Jump to content

GPL pe Golf/Jetta


poe
 Share

Postare recomandată

Preturile pt FSI, TSI, TFSI sint prohibitive inca...nu prea merita decit daca faci foarte multi km...

La aspirate si turbo simple e alta poveste...merita din plin daca faci macar 15-20.000km/an majoritar urban...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o instalatie GPL marca BRC cu rezervor toroidal(in locul rotii de rezerva) la 3000lei cu montaj inclus. Azi o sa merg sa o vad montata si pe o Skoda Octavia si probabil ca o sa-mi montez si eu.

Mai au si instalatii Tomasetto Stag 300, Tomasetto Stag 200 si Landi Renzo.

Stiti care ar fi mai buna?

Modificat de passat_prp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor asemanator am eu AVU 102CP aspirat...

Conteaza foarte mult montajul si reglajul...daca e facut corect nu ai nici o problema...decit schimbi filtrele la 15 si 30k ...

Eu unul as merge pe STAG 300 PLUS acum se cheama 300 ISA2 ...sau Landi Renzo...

Vezi ca este topic deja pe aria G4...motorizarea ta nu are nimic special...s-a dezbatut destul pe acolo...

Problema majora la BRC chiar daca sint mai fiabile, cind ai o problema ai pus-o...sint foarte putini care stiu aceasta marca...

Nu prea exista interfata, acces la soft etc...

STAG-ul din pct asta de vedere e super ok...interfata 60RON , soft moca pe site...cu update-uri la zi...

Nu tot timpul ce e montat de fabrica e bun...vezi Logan cu GPL, Cielo, Nubira etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune STAG ISA2.

Vezi cit costa un injector de BRC...GAZ-magazin.ro parca...

O rampa Valtek de la stag o gasesti si la 200ron...

Brc tin cam 80-100k

Valtek duc cam 30-40k cu filtre bune....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor asemanator am eu AVU 102CP aspirat...

Conteaza foarte mult montajul si reglajul...daca e facut corect nu ai nici o problema...decit schimbi filtrele la 15 si 30k ...

Eu unul as merge pe STAG 300 PLUS acum se cheama 300 ISA2 ...sau Landi Renzo...

Vezi ca este topic deja pe aria G4...motorizarea ta nu are nimic special...s-a dezbatut destul pe acolo...

Problema majora la BRC chiar daca sint mai fiabile, cind ai o problema ai pus-o...sint foarte putini care stiu aceasta marca...

Nu prea exista interfata, acces la soft etc...

STAG-ul din pct asta de vedere e super ok...interfata 60RON , soft moca pe site...cu update-uri la zi...

Nu tot timpul ce e montat de fabrica e bun...vezi Logan cu GPL, Cielo, Nubira etc...

ma refer strict la vw, nu intru in dezbaterea fara de sfarsit asupra calitatii dacia, daewoo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu faceam referire la instalatiile de GPL montate pe respectivele marci, nu la marca in sine...

Cite VW ai vazut cu GPL OEM ?

Am vazut montaje pe VW aduse de pe dincolo...dar erau montate dupa...Prins, BRC dedicat etc...

Daca e vreo oferta pe la noi pune un link ceva...

S-a mai discutat pro/contra GPL...

http://vwforum.ro/topic/61552-skoda-octavia-ii-gpl/

Aici discutam de montaj ulterior...omul are deja masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, cred ca ar fi bine sa ne oprim cu dezbaterea si sa lasam topicul sa isi atinga scopul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat BRC-ul. Joi mi-l monteaza.

Va multumesc tuturor si dupa ce montez instalatia am sa revin cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde montezi? Daca e laBuzau e ok...in rest atentie...

Atentie la ce fel de injectoare pun...INNO3 BRC...

Ceva de genul:

http://gaz-magazin.ro/18-injectoare-gaz-gpl/53-injector-gaz-gpl-brc-in03.html?sid=1cb1efa81ad8a45284f9445189287479

nu asa:

http://gaz-magazin.ro/18-injectoare-gaz-gpl/117-rampa-injectoare-gaz-gpl-rail-1-2-3-ohm-4-cilindri.html?sid=1cb1efa81ad8a45284f9445189287479

Vezi senzor temperatura...normal vin Cu Bosch parca...

Filtrul de stare lichida e bine sa fie tip cartus...adica o cutie cu filtru in el...iesi mai ieftin la revizii...

Nu ceva de genul:

http://gaz-magazin.ro/14-filtre-in-stare-gazoasa/85-filtru-gaz-brc-fj1-he-stut-d-10.html?sid=1cb1efa81ad8a45284f9445189287479

E o mica diferenta de pret fata de:

http://gaz-magazin.ro/14-filtre-in-stare-gazoasa/29-element-filtrant-filtru-gpl-brc.html?sid=1cb1efa81ad8a45284f9445189287479

Eu unul as merge pe Plug&Drive...

Atentie unde pun vaporizatorul...trebuie montat intr-o zona ferita si cit mai incalzita...nu de ex sub baterie...

ATENTIE si la T-urile pt antigel, insista sa puna metalice nu plastic:

http://gaz-magazin.ro/15-t-uri-apa-instalatii-gaz-gpl/123-t-uri-apa-aluminiu-instalatie-gaz-gpl.html?sid=1cb1efa81ad8a45284f9445189287479

In rest bafta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune rezervor toroidal sau eventual "purcelus" adica un cilindric mic de 44l parca...asta daca nu vrei sa-ti ocupe prea mult din portbagaj...

Vad ca oferta e cu cilindric mare...

Intradevar pe forum vad ca posteaza cineva cu experienta in GPL...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat instalatia. Este BRC cu rezervor toroidal injectoare de inox. Totul m-a costat 2700lei. Momentat sunt multumit, motorul merge foarte bine (nici nu se simte cand trece pe gaz) dar sa vad cum o sa fie comsumul.

O sa revin cu impresii.

Inca odata tin sa multumesc tuturor care mi-ati dat sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pana in prezent ma declar foarte multumit de investitia facuta. Motorul functioneaza perfect si trage foarte bine. Cu aprox. 32l de gaz (100lei) acum merg intre 270-300km in oras.

Recomand aceasta investitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut, As dori sa montez o instalatie gpl,model BRC pe un golf 5. Am inceput sa dau telefoane si sa cer oferte. Am sunat la autogilex si la pro-gaz(cei de la vernesti, buza) si raspunsul a fost in felul urmator: Cei de la autogilex au spus ca nu se poate monta rezervor toroidal din cauza evacuarii (sectiunii finale) deoarece nu se poate respecta o limita de 15 cm pana la toba si mi-au spus ca din cauza asta nu trece omologarea RAR insa cei de la vernesti au spus ca "Nici o problema vom izola acea zona". Nu stiu pe cine sa cred. Pe cei profesionisti de la Vernesti sau cei de la autogilex...Va multumesc

Modificat de Mihnea93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dau eu un sfat...nu pune gpl pe masina, iti vei baga picioarele in motor si e pacat. Un motor pe gaz nu va mai merge niciodata ca unu pe benzina...asa cum a fost proiectat de ingineri.

vb din proprie experienta...nu din auzite :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dau si eu un sfat...atata timp cat instalația GPL este setată corespunzător nici nu simti diferenta intre GPL si benzina.Tot din propria experiența si aproape 80.000km mers pe GPL motorul nu are nici un fel de problema. Te sfătuiesc însă sa montezi alta instalație de gpl,eu m-am inteles foarte bine cu AGcombact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, As dori sa montez o instalatie gpl,model BRC pe un golf 5. Am inceput sa dau telefoane si sa cer oferte. Am sunat la autogilex si la pro-gaz(cei de la vernesti, buza) si raspunsul a fost in felul urmator: Cei de la autogilex au spus ca nu se poate monta rezervor toroidal din cauza evacuarii (sectiunii finale) deoarece nu se poate respecta o limita de 15 cm pana la toba si mi-au spus ca din cauza asta nu trece omologarea RAR insa cei de la vernesti au spus ca "Nici o problema vom izola acea zona". Nu stiu pe cine sa cred. Pe cei profesionisti de la Vernesti sau cei de la autogilex...Va multumesc

 

Salut,

 

Eu mi-am montat Landi Renzo. Am rezervor toroidal de 54l. N-am avut probleme la RAR cand am omologat instalatia. Inspectorul mi "trantit" alta faza - "e prost asezat, ca pe rezervor nu trebuie sa pui gratutate" - nebun omu`.

In orice caz... solutia e ..din pacate - sa il cinstesti pe domnu` inspector cu 100 ron si aia e. Nu a fost cazul la mine, dar stiu pe altii care mi-au zis ca asta e piata.

 

Doi la mana: nu recomand sub nicio forma sa pui de 54l (43 utili) -  e prea mare si iti ridica foarte mult nivelul la portbagaj (vreo 10 cm) - plus ca trebuie sa te chinui sa pui ceva in jurul rezervorului ca sa iti stea cat de cat bine placa aia. Eu am folosit 2 randuri de polistiren extrudat care m-au costat vreo 20 de lei.

 

Intreaba si tu pe cei care monteaza daca au un contact la RAR.

 

Ca si feedback - referitor la instalatia montata de mine:

1. pretul a fost relativ ok -  2.500 ron cu rezervor 54l - Landi Renzo

2. Butonul s-a potrivit perfect in locul unui buton fals

3. primul lucru care l-am facut dupa ce am montat gpl - am facut un transfagaran - am facut 470 km - 9,1l/100 sau ceva de genul

4. s-a dus naibii cuplul la turatii reduse

5. s-a terminat cu depasirile in viteza - inainte aveam nevoie de a 4a, acum trebuie sa bag a 3a si sa o accelerez mult

6. am facut ITP dupa o luna si ceva si nu mi-au iesit noxele ! am fost la un prieten sa il fac (deci nu mi s-a zis doar ca sa dau niste bani in plus - lucru care evident nici nu s-a intamplat) - mi-a zis ca e o uzura prematura a catalizatorului pt ca el e conceput pt benzina nu si pt gpl si in concluzie a trebuit sa stea cu masina turata vreo 5 minute la 2k/3k pt a-l curata.

 

Sfat: Nu le cere celor care instaleaza, sa iti modifice parametrii, gen ...sa se faca trecerea la 20 de grade si nu la 40 cum e din fabrica. Obosesti motorul. Ea merge foarte bine daca e folosita in parametrii dati de fabrica.

 

In concluzie e ok. Vara merita foarte mult pt ca intra repede pe gaz. Acum de exemplu, chiar si cu temperaturile astea mai mari pt nov., pot zice ca din drumul meu pana la munca (4 km in Buc) 2km ii fac pe benzina, iar seara cand ma intorc acasa, fac doar 1.5km. Deci daca ai drumuri scurte, sa nu te astepti la cine stie ce rezultate pt ca nu o sa amortizezi prea mult in iarna din banii cheltuiti. Iti recomand sa o montezi mai bine prin martie sau aprilie.

Modificat de victorstroe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat ai gpl pe masina...n-o mai vinzi...asta trebuie sa sti...iar daca o dai jos, dupa cateva sute de mii de km...nu va mai merge la fel, indiferent ce zice lumea. Eu am spus ca e pacat de golfu 5..daca era alta masina mai ieftina, merita...ca oricum ramai cu ea pe cap.

In fine...fiecare face ce vrea, eu am vb din proprie experienta...bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta da, se va intampla cel mai probabil. Sau o vei vinde la un pret mai de nimic.

 

Inca ceva ce as mai avea de completat pt colegul cu dilema... NU EXISTA varianta cu izolam partea aia si am rezolvat problema.

Si sincer sa fiu nici nu prea vad ce sa izoleze. Oricum trebuie sa iti dea o gaura in podeaua de sub roata de rezerva pentru aerisirea de siguranta.

Rezervorul e in forma de covrig, iar fix sub acea gaura trebuie sa fie si un orificiu sa permita gazului sa iasa in caz de scurgeri (de-asta se si prinde acel capac mic de la rezervor, sa nu permita eventualelor scurgeri sa intre in masina)

 

Pe de alta parte, daca chiar consumul e o problema (lucru care mi-l reprosez si mie) trebuia sa te orientezi de la inceput catre un diesel. Mie imi pare enorm de rau ca a trebuit sa fac asa ceva la masina tocmai din acest motiv. 

 

O instalatie gpl (cu costul actual gpl vs. benzina/motorina) o amortizezi dupa 12.000 km (minim 10k) si abia dupa incep economiile.

 

Am atasat o poza cu comutatorul de gaz. E mult mai ok asta decat cel de la BRC :)

post-128856-0-45576900-1447493565_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am mai sunat la un service montator GPL (TOP SERVICE GPL) si au spus acelasi lucru ca cei de la AUTOGILEX cum ca nu se poate monta toroidala pentru ca orificiul pe unde ies tevile cu gaz are si rolul de evacuare in caz de scurgere. Partea finala de esapament e fix sub scoica unde se afla roata de rezerva iar in mers aceea se incinde si in caz de scurgere gazul ar ajunge la partea incisa. Asta mi-a exiplicat dansul ca mi-ar reprosa cei de la RAR. La fel ca cei de la AUTOGILEX mi-au propus sa imi montez rezervor cilindric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gpl pe golf v si nu am avut nici o problema cu privirea montajului. Singura chestie a fost legata de tipul buteliei, care a venit cu un sistem de prindere mai altfel. La RAR nu am avut nici o problema.

 

Referitor la vanzarea unei masini cu gpl, pe mine m-a ajutat foarte mult instalatia de gaz, cumparatorul spunandu-mi foarte clar ca a fost factor decisiv in alegerea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , am si eu instalatie Gpl Landi Renzo pe masina de vreo 50.000 km , fara nici cea mai mica problema , merge impecabil . Recomand baietii de la Pro Gaz Buzau. Sa mai dau un mic exemplu de economie , bag de 50 lei in Bucuresti adica 22-23 litri si ma plimb o saptamana in conditiile de trafic din Bucuresti . Pe scurt , face toti banii , iar pe 1.6 mpi puteti pune cu incredere .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare exemplul asta :)))) si eu de 50 lei ( 11-12 L ) ma plimb 3 luni in bucuresti ( daca fac 2-3 km zilnic ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna un consum de 17-19% + benzina arsa la fiecare pornire. Nu e cam mult ? :) sau mergi doar bara la bara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!