Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Am inteles. Daca e diesel din strainitate e de asteptat sa aibe multi kilometri la bord. Pentru kilometri mai putini, cumparati din tara si/sau pe benzina :)

Si daca te gandesti ca lumea se sperie de masini cu 100.000km la bord, devine explicabil ca majoritate de masini din import au suferit o interventie la ceas.

Modificat de bartro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as cumpara niciodata o masina adusa de afara, pt ca mai mult ca sigur mult mai multi km decat scrie in anunt. astea din Romania, ar putea avea, daca sunt din 2010 cam 100 mii km, cum are si a mea de altfel. cu toate ca daca este ingrijita, nu stiu in ce masura mai conteaza daca are 100 mii sau 150 mii

 

Si inca ceva. daca cumperi un passat, fara piele, fara xenon, fara dsg, cu ce este atunci diferit de o masina oarecare? caroseria ? cred ca dotarile conteaza f mult. mai bine mai multi km, si mai multe dotari decat mai putini km, si cheala :) parerea mea

 

Si ce am observat ca regula general, nu conteaza ca e vw sau altceva, masinile aduse din germania care se vand la noi , au cam 170-180 mii km :)) nu conteaza ca e opel din 2005 sau passat din 2010 :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte adevarat ce zici Alexandruu.

Ma uit si la masini idn 2001 nu 2005 care au sub 200 000 si sunt aduse din germania :)

Sub anul 2000 le baga cam la 200 -250 mii km sa nu bata la ochi cica :)))

Eu am luat bmw din 2009 in anul 2012 deci 3 ani diferenta si avea 170 000 reali...

Ce vezi de la samsari is toate polisate, putuite, lustruite si dati km inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as cumpara niciodata o masina adusa de afara, pt ca mai mult ca sigur mult mai multi km decat scrie in anunt.

Aici mai intervine alceva - unii prefer, sa zicem, 150.000km rulati pe sosele din occident vs 75.000km rulati pe sosele din Romania.

Si inca ceva. daca cumperi un passat, fara piele, fara xenon, fara dsg, cu ce este atunci diferit de o masina oarecare? caroseria ? cred ca dotarile conteaza f mult. mai bine mai multi km, si mai multe dotari decat mai putini km, si cheala :) parerea mea

Total de acord. Eu fac si rabat la anul de fabricatie in favoarea dotariile.

Modificat de bartro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as vrea sa par ,,Gica Contra" sunt convins ca multi samsari dau km inapoi insa nu putem generaliza spunand ca tot ce e pe autovit e masluit. Eu spre exemplu am vandut in urma cu doua luni a mea Skoda Fabia 1.9TDI fabricata in 2000 avand 180.000 km la bord rezultand o medie de 12-13 mii pe an, acum nu stiu cat circula restul lumii din tara sau cu atat mai putin din Germania insa de cativa ani stau in Italia si nici cei de aici nu ,,dorm" in masina, de cele mai multe ori o folosesc pentru a ajunge pana la mijloacele de transport in comun unde ii asteapta cuminte pana se intorc de la munca/birou. Oricum acum sunt in ceata complet, habar nu am ce masina si mai ales de unde sa o cumpar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu 2-3 ani  ( 2011 ), un prieten a cumparat un a6, adus din Germania, cu 180 mii km la bord ( fabriacatie 2005) . dupa o luna, i-a cazut cutia de viteze si inca ceva , stiu ca a mai bagat atunci 3000 mii euro, si tot nu mergea perfect masina aia.  in fine, l-a sunat pe tipul de la care a luat-o, gen,zi cati km avea ca acum nu mai conteaza, ca am cumparat-o, si se pare ca avea undeva la 350 mii km. 

 

Daca in Romania, multe companii ofera ca masina de serviciu golf, sau un focus, in Germania, multi au passat, audi, si au f multi km. plus ca , nu cred ca sunt f bine intretinute. 

Un roman, cand isi cumpara o masina noua, mai ales una la care a visat mult, mai ca ar dormi cu ea in pat, daca e posibil. sigur ocoleste orice groapa, si are grija, revizii, etc, pe cand un german...    asta e parerea mea 

 

Sau mai auzi ; masina asta e perfecta a condus-o numai nevastamea, sau a condus-o o doamna... o femeie merge cu masina aia, pana cand ii cad rotile, nu va schimba nimic la timp. cat merge e buna ca merge.  

 

In concluzie , recomand masini din RO :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti destepti astia care cumpara masini fara carte service full si macar o verificare la reprezentanta. Luati a6 si ccùri la preturi de nimic si va mirati dupa 2 luni ca a cazut cate ceva. S-a scris de 10000000 de ori pana acuma pe forum "Faceti comparatie cu preturile de pe mobile.de acelasi an dotari si km."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, pe mobile.de nu am gasit passat cc sub 15.000 de euro, sa aibe an fabricatie 2010, sa fie 2.0tsi, pana in 50.000km si cu ceva optiuni cum este al meu.

Eu daca cer 15.000 pot sa ma uit mult si bine la telefon, nu o sa ma suna nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Urmeaza sa-mi "upgradez" Fabiuta si prima optiune este Passat CC sh incepand cu 2010. Urmat de Passat normal, A6 (C6FL) si Superb2, toate sh. Buget max 15k EUR.  Vreau o parere pertinenta de la posesori de Passat CC referitor la cateva aspecte (in caz ca v-ati lovit de ele):

1.  cand ai inca 2 pers. mai inalte (peste 1.75) in spate, e loc destul pentru ei? Ma refer cap si picioare. Nu as vrea sa simt genunchi in spate la un drum mai lung. Eu m-am urcat si in fata si in spate. Pt mine (h=1.75) loc ar fi, dar dintre amici, eu-s cel mai scund :);

2. Masina intentionez sa o tin cam 5 ani. Rulaj la  max 15.000 km/an. Deci clar va prinde primul bebe. Pe net am citit pareri pozitive in ceea ce priveste spatiul pentru scaun copil+mamica in spate. Dintre voi s-a lovit cineva de aspecte negative in acest sens? Ar fi mai buna varianta in 5 locuri fata de 4 locuri?

3. Legat tot de locuri. Personal in toate excursiile am plecat 4 pers in masina. Chiar si in Superb, 5 pers au creat putin inconfort pt pasagerii din spate. Asa ca merita sa alerg dupa un CC in 5 locuri (sunt destul de rare) si mai putin dotat, cand la aceeasi bani iau unul in 4locuri si dotat conform exigentelor mele? 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este loc in spate, conteaza si ce inaltime are soferul, si cat de in spate isi tine scaunul. dar oricum, este putina claustrofobie acolo, cu geamurile alea mici. :) si daca se conduce mai agresiv putin , pasagerii nu cred ca vor fi fericiti :)

Daca tii la pasageri, eu zis ca mergi pe un passat normal, sau A6. eu am stat putin in spate in a mea, si nu mi-a placut :)

Modificat de alexandruu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, pe mobile.de nu am gasit passat cc sub 15.000 de euro, sa aibe an fabricatie 2010, sa fie 2.0tsi, pana in 50.000km si cu ceva optiuni cum este al meu.

Eu daca cer 15.000 pot sa ma uit mult si bine la telefon, nu o sa ma suna nimeni.

 

Pai o sa te uiti cum m-am uitat si eu cand am cerut 16mii si asta pentru ca exista alea la 11mii,12mii,13mii care au aceleasi dotari ca al tau an ca la tau km ca al tau dar a fost lovita sau manarita la km si adusa de dincolo si pusa la pretu ala sunt multi naivi care au si cumparat asa ceva si acuma au probleme dar atunci nu s-au gandit. Problema e la cei care cumpara, in mare parte nici nu poti sa ii invinovatesti pentru ca unii poate nu au mai mult dar toti se uita in sus la mai frumos si mai bun cand ei defapt iau plasa.

Eu unu personal nu as cumpara niciodata o masina second din tara si niciodata o masina fara carte service full si istoric in reprezentanta, daca asta inseaman sa platesc mai mult cu 3 - 4 mii cum a si fost cazu macar sunt sigur de ce am luat.

Modificat de _Alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Eu am 1m84 si stau ok in spate, dar nu sunt gras :) La cele cu 5 locuri, nu stiu cat spatiu ofere locul din mijloc.

2. Acuma am 2 copii in spate, de 4 ani juma si 7 luni, fiecare cu scaunul ei, si e loc destul. Inainte sa se naste #2, mai mergeam cu copil si sotia in spate si era bine si asa. Daca ai gand la 2 copii, neaparat sa-ti iei cu 5 locuri. Eu am 4, si e cam greu cand copii au nevoie de una-alta, trebuie sa opresc, sa ies eu sau sotia din masina, etc. Una de 5 locuri cred ca o sa fie si mai usor de vandut ulterior.

3. Eu personal m-am lovit de limitarea de 4 locuri. Un exemplu ti-am dat mai sus, iar alta ar fi ocaziile in care mai vrei sa iei chiar pe distante scurte o matusa, un prieten, cineva de la o nunta sau botez, samd. Nici eu niciodata nu am mers cu 5 oameni in excursie, dar simt lipsa de acel loc. Exista posibilitatea sa montezi o perna in loc de spatiu de depozitare (sau chiar o alta bancheta daca gasesti), dar nu stiu daca si o centura de siguranta , si in talon oricum e trecut ca are doar 4.


Pai o sa te uiti cum m-am uitat si eu cand am cerut 16mii si asta pentru ca exista alea la 11mii,12mii,13mii care au aceleasi dotari ca al tau an ca la tau km ca al tau dar a fost lovita sau manarita la km si adusa de dincolo si pusa la pretu ala sunt multi naivi care au si cumparat asa ceva si acuma au probleme dar atunci nu s-au gandit. Problema e la cei care cumpara, in mare parte nici nu poti sa ii invinovatesti pentru ca unii poate nu au mai mult dar toti se uita in sus la mai frumos si mai bun cand ei defapt iau plasa.

Stii cum e, ai un buget, te gandesti la, sa zicem, un Golf, apoi vezi pe autovit un CC ochios la banii de un Golf bun, si uite asa se scrie istoria :)

M-am impacat oarecum cu ideea ca raman cu CC. Voi vedea peste 5 ani ce mai e pe piata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CosminBalan26

k2man sa iti raspuns putin la intrebari: La picioare va fi destul loc , am 1.92 si este loc in spatele meu suficient . Cat despre cap acolo sunt probleme pentru persoanele peste 1.80 . Cum a spus si cineva intr-un post anterior , la un drum lung , unde mai faci depasiri sportive etc , pasagerii din spate vor fi dati cu capu de plafon in momentul virajelor , am primit astfel de reclamatii, dar asta e viata. Legat de al-5lea loc , masina mea are 5 locuri . Locul din mijloc nu este "scobit" ca celelalte 2 , fiind destul de inalt si astfel spatiul pt cap este insuficient chiar si pt cnv mai micut . Varianta cu 5locuri e mai mult un compromis deoarece cel din mijloc va sta destul de inghesuit din cauza profilului celorlalte 2 locuri , dar pe distante scurte , in oras este destul de util.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti ?

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-cc-C34323354.html

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-cc-C34314631.html

preturile sunt ok pentru ce ofera aceste 2 modele?? Deoparte am pus pt schimbul de ulei , filtre si distributie.

Modificat de suciuvlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima cred ca e cam scumpa, iar a doua, desi e R-line, ii sta ca naiba fara xenon, vezi ca nu are rns 510 cum zice ala, e 315. Cel mai probabil km sunt manevrati, e aceeasi data de fabricatie cu a mea si ar cam trebui sa aiba mai multi. Totusi niciuna nu are DSG, eu cred ca merita sa iti iei DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e diferenta dintre rns 510 si 315 ? Sincer mie frica de dsg, tocmai de aceea sunt manuale ambele. Daca la a 2 e 315 inseamna ca si la prima e la fel 315?

Daca ar fi dsg uite am gasit asta http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-cc-C34314686.html ?!

Modificat de suciuvlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau 310. Ideea e ca la aceste modele de navigatie nu ai harta Romaniei detaliata. Eu am 315 si are in memorie Europa de vest. Daca vrei Europa de est trebuie sa cumperi cardul original pentru ca nu poate fi copiat, e criptat si e cam 200 euro. Partea buna e ca nu se fura ca la nebuni cum se intampla cu rns 510 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma intereseaza harta romaniei pt ca locuiesc in italia si folosesc foarte putin navigatia, defapt nici nu ma intereseaza navgatia. Ma gandeam ca au ceva mai mult in plus fata de rns 510, dar parca tot mai mult ma atrage primul model. Imi place mai mult negrul cu jantele intergalos si interiorul e un + pentru mine, in schimb al 2lea chiar daca e Rline nu am observat lipsa xenonului pana nu mi-ai zis si nu prea ma incanta jantele de pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu stii mai bine ce vrei si ce iti place :) Mie imi plac mai mult jantele Mallory de pe R-Line, nu mai vorbesc de volan. Asta din ultimul link e destul de ok, din imagine daca ma uit la emblema pare ca are si ACC si crede-ma e super;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar volanul imi place si mie foarte mult. Adevarul e ca inca nu am vazut live un Rline cu jantele respective, si probabil de aceea mi se par mai frumoase intergalos. Si acum inca ceva..ce inseamna ACC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptive Cruise Control - Cand e pe pilot automat, franeaza si accelereaza singura in functie de autovehiculele din fata ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar volanul imi place si mie foarte mult. Adevarul e ca inca nu am vazut live un Rline cu jantele respective, si probabil de aceea mi se par mai frumoase intergalos. Si acum inca ceva..ce inseamna ACC ?

Alea sunt jantele de la pachetul R-LINE .

Dar eu ti-as recomanda sa nu iei masina cu suspensie adaptiva (adica sa aibe acel buton cu un amortizor pe el in dreapta schimbatorului de viteze) decat daca o cumperi noua .

Nu stii cum a mers fostul proprietar sau daca km care ai are masina sunt pe buna iar un amortizor pe fata costa 1700 ron si se vand numai la set de 2 adica 3400 ron iar cele de pe spate costa 1950 ron / bucata, adica 3900 ron setul .

Iar daca le are duse sau pica dupa ce iei masina ai cam puso de o investitie maricica de aproape 2000 Euroi numai in amortizoare .

Dar tu faci cum vrei ca sunt banii tai .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de aceeasi parere cu privire la amortizoare. Eu am gasit pt spate cu 1650 bucata.

Modificat de Clawoodyou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfaturi. Chiar nu stiam ca costa asa mult. Suspensia adaptiva pica atunci din discutie. Ce bine ca exista aceasta comunitate, ca mai pot afla una alta. Daca mai exista anumite chestii va rog sa imi spuneti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu recomand suspensia adaptiva, in oras nu simti nimic in afara unde ai drum mai bun si vrei sa fie mai inchegata si nu balena schimbi pe sport. E o diferenta ca de la cer la pamant intre comfort si sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!