Jump to content

Chip Tuning la motorul CR, 2.0 - 110PS


cridaia
 Share

Postare recomandată

ai vrut sa spui 110cp mapat la 140cp ? ....da, eu am asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma pregatesc sa ii fac si eu o remapare stage 1 la 150cp masinutei din semnatura ! Masina are aproximativ 170000km ...Pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stage1 ajunge la 140ps.....pareri...foarte bune :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul Voinea mi-a comunicat ca stage1=150cp, stage1+ =160-165cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci afirmatiile dansului se bat cap in cap si chiar as fi interesat cum e pana la urma, daca ne poate lamuri.........cert este ca se simte diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce ma intereseaza e sa o fac pe a mea masinuta putin mai vioaie...e foarte lesinata! tu cati km ai la bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu chiar lesinata, dar pe aproape.........186k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am primit asa raspuns:

Da se poate tuna acest motor. Stage1 ajunge la 155cp si costa 300euro. Stage1+ ajunge la 180cp si costa 350euro. Operatia dureaza aproximativ 2 ore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu mi se pare asa lesinata

cel putin ptr ce fac eu cu ea ..e exact ce imi trebuie

o faci de 180 cai si ce faci cu cutia care nu are rapoartele potrivite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ar fi 140-150 hp cred ca se simte bine diferenta.Abia astept sa fac o investitie in acest sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita din plin, va asigur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cridaia. fara nici o suparare doar intreb: un calcul simplu in care sa ne spui:

de la cati km a primit masina "upgrade-ul"?

cati km ai mers de cand a primit masina magarusii in plus?

ce piese ai schimbat inainte si dupa schimbare.

unde este folosita preponderent masina (urban sau extra urban, Romania sau nu)

Eu nu zic ca nu merita doar ca difera multe. de la fiabilitate pana la costurile de intretinere. si daca tragem o linie pe termen lung si vedem ce castigam si ce pierdem, abia atunci zic ca ne putem arunca in concluzii de genu ca merita sau nu.

Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci:

  1. 176000km
  2. acum am 186500km
  3. nu am schimbat nimic nici inainte si nici dupa.
  4. in aproape egala masura, extraurban si urban, preponderent in Romania.

Am facut asta, pentru ca inainte am avut un PD de 140cp si sa simtit lipsa de putere.....si am facut asta nu pentru a ma "da pe drumuri", ci pentru simplul caz cand chiar am nevoie de putere.

Nu oblig pe nimeni sa faca asta, ci impartasesc doar "experientele" dupa modificare......daca cineva considera ca merita sau nu aceasta modificare, este strict problema fiecaruia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. sunt de acord ca este o recomandare din partea ta dar eu vin si te intreb de ce recomandarea ta vine dupa 10500 km, nu stiu cat de recomandat sau bine este.

nevoia de putere este in stilul de condus. am simtit si eu nevoia de putere in 30.000 km o singura data: pe autoband cu 5 persoane in masina si vagonul plin. cand aveam 160-170 km/h voiam sa mai alerg. in rest nu am simtit nevoia niciodata. vorbesc de 105 cp.

parerile sunt impartite dar cred ca nu e o recomandare dupa ~10.000 km. eu o sa urmez sfaturile unui studiu din care sa reiasa macar 200.000 km folosita masina cu acele modificari si pe un esantion de peste 10.000 de unitati.

asa mi se pare mie relevant.

E doar parerea mea!

(sper sa nu te superi sau sa o iei personal, dar eu asa ma gandesc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, parerile sunt impartite...dar nu vad de ce ai avea nevoie de putere pe autostrada la 170km/h, cand ai avea mai mare nevoie pe strazile/drumurile din Romania la 90km/h.

nu am un stil de condus agresiv, nu mai am 20 de ani, insa chiar avem nevoie cateodata de aceasta "putere".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact acest lucru am vrut sa subliniez, unde am avut nevoie de putere in plus si de cate ori. adica f rar spre deloc as zice eu. da eu sa zic ca sunt "pustan" sau ceva mai tanar decat altii dar tot nu cred ca e o masina puturoasa.

sau sa zic asa mai tehnic, aproximativ 100 cp pentru aproximativ 1500 kg (masina goala), cred ca este suficient pentru Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ai monitorizat in astia 10k km incarcarea la DPF? Simti ca isi face regenerarea mai des? Intreb pt ca majoritatea masinilor cu remapare facuta, cam dau fum. Unele mai mult, altele mai putin. Pe mine ma ingrijoreaza putin DPF'ul dupa un upgrade ca asta tinand cont de km parcursi ai masinii si de starea DPF.

PS: Poate sunt alti colegi cu motoare prevazute cu DPF care ne pot impartasi experienta cu remaparea...dupa mai multi Km parcursi.

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. sunt de acord ca este o recomandare din partea ta dar eu vin si te intreb de ce recomandarea ta vine dupa 10500 km, nu stiu cat de recomandat sau bine este.

.............

parerile sunt impartite dar cred ca nu e o recomandare dupa ~10.000 km. eu o sa urmez sfaturile unui studiu din care sa reiasa macar 200.000 km folosita masina cu acele modificari si pe un esantion de peste 10.000 de unitati.

asa mi se pare mie relevant.

....................

No offence, dar cred ca este exagerata propunerea ta - sa vina cineva cu un feedback dupa 200.000? Nu stiu cat de elocvent este - in 200.000 pot apare multe probleme si nu neaparat legate de exploatare agresiva urmare soft-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima data cand am verificat incarcarea DPF-ului, avea undeva la 35%....fum nu a scos si nici nu scoate, iar regenerarea o face la fel ca inainte.

voi verifica de curiozitate cand voi avea timp, ce incarcare am acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

110 CP la o masina de peste 1.5 tone este putin, mai ales in regim extraurban (excludem autostrazile) cand vrei sa faci o depasire. Diferenta se simte din plin dupa remapare(am facut-o de 5 luni) si am o siguranta mult mai mare cand depasesc. Regenerarea se face ok si dupa remapare , iar fum nu am observat. O rezerva in plus de putere nu strica niciodata mai ales la drumurile si traficul pe care le avem la noi in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

DonzDonz, motorul tau il am si eu ,e cam greu sa prinzi 170km/h cu masina goala, incarcata full nu mai zic,te cam prinde somnul.

Am imediat 3 ani de cand am shimbat softul(140CP) si nu-mi pare rau deloc, e alta masina, probleme pana acum n-am avut.

Masina in momentul de fata are~170k km si are calutii in plus de la 98k km, eu venind de pe un G4 de 110cp am simtit nevoia de ceva putere mai multa, totusi Passatul variant e o masina mai mare fata de Golf si 105 CP e cam putin extraurban.

Se cam simte lipsa si pe berlina , in special in depasiri.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, dureaza cat zici tu. dar repet. am travesat germania cu masina plina pe tempomat 160 si uneori mai mult si la intoarcere am avut si varfuri de 200.

daca vreau sportivitate, da merg cu gti-ul de 200 cp si in 50-90 m pot sa prind 80-90 cu tr1 si 2 cu 4000-5000 rpm.

personal am mers cu un vecin cu un golf 4 alh sau axr cu motor 1,9 cu 130 cp si am ramas surprins cat e de fasnetz. dar vorbesc de un hatchback.

repet, conteaza si stilul de mers. eu nu o sa am EVER 4000 rpm in treapta 1 si 2. pe cand el la golf numai de la 4000 in sus schimba treptele.

de aici fiecare trage concluzii.

totodata nu ma mir ca se plange acum ca trebuie sa segmenteze motorul "chiar daca are doar 100.000 km"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bate gandul sa-i fac upgrade, dar am o dilema:

acum la 110 hp schimbarea treptei se face la turatii mici, dupa remapare se schimba ceva? trebuie turata mai tare sau nu? totusi e un alt soft

am masina de un an si conduc asa cum indica in bord, rar cand o turez, pana acum nu am avut nici o problema cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI 110 este pentru folosinta normala, nu poate produce satisfactie la accelerari si turatii maxime, mai degraba o deziluzie. Pentru sosea , mers asezat , fara viteza mare, este absolut normal.

2.0 TDI 140 produce satisfactie la demaraje in forta, simti ca accelerezi daca fortezi pe turatii maxime.

2.0 TDI 170 produce satisfactie si fara a fi fortat la maxim, demareaza sustinut si in regim mediu de accelerare.

Daca as avea Passat 2.0 TDI 110 CP, as face reviziile la zi, pentru a-i maximiza performantele, si as avea satisfactia ca este relaxat , nefortat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mayster

Nu se modifica nimic de genul asta, va urca in schimb mai repede ,datorita puterii mai mari a motorului.

150 CP vor fi mai mult decat necesar.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!