ la 170cp si 360nm la acest motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bucuresti-Buzau viteza de 110-120 cu pilotul, consum de 3,9l/100km. Satoisfacator.

Insa a aparut o problema :( in treapta 5 acceleran

d de pe la 70km/h apar niste reprize scurte si intense d de trepidatii :( vre.o idee???

Adrian, cred ca ar trebui sa te pregatesti de ambreiaj. Curand simptomele se vor inmulti, apoi le vei avea si in treptele 3-4. Cred ca te-a dus suficient ambreiajul, acum din cauza cuplului marit dupa resoftare patineaza. Daca umbli la ambreiaj iti recomand sa schimbi si volantul.

Exact simptomele astea le-am avut si eu. Recomandarea mea pentru cei care au facut chip este sa nu abuzeze de cuplu in treapta 5, pinionul este mic si cuplul este mai mare decat cel pentru care a fost proiectat ambreiajul, deci este foarte stresat.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am un passat b6 din 2010 2.0 TDI CR 110 cp si as vrea sa il aduc si eu la 140 cp din soft,daca ma duc la reprezentata imi poate pune softul original de pe motorul de 140 cp care ii are din fabrica? Ce sfaturi imi dati,sa fac aceasta modificare ,merita ? Mentionez ca am 67.000 KM cu masina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manoleadrian

Problema pe care am mentionat.o anterior a fost remdiata cu mupt timp in urma (la scurt timp dupa ce a aparut) prin modificarea plajei de cuplu la Dragos fara alte costuri suplimentare. Din cate am inteles era un surge turbo.... Ideea e ca am cam 7-8k km si masina se comporta f bine! Consumul a scazut putin la condus similar cu cel anterior dar diferenta de putere este destul de mare!

Vpx daca faci softul la TCM din cate am inteles eu, softul tau original se salveaza si ti.l pot pune laloc. Din punctul meu de vedere modificarea merita din plin!! Masina e mai mult decat lesinata si tragi de ea ca de un caine mort...dupa modificare nu o vei recunoaste! O sa iti placa diferenta...daca esti din bucuresti sau ai drum te pot plimba cu masina mea sa vezi diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manoleadrian

Vpx , initial am vrut sa fac si eu remaparea la reprezentanta in bucureti dar mi.au spus ca pt motoarele noastre nu fac...

Prin urmare am apelat la TCM si sunt mai mult decat multumit momentan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu deranjeze ca motorul cu care este echipata masina mea nu este cel despre care se vb in topic.

 

Am citit topicurile cu subiectul de ciptuning/remapare si nu prea am gasit informatii concrete aspupra urmatoarelor aspecte:

Tinand cont ca masina are 180k km reali si este echipata cu filtru de particule; care ar fi efectele asupra acestuia?

Mentionez ca de 1 an si 20k km de cand o am, nu am vazut niciodata martorul dpf aprins in bord. Circul undeva la 70% din tim in oras. Restul in afara lui, evident.

As aprecia daca mi-ar spune colegii care detin masini cu DPF si soft modificat, daca au avut probleme cu acesta. (regenerari mult mai dese, martor aprins in bord cand regenerarile "naturale" au esuat)

 

Multumesc anticipat.

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manoleadrian

Din cate stiu masina mea respectiv cea din semnatura are dpf. Remaparea am facut.o tot la 180k km . Am undeva sub 10k de cand am facut modificarea dar am numai cuvinte de lauda! Nicio problrma pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pe care am mentionat.o anterior a fost remdiata cu mupt timp in urma (la scurt timp dupa ce a aparut) prin modificarea plajei de cuplu la Dragos fara alte costuri suplimentare. Din cate am inteles era un surge turbo.... Ideea e ca am cam 7-8k km si masina se comporta f bine! Consumul a scazut putin la condus similar cu cel anterior dar diferenta de putere este destul de mare!

manoleadrian

E doar un ragaz de cateva mii de km dat ambreiajului tau, insa cred ca ar fi bine sa il schimbi. Masina cu ambreiaj nou merge altfel, e mult mai placuta la condus si suporta cuplu mai mare la resoftare. 180k km este foarte bine pentru un ambreiaj, iar daca vrei sa tii o perioada mai lunga masina, merita schimbat. Pune obligatoriu si volant nou(la km astia e sigur aproape de final), te va costa vreo 2000 RON fara manopera toata operatiunea. Am fost in aceeasi situatie cu tine si iti vorbesc din experienta personala.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Golf MK IV 1.6 SR AKL si ma gandesc la o resoftare sau din computeru de bord sa umblu sa mai cresc din caluti.Merita? Cam cu cati cai creste puterea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te si tu la titlul topicului !

Chip Tuning la motorul CR, 2.0 - 110PS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

http://tcm-turbo.ro/ intri aici , iei un nr. de telefon si suni . O sa vorbesti cu Mugur sau Dragos si ei iti ofera toate informatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am facut ieri chiptunning la passatul meu 2.0 tdi 110 stage 1-150 cp si 320Nm e cu totul o alta masina mult mai rapida si nu se mai simte in pedala aerul conditionat,o recomand tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e la prima impresie.............mai tarziu satisfactia va fi si mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi motor il am si eu si nu l-am cipat, sunt mai mult decit multumit, pina la mare am mers cu 160km/h la un consum de 5.4l/100 iar la munte cu 5 pers + bagaj 870km efectuati un consum de 5.5/100 si nu am simtit miciodata ca nu se infige sau ca este puturoara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiptunningul de la 110 cp la 150cp mi se pare mult mai puternic decat 140PD,dar la talpa si consumul creste,in timp se infige si mai bine decat acum?


Scorpionul>e alta masina dupa remapare,merita din plin,daca mergi frumos consumul ramane acelasi,dar la talpa creste si ai avantajul ca nu mai simti aerul conditionat in pedala de acceleratie nu mai simti atunci cand iti ia din putere,e ca si cum il ai oprit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cridaia vrea sa spuna ca in timp te vei obisnui cu masina, o vei incerca in mai multe situatii. Masina  trage mult mai bine in treptele 4 si 5, deci un mare plus pentru depasiri. Aerul conditionat se simte si acum la 150CP la turatie joasa, insa e de neglijat dupa ce motorul intra pe curba de cuplu.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru explicatii,deja m-am obisnuit cu masina,trage mult mai bine in toate treptele,un minus ar fi treapta 1 deoarece la 20 km/h pedala pana la fund si incepe sa scartaie,rupe aderenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciodata nu am incercat in treapta 1.....pentru ca o folosesc doar la miscarea de pe loc....in restul treptelor de viteza (mai putin marsarier :D ), senzatia e maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!