Jump to content

Octavia 1.6 AVU, benzina - o problema ciudata


sinn3r
 Share

Postare recomandată

alinradita88

Moog stiu foarte bine cum imi bate la motor, eu iti spun ca bataia este identica. Intelege, te rog, ca  am stat, cred, circa 3 ore pe langa motor intr-o zi. 



Alinradita88 - m-am saturat sa tot corectez greseli gramaticale. Tu nu ai fost pe la scoala ?! De acum pur si simplu o sa sterg pasajele in care repeti acelasi lucru si maltratezi limba romana.

Colegii ti-au spus bine, ai rabdare, inregistreaza zgomotele facute de masina ta si redeschizi discutia.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alinradita88

    35

  • Moog

    28

  • dic

    14

  • sinn3r

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am lipsit putin de la discutie, abia acum vad ca spui ca tu il auzi la roata din stanga. Inteleg ca nu ai masina langa tine nici acum si nici in urmatoarele zile, Din ce aud pe acolo suna si a tacheti hidraulici cu lipsa de presiune ulei la relanti, si poate a fisura in esapament. Te-am rugat sa precizezi la care secunda din clip zici tu ca se aude clar tacanitul.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am zis mai devreme, o fisura in evacuare - se dilata la temperatura (spui ca apare dupa ce se incalzeste motorul). Ulei uzat si clantane tachetii dupa ce se incalzeste uleiul si se subtiaza. Bataie de bolt si/sau biela, dar trebuie sa mai spui daca se aude mai tare cand turezi sau cand reduci turatia motorului. Ciudat ca tu spui ca se aude la roata din stanga, deci in dreptul cutiei. Daca salti capota si scoti aparatoarea de plastic de pe motor unde percepi zgomotul?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinradita88

Se aude in zona capacului de la tacheti



Daca asculti bine se aude la fel ca in videoclip  cand accelereaza.....La mine se aude putin si cand accelerez, dar daca asculti foarte atent.


 

Si ma gandesc la fel, sa nu fie uleiul foarte prost. Am bagat 5w40 castrol magnatec si am 4000 de km de cind  l-am schimbat



Nu cred ca sunetul ala e de la evacuare, mai degraba de la tacheti. Nu stiu ce sa zic,tu ce zici ?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si probabil daca scoti dopul de la gura de umplere cu ulei zgomotul se amplifica. Ar fi bine sa poti face o masuratoare a presiunii de ulei.  

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinradita88

Cand accelerezi se aude doar daca stai cu usa deschisa si accelerezi, dar doar cand scade inapoi turatia si cand se apropie de 900 sa se stabilizeze



Problema e ca l-am scos odata, dar nu se aude mai tare...asta e problema. Am spus mai sus, am stat intr-o zi cam 2/3 ore sa vad ce e cu sunetul respectiv.



Ai ascultatat? Ce zici?

 

 

Alin, iti promit ca de acum, sau scrii romaneste sau sterg posturile fara sa mai vad ce ai scris in ele.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aline, ce ulei ai folosit inainte?

Cati km are masina?

 

E posibil ca datorita uzurii, uleiul Castrol si asa fiind cam cel mai subtire 5w40, cand se incalzeste motorul iar uleiul are vascozitatea cea mai mica pur si simplu sa nu-ti unga cum trebuie diferitele parti datorita presiunii insificiente, insa, mai ales nu poate compensa jocurile datorate uzurii.

 

Sfatul meu e sa treci pe un ulei ceva mai gros, nu neaparat 10w40, din ce am vazut eu cel mai gros ulei 5w40 este Liqui Molly Leichrlauf High Tech.

 

Oricum, zgomotul nu e de la canistra,e a face un zgomot mai ascutit si nu tacane nicidecum mereu si in nic un caz doar la cald.

 

Insa e posibil sa ai batai si de la distributie, oricum trebuie investigat suplimentar.

 

Incearca sa faci o filmare si sa inregistrezi zgomotul nu doar la roata ci in mai multe parti din compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa de pe canistra de carbon intra in functiune doar dupa ce se incalzeste motorul, canistra in sine nu tacane niciodata. Asa ca supapa tacane doar la cald. Cel putin la mine asa face. Nu am mania contrazicerii dar e bine sa nu denaturam realitatea.

 

  "Vaporii de combustibil sunt stocați în canistră în timpul staționării automobilului și la pornirea acestuia, când motorul încă este rece. După ce motorul s-a încălzit, calculatorul de injecție comandă deschiderea supapei de purjare și introducerea vaporilor de benzină în admisie.
 

    Supapa de ventilare trebuie să asigure pătrunderea aerului atmosferic în sistem pentru a preveni creearea de vacuum. Acesta este produs datorită pompei de combustibil (4), care scoate benzina din rezervor, sau în momentul purjării canistrei de carbon."

 

sursa: http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/18-benzina/99-canistra-carbon.html

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinradita88

Scuze lucian.uleiul care a fost in motor nu stiu.masina a fost cumparata din germania, eu am bagat castrol magnatec 5w40.am mai dat videoclipul respectiv pe formul masini, un baiat de acolo care aaveaacelasi motor a spus la fel, problema ar fi de la tacheti hidraulici.uleiul este de o calitate foarte proasta , asta mi-a spus un mecanic.masina are 180000 km.

Domnule Dan sunetul este identic si la masina mea.va multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinradita88

Dan,masina merge ceas nu se aude motorul cand stai langa ea.Doar bataia respectiva identica cu bataia din videoclip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinradita88

Distributia a fost schimbata acum 2000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinradita88

Nu stie nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica distributia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinradita88

Salut, nu se poate sa fie din cauza uleiului moog? Sa bata tachetii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai ulei de kkt se poate...

Un amic si-a pus Castrol si la schimbat dupa 1 saptamana :)... era masina de cusut dimineata cel putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinradita88

Aha eu am pus castrol magnatec 5w40 nu stiu ce sa mai zic .te rog asculta sunetul din videoclipul ala mai atent, te rog din suflet si zi ce crezi tu ca ar fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa citeva secunde de sunet nu poti diagnostica un motor...

Sunetul nu a aparut dupa ce ai schimbat distributia cumva?

Sau uleiul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinradita88

Inainte sa schimb uleiul nu am stat sa ascult motorul.l-am auzit odata fara sa vreau.si ma dispera sunetul se aude mereu exact ca in videoclipul ala.multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aline, sigur e de la ulei.

E prea subtire pt uzura motorului.

Asta e parerea mea. Si eu am avut o astfel de experienta la schimbul uleiului, am revenit la cel dinainte si totul s-a remediat.

Castrol e un ulei bun in sinea lui insa, daca consultati fisele tehnice veti constata ca e cel mai subtire sau unul dintre cele mai subtiri uleiuri 5w40, acesta fiind si motivul pt care unii dintre noi constata ca e consumat mai mult decat alte uleiuri.

Sfatul meu e sa treci pe Liqui Molly High Tech 5w40 sau 10w40 in caz ca ai uzat motorul ceva mai tare.

 

 

Legat de canistra, de fapt logic supapa acesteia, tacane si la rece.

E musai sa tacane si la rece, nu are treaba motorul incalzit cu evacuarea vaporilor stocati, pt ca ei de fapt sunt introdusi in galeria de admisie, deci se ard in cilindrii fara pbme.

La mine, tacane dupa max 1 minut de la pornirea motorului si asa face decand am masina.

E posibil la Sr sa fie alt comportament, insa la azf tacane precum am spus.

Insa, logic ar fi sa tacane la rece deoarece oricum motorul la rece inca nu tine cont de semnalele sondei lambda1, astfel incat usoara imbogatire a amestecului datorata purjarii vaporilor din canistra ar trece neobservati de sonda. Iar la rece oricum amestecul e mult mai bogat, asta desigur pana isi intra in rol sonda 1.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinradita88

Multumesc frumos.esti un domn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinradita88

Dan, ce vroiam sa te mai intreb,motorul nu cred ca este uzat prea rau pentru ca merge foarte bine nici nu il auzi .as baga 10w40 dar iarna nu este prea gros? Tu ce sfat imi dai? Tu ce ulei folosesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e prea gros...am mers eu 2 ani cu 10W...invarte putin mai greu la prima pornire atat...

Daca ai 180k reali e ok pt 10W...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinradita88

Da dar nu ajunge mai greu la tacheti? Pentru ca este mai gros?

Tu acum ce ulei folosesti castrol, liqui moly? Si ce vascozitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinradita88

Ce imi recomanzi? Liqui moly 5w40 sau 10w40?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu-Valvoline 5W40 ...dar la anul ma intorc la 10W daca suge ca disperata...

LQ 10W

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!