Jump to content

REGLARE bare torsiune spate


althomas
 Share

Postare recomandată

Am o problema cu spatele la broasca .Cand merg cu ea, rotile spate merg drept in plan vertical.Cand opresc,uneori rotile raman in aceeasi pozitie, alteori raman in V.

Mentionez ca am roti/15 cu FLANSE.

Ce problema ar putea fi? Este adevarat ca am incercat sa reglez barele de torsiune, ca-mi atingea roata in aripa...acum nu mai atinge, dar se vede naspa V.-ul.

Intr-o pozitie stau rotile O.K. dar daca misc 1m masina, se ridica de spate parca as pune cricul sub ea.

ESTE vreo SCHEMA cu cati dinti misti barele, sau ceva de ajutor?

Am facut poze ,dar le postez diseara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de tabel, DAR cum fac?

Scot ambele bare din imbinare la mijloc,sa nu mai fie torsionate, le pun conform tabelului +,-,

Are vreun semn care e 0?

Vreun video -clip cu asa ceva? eventual cu muzica :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa asta m'am ghidat eu http://www.youtube.com/watch?v=AMxBolHOJR4

eu tocmai am coborat direct +2 inner :icon_bounce: :icon_bounce: ...si masina era deja coborata deci nu cred ca exista un 0..totusi e bine sa marchezi pozitia initiala.

si...ca mi'am amintit +2 inner la mine nu au fost 12 cm... vreo 8 cm poate se mai aseaza dupa ce circul cu ea :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu seamana cu Typ 1.

Eu am incercat de cateva ori ,si n-am nimerit pozitia corecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce zici ca nu seamana?

daca ai model mai vechi ai bratul dintr'o bucata si nu din doua...dar in rest totul a fost la fel:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,seamana filmul cu ce am muncit eu.

DAR... eu cautam un pct 0, (sau G :lol: :icon_cheesygrin:).

Am sa fac semnele mele, si o iau de la capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G-ul in gasesti in camera sus, nu in garaj :),

tu tre sa o lasi putin mai jos exact cum face ala cu typ3-iu din filmulet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este alta:

Intr-o pozitie stau rotile O.K. dar daca misc 1m masina, se ridica de spate parca as pune cricul sub ea.

Daca cobor masina din barele de torsiune, va sta prea jos in pozitia care e ok acum.

O fi strambe barele-incovoiate- si atunci depinde cum cade "incovoiala" :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vede ca nu ai inteles nici tabelu si nici ce zice ala in video

tu tre sa faci o actiune combo

adica o lasi 1 dinte de interior si o ridici un dinte de exterior adica o cobori 1.397cm din aceasta combinatie

daca faci o poza din lateral atunci iti spun exact cum sa faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce zice althomas e ca uneori masina e mai ridicata si uneori e mai coborata... eu patesc asa ceva pe fata dar acolo nu mai e tensionata deloc bara si amortizoarele nu functioneaza cum trebuie si uneori ramane blocata mai ridicata, iar daca ma las pe masina coboara la loc:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

althomas cred ca are o problema cu flansele , ori e descentrata roata sau ceva cu ajutorul lor

incearca sa ridici masina si sa invarti roata, si vezi daca se invarte cu galme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci o poza din lateral atunci iti spun exact cum sa faci

POZE

althomas cred ca are o problema cu flansele , ori e descentrata roata sau ceva cu ajutorul lor

incearca sa ridici masina si sa invarti roata, si vezi daca se invarte cu galme :)

Se invarte normal, fara curbe.

Si asta de vreo 8 ani

Si tot de-atunci am probleme cu barele de torsiune- am schimbat pozitia lor, am remodelat aripile , sa se aseze dupa roti, si tot trebuie s-o iau de la capat.

post-10814-0-26467500-1346427462_thumb.j

post-10814-0-13529600-1346427480_thumb.j

post-10814-0-20564400-1346427506_thumb.j

post-10814-0-69437400-1346427517_thumb.j

post-10814-0-23503000-1346427526_thumb.j

Modificat de althomas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva e unghiul pe spate cash? ca stiam ca lamele au niste fante ovale si se poate misca fata spate trompa de la planetara in ele..

la 500le primul umblase cineva la brate si nu le mai asezase corect .. si tot asa aveam senzatia ca face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt cash si e diferenta de inaltime stanga dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Musai,

sa deie si alfabet romanesc la calculatoarele astea ca cateodata avem si noi viteza,

ca cu mainile murdare se mai intampla.RO%20flag.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva e unghiul pe spate cash? ca stiam ca lamele au niste fante ovale si se poate misca fata spate trompa de la planetara in ele..

la 500le primul umblase cineva la brate si nu le mai asezase corect .. si tot asa aveam senzatia ca face

M-am prins despre ce vorbesti cu lame si fante ovale.

Bun, si crezi ca tot ansamblu planetara-roata nu este in aceeasi pozitie in fanta, una din roti trebuie mai in spate sau mai in fata ,sa fie pe aceeasi directie cu cealalta?

Am sa verific,mai ales pe stanga spate, ca aia da urat in poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat axul rotilor fata -spate= 1,5 cm distanta mai mica pe partea stanga(sofer)- adica roata din dreapta sta mai in spate fata de stanga.Deci, am sa incerc sa misc tot ansamblu dreapta mai in fata, cu toate ca gaurile de la suruburile de prindere nu par a fi ovale, ca sa pot misca mai in fata.Sau sunt ovale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta o faci din saibele unde se articuleaza bratele de punte si din suruburile unde se prind bratele de lamele bratelor de torsiune.

din aproape in aproape...

adica tre sa umbli la amandoua rotile. una o tragi spre fata si una o tragi spre spate pana se aliniaza

Modificat de UVeul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine erau gaurile ovale...dar nu asa de mari (1,5cm)

si totusi nu cred ca diferenta de 1,5 cm...raportat la dimensiunea masinii cauzeaza diferente de inaltime atat de mari cat se vad in poze...poate e adevarat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la split gaurile is rotunde. la restul pe care le-am vazut au gaura ovala. la 64 are cam 1,5 2 cm, la un 69-70 un 2,5 cm cam asa.

incearca macar sa le pui pe ambele la jumatatea gaurii si mai vezi apoi. nu ar strica sa masori si lungimea lamei de la iesirea din capacu de bara de torsiune si pana in carcasa de la tubu planetarei de sta in lama, sa ai pe cat posibil aceeasi distanta. la mai toate broastele am mai vazut sus pe lama si pe carcasa dat cu dalta semn, desi din fabrica nu era. te orientezi, nu e greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ma mobilizez sa o urc pe elevator, sa rezolv problema asta.

Multumesc de raspunsuri, sper sa se potriveasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!