Jump to content

Golf 6 - Rechemari service / Actiuni de fabrica


adi76
 Share

Postare recomandată

Cine are motorul 1.4 TSI de 160 cai stie despre ce vorbesc. Titlul fixului era pentru rezolvarea "erratic start"-ului si a acceleratiei slabe sub 15 grade celsius "at cold start". Asta se intampla si la mine exact cum zicea in titlul fixului, doar la prima pornire. Daca opream motorul si il reporneam turatia nu mai fluctua aiurea sau motorul nu statea sa moare la anumite temperaturi. Mergea exact cum trebuie la a 2-a pornire.

Azi am fost chemat si mi s-a schimbat softul pe masina. Astept sa vad rezultatele. Ca o prima impresie, trage mai frumos cand e motorul rece dar s-ar putea sa fie doar efect placebo.

Edit, seara asta e 13 grade deja, dimineata sper sa vad diferente fata de pornirea de ieri ;)

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TDR

    7

  • manuta

    7

  • Andrei2000

    6

  • Dudu

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

Uita-te in cartea service a masinii si spune-ne si noua codul actiunii

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au completat nimic in cartea service, in ultimul moment, inainte sa plec au zis ca totusi trebuie sa faca copie xerox dupa cartea tehnica. Atat.

M-au sunat azi pentru ca stiau ca m-am plans de multe ori cu aceasta problema. Poate altora le face fixul numai cu ocazia reviziilor. Oricum, am pornit acum masina la rece, 10 grade afara, comportamentul este cu totul altul. Inainte urca pana la 1200 rpm dupa care incepea sa danseze si se stabiliza sau la anumite temperaturi critice murea. Acum a pornit si a stat fix la aproximativ 1050 dupa care a coborat cam la 900. Mai demult cobora la aprox 700 dupa stabilizare. Probabil daca il mai lasam sa se incalzeasca se stabiliza si acum la 700. Astept sa vad cum face dimineata :))

Edit: sa nu uit, la alte masini care au aceeasi motorizare, erau mai multe intr-un tabel pe care mi l-au aratat in adresa respectiva, actualizarea softului se facea de pe CD. La altele printre care si G6 se face doar online. (adica direct de la fabrica din ce mi-au spus ei) Nu stiu daca ajuta asta cu ceva dar daca aveti acceasi motorizare merita sa sunati la dealer sa vedeti ce si cum. La mine problema era super enervanta, cu toate tipurile de benzina, de la 95 pana la 99+ si carrera 100

Later edit: ca sa mentionez inca o chestiune, eram gata sa dau masina inapoi si sa iau altceva dar trebuie sa recunosc, am fost foarte bine tratat de catre dealer. Am hotarat sa accept si sa astept pana la urma, se pare ca problema se rezolva sau s-a rezolvat deja. Nu vreau sa zic decat ca mai am si alta marca in ograda, una mai de bonton, dar oricate neajunsuri ar avea masinile vw, (nu mai multe decat alte marci) serviceul e mult peste cel al altor marci.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi76, te rog sa detaliezi putin, in ce consta exact aceasta problema de soft, respectiv care sunt efectele ce pot deveni enervante. Intreb pentru ca si eu am aceeasi motorizare, dar nu am remarcat nimic anormal la pornire in toata aceasta perioada de 2 luni de cand am masina. Spune-mi concret ce ar trebui sa urmaresc, pentru a-mi da seama daca am sau nu aceeasi problema si e cazul sa apelez la service.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Problema e cunoscuta la TSI-uri. Se pare ca e ceva din soft. Daca studiati putin topicul Golf V 1.4 TSI - 122 cp o sa vedeti ca s-au plans mai multi de aceasta problema chit ca vorbim de motoare diferite.

Totusi tzakapaka a experimentat o problema aparte si ajuns la service unde a aflat ca exista update-uri de soft pt toate versiunile (postul asta). Cititi evolutia problemei lui.

Adevarul e ca si la mine a facut de vreo 2 ori figura cu fluctuatia de turatie dar de ceva vreme nu am probleme. Nu stiu daca e sau nu de aici dar precizez ca n-a mai facut figuri de cand am sarit cam de 8000 km si folosesc exclusiv benzina de 95.

tudorvw - de ce sa te legi la cap daca nu te doare?

Atat timp cat masina merge in parametri, totul e ok, nu e necesar update-ul :sbine:

Sanatate si turatii inalte :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

La Golful5 pentru varianta de 170cp, a existat o actiune 24M3 pe numele ei prin care s-a facut update-ul de soft prin care se regla acul boostului dar si oarece eventuale probleme legate de ralanti si pornire

Codul actiunii a fost trecut la sfarsitul cartii service

PS: am editat putin titlul topicului pentru a fi mai usor de cautat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb pentru ca si eu am aceeasi motorizare, dar nu am remarcat nimic anormal la pornire in toata aceasta perioada de 2 luni de cand am masina.

In acest caz la tine e clar ca nu se manifesta problema, e mult prea evidenta ca sa treaca neobservata. Uneori la mine chiar murea motorul. S-ar putea la tine sa se fi pus versiune de soft fixata ca sa zic asa direct din fabrica. Eu am masina deja de jumatate de an, sunt aproape convins ca cele mai noi nu au probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
vali_devill

aceeasi masina ca dudu,a primit anul trecut update soft motor,actiunea 24M3.asa e trecut in service plan.mai e cineva tot cu tsi,care in urma updateului nu i se mai misca acul de boost.am zis ca poate e ceva folositor,motoarele fiind identice.asa ca don't shoot!toate cele bune!

mentionez ca la mine boost-ul e la fel de activ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi76 - vad ca esti din Codlea, dc cumva tot ce zici tu s-a petrecut la Tess, ai "inghitit" exact aceasi abureala ieftina ca si mine, si crede-ma ca am 5 intrari in service pt problema de soft cu TSI... da e adevarat la mine e alt motor si putin diferita problema... dar in fond vorbim de aceasi buba, soft prost la unele TSI-uri...

nu ti-a scris nimic in cartea de service pt ca NU ti-au pus nici un soft nou, in cel mai fericit caz ti l-au reinstalat pe cel vechi inca o data... abureala cu CD-ul a fost si la mine, ba l-am mai si "asteptat" sa vina din Germania chipurile... chestia cu Internetu la fel... da vorbim de aceasi lista de masini in "asteptare"

dc ai o relatie pe undeva da-i codu de motor si va verifica in Germania... si vei afla un adevar trist... NU EXISTA inca un update de soft pt aceasta problema , cel putin eu stiu din sursa 100% sigura... sper sa ma insel in cazul vostru din tot sufletul, dar din ce citesc pe acest topic e aceasi abureala ieftina made in romania

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este alt service decat Tess dar impresia mea este ca am fost pacalit si eu la fel ca si tine.

Masina se comporta preponderent bine dar daca era resoftata teoretic nu trebuia sa mai am problema asta niciodata, nu?

Am pus iar benzina de 95 de la OMV de data asta, mai rumaresc situatia. Daca imi face iar figuri nu mai cumpar VW niciodata si nici o alta masina din grup. Sunt la a 4-a masina luata de la ei, cu toate am avut probleme. Am avut si alte marci, au si alea probleme dar parca nu chiar asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic, dar practica ne omoara...

asa mi.a zis si mie ca a facut update si ca nu o sa mai apara, yeah right dupa o saptamana... desi sa stii ca au facut o chestie :blah_: in cazul meu problema tot aparea din cand in cand dar au facut ei ceva sa nu mai apara eroarea in bord si ca sa nu am "dovezi" la scanare :P

asta e buba. pe cat de bune motoarele TSI un soft tare nereusit si plin de bug-uri, dar sunt convins ca vor remedia nemtii problema, insa nu inteleg de ce le ia atata timp :offtopic:

ps: la ce service ai fost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Am motorul asta din Februarie (9.000 km) si o singura data a facut o figura la pornirea la rece . Tragea in suturi si si aprindea intermitent martorul check engine.

Cei de la reprezentanta (auto mitric) au spus ca e intradevar o problema de soft si ca inca nu au primit o alta versiune. (asta acum vrio 3 luni)

Au recomandat insa ca la prima pornire sa o las sa ii scada relantiul pana la punctul de cald (pornesti si o lasi vrio 40 de secunde pana ajunge la 700-750 rpm) si nu a mai facut figura de cand fac lucrul asta diminiata.

In rest sunt foarte multumit de el ,consumul e decent si perormantele bune.

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Luni dimineata ma trezesc , ajung la masina si vad ca geamu de la sofer este spart,au vrut sa ma fure :D Masina avea fix 5 zile, merg la autoclub Timisoara sa imi puna alt geam, verifica ingineriu istoricul masinii si imi spune "e recall trebuie sa iti updatez softul in cutie pe garantie". A mai fost cineva chemat? Am impresia ca schimba mult mai rapid acum cutia, nu mai este asa nervoasa pe D, nu mai simt acceleratia de dinainte... Pe S nu am testat ca nu am decat 600 km si trebuie sa termin rodajul... Ce parere aveti?

Modificat de Riciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu un Golf ca al tau, de test pentru presa. Cupla marsarierul cu delay si am semnalat asta. La verificare s-a dovedit acelasi lucru, ca trebuie schimbat softul. Nu am testat masina ulterior, dar persoana care imi daduse dreptate la semnalarea mea a testat-o si inainte si dupa, iar diferenta a fost mare, dupa spusele ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu am observat...bine e si prima masina dsg care o conduc ,am avut masina cu softul vechi cum ar veni vreo 5 zile dar nu am sesizat nimic, si consumul a mai scazut in oras a ajuns la 10 :icon_thumright: ) ma cam sperie ideea ca va consuma mai mult decat ma astept, poate e doar rodajul :blah_:

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Citeste regulamentul. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat si ieri, dar nu inteleg unde mi-a disparut postul...

iepumare mentiona ceva de o resoftare si de un recall. Citeste aici sau intreaba-l printr-un PM.

Si noi ne repetam si-ti spunem ca tu confunzi lucrurile, motiv pentru care ti s-a sters postul de ieri... iepunare are DSG7 cu TSI, actiunea de fata se refera un posesor de DSG6 + TDI

sper ca este clar...

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am primit si o scrisoare acasa de la Bucuresti, zice ceva de un senzor de la ambreiaj care e defect si care va raporta gresitl incingerea ambreiajului ducand la oprirea din functionare a cutiei...Acum nu stiu daca sa ma duc iar sa intreb daca asta mi-au facut cand am fost cu ea (si scrisoarea a ajuns dupa), sau trebuie facuta si asta... De acolo mi-au zis doar "actiune la cutie pe garantie"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actiunile astea de recall se aplica si masinilor iesite din garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Cam aceleasi probleme am avut si eu la Golful meu.

La inceput, de fiecare data cand porneam motorul, indiferent de temperatura (30-40 grade) de afara imi sta turometrul primele 2 minute (cronometrat) la 1200 de rotatii. Mers la service, intrebat, verificat, totul era perfect la masina.

Cu timpul, cand porneam, motorul trepida si da sa se inece, asta pt cateva secunde dupa care isi revenea. Mers la service, intrebat, verificat, totul era perfect la masina.

Ieri, 5 grade afara, masina nu a mai pornit de niciun fel. Dus pe platforma masina la Porsche, verificat, intrebat, totul era perfect la masina, doar un pic inecata. Pai stai, ca nu mai era asa acum, ca doar venise pe platforma cu ea. Am facut un scandal pe acolo ca pana la urma sa-mi spuna ca masina a fost resoftata si eram pe lista de rechemare......alooo, Romaniaaa

Asa ca daca aveti simtome asemanatoare nu mai stati, sariti pe ei sa va faca masina, doar e in garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

azi am fost sunat ptr un recall la masina .trebuie sa schimbe un manson la aerisirea pe unde intra aerul la picioare.a mai fost sunat cineva legat de probl asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost acum o saptamana la pbv1 ca am pus benzina de la petrom (nu petromV) si facea masina ca toate alea. Mi-a pus testerul pe ea si toate bune si cu ocazia asta mi-a facut si recallul care a insemnat un cornier pus undeva la sofer pe la gura de ventilatie de la picioare si a facut si un update la cutie. La update cand am intrebat la ce era nevoie mi sa spus ca e normal sa se faca din cand in cand pentru imbunatatirea ei iar acestea se fac gratuit pe perioada garantiei si cu plata dupa ce iese din garantie.

Acolo mai era si un domn cu un TDI si la fel sa intamplat si el. Cred ca aceasta chestie e valabila la ambele tipuri de cutii.

Modificat de adi3891
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recall-urile ar trebui facute gratuit si dupa perioada de garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!