Jump to content

Octavia 1.6 AVU, benzina - o problema ciudata


sinn3r
 Share

Postare recomandată

  • La octavia unui prieten 1,6 AVU are urmatoarele erori

     

    VAG-COM Version: Release  311.2-N.

     

    Control Module Part Number: 06A 906 033 K 

      Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2VG00HS3553

               Software Coding: 00231

                Work Shop Code: WSC 31480

               Additional Info: TMBHX21U618450380     SKZ7Z0A0820671

    2 Faults Found:

    17811 - EGR System: Regulation Divergence

            P1403 - 35-10 - - - Intermittent

    17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

            P1290 - 35-00 - -

    Credetica s ar preta o curatire EGR? senzorul G83 e crl de pe radiator ? e bulit?MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alinradita88

    35

  • Moog

    28

  • dic

    14

  • sinn3r

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Curata EGR adapteaza l si schimba si senzorul de pe radiator. E in dreapta jos cu 2 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms! Vreun topic ajutator pt EGR? ca nici la bujiile 2si 4 nu stiu cum se ajunge ...n am lucrat deloc pe motorul asta, asa ca orice ajutor e bine venit.Si sigur G83 e bulit ? ca ventilatorul functioneaza devreme ce nu depaseste temperatura in bord.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa stergi erorile si sa vezi ce mai apar ?

Dupa ce stergi erorile , fa toate testele in basic 33-34-36-43-46-5x-70...78 ...la readiness sa le ai pe toate ok...

Vezi ce apare/daca mai apare ceva dupa...

Era tutorial cu EGR dar nu special pt AVU...dai tubulatura de la clapeta jos, ai o teava metalica, spre clapeta, si un furtun spre pompa secundara...e cam inghesuiala pe acolo :)

Cat despre bujii e de tot rahatul ...ori dai admisia jos ori o cheie de bujii lunga , o surubelnita lunga solida cu care sa scoti usurel fisele pe dedesubt si o caruta de rabdare...dureaza cel putin 1/2h :) ...optional un termos de cafea si tigarile aferente...

Daca nu esti fumator...te apuci :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.am aceeasi masina ca a ta.Octavia 1.6 sr,avu si la fel,cand pornesc si este frig afara motorul sta turat pe la 1000 de turatii,dupa care cand se incalzeste,scade deodata pe la 500-600,apoi revine la normal.

Acest motor are o pompa de aer secundara si este normal sa faca asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal incepe la putin peste 1000rpm si nu cade sub turatia de relanti...

Ar trebui sa reduca usor SPRE turatia de relanti adica 680-720 parca...

 

La mine asa face la temp mai mari de 5-10grd...sub pragul asta incepe la ~900rpm...o chestie foarte ciudata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

viorel_cl mai incearca sa faci o curatare de clapeta acceleratie si dupa asta o adaptare cu un tester. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare. De vreo 3 saptamani, am o problema cu relantiul...si anume ca nu mai scade sub 1000 RPM. Masina se comporta ca si cum ar sta cu "socul" pornit mereu ca motorul e rece chiar daca eu am mers cu ea 200km. Am pus masina pe tester si nici o eroare, am reglat clapeta de acceleratie sa fie mai inchisa, dar masina tot la 1000 RPM sta.

Intrebarea mea este: De unde stie masina ca motorul este rece ? Ce senzor ii "spune" acest lucru ? Si unde se afla acest senzor ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si senzorul de pe radiator si cel are vine pe langa termostat...si problema nu a disparut. Mai este un alt senzor prin alte locuri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai reglat tu clapeta sa stea mai inchisa.... ? ca este electronica la AVU..... nu ai cum sa o reglezi tu, decat in vreun mod distructiv.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul nu a fost facut mecanic, ci electronic si a fost facut cu o diagnoza profesionala, nu era din cea cum are majoritatea (un cablu vag-com + laptop). Dar totusi, ma poate ajuta cineva sa imi zica de ce sta relantiul tot timpul la 1000 RPM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci... ca fapt divers, nu poti regla clapeta nici cu tester sa stea inchisa sau deschisa. Ea isi face capetele de cursa la reglajul din tester si atat.  Si in materie de masini VW. skoda, audi , seat - VCDS este cam cel mai bun, dupa testerul de reprezentanta

 

Nu putem sa iti spunem de ce sta turata, din fata calculatoarelor.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ma ajuta cineva cu codul original al sondei lambda motor AVU ?

Mufa are 5 poli si 1510 mm ?

Multumesc.


Ma ajuta cineva cu codul original al sondei lambda motor AVU ?

Mufa are 5 poli si o lungime a cablului de 1510 mm ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

          Buna seara am si eu o problema majora la masina mea Skoda Octavia 1 din 2000 cod motor AVU benzina 1.6, 75Kw 105CP. Astazi am curatat clapeta de acceleratie datorita unui mers la relanti destul de fluctuant si am considerat ca dupa acesta operatiune motorul trepideaza cumplit, ba mai rau s-a si oprit in mers. Dupa ce am curatat clapeta, am facut o adaptare cu vag com a clapetei (anterior acestui lucru la montarea pe masina a clapetei curatate masina se accelera de la vreo 500-600rot /min pana la o mie si ceva dupa adaptare nu s-a mai comportat asa insa motorul trepideaza si se opreste la relanti , practic scade cred turatia foarte mult) . Am cateva intrebari carora nu le-am gasit un raspuns tot citind pe internet :

1. - exista vreo garnitura intre clapeta si corpul negru de plastic al motorului (eu nu am vazut as ceva la mine si ma gandesc poate trage aer fals pe acolo si cei drept e ca atunci cand am pornit masina s-a auzit un suierat in zona clapetei care acuma nu il mai aud).

2. -la relanti clapeta trebuie sa fie inchisa de tot sau nu ? La mine nu este inchisa si are o deschidere ,nu stiu aproximez asa cateva grade .E normal asa?

Mentionez ca desi am verificat circuitul electric , pompa si releul circuitului ala secundar de aer acestea par ok dar nu aud pompa sa porneasca nici cum.

de asemenea am foarte multe erori dupa aceasta operatiune si unele nu le aveam inainte de curatare, calibrare si evident mersul acesta parca in doua pistoane.

Inainte de operatiunea de astazi aveam doar erorile astea:

Adresa 01: Motor      
   5  coduri de defecte:
17831 - Sistem aer secundar B1. 
            P1423 - 35-00 - flux scăzut
16514 - B1.-Sonda1 
            P0130 - 35-10 - defect circuit electric - intermitent
16555 - B1.:sistem dozare carburant 
            P0171 - 35-10 - prea sărac - intermitent
16555 - B1.:sistem dozare carburant 
            P0171 - 35-10 - prea sărac - intermitent
16514 - B1.-Sonda1 
            P0130 - 35-00 - defect circuit electric
Gata de functie: 0000 0001

 

Adresa 03: ABS frâne     
   1 cod a gasit:
01435 - Senzor presiune frână 1 -G201- 
            008 - semnal neplauzibil - intermitent

sau cu VCDS engleza (eventual pentru comparatie)

5 Faults Found:
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1 
            P1423 - 35-00 - Insufficient Flow
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
16555 - Fuel Trim; Bank 1 
            P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent
16555 - Fuel Trim; Bank 1 
            P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit
Readiness: 0000 0001

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03:

1 Fault Found:
01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent

 

Dupa curatarea clapetei , astazi a luat-o razna de tot:

Adresa 01: Motor      
   3  coduri de defecte:
17549 - Determinare-calcul sarcină 
            P1141 - 35-00 - valoare neplauzibilă
16555 - B1.:sistem dozare carburant 
            P0171 - 35-00 - prea sărac
16555 - B1.:sistem dozare carburant 
            P0171 - 35-00 - prea sărac
Gata de functie: 1010 1101


Adresa 03: ABS frâne        

1 cod a gasit:
01314 - Modul comandă motor 
            013 - Citiţi vă rog memoria de defecte

 

Adresa 08: Clima automata   
   1 cod a gasit:
00281 - Senzor viteza vehicul -G68- 
            37-00 - defect

 

Adresa 17: Instrumente bord      
  1 cod a gasit:
01316 - Modul comandă frâne 
            49-10 - Nu este comunicare - intermitent

Adresa 19: Poarta CAN        
 1 cod a gasit:
01316 - Modul comandă frâne 
            49-10 - Nu este comunicare - intermitent

          Imi spunea cineva ca el suspecteaza niste probleme de natura electrica la un manunchi de fire care face un cot undeva pe dupa acumulator (problema intalnita cica la Skoda mai ales mai vechi). Apoi am auzit o teorie de nu stiu ce reglaj pentru clapeta de acceleratie in ECU care trebuie facut de cineva cu experienta (nu se poate face din VCDS si costa undeva intre 150 si 350euro - am inebunit cand am auzit ). Va rog eu mult poate ma ajutati ca niste sugestii ca bani de alta nu am. Masina a fost adusa pe roti din Germania anul trecut, a mers cat de cat OK pana acuma chiar si in   sezonul rece desi eu nu am simtit a fi un motor cu ceva vlaga in el adica mi s-a oprit destul de des motorul in sarcini mari (cum ar fi mersul inapoi sau treapta 1). Pe masina s-a inlocuit sonda Lambda1 anul trecut , anul asta radiatorul de AC si comutatorul de la pedala de frana (mi se aprindea ECP si esp in bord si nu mai aveam stop frana). Sincer da asa urat ca acum nu a facut motorul  si lipsit total de vlaga.

 

Modificat de TITI78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare! 

Imi cer scuze ca redeschid acest topic in care nu s-a mai postat de ani buni, dar nu stiu ce sa ma mai fac cu masina. 

Am aceleasi simptome cum aveati si voi ( daca este lasata mai multe ore cu motorul oprit, la pornire imi pleaca in 2-3 pistoane, tremura si se aud anumite sunete de sub capota, ca si cum pierde curent. )

Precizez ca masina este o Skoda Octavia Tour 1.6 BFQ cu Gpl. Pana sa inceapa sa-mi faca probleme la pornire, i-am schimbat filtrul de benzina si rampa de injectoare Gpl. 

Voi cum ati rezolvat problema? 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi 1 sapt doar pe benzina si vezi daca se amelioreaza problema

se calamineaza supapele de admisie si da rateuri la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!