Jump to content

Chip Tuning la motorul CR, 2.0 - 110PS


cridaia
 Share

Postare recomandată

nu se simte deloc lipsa treptei 6 .....din contra, se misca mult mai bine asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca treptele la 5 manuala sunt mai scurte decat cele din 6 vit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand putere mai putina si viteza mai mica de top ..clar trebuie ca modelul 110cai sa aibe raport mai mic in cutie , daca l-ar avea mai lung nu ar reusi sa urce in ture

am oricum manualul , o sa ma uit in el sa var rapoartele in fiecare treapta

practic in treapta 5 la 4000rpm o sa am viteza mai mica decat cel cu 140 cai in treapta 6 a cutiei, la acelasi regim de turatie , asta era ideea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca la 4000 ture in treapta 5, te apropii de 200km/h......acum iti spun cu siguranta (testat), ca la 3500ture, in treapta a 4, am aproape 170km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai a mea declarata de fabrica are 190 vit maxima in a 5-a , dar nu cred ca ajunge la 4000rpm, nu cred ca are puterea necesara sa urce in ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vazand limitele legale este mai mult decat suficient

puterea mai mare ar ajuta doar in cazul depasirilor , in rest e useless, negativa ptr consumul mai mare chiar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru @Azazell daca gasesti o solutie te rog sa o postezi. Si la mine a dat eroare de 2 ori EGR- ul. Am strans colierul si nu mai face condens pe langa el si nici nu mai da eroare deocamdata. Multumesc.

Modificat de barbu.c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit

DPFE -ok

EGR-ok

Clapeta-Ok

am desfacut teava aia de legatura intre EGR si corpul ala pentru racire gaze (sau ce o fi el),ma asteptam sa gasesc ceva depuneri si acolo asa cum am gasit si cand am desfacut teava de pe EGR. Ei bine acolo era mai grav -spatiul prin care trecea aerul era de dimensiunea unui pix -iar teava aia e destul de mare. am curatat , am reasamblat si am deja 2 zile de cand rulez cu ea in oras si autostrada,adica regim de turatii aleatoriu si vad ca inca nu sa aprins nimic,ba chiar am senzatia ca este mult mai vioaie si raspunde mai bine - sau o fi placebo :).

daca se mai aprinde sau nu o va tin la curent.

Modificat de Azazell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca un upgrade la turbina ajuta la o posibila remapare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de ce putere se urmareste a se obtine.

La modul general o turbina mai mare asigura aceasi presiune la un numar de rotatii ale axului, mai mic. Deci o uzura mai redusa, temperatura putin mai redusa etc.

Dar o turbina mai mare are si un lag mai mare, deci o intarziere a momentului cand turbina ajunge sa ofere presiunea dorita.

Prin urmare daca se face o crestere relativ mica in CP atunci merita sa tii banii pentru schimbarea turbinei mai timpurie.

Daca vrei sa faci o crestere de CP peste un anumit prag atunci nu prea poti fara sa schimbi turbina cu una mai mare, dar atunci trebuie sa schimbi si altele (posibil evacuare, injectoare cu duze marite, etc, etc).

Daca esti in situatia in care oricum trebuie sa schimbi turbina (este uzata si da semne ca trebuie schimbata) atunci poate merita o turbina mai mare (daca te impaci cu lag-ul, sau poate ai un soft facut cu cap care compeseaza lag-ul din alti parametri).

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eventual vezi ce componente are motorul de 170 cai, le montezi si pui softul original de 170

nu am inteles bine care e scopul, unde vrei sa ajungi cu puterea, ca de montat poti sa montezi cam ce vrei cu mici modificari la prinderi pe galerie

daca tot esti elimini dpf fizic si din soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de informatii,m-am cam lamurit si cred ca va urma un soft sigur iar daca va fi nevoie voi pastra banii pentru o eventuala schimbare a turbinei cand va fi cazul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O sa intreb aici deoarece sunt sigur ca intrebarea mea va primi un raspunde scurt si taios :D. Pe passat 110 CP BlueMotion se foloseste lichid AdBlue ? Sau doar pe motoarele mai mari ?

Multumesc !:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe motorul BlueMotion de 110CP......NU se foloseste AdBlue.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se foloseste. vezi ca s-a scris pe ce tipuri de b5 a fost pus acel rezervor pentru aditiv separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur urca peste 190 pentru ca eu am mers in august 2012 pe autostrada Constanta - Bucuresti cu 220 de km la ora. Deci merge fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de viteza maxima la care este limitata masina, si a mea urca pana in 190km/h undeva la 3000RPM treapta 5. Este limitata software. Sincer, nu vad unde pot folosi mai mult, avand in vedere ca masina este rulata, in general, in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate in jur de 4000rpm ai fi pe la 190km in treapta a 5-a(mai exact cred pe la 3800rpm) si asta la cutia in 5 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista limitare software la viteza masinii, exista doar la turatie. Asta daca nu aveti vreun Lambo sa va fie limitat la 250 km/h si sa aveti nevoie de un lambo-com sa-l deblocati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu saptamana trecuta i-am dat 210 km ,si eram 5 in masina ,apoi mi-a fost teama sa o mai fortez...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am atins eu cu 1.6 tdi CR 200 km/ora(doua persoane, portbagaj gol) in germania, cu 2.0 tdi CR 110 cp sigur depaseste 200 km/ora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!