Jump to content

Golf 6 - Rechemari service / Actiuni de fabrica


adi76
 Share

Postare recomandată

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TDR

    7

  • manuta

    7

  • Andrei2000

    6

  • adi76

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

ca de obicei e doar pe piata din US care are reguli extrem de stricte in privinta asta avand anterior recall la pompa de inalta presiune common rail sper ca vor aplica modificarile si la motoarele vandute in Europa

  • Safety Recall 23J9
  • Manufacturer:

VOLKSWAGEN OF AMERICA, INC

  • Mfr's Report Date:
    SEP 30, 2011
  • NHTSA CAMPAIGN ID Number:
    11V490000
  • N/A
    NHTSA Action Number:
    N/A

  • Component:

  • FUEL SYSTEM, DIESEL

  • Potential Number of Units Affected:

  • 168,275

  • Summary:

  • VOLKSWAGEN IS RECALLING CERTAIN MODEL 2009-2012 JETTA AND JETTA SPORTWAGEN VEHICLES, MANUFACTURED FROM MAY 2008 THROUGH SEPTEMBER 2011, MODEL YEAR 2010-2012 VOLKSWAGEN GOLF VEHICLES, MANUFACTURED FROM MAY 2009 THROUGH SEPTEMBER 2011, AND MODEL YEAR 2010-2012 AUDI A3 VEHICLES, MANUFACTURED FROM SEPTEMBER 2009 THROUGH SEPTEMBER 2011, THAT ARE EQUIPPED WITH A 2.0L TDI COMMON RAIL DIESEL ENGINE/CLEAN DIESEL ENGINE. THE FUEL INJECTION PULSES COULD COINCIDE WITH THE NATURAL FREQUENCY OF THE INJECTOR LINE #2, IN SPECIFIC LOAD AND RPM CONDITIONS. THIS RESONANCE CREATES ADDITIONAL STRESS IN THE FUEL LINE.

  • Consequence:

  • DUE TO THE RESONANCE CONDITION, INJECTOR LINE NUMBER 2 COULD DEVELOP SMALL CRACKS WHICH COULD LEAD TO FUEL LEAKAGE. LEAKING FUEL IN THE PRESENCE OF AN IGNITION SOURCE, MAY LEAD TO A FIRE.

  • Remedy:

  • VOLKSWAGEN WILL INSTALL AN IMPROVED FUEL INJECTOR LINE FOR THE NUMBER 2 CYLINDER AND WILL INSTALL VIBRATION DAMPERS ON ALL OF THE INJECTOR LINES. VOLKSWAGEN AND AUDI WILL NOTIFY OWNERS TO HAVE THE VEHICLES REPAIRED FREE OF CHARGE. THE SAFETY RECALL IS EXPECTED TO BEGIN DURING NOVEMBER 2011. OWNERS MAY CONTACT VOLKSWAGEN AT 1-800-822-8987.

  • Notes:

  • VOLKSWAGEN RECALL CAMPAIGN NUMBER IS 23J9/V5. OWNERS MAY ALSO CONTACT THE NATIONAL HIGHWAY TRAFFIC SAFETY ADMINISTRATION'S VEHICLE SAFETY HOTLINE AT 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), OR GO TO HTTP://WWW.SAFERCAR.GOV .

post-34129-0-97546000-1318020499_thumb.j

recall management division.pdf

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi sunteti constienti ca 2.0 TDI-ul din SUA nu e identic si acelasi cu cel din Europa..... stie cineva ca injectoarele sunt la fel? Sa nu mai zic de motorina de acolo, care e mult mai proasta decat cea din EU

Hai sa fim realisti, sa nu ne lansam aiurea in critici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codurile motoarelor difera e adevarat dar conductele rampei de alimentare imi par la fel :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Si totusi a ajuns si la noi aceasta instiintare ;)

Uitasem sa scriu aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

La cerere, am creat acest topic in speranta ca va fi util si altora care poate nu primesc scrisori datorita schimbarilor de proprietar, lucru ce nu apare in baza de date a reprezentantelor.

In cazul meu, cu bunavointa fostului proprietar, am primit, in data de 20.12.2011, o mica scrisoare de la Dealer.

revenireservicegolf6cen.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui adaugate si actiunile de fabrica.

Pentru ca nu intra toate la capitolul "rechemari in service". Si modificat titlul sa reflecte asta.

LE: "Rechemarea in service" este, de obicei, obligatorie si are legatura directa cu siguranta masinii sau a pasagerilor. Toti proprietarii masinilor vizate sunt anuntati direct sa se prezinte cu masina la reprezentanta pentru modificari.

"Actiunile de fabrica" sunt modificari optionale oferite gratuit de catre fabrica care vizeaza defecte de fabricatie sau proiectare care nu pun in pericol viata sau sanatatea pasagerilor, ci doar buna functionare a masinii. Proprietarii nu sunt anuntati direct, ci doar daca se nimeresc sa sune la o reprezentanta.

Ce ai avut tu la masina a fost o rechemare. Ce am avut eu, si ceilalti, cu distantierul de la turbina a fost o actiune! :)

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru lamuriri, am adaugat eu definitiile si aici, sa se stie despre ce e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil... depinde de data fabricatiei... cel mai suna la o reprezentanta, dai VIN si te lamuresti ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel mi s-a intamplat. Cand am dus masina pentru verificarea de 1 an(in august), mi-au spus ca exista o actiunde de service nr... si pe care nu s-au sinchisit sa o anunte. Raspunsul lor a fost:"pai oricum veneati pentru verificare...".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site-ul fabricii pare-se ca nu apar toate actiunile. Ieri am verificat pe site, nimic, azi ma duc la revizie, hopa ca trebuie 24V9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, astazi am fost in service pentru problema cu turbina si mi s-a confirmat ca pt motorizarea 1.2 TSI 85CP produsa in 2010 exista intr-adevar o "actiune", aceasta "montare de distantier pe tija/turbina". Se pare ca nu se manifesta la toate masinile, asa ca n-au chemat pe nimeni, dar se aplica la revizie.

Din pacate la mine s-a manifestat, dar s-a rezolvat in garantie la reprezentanta. A durat 3.5h.

Numai sa nu aveti ghinionul sa iesiti din garantie cand impliniti >20.000km, si nu mai intra turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Seriozitate, nu gluma. Uras genul delasatorilor..."eeee, oricum ajungeati la revizie"

Frate, dai ataia bani pe un vw si ai totusi pretentia sa nu treci prin momente neprevazute pentru tine mai ales cand ei stiu de viitoarea lor aparitie. Se pare ca vw romania nu da dovada de asa mare seriozitate. Daca ajungi sa te zgarcesti in a-i trimite unui proprietar o scrisoare de rechemare, atunci dati-mi voie sa am retineri.

Pareri de rau celor ce intampina probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa. In cazul unui defect de fabricatie, se foloseste kulanta (daca toate reviziile au fost la reprezentanta) si se poate rezolva doar cu plata manoperei.

Pacat este ca la VW turbinele de 1.2 sunt facute pe ghici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, astazi am fost in service pentru problema cu turbina si mi s-a confirmat ca pt motorizarea 1.2 TSI 85CP produsa in 2010 exista intr-adevar o "actiune", aceasta "montare de distantier pe tija/turbina". Se pare ca nu se manifesta la toate masinile, asa ca n-au chemat pe nimeni, dar se aplica la revizie.

Din pacate la mine s-a manifestat, dar s-a rezolvat in garantie la reprezentanta. A durat 3.5h.

Numai sa nu aveti ghinionul sa iesiti din garantie cand impliniti >20.000km, si nu mai intra turbina.

Pai chiar daca nu faci 20000km cand esti in garantie tot trebuie sa te duci de 2 ori la revizia anuala, care e obligatorie ca sa mai ai garantie. Gandirea lor nu e chiar asa de gresita ideea e ca daca te ocupi cu ceva bun simt de masina nu ar trebui sa ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine insa cum au fost colegii care au avut probleme cu turbinele.. sa zicem ca pana la revizie mai am pe putin jumatate de an...merge si asa fara nu?

Nu e vorba de gandire ci de relatia client - vanzator - postvanzare .. care la noi cam lipseste

Modificat de Claudiu CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am avut probleme cu PBN pana acum si probabil pt ca asteptarile mele din partea lor sunt f scazute. Parerea mea e ca turbinele care pica in mai putin de un an si sub 15k probabil picau si cu saiba si cred ca si cei de la VAG sunt de aceeasi parere.

Statistic vorbind un motor cu cat are mai multe piese cu atat sansele sa pice sunt mai mari. Asa ca la motorele astea TSI ca si la TDI sunt clar mai multe probleme. Totusi stiu cazuri in care au murit motoare aspirate cu f putini km. Unu dupa ce s-a rupt arcul de la o supapa, masina nu mai era in garantie dar avea cam 30k si era la primul proprietar, masina luata full option din reprezentanta cu 0 probleme in mom. incidentului Si un caz rezolvat pe garantie care s-a terminat cu bloc motor schimbat, amuzant e ca proprietarul a schimbat Fabia respectiva (din lipsa de incredere in motorul refacut) cu un Polo cu acelasi motor cu care dupa 80k nu a avut probleme.

De turbine si de injectoare moarte pe tdi stiu mult mai multe cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Pt cei cu 1.4 TSI 118KW (golf, scirocco, altele) exista o actiune TPI 2023712 care ar rezolva problemele de misfire in anumite conditii de accelerare la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost de curand la dealerul din bucuresti de unde am cumparat-o pentru a face prima revizie la an (care apropo, m-a costat 480 ron...s-au schimbat doar uleiul si filtrul de ulei, restul de filtre au spus ca nu e necesar ca am mers putin cu masina, doar 10.000 km... :D ). Cu aceasta ocazie, m-i s-a spus sa revin pentru nu stiu ce actiune de service...nu-i mai retin numarul, dar mi-au spus ca este vorba de inlocuirea suruburilor de fixare a sinei pe care culiseaza scaunele fata, intrucat in urma nu stiu caror studii s-ar fi ajuns la concluzia ca se pot slabi in timp. Au mai spus ca aceasta problema s-ar regasi la lotul din care face parte si masina mea (cred ca a fost facuta in intervalul iulie 2011 - martie 2012). Asa ca m-am conformat...la cateva zile am readus-o in service. Nu stiu cat a durat inlocuirea, pentru ca am lasat-o dimineata si am luat-o serara, spre finalul programului. Ce m-a dezamagit insa a fost urmatorul fapt...am spus ca daca tot o las toata ziua in service, ar fi un moment bun sa-mi remedieze si o problema cu protectia din material textil care acopera stalpul din dreapta de la parbriz...problema era ca de cand am cumparat masina, protectia respectiva era desprinsa din clipsuri (sau rupta) si atarna in afara. Nu era ceva super grav, dar era inestetic si enervant pentru o masina noua. Problema a fost ca eu am remarcat abia cand am ajuns acasa defectiunea si nici nu m-am sinchisit sa revin imediat in service pentru ca nu am mai avut timp pentru asta. Oricum ma asteptam sa mi-o schimbe fara probleme pe garantie cu ocazia primei revizii. Surpriza a fost ca au refuzat sa schimbe piesa respectiva pe garantie, pe motiv ca as fi stricat-o chiar eu. Asta da atitudine...va dati seama ca nu mai pot demonstra ca asa am cumparat masina.   A si alta problema....am un zgomot in bord care apare cand si cand (l-am sesizat inca de la primii 300 de km parcursi cu masina), de obicei la trecerea peste denivelari sau cand accelerez. Este un zornait enervant, ca si cum s-ar atinge niste plastice pe acolo prin bord (clasicii greierasi probabil). Raspunsul celor din service cand le-am expus problema a fost ca n-au ce sa faca si ca sa-l las asa ca oricum nu ma deranjeaza cu nimic.... :tuktuk: Asa ca ma intreb...la ce bun sa mai ai garantie 4 ani daca oricum nicio problema a masinii nu se poate remedia pe garantie ci numai pe banii tai?!!! Sincer, am mai avut si alte modele din gama VW, dar parca n-am avut atatea problemute enervante cu niciunul. Si mai spun unii ca o masina noua te scuteste de probleme tehnice nu  stiu cat timp...ei bine, se pare ca la Jetta nu esti scutit de asa ceva, chair daca o iei tipla. Parerea mea este ca isi spune cuvantul faptul ca toate componentele sunt facute prin Mexic...sau mai bine spus ca sunt asamblate asa ca pentru pietele estice.

Mi-ar fi de ajutor sa stiu daca si alti posesori de Jetta s-au confruntat cu "maruntisuri" de genul asta, sau doar eu am extras "lozul castigator".

Multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaaaaaaa nuuu !! stai relaxat am o lista enormaaa :)) ultima ar fi discul de ambreiaj ! :D (desigur cutiile si motoarele sunt asamblat in slovacia ! ) . am avut pete si scursuri de vopsea.. volanul cand si cand il aud scrasnind.. nu stiu de ce...carenajul la rotile spate s'a "cracanat" ... etc.. sa ma mai uit prin hartii ca nu mai tin minte :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Se stie despre rechemarea respectiva.

2. Ma doare capul incercand sa citesc tot blocul ala. Cand mai ai de scris atat ai putea sa paginezi ceva mai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parbrizul ... a fost schimbat la ei dar, deh...produs VW ... nu stiu unde este facuta sticla... si mi'a intrat aer intre placi ! la baza s'a albit 1-2 mm parbrizul .. astept next week sa revin sa-l schimbe

 

chederele la usi intre cea din fata si cea din spate se freaca undeva la baza... deci nu ii lasa.. ca "ei lasa ca merge si asa" te duci la directorul de service la birou si faci scandal... pff.. eu am avut panarama mare !

 

la problema ta , verifica tu acasa.. daca nu cumva suportul din bord (vezi ca e un patratel nergu de plastic), care sustine senzorul de climatrizare sau de temperatura interioara... nu stiu ce este exact, deci suportul acela sa nu fie turnat prost si sa nu sustina senzorul acolo. iar senzorul tau sa fie cazut jos si sa troncane acolo... (suportul meu avea clemele cracanate si senzorul era pe jos pe undeva )noroc ca imi venise mie intr-o zi sa umblu pe acolo  :))

Modificat de bosseby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!