Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Se gasesc masini bune si la bani mai putini , doar ca trebuie renuntat la dotari. Eu am dat 12.450 din 2011 cu dotari spre standard , 5 locuri , dynaudio, parbriz incalzit si inca cateva in plus. Masina si azi merge perfect din oct anul trecut. Trebuie rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dynaudio si parbirz incalzit sun chiar dotari f scumpe..+ anul 2011 si la pretul ala...merge ok,nu zic nu.

dar stii cati km reali are si istoricul ei,daca a fost data peste cap odata cu km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WVWZZZ3CZ9E526256 Va rog ma poate ajuta cineva cu un  istoric?Vreau sa o cumpar si nu prea vreau sa arunc banii ...Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi_m am verificat masina la reprezentanta si ultima intrare era la 174.000. Probabil s-au mai facut vreo 25-30.000 asta nu pot sa iti zic, dar am verificat masina si inafara de ulei , distributie si filtre nu au gasit nimic de schimbat. Masina nu are xenon , piele , defapt se poate vedea ca am facut topic de prezentare, dar sunt foarte multumit de ea pana in momentul de fata. Succes la cumparaturi tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@IS0 4LEX: dupa cum s-a mai spus aici (si in alte locuri de pe forum) si dupa cum probabil va continua sa se repete, SERIA VIN A UNUI AUTOTURISM FACE PARTE DIN DATE CONFIDENTIALE IAR VERIFICAREA ACESTEIA NU POATE FI FACUTA FARA ACORDUL PROPRIETARULUI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seria nu prea e confidentiala avand in vedere ca o gasesti in parbriz sau in anunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seria nu dar datele despre masina DA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GTD: mai citeste odata ce am spus, rogu-te: "verificarea acesteia nu poate fi facuta fara acordul proprietarului."

 

Evident ca nu ma refeream ca seria VIN ar fi vreun secret de stat... :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intentionez astazi sa cumpar una adusa din germania,dupa ce a trecut toate verificarile.

As dori sa stiu care sunt pasii la acte avand in vedere ca este pe persoana juridica trecuta masina si eu sunt persoana fizica,iar plata se va face prin transfer bancar. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebi vezi topicul acesta http://vwforum.ro/topic/5222-cumparare-masina-din-germania/page-125

Pe scurt trebuie sa ai de la vanzator contract (de la pj nu e obligatoriu dar poti sa faci) brief mare+mic ,factura, certificat fiscal, actele de legatura factura de achizitie din DE, cmr daca e cazul etc, placute de tranzit sau declaratie la notar ca s-a adus pe platforma/s-au pierdut placutele

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

O informatie de la cunoscatori..o masina la 150 - 180.000 km..ce motorizari merita? Dupa lungi cautari nu as vrea sa mai revin pe piata din romania..am gasit ceva in germania. Benzina sau Motorina? Ma intereseaza fiabilitate, nu consumul de carburant sau reviziile. Cutie DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km aia daca a fost intretinuta cum spune la carte (adica schimb ulei + filtre la maxim 15000 Km pentru Romania si maxim 30000 Km pentru Germania - daca sa facut mai repede 10000 / 20000 e si mai OK) poti lua orice motor TDI, FSI, TFSI / TSI .

Acum daca faci mai mult de 15000 Km pe an eu as recomanda una cu motor TDI .

Singurul lucru la care trebuie sa fii atent la cutia DSG este ca servisarea acestei cutii sa fiie facute ca la carte (schimb ulei + filtru la fiecare 60000 Km - daca e facut mai repede cu atat mai bine) si sa nu fi avut prea multe intrari in service (mai ales intrari cu reparatii majore) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

Daca km sunt reali, e interesanta la pretul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Ma aflu in pozitia in care ar urma sa imi achizitionez o masina SH dedicata urmatorilor minim 6 ani din viata. 

 

Actualmente, am 26 de ani, sunt inginer in domeniul software iar veniturile mele ar putea acoperi (cred), din cele auzite de la prieteni, costurile de intretinere a unui automobil entry premium SH din grupul VAG. Ma puteti informa in privinta costurilor?

 

Acum conduc un Mitsubishi Lancer clasic din 2007, 1.6l, 98 CP, masina care mi-a stat alaturi in ultimii 8 ani si care m-a ajutat sa contruiesc niste amintiri deosebite dar care si-a indeplinit rostul si nu ma mai satisface pe parte de consum, confort, design, sportivitate si accesibilitate.

 

Astfel, as dori sa va cer parerea despre VW CC, (nu Passat CC!) modelul facelift dupa 2012, cel echipat cu motorul TDI de 140-177cp. Care sunt problemele comune? Care sunt consumurile? Diferente mari intre ele? Alte detalii utile?

Dorinta mea de a trece pe motor diesel este fondata pe faptul ca aproape in fiecare weekend merg la anumite evenimente desfasurate prin tara si astfel as ajunge sa parcurg aproximativ 24 000 km/an. 

 

Bugetul de achizitie ar fi in jurul lui 18 000 euro (+/- dupa nevoie sau chilipir).

 

Principalii rivali ar fi: 

- BMW 320d F30 (costuri mari de intretinere plus problemele motorului N47 care in continuare nu imi inspira incredere chiar daca se spune ca ar fi fost revizuit).

- Audi A4 B8 facelift (nu ma atrage interiorul deja demodat plus anuntul lui B9). 

- Passat B7 (cred ca pur si simplu nu sunt suficient de carunt inca :) ).

 

George

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme nu prea mai sunt la motoare. Consumul depinde de orasul in care stai si de cat de aglomerat e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare..poate sa imi zica si mie cineva dupa ce turatie simti ca trage masina..?passat cc 2.0tdi 140 cai..a mea simti ca trage dupa 2500 de ture dar mia spus cineva ca dupa 1500 trebuie sa simti ca te baga in scaun...dar la amea la turatia aia daca schimb din treapta 3 in 4 ai inpresia ca moare motoru ...si nu stiu ce sa cred poate sa fie cv la masina mea sau asai normal dupa 2500 sa simti ca te baga in scaun..astept opini..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

Pana la urma sunt 140 cai, nu e 3.0 tdi. De la 2000 cand intra turbina simti cuplul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare..poate sa imi zica si mie cineva dupa ce turatie simti ca trage masina..?passat cc 2.0tdi 140 cai..a mea simti ca trage dupa 2500 de ture dar mia spus cineva ca dupa 1500 trebuie sa simti ca te baga in scaun...dar la amea la turatia aia daca schimb din treapta 3 in 4 ai inpresia ca moare motoru ...si nu stiu ce sa cred poate sa fie cv la masina mea sau asai normal dupa 2500 sa simti ca te baga in scaun..astept opini..

 

nu se simte chiar sa de jos.

 

daca vrei sa stai sigur linistit, fa un log in mers cu VCDS-ul, sa ne uitam pe el, sa vedem cum lucreaza turbina, debitmetrul, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare,
 
Ma aflu in pozitia in care ar urma sa imi achizitionez o masina SH dedicata urmatorilor minim 6 ani din viata. 
 
Actualmente, am 26 de ani, sunt inginer in domeniul software iar veniturile mele ar putea acoperi (cred), din cele auzite de la prieteni, costurile de intretinere a unui automobil entry premium SH din grupul VAG. Ma puteti informa in privinta costurilor?
 
Principalii rivali ar fi: 
- BMW 320d F30 (costuri mari de intretinere plus problemele motorului N47 care in continuare nu imi inspira incredere chiar daca se spune ca ar fi fost revizuit).
- Audi A4 B8 facelift (nu ma atrage interiorul deja demodat plus anuntul lui B9). 
- Passat B7 (cred ca pur si simplu nu sunt suficient de carunt inca :) ).
 
George

 

Eu nu consider passat entry-premium, dar probabil sunt subiectiv.

 

La BMW (de fapt la orice diesel), te poti astepta la multi km/an la bord, daca este vorba de o masina adus din strainitate. Povestea cu N47 - well, un schimb de distributie se face repede si nu costa enorm de mult (sunt service-uri specializate), in schimb, poti folosi defectul asta la negocieri.. Si, dupa un an anume parca problemele au fost remediate. Nu stiu cum e cu costuri de intretinere, la consumabile nu cred ca se simte diferenta cat timp nu platesti manopera de reprezentant. Piese gasesti peste tot, de calitati diferite, de obicei poti alege intre mai multi producatori, in functie de bugetul la momentul respectiv si calitatea dorita.

 

Avantaj VW ar fi ca o sa gasesti o masina mai tanara la banii astia. Si un an diferenta poate inseamna 60.000km diferenta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

As vrea sa cumpar un VW CC daca cineva ma poate ajuta cu niste sfaturi sau poate cineva vinde ☺. Am avut o laguna 2.2 an 2003 insa saraca mananca bani de nu mai stiu numaru as vrea sa achizitionam o nemtoaica. Cam cat ar fi acum un CC sa zicem 2010 sau 2011 cat de cat dotat si el.

Va multumesc anticipat tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

As vrea sa cumpar un VW CC daca cineva ma poate ajuta cu niste sfaturi sau poate cineva vinde ☺. Am avut o laguna 2.2 an 2003 insa saraca mananca bani de nu mai stiu numaru as vrea sa achizitionam o nemtoaica. Cam cat ar fi acum un CC sa zicem 2010 sau 2011 cat de cat dotat si el.

Va multumesc anticipat tuturor

Eu zic că te-ar ajunge pe la 12-13k.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru  drumurile noastre  o fi mai bun DGS  sau manual ?  eu fac pe an  maxim 5000 km :)  cu masina si ma gandesc  ce sa iau  manual sau automat 

Modificat de Jenia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru  drumurile noastre  o fi mai bun DGS  sau manual ?  eu fac pe an  maxim 5000 km :)  cu masina si ma gandesc  ce sa iau  manual sau automat 

 Cu DSG cu toata increderea. Si varianta de 170 cp, daca gasesti. Vei avea si un plus la o eventuala revanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!