Jump to content

Problema cu actele - broscar disperat


MikeRG
 Share

Postare recomandată

Consider ca e mai bine sa postez mesajul primit, avand in vedere ca suntem mai multi care putem da sfaturi cat de cat pertinente, un ajutor, au trecut personal prin asa ceva - bubu stie :)

userul cavalera m-a contactat plin de naduf

"hai ca cu greu m-am hotarat sa iti scriu si te-am ales pe tine la intamplare...adica nu chiar, te-am ales dupa ce ti-am vizitat pagina de doctor in broscute.

am o problema destul de serioasa cu o broscuta la care am visat ani de zile. dar sa o luam cu inceputul(sper sa ai rabdare sa-mi citesti oful). ma cheama dutu am 24 de ani si locuiesc in reghin. am cumparat broscuta in anii de studentie ca sa am si eu masina dupa care intorceam capu de cand eram la gradinita. dupa o perioada de cautari am auzit de la ceva cunoscuti ca ar fi o broscuta de vanzare in tg.-mures. a doua zi am fost pe ea si l-am luat pe om ca din oala: lui nici prin gand nu-i trecuse sa o vanda, dar dupa multe insistente si"plans" s-a hotarat sa mi-o dea la pretul de 1000$.

ii explic omului ca nu am nici un leu la mine nici macar de avans la care el imi zice"nici o problema, ia-o linistit, du-o acasa si cand faci rost de bani ne intalnim si mi-o platesti". asta se intampla in 2002. i-am pus benzina ,am completat ulei si am pornit spre RAR sa vad totusi care este starea masinii. ajuns la RAR imi fac aia o inspectie... frane nu avea aproape de loc, podeaua era distrusa in ultimul hal.lonjeroanele coapte ,in sfarsit masina plangea pe drum. ceea ce pe mine m-a interesat in RAR era sa vad daca seriile corespund ceea ce l-am si intrebat pe tipu care m-a luat in primire.omu imi zice ca-s bune deci m-am hotarat sa o cumpar.de acolo mi-a dat RAPORT DE VERIFICARE TEHNICA SI ELIBERARE CIV cu stampila RAR si semnatura pe care scrie ca seriile corespund, mi-o lipit un abtibild pe masina si acelasi abtibild e lipit si pe raportul asta. deci plec io cu masina acasa asa gaspodareste cu 40 50 la ora, am umblat cu masina vreo saptamani dupa care m-am intalnit cu omu din mures si i-am dat 20 de milioane ca numai atata aveam. cand m-am apucat de suduri si de reparatii mi-am dat seama ca masina de fapt nu merita 1000$ il sun pe om si ii zic ca nu-mi permit masina ca mai trebuie multi bani pt reparatii si nu mai pot sa i-o cumpar.

tipu imi zice ca nu-i nici o problema sa i-o duc inapoi si-mi da cele 20 milioane inapoi.iti dai seama ca mergand spre mures sa-i duc masina imi venea sa plang de suparare....dar ma suna omu si-mi zice "copile daca iti place asa mult masina pastreaz-o si nu mai trebuie sa-mi dai nimic."trebuie sa precizez ca cetateanul asta e om serios cu afaceri serioase deci nu se ocupa cu magarii.m-am mai intalnit cu el dupa vreo 2 ani si i-am dat banii pentru impozitul pe care el l-a platit pt ca eu nu am transcris masina pe numele meu. deci eu din 2002 si pana acum am tot reparat la ea asa putin cate putin din cauza ca iti dai seama student cati bani aveam plus ca nici nu ma prea pricep la mecanica. in sfarsit masina este departe de starea pe care mi-as dori-o dar acum intervine adevarata problema.

anul asta mi-am pierdut talonul si cartea de identitate a broscutei. nici o problema zic io...imi fac toate actele necesare demersului si ma duc la RAR sa-mi dea carte de identitate si pe urma la politie pentru talon.mi-am facut toate actele (cereri catre politie, monitorul oficial,deci tot ce-mi trebuia la dosar)si m-am dus la RAR. ajuns acolo o bag inauntru pt identificare si-mi zice boul ala ca nu-mi corespund seriile si ma scoate afara ca pe un gunoi. m-am dus a doua oara cu RAPORTUL DE VERIFICARE de care-ti scriam mai sus il caut pe ala care mi-o semnat raportul in 2002 si ii explic cum sta treaba ca eu de fapt pe baza semnaturii lui am cumparat masina si sa faca ceva sa o rezolve, sa raspunda pe ce o semnat. b :) l imi zice ca seriile nu corespund si ma scoate afara tot cu atitudinea de functionar f :D t in c ;) . am mers direct la sef in birou din nou i-am expilcat situatia, sefu iese binevoitor din birou si-mi zice ca nu se poate trebuie rezolvata situatia. ii cheama pe toti inginerii aia din RAR si se consulta toti ca sa-mi zica ca nu au ce face ca seriile is pansonate artificial si asta e nu pot sa mai circul cu masina.

crede-ma ca am vrut sa ii dau foc acolo asa nervi am avut. explicatia lor a fost ca ei nu au de unde sa stie ce am facut eu la caroserie de nu mai potrivesc seriile in astia 3 ani cat a trecut de cand am fost eu la ei. le-am aratat abtibildul de pe raportul din 2002, ca corespunde cu cel de pe masina le-am explicat ca nu-s cretin sa-mi stric eu seriile de pe caroserie daca ei mi-au zis ca sunt bune (??? - aci cred ca a vrut sa zica ca NU sunt bune) .totul fara nici o reusita...ma enervam degeaba. am plecat de acolo si am incercat toate modurile posibile de a rezolva problema...cu spaga la toti inginerii mortii cu spaga la seful cel mare...nici nu vreau sa auda. am trimis oameni care numai cu asa ceva se ocupa, cu smenuri prin RAR si nici nu au vrut sa auda. la omul de la care am cumparat-o degeaba ma duc inapoi cu masina...el ce sa faca plus ca eu am mai bagat 1000 de euro in ea...si acuma sta in garaj ca nu am acte. deci am ajuns intr-o situatie disperata din care nu mai vad nici o cale de iesire si am zis sa iti scriu sa vad ce ziceti si voi....sa postam ceva pe forum poate este cineva care printr-o metoda ma poate ajuta sa fac ceva cu masina sa nu ajunga vanduta pe bucati sau chiar mai rau la fier vechi pt ca am fost destul de aproape sa o bag in presa de fier vechi sa nu o mai vad niciodata.deja iar m-am enervat...nici nu ma mai pot gandi la broscuta ca-mi piere cheful de orice. voi sigur intelegeti ce inseamna sa iubesti masina asta si sa vrei cu orice chip sa poti umbla cu ea.daca as putea rezolva actele as fi dispus sa o las la un broscar priceput sa o puna la punct tehnic si sa platesc cat este necesar.

inca nu sunt familiarizat sau obisnuit cu forumul si ti-as fi recunoscator daca mi-ai putea raspunde pe adresa de e-mail socoleandutu@yahoo.com. sper ca ai avut rabdare sa citesti tot ce ti-am scris si astept raspunsul tau. dutu"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un avocat bun, contraexpertiza masinii care sa dovedeasca (,) ca nu s-a schimbat elementul de caroserie pe care e poansonata seria si multa rabdare in procesul cu RAR-ul. Din pacate cred ca asta este singura solutie :D . Inginerul respectiv nu a avut chef de munca in ziua in care a spus ca masina e ok, acum trebuie sa suporte consecintele actiunii sale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator

Halucinanta povestirea !!!

Din pacate si eu zic la fel: un avocat bun si un proces costisitor (cred) si de lunga durata cu RAR, din care te poti alege cu ceva daune....

Din pacate, nu va putea sa mai mearga cu masina asa cum e acum, poate cu un"tuning" dupa ce se incheie procesul..

PS. Beeeep... in ....beeeep..... cu RAR-ul lor! :P :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce model de broasca e?

Cumperi o janghina cu acte si serii OK, schimbi shasiul sub ea. Altfel te chinui mult, cheltuieshi si mai mult si shansele de reushita sunt sub 10%

Aaaa.... baietzii ceilaltzi... brezubun ca sunt cel mai in masura sa dau raspunsul :D ... nu? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator
Aaaa.... baietzii ceilaltzi... brezubun ca sunt cel mai in masura sa dau raspunsul :P ... nu? :P

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un avocat bun, contraexpertiza masinii care sa dovedeasca (,) ca nu s-a schimbat elementul de caroserie pe care e poansonata seria si multa rabdare in procesul cu RAR-ul. Din pacate cred ca asta este singura solutie :D . Inginerul respectiv nu a avut chef de munca in ziua in care a spus ca masina e ok, acum trebuie sa suporte consecintele actiunii sale.

dar daca seria era deja schimbata la prima infatisare la RAR si inginerul fie din neglijenta fie mituit de vanzator a dat "verde"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator

In oricare din cazuri masina in starea de acum (cu serii care nu corespund) nu se mai inscrie, in cel mai bun caz isi recunosc greseala, eventual platesc ceva daune dar masina n-o mai inscriu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca seria era deja schimbata la prima infatisare la RAR si inginerul fie din neglijenta fie mituit de vanzator a dat "verde"?

Atunci nu mai ramane decat varianta cu... janghina!... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I'm back.

Broasca pe care am cumparat-o eu in aprilie 2003 avea CIV securizat cu folie, abtibild pe stilp. CIV-ul a fost eliberat pe 8 iulie 1993, iar inmatricularea s-a facut pe 13 iulie 1993 pe numele unui anumit G.S. Pe urma, masina a fost cumparata de numita M.A. care a inmatriculat-o pe numele ei si cu acelasi numar in 3 martie 2003. Cind am fost eu cu masina la RAR, am aflat ca seriile erau sudate artizanal, iar masina nu putea fi inmatriculata. In prostia mea, o platisem, fostii proprietari o radiasera. Prinde hotul, scoate-i ochii...

Nu putem sti care era situatia reala in 1993, care era in 2000. Avind in vedere starea precara a masinii, precum si costurile unui transplant de caroserii (cind nu esti de meserie si trebuie sa apelezi la cineva care este) inclin sa cred ca ambele inmatriculari au fost frauduloase. Probabil s-au bazat pe ingaduinta mai mare de atunci a oamenilor din sistem sau pe filiere de oameni specializati in inmatriculari.

Ce nu am inteles: talonul si CIV-ul pierdute erau pe numele cui? Cum a putut prietenul nostru sa mearga la RAR si sa faca CIV si nota de identificare? A avut procura de la proprietarul cel generos?

Cred ca se exclude din start ideea de proces cu RAR-ul, inginerul acela va fi protejat de ai sai din sistem si se va prevala de ideea ca in 3 ani puteai sa sudezi/poansonezi cite serii vroiai pe sasiu... Poti sa demonstrezi contrariul?

Trimite-ne niste poze cu masina, serii de motor, de sasiu, astfel incit sa ne dam seama cam ce model si ce an de fabricatie ar trebui sa aiba sasiul pe care poate ai sansa sa-l gasesti cu actele in regula.

Daca ai bafta sa nu fi fost sudata caroseria de sasiu, transplantul de carapace pe sasiul cu acte e mai usor de facut. Alta solutie nu prea exista.

De aceea, cind te decizi sa cumperi o broscuta, prima grija trebuie sa fie aceea a seriilor, a caror verificare trebuie facuta atunci cind masina inca apartine celui care o vinde. Daca, din partea acestuia, exista semne de impotrivire la o identificare la RAR a seriilor, atunci trebuie cautata o alta masina. Nu neaparat broasca.

Modificat de bubu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In '93 te puteai duce la RAR cu orice balaur de serie ca nu prea se prindeau. Era si fff mare aglomeratzie cu facutul cartzilor si sch numerelor... treceai ushor cu orice... trust me! :nono:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dpdv legal, o actiune in instanta cum ar trebui instrumentata? domnilor avocati ? somebody ? e posibil sa castigi la prima infatzisare printr-o contraexpertiza ? iti poti sustine cauza singur (fara avocat) in instantza ? la noi avocatii practica pro bono ?

intreb, pentru ca mi se pare un caz destul de consistent sa-i dai pe idiotzi in judecata . cine poate face o estimare de pret ? 10-20-30milioane ? hmmm? poate o cheta intr-un cont si ne vedem si noi razbunati o data ?!

domnilor avocati, daca stiti cum se procedeaza, aruncati o informatie aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cacamaca! in conditiile in care ajungi sa iti ceara instanta sa faci proba negativa - adica ca nu ai masluit tu seriile, nu ca au gresit "expertii"; in conditiile in care "magarul pe magar dezmiarda" si "corb la corb nu-si scoate ochii", in conditiile in care asa cum zice mishu, "mergea si asa" in anii de inceput ai RAR-ului; ce sa mai, pana la urma si pana la coada, pana si pe dosul formularului de contract de v-c scrie clar - cine nu casca ochii, casca punga! - imi pare rau ca ajung sa spun asta, eu, jurist de formatie si avocat de profesie dar actul de justitie in Ro este un act ...ratat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credetzi-l pe Ergel ca shtie ce zice... din toate punctele de vedere! :) Deci shansele sa mai inscrii oficial o mashina umblata la serii sunt 0

NEoficial... pt Bucureshti... numai discutzii in particoler :( B)

Modificat de mihaiachi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

domnilor majoritatea ati inteles ce am avut eu de zis...revin maine cu completarile necesare. deci eu sunt dispus sa incerc orice modalitate mai putin tribunalul. sper ca este cineva care ma poate ajuta. pt cei care nu pricep: PLATESC CAT TREBUIE CUIVA CARE ARE PILE SI-MI GARANTEAZA CA MI-O REZOLVA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator
domnilor majoritatea ati inteles ce am avut eu de zis...revin maine cu completarile necesare. deci eu sunt dispus sa incerc orice modalitate mai putin tribunalul. sper ca este cineva care ma poate ajuta. pt cei care nu pricep: PLATESC CAT TREBUIE CUIVA CARE ARE PILE SI-MI GARANTEAZA CA MI-O REZOLVA

Vorbeste cu Mihaiachi, el o sa-ti explice cel mai bine ce se poate face.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt bubu. talonul si civ-ul erau pe numele sotiei vanzatorului. nu iti trebuie nici o procura pt o simpla identificare...simplu....tu esti cetateanul care prezinta masina la rar, nu trebuie sa fi proprietarul. eu masina nu am trecut-o pe numele meu si mentionez: vanzatorul e om serios; nici vorba sa mi-o fi pus mie dupa cap ca sa se vada scapat de ea. tot pt bubu: prima grija a mea la cumpararea cancerului a fost ceea a seriilor ca vedeam in ce stare era mizeria care mi-a facut mai multi nervi decat bucurii.si nu au fost semne de impotrivire din partea vanzatorului cand i-am zis ca ma duc in rar cu ea sa vad cum stau seriile. dimpotriva eu l-am luat ca din oala, masina nu era de vanzare, am aparut eu si am si luat-o la rar in prima zi in care am vazut-o. deci domnilor inca o data care ma rezolva, io sar cu banu... bine....oameni seriosi ca altfel n-are rost sa vb degeaba. o zi buna. ( o sa pun si poze dar nu vrea deocamdata sa le primeasca, zice ca-s pre mari sau ceva de genu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cavalera, Io-s curios de mor cum arata seriile alea de masina ta ... fa si tu niste poze din toate unghiurile ... si trimite-le pe mail daca nu te incumeti aici ... din ce oras esti ? Poate trecem unul din noi sa ne uitam mai bine daca avem drum ...

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ar fi int de shtiut:

- seria de pe tunel corespunde cu cea din acte (ci, sau talon, sau contr de vz/cump de pe vremea lu' ceashca, sau ce-o fi... o hartzoaga tot tre' sa mai fie, nu?)

- daca seria corespunde, este ea de la mama ei? Se vad urme c'ar fi fost taiata'mprejur :) si sudata, sau polizat si batut alta, sau incarcat cu sudura, polizat si batut alta etc? Caracterele originale din cate shtiu au 8 mm inaltzime si sunt format alungit, cam cum sunt cifrele pe tastatura, nu sunt caractere "grasutze"- Bubul poa' sa explice mai shtiintzific- cum e cu fonturile, nu cu seriile, ca la aia s-a fript :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact domnilor...pozele o sa va lamureasca. o sa le fac in zilele urmatoare si o sa le trimit pe mail la careva...poze cu toata masina pt ca trebuie sa-i dau jos motoru....again...sa-i fac o reductie in chiulasa ca-mi sufla pe la o bujie. imi zic boii de la rar ca seria ca numere potriveste dar ca e "pansonata artizanal". :) deci eu nu am observat taieturi, suduri,incarcari cu sudura.doar ca seria sasiului...adica cifrele parca nu sunt perfect aliniate. nu ma intereseaza alt sasiu sa ma apuc iar de suduri si de intarituri mai bine o tin de frumusete in curte. reghin 0745033348 care aveti drum chiar va rog sa ma cautati. o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...adica cifrele parca nu sunt perfect aliniate.

Nici la mine nu sunt perfect aliniate, mai ales la cea de la motor, si la nimeni unde am vazut nu erau aliniate. Si nici la RAR n-a zis nimeni nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact domnilor...pozele o sa va lamureasca. o sa le fac in zilele urmatoare si o sa le trimit pe mail la careva...poze cu toata masina pt ca trebuie sa-i dau jos motoru....again...sa-i fac o reductie in chiulasa ca-mi sufla pe la o bujie. imi zic boii de la rar ca seria ca numere potriveste dar ca e "pansonata artizanal". :offtopic: deci eu nu am observat taieturi, suduri,incarcari cu sudura.doar ca seria sasiului...adica cifrele parca nu sunt perfect aliniate. nu ma intereseaza alt sasiu sa ma apuc iar de suduri si de intarituri mai bine o tin de frumusete in curte. reghin 0745033348 care aveti drum chiar va rog sa ma cautati. o zi buna

Pai fa frate contestatzie la directorul lor acolo. Suduri sau serii polizate se pot detecta cu ultrasunete sau mai shtiu eu ce... aia ca nu le place lor cum arata nu tzine. Tu fa o poza de aproape la serie, pune-o aici si itzi zicem noi ce si cum. si scoate capacelul ala de langa serie si baga degetele dedesubt si vezi daca se simt ceva suduri, neregularitatzi... La Bubu e o sudura grosolana, la tine, ca nu le plac lor cifrele, nu tzine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai tin minte dar parca a mai semnalat cineva demult un caz asemanator, cand i-au spus tovarasii ca nu le plac literele si dupa discutii multe si scandal le-au acceptat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am dus acum 10 ani cu un vehicul. Serie shasiu ashaaaa, placutza constructorului ... ashaaaa, serie motor virgina. Se uita la shasiu, se uita la placutza... ajung la motor.... "Aaaaa, pai seria asta'i manarita".....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihaiachi: care contestatie dom'le? cui sa fac contestatie? am vb cu directoru, l-am adus langa masina(se afisa foarte binevoitor de altfel)si dupa ce s-a consultat cu inginerul care mi-a semnat/stampilat RAPORTUL DE VERIFICARETEHNICA SI ELIBERARE CIV-deci cu inginerul care mi-a dat unda verde la cumpararea masinii in 2002, pe un ton f calm mi-a spus ca nu se mai poate face nimic ...sa ma duc sa-mi caut dreptatea unde vreau eu !! capacelul de langa serie?? nu am nici un capacel pe-acolo! ti-am trimis pozele pe mail posteaza-le tu, mie-mi zice ca-s prea mari si nu le primeste. iar m-am turat...tre sa ies ca deja ma doare capu....mai cititi odata postul de la inceput am scris acolo cat am putut de clar(la momentul respectiv) toata patania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!