Jump to content

Octavia 1.6 AVU, benzina - o problema ciudata


sinn3r
 Share

Postare recomandată

Am curatat MAF-ul...cu de toate...atentie cu aerul comprimat in rest e ok...

Din pacate a fost o frectie ... tot porneste aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alinradita88

    35

  • Moog

    28

  • dic

    14

  • sinn3r

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astăzi am luat un buson de ulei nou in locul celui vechi care avea joc si ziceam ca e posibil sa tragă aer fals pe acolo, dar tot frectie la picior de lemn ii . Astfel ca am dat comanda de furtunul care vine de la filtrul de aer si merge spre clapeta si mai are un stut care intra sub busonul de la ulei si pe deasupra mai are ceva decantor mic in acest tub care cica se infunda. Era fisurat pe acolo pe unde intra pe sub busonul de ulei si l-am lipit cu banda izolatoare dar tot mai scapa așa ca m⩮e dupa-amiaza revin cu următoarele rezultate :)

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, deja incep sa ma enervez...

Daca o las 8h sa se raceasca porneste la 900-1000rpm si incearca sa scada timpii de injectie foarte repede ...pe BC incepe de la 3.-3.3l/h si scade spre 1.9l/h unde deja bilbiie si da sa se opreasca...

Daca o tin accelerata consumul (timpii de injectie) se mentine la ~3l/h merge rotund e ok... daca dupa ~ 30-40sec de tinut accelerat o repornesc pleaca frumos la 1100rpm consum ~3.3 scade linistit spre 1l/h...dupa 1-2min scade rpm la 800-900...masina se comporta super ok...

Daca o las mai putin , 5-6h, porneste super ok ca mai sus etapa2...1100rpm , consum ~3.3 toarce super ok rotund, fara bilbiieli etc...

Ce dracu se raceste in motor de cauzeaza pornirea asta idioata... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu impresii dupa inlocuirea acelui furtun superb :), deci se pare ca nu are efect de nicun fel, tot la fel face, mai moare din cand in cand in relanti, dar cred ca ma apuc sa dau jos pompa de benzina sa vad daca nu de acolo este problema. As mai da jos si clapeta de acceleratie inca odata pentru curatare si readaptare dar nu stiu daca o sa rezolv ceva. Careva cu ceva pareri opinii sau indrumari ce sa mai facem la cotetu asta? (multa rabdare si bani nu mai avem asa ca orice idee e bine venita pana si 1l de benzina si scanteie :)), glumeam binenteles).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai cu 1l nu cred ca ai ce face...minim 2-3l spun specialistii :))

Eu miine ma duc la curatat EGR si clapeta...pe linga schimbat bieleta si flanse...

Ce consum va arata BC-ul la pornire dimineata la rece? Intrebare pt cei ce au acest motor fantoma 1.6l AVU/BFQ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Se pare ca printr-o curatare a clapetei+readaptare si prin curatarea debitmetrului si a EGR-ului masina se comporta exceptional, nu mai sunt vizibile deloc acele ocilatii la turometru in relantii, motorul nu mai moare dar se lasa cu o intrebare : de ce consumulde combustibil in oras a ramas acelasi, adica de 12,5l/100km ? nu ar trebui sa scada, cel putin pana pe la un 10-11l/100km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum pe rece imi arata si 55 l la prima acelerare dupa pornire, dupa care scade.Oricum ai spune, fantoma nefantoma, este un motor cu consum mare dar cat se poate de robust.Nu pot sa iti spun cat consuma acum in oras, pentru ca folosesc un diesel , masina este la prietena mea pentru condus la munca, si merge doar extraurban. Pe o portiune de 14 km dus si 14 intors , ambele porniri cu motor rece acum iarna consumul la pompa iese undeva la 9l, pe cand vara acelasi traseu este 7 l, deci vremea rece isi spune cuvantul. Apropo un pic de offtopic despre acest motor, am 20000 km de cand am facut segmentarea, imi manca ulei mult, costul operatiei cu tot cu manopera 1500 lei, masina nu mananca nici macar un gram de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit iar clujene :)

Sau la voi inca e de mineca scurta :)

Vara duci la 10% iar iarna se duce spre 12-13%...

Am schimbat bujii, curatat EGR, clapeta, toarce mult mai bine, dar pornirea de kkt a ramas...

Am trecut pe benzina si am sa merg o saptamina 2 asa...poate si revine...ceea ce nu cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit si iarna la noi asta e clar :)) dar noah am zis ca nu ar trebui sa fie asa diferenta mare, dar se pare ca este :). Ne conformam si ii dam bataie pe drumuri clujene, fara gheata desigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deja vreo 2 zile de mers pe benzina...porneste ca un c....r...

In rest toarce de zici ca nu-i pornita...

Deja am cam terminat optiunile...

Se intimpla un fenomen destul de aiurea...porneste initial ok dupa care scade timpii de injectie pina moare sau da sa moara...

Daca o tin din acceleratie 1-2min depinde cit de frig e, si mai dau o cheie porneste beton si merge impecabil...

Am verificat/curatat : MAF, senzori temp(schimbat recent si arata ~ bine), sonda (are 30-35.000), bujii noi, fise noi de ~25-30k...EGR, clapeta curatate si adaptate, pompa secundara e ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mai am vreo 2 operațiuni de facut dupa care daca continua problemele, ne gandim la un swap cu 1.8T :)). Deja stam prost si la capitolul nervi si dureri de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am un coleg care are o problema cu acest tip de motor, ii scade nivelul la G12 si nu se vad scursuri, cam cat ulei ar trebui sa pape? masina are 200000km .idei? MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ziceai ca ai rezolvat problemele clujene :)

Ce a mai ramas de rezolvat?

Emil, vezi la blocul termostatic, e pe partea cu filtrul de aer...o chestie neagra in care intra o caruta de furtune inclusiv senzorul de temp...

Eu l-am schimbat, plasticul se "maninca" e imbatrinit....

A mea consuma cam 1l /10k km...dar numai daca merg peste 3500-4000rpm...daca merg linistit pina in ~3000rpm si regim oras nu are pretentii la ulei :)

Bunica e din 2001 si are 174k la activ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu lichidul de racire ar trebui verificat bine radiatorul are peste 10 ani si cam pierde pe la colturi. Cu uleiul nu stiu ce sa zic oringurile imbatranesc si cam acolo ii hiba.

Modificat de dada22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de pareri de vazut nu se vede la radiator nici o scurgere am sa ma uit si la t ul senz temp. acum sa aprins si chek engine in bord si n am vag com sa fac test . Pareri?MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai de ce, nici mie nu imi curgea mult, am vazut accidental, eu zic sa te uiti foarte bine. Oricum mai este o posibilitate, anume pompa de apa. Verific-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa a fost schimbata recent ,cu check engine n ar trebui curatat EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara-ti VAG...sau cauta pe cineva cu asa ceva...parca era cineva de prin zona ta...TG Jiu parca...

Vezi ca e o lista pe forum cu posesori de VAG-Com...

Check-ul aprins poate sa aiba o multime de cauze...rezolva cit mai repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Check engine se aprinde si la mine cu intermitente, adica, daca fac un drum mai lung (150-300 km) se stinge, dupa primii km facuti in oras se aprinde, la tester mi s-a spus ca sonda lambda e de vina. Astazi verificam lichidele la motor(mai dispare din G12) si am observat ca am un furtun rupt (foto), cautand prin ETKA am gasit codul 06A 103 217 A - breather tube (iar pe un site de piese autohton se numeste Furtun Aerisire Chiulasa SKODA OCTAVIA 1U2).

Ar putea fi asta motivul pt. care check-ul se aprinde? Momentan nu l-am "aranjat" cu nimic , am sa incerc maine.

post-99041-0-15242400-1357931708_thumb.j

Modificat de alexm1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Intre timp am luat un KKL si la scanare a aparut eroare pe EGR si pe sonda lambda ,le am sters acum sa vedem peste un timp ce reapare.. Antigelul nu mai scade ,rezolvare cu solutie destopare pierderi in inst. racire sub presiune .Vreun tutorial de curatat EGR? MS! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Alex, de ex si la mine e treaba asemanatoare cu check engine...

 

La mine a fost o chestie cu sonda lambda... am fost la colegul MuraruDan de pe forum si in urma scanarii ( pe langa alte erori voltage too low pt abs, airbag, etc) mi-a aparut eroare si la sonda lambda, nu mai stiu exact ce scria, dar din ce mi-a explicat colegul acolo s-a dus releul care incalzeste sonda. Am inteles ca are in ea un releu care o incalzeste pana se incalzeste motorul si cand porneste masina acel releu ar trebui sa incalzeasca... si din moment ce nu incalezeste apare check... nu e problema atat cat nu iti apare problema la sonda si atat timp cat merge in parametrii. Eu am scapat de schimbat sonda se pare... e mai enervant check engineul se mai aprinde cateodata da la mine is mai multe, e si senzorul G83, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda 1 nu are un releu, ci o rezistență electrică menită să o aducă cât mai repede la temperatura normală de funcționare. Aceeași eroare am avut-o și eu și, după ce am verificat dacă ajunge curent la pinii de la care se alimentează rezistența sondei, am decis să schimb lambda cu totul pentru că oricum mă apropiam de intervalul la care se recomandă înlocuirea, iar pe lângă asta, îmi displăcea să văd check-ul în bord. :)

Modificat de n.cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e vorba de un releu care alimenteaza rezistenta de incalzire a sondei, asa cum e si un releu care alimeteaza pompa de combustibil de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, de acea rezistenta electrica e vorba la mine, cel putin asa e daca am inteles eu bine. M-am exprimat gresit in postul anterior. Apropo ca tot veni vorba la cat interval e recomandat sa se schimbe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!