Jump to content

Chip Tuning la motorul CR, 2.0 - 110PS


cridaia
 Share

Postare recomandată

Eu nu sunt amator de chiptuning-uri, nu am facut niciodata si, deocamdata, nu-mi trebuie. Sa nu intelegi ca iau apararea cuiva, insa ceea ce ai patit tu cu tachetii, daca s-a intamplat cam in aceeasi perioada cu turbina, ma face sa cred ca nu softul este principalul suspect. In cazurile de probleme cu ungerea prima piesa care cade este turbina, pentru ca ea functioneaza in cele mai vitrege conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O oaie neagra intre 100 de oi albe tre sa existe mereu.....altfel ce ne-am face daca totul ar merge la perfectiune? Eu cred ca a fost doar o coincidenta sau poate ca deja aveai probleme iar softul le-a agravat, in cel mai rau caz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi am facut o remapare stage 1 la TCM Turbo in Bucuresti  masinutei din semnatura.  La prima vedere sunt foarte incantat de schimbare!  in weekend voi face un drum mai lung priin tara. Revin atunci cu mai multe impresii legate si de consum! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uiti :D ca si eu sunt interesat de acest Stage 1 avand acelas motor ca al tau. Cati cai erau la Stage 1 ca am uitat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt ~140-145cp.....as putea spune ca a ramas la fel consumul ( la stilul meu de condus ma refer ), dar asta in functie de cat de tare se baga piciorul in ea.

Ca si schimbari, clar se simte diferenta,  dar asta numai la turatii joase.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca erau 150 :| iar acum 2 ani erau 160....la vara cand o sa il fac si eu cati vor mai fii? 135??? Nu-mi place chestia asta ca scade de la an la an...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca erau 150-160 dar la Stage1+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Estre normal sa scada caii de la an la an. Exportul de vita nu mai face fata si ne descurcam si noi cum putem...

ON: Oare de ce stage 1 la motorul de 110 CP nu corespunde cu stage 1 de la cel de 140 CP?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am inteles stage 1 = 150 cp   si stage 1+ =160-165 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta stiam si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti-Buzau viteza de 110-120 cu pilotul, consum de 3,9l/100km. Satoisfacator.

Insa a aparut o problema :( in treapta 5 acceleran

d de pe la 70km/h apar niste reprize scurte si intense d de trepidatii :( vre.o idee???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E viteza prea mica pentru treapta a5a ;) eu am patit la un Alfa Romeo 159 1.9 jtd 150 cp cred, eram la 85-90km cu a6a si am apasat pedala putin mai tare si trepida tare, apoi am bagat a5a si numai avea nimic...

Modificat de razvan3c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este acel trepidat cand motorul este subturat...plus ca inainte de remap nu am patit asta... Ma gandesc ca e posibil sa fie volant ?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km ai ? ....se poate sa fie volant insa nu are nici o legatura cu remaparea.....la mine nu face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

180k :-s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

~186k am si eu, reali....remapare facuta la ~176 si merge fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reali si la mn...ma gandesc ca eradeja uzat si zilele astea de cand am facut remaparea , cu alergatul meu am uzat si mai tare volant....

De mentionat simptomele mentionate au aparut de 3-4 ori..

Reali si la mn...ma gandesc ca eradeja uzat si zilele astea de cand am facut remaparea , cu alergatul meu am uzat si mai tare volant....

De mentionat simptomele mentionate au aparut de 3-4 ori..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gandestete ca acum ai si mai multi caii si mai mult cuplu...deci tre sa fi mai atent cu volantul si ambreiajul, si masina trebuie turata mai mult acum ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca aveti dreptate...insa tot sunt ingrijorat si peste o sapt cand ajung in buc o sa merg cu ea la o verificare.

In rest numai cuvinte de lauda!!! Demaraj in toate treptele si la turatii mici!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau de la turbina, ...surge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am inteles stage 1 = 150 cp   si stage 1+ =160-165 cp

Nu ai inteles ce voiam sa spun. Daca motorul de 110 CP este identic cu cel de 140 CP, de ce stage 1 este diferit pentru cele doua motoare?

 

 

Bucuresti-Buzau viteza de 110-120 cu pilotul, consum de 3,9l/100km. Satoisfacator.

Insa a aparut o problema :( in treapta 5 acceleran

d de pe la 70km/h apar niste reprize scurte si intense d de trepidatii :( vre.o idee???

Daca viteza de 70 CP a fost citita pe ceas cred ca aveai sub 1400 rpm la acea viteza. Ai grija cum accelerezi de la o asemenea turatie cu un motor cu softul modificat. Daca softul ar fi fost din fabrica arunci motorul ar fi fost protejat impotriva efectelor negative, insa acum totul depinde de tunerul care ti-a schimbat softul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin, am intrebat si eu odata lucrul asta cu diferentele intre soft daca motoarele sunt la fel si am primit un raspuns neclar. Adica, daca cel de 140 merge la 170, dece ala de 110 nu ar urca si el la 170? Chiar la fel nu cred ca sunt, in primul rand cutia de viteze, apoi ambreiajul nu stiu daca e divers, din cate am vazut pe etka mi se parea la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara,as dorii sa imi fac un chip tuning la volkswagen passat 2.0tdi 110cp stage 1(150cp si 310Nm) trage mai bine ca cel de 140cp din fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu sunt adeptul modificarilor de soft. Cand aveam Loganul am cochetat cu ideea, dar dupa ce am mers cu unul identic cu al meu dar care avea resoftarea facuta, am lasat-o moarta. Se simtea destul de bine un castig de putere, dar pe reprize scurte; daca era vorba de distanta, il ajungeam. Ma rog, era vorba de un benzinar, acolo erau alte probleme, la un moment dat cerea benzina cu CO98 pentru ca nu mai mergea ”rotund”, pe scurt m-am lasat pagubas.

 

La B6-le meu mi-a spus cineva sa ”stau pe curu' meu”, ca la 1.9-le de pe B6 turbina si chiulasa sunt mai putin rezistente decat cele de pe 1.9-le de pe B5.5, unde te puteai juca linistit din soft. Si tind sa-l cred, ca a avut numai Passaturi TDI, incepand cu B4, iar in plus e si mecanic de profesie si i-au trecut prin atelier o gramada de masini cu motoare bulite, iar cele mai multe aveau modificari la soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!